Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ugresset skrev (4 timer siden):

7 timer etter forrige treningsøkt er hun tilbake på mølla og da hadde hun også trent tidligere på dagen. Hjelpes.. 🥵🥵🥵

Hvis hun trener 3 ganger om dagen.. dusjer hun, vasker håret, føner, styler, sminker etter hver økt?? Ikke rart de har det travelt da.. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det grønne skjørtet hun viser frem på instagram, er ikke pent på henne. Det ser for lite ut, og det er altfor kort. Litt morsomt at hun reklamerer for Gina tricot, det er jo veldig dårlig kvalitet i klærne sine. Hvem handler på Gina foruten om fjortiser ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun var fin i klærene jeg. Hun kler igrunn det meste hun tar på seg. 

Jeg derimot hadde aldri passet med noe av det hun reklamerer for. Jeg hadde sett helt grusom ut 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (5 timer siden):

Når jeg igjen leser twittermeldingene hans blir jeg mektig provosert. For en arrogant og ufyselig fyr, attpå til dum Og egoistisk. Litt av et Kinderegg han der.litt hulter til bulter disse meldingene altså, men i følge lke så er det kun de uvaksinerte som har skylden, alle andre kan gå rundt Og hoste og harke så lenge de har negativ test. 

E3141D6D-55A4-4B94-A668-3FBD4A8F846C.png

766AC6E8-9A05-4D16-B897-A5F39D5D4CC2.png

49BAAD59-C644-4CCE-B330-7713B5F43A93.png

9F9C16C0-E43B-4380-9517-16FFA6ED31BF.png

675FEC55-D762-4483-B672-920C7DDB8895.png

4052E0D9-8552-4C49-B487-94230B7D8138.png

"Begynt tidlig på juleaquevitten?" (han mener sikkert akevitt, tror dere ikke?)

På seg selv kjenner man andre 😂

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at han prøvde seg på det forfinede latinske språket igjen der Livets vann skrives aqua vitae, her "aquavit". Det gikk litt sour får'n si.

Ja, han må alltid gjøre ting litt vanskeligere enn de er, både språk og innhold...

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkerspinndilla
Felis skrev (32 minutter siden):

Ja, han må alltid gjøre ting litt vanskeligere enn de er, både språk og innhold...

Har aldri likt han, tror han og hans ranting og adferd på nettet som gjorde at jeg først sluttet å følge henne

Endret av sukkerspinndilla
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (29 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at han prøvde seg på det forfinede latinske språket igjen der Livets vann skrives aqua vitae, her "aquavit". Det gikk litt sour får'n si.

🤣 Sånn kan det fort gå..hilarious, for å si det på godt norsk. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stusselig å stå og lyve på TV om at man går i topp til tå Chanel samtidig som man i virkeligheten går i chiquelle og reklamerer for en fast fashion-versting og billig ungdomskjede som gina tricot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (58 minutter siden):

"Begynt tidlig på juleaquevitten?" (han mener sikkert akevitt, tror dere ikke?)

På seg selv kjenner man andre 😂

De snakker jo pent i Kulås må vite😂

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (6 minutter siden):

Ganske stusselig å stå og lyve på TV om at man går i topp til tå Chanel samtidig som man i virkeligheten går i chiquelle og reklamerer for en fast fashion-versting og billig ungdomskjede som gina tricot.

Chanel? Eier hun i det hele tatt noe Chanel bortsett fra evt 30 ml fra Kicks?

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Avsporing: 🤣 pun intended, og jeg lo høyt!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokodillen skrev (12 timer siden):

Har hun fått utført øyelokksoperasjon?

I hvert fall kjevelinjefiller. Der er jeg tydeligvis helt motsatt av trenden. Jeg synes det er mye mer feminint med en rundere og mykere look. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (18 minutter siden):

I hvert fall kjevelinjefiller. Der er jeg tydeligvis helt motsatt av trenden. Jeg synes det er mye mer feminint med en rundere og mykere look. 

Men hun ser jo også helt oppblåst ut, og fullstendig ugjenkjennelig, på profilbildet på Insta. Merkelig måte å presentere seg selv på.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Dagens 😂😂 Og var det nok en dame som fikk gjennomgå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (4 minutter siden):

Dagens 😂😂 Og var det nok en dame som fikk gjennomgå? 

Ut fra navne å dømme så var det det. Noen annet ville jo være rart ..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (8 timer siden):

Hvis hun trener 3 ganger om dagen.. dusjer hun, vasker håret, føner, styler, sminker etter hver økt?? Ikke rart de har det travelt da.. 

og tenk hvilket forbruk av varmtvann(strøm) og diverse produkter. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (8 timer siden):

Det grønne skjørtet hun viser frem på instagram, er ikke pent på henne. Det ser for lite ut, og det er altfor kort. Litt morsomt at hun reklamerer for Gina tricot, det er jo veldig dårlig kvalitet i klærne sine. Hvem handler på Gina foruten om fjortiser ? 

knapt noen…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...