Gjest Dævendøtte Skrevet 12. desember 2021 #54041 Skrevet 12. desember 2021 Lill skrev (6 timer siden): Har ikke påstått at NetFit er en del av Peter Peters inntekt i 2020. Det lar seg nok vanskeliggjøre med tanke på at Netfit ikke er oppe å går enda. Hvis de i det hel tatt vil få dette opp å gå. Ser ikke ut som det er realistisk med det første. Nei, du gjorde ikke det. Men noen kunne bli forledet til å tro at Netfit er en god butikk. Og det er det ikke. Enda Eller kanskje aldri, hvem vet.
123Frustrert Skrevet 12. desember 2021 #54043 Skrevet 12. desember 2021 Tror det har rablet for dama jeg.. så kvalmende. 20
Charminia Skrevet 12. desember 2021 #54044 Skrevet 12. desember 2021 Får faktisk vondt av å tenke på at noen kan lagre det kyssebildet slik at det dukker opp på nett i en eller annen forbindelse når barnet blir eldre. Jeg er i 30 årene nå, husker godt at jeg var helt hysterisk når det gjaldt bilder av meg selv på nett sent i tenårene. Jeg kontaktet folk og fikk dem til å slette bilder hvis jeg mente jeg ikke så «fin nok ut» på dem eller det var tatt i en eller annen situasjon jeg syntes var flau. Mamma brukte engang et uheldig bilde av meg i en julekalender, det irriterte meg i ukesvis.. Stakkars disse barna 28
MacBeth Skrevet 12. desember 2021 #54045 Skrevet 12. desember 2021 EmilieH skrev (På 10.12.2021 den 22.41): Har hun fryktelig dårlig selvtillit så alle andre må fortelle henne hvor bra hun er? Eller et ekstremt bekreftelsesbehov? Hvem over 30 holder på sånn dag ut og dag inn? Ingen jeg kjenner ihvertfall! Kjenner du mange influensere? For det er jo det som er "jobben" hennes. Jeg syns til tider hun får unødvendig mye kritikk for å "vise seg frem" når det er det som "yrket" går ut på. Jeg syns det er mer kritikkverdig måten hun viser seg (og livet sitt med alt det innebærer) frem på, ikke nødvendigvis at hun viser seg frem. Jeg syns det er utdatert å publisere poster som går på "look at me, Im pretty and I know it", særlig tatt i betraktning alderen hennes, og det forundrer meg hvor mange som kommenterer at hun ser så bra ut på hvert IG innlegg, også influensere man skulle tro hadde mer mellom øra... Dagens hjertesukk fra meg.. 11
Populært innlegg Sol79 Skrevet 12. desember 2021 Populært innlegg #54046 Skrevet 12. desember 2021 Må være spesielt for familiemedlemmene å få puppene hennes servert sammen med middagen. Samme med vennene forrige helg. 🙈 50
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 12. desember 2021 Populært innlegg #54047 Skrevet 12. desember 2021 Sol79 skrev (1 minutt siden): Må være spesielt for familiemedlemmene å få puppene hennes servert sammen med middagen. Samme med vennene forrige helg. 🙈 Ikke sant. Middag med mamma og pappa, da kler jeg meg ikke som jeg skal på nattklubb. Jeg tenker stadig på opptakten til de forskjellige selfiene og bildene. «Kom og suss mamma mens jeg tar bilde, det blir så fint, oj, det ble ikke helt bra, vi prøver igjen. En gang til. Joda, bare en gang til, så skal du få gå». Skremmende og urovekkende. 51
Surikatt Skrevet 12. desember 2021 #54048 Skrevet 12. desember 2021 Hallepalle2 skrev (31 minutter siden): Ikke sant. Middag med mamma og pappa, da kler jeg meg ikke som jeg skal på nattklubb. Jeg tenker stadig på opptakten til de forskjellige selfiene og bildene. «Kom og suss mamma mens jeg tar bilde, det blir så fint, oj, det ble ikke helt bra, vi prøver igjen. En gang til. Joda, bare en gang til, så skal du få gå». Skremmende og urovekkende. Hadde aldri gått på en nattklubb slik, heller. Det er innlysende at hun kler seg slik fordi det skal ut i sosiale medier. Så kvelden med familien er egentlig en jobb hvor de hele tiden leter etter motiver og selfier. Så utrolig hyggelig juletid de har. Skikkelig kos og kvalitetstid med familien. Not. Men hvor har hun lagt ut det kyssebildet? 28
Cissacissa Skrevet 12. desember 2021 #54049 Skrevet 12. desember 2021 Surikatt skrev (1 minutt siden): Hadde aldri gått på en nattklubb slik, heller. Det er innlysende at hun kler seg slik fordi det skal ut i sosiale medier. Så kvelden med familien er egentlig en jobb hvor de hele tiden leter etter motiver og selfier. Så utrolig hyggelig juletid de har. Skikkelig kos og kvalitetstid med familien. Not. Men hvor har hun lagt ut det kyssebildet? På instastory 2
Minnie Mus Skrevet 12. desember 2021 #54050 Skrevet 12. desember 2021 Det bildet der var regelrett kvalmt. Hvorfor i alle dager gjør hun sånt, en voksen dame? Er det helt tomt mellom ørene? Stakkars barn 21
Ville91 Skrevet 12. desember 2021 #54051 Skrevet 12. desember 2021 Det minner meg litt om bildet av David Beckham (eller var det Victoria?) og dattera for et par år siden. Han susset ho på munnen og internett tok fyr. Jeg mener at det ikke er noe galt at en forelder susser et lite barn på munnen, men jeg mener også at det er forskjell på et kyss og en suss! OG, det er forskjell på at det skjer, og at det skjer og det legges ut for hele verden å se det. Når man vet hvir mange gærninger som sitter rundt om, forstår jeg ikke at de legger det ut. 37
Inocybe Skrevet 12. desember 2021 #54052 Skrevet 12. desember 2021 FruRosa skrev (4 timer siden): Os så lett det er å manipulere det bildet, for sånne som ønsker det ... Ja den typen bilder er det Kripos virkelig advarer mot å legge ut fordi de er så lette å manipulere. Jeg fatter ikke at foreldrene ikke ønsker å beskytte barna mot at bilder av dem havner i pedofilinettverk. 46
Hallepalle2 Skrevet 12. desember 2021 #54053 Skrevet 12. desember 2021 Inocybe skrev (9 minutter siden): Ja den typen bilder er det Kripos virkelig advarer mot å legge ut fordi de er så lette å manipulere. Jeg fatter ikke at foreldrene ikke ønsker å beskytte barna mot at bilder av dem havner i pedofilinettverk. Nå tenkte jeg noe som er så slemt at jeg ble skremt av meg selv. Men det viser bare hvor liten tiltro jeg har til paret og hva de gir uttrykk for hva de er villige til å gjøre for å selge. 13
Gjest Solaire Skrevet 12. desember 2021 #54054 Skrevet 12. desember 2021 (endret) MacBeth skrev (1 time siden): Kjenner du mange influensere? For det er jo det som er "jobben" hennes. Jeg syns til tider hun får unødvendig mye kritikk for å "vise seg frem" når det er det som "yrket" går ut på. Jeg syns det er mer kritikkverdig måten hun viser seg (og livet sitt med alt det innebærer) frem på, ikke nødvendigvis at hun viser seg frem. Jeg syns det er utdatert å publisere poster som går på "look at me, Im pretty and I know it", særlig tatt i betraktning alderen hennes, og det forundrer meg hvor mange som kommenterer at hun ser så bra ut på hvert IG innlegg, også influensere man skulle tro hadde mer mellom øra... Dagens hjertesukk fra meg.. Hvis du ser hvem som kommenterer så er det stort sett likesinnede som ønsker oppmerksomhet til sine egne kontoer. You scratch my back, I scratch yours. Jeg er enig med deg i at jobben hennes er å påkalle seg oppmerksomhet, men det er CBE selv som har valgt å bruke heftig retusjerte bilder med pupper, rumpe, innsugd mage og småbarn som blikkfang. Det er veldig synd at hun velger å ha hovedfokus på umoden kroppsfiksering og miljøsvineri i form av massivt overforbruk. Og at hun velger noe så smålig som å ta seg betalt for å fronte Redd Barna og strandrydding. For fasadedronningen CBE fremstiller seg jo dermed på en veldig uheldig måte som provoserer mye. Det er synd at dette er måten hun velger å inspirere på. Det er godt å se at omsetning og inntekt er sterkt synkende når en sterkt retusjert CBE ikke har annet å bidra med enn å gi andre kvinner dårlig selvfølelse. Og jeg er utrolig glad for at den vakre, driftige og morsomme gjenbruksdronningen Jenny Skavlan, som skjermer barna sine og som gjerne viser sitt usminkede ansikt på en regnværsdag, fortsetter med å ha stor suksess! Jeg applauderer også den jordnære og ærlige Funkygine sin suksess da hun, på tross av utlevering av barn, ikke viser frem en perfekt retusjert fasade som bare bidrar til å dra andre ned. Endret 12. desember 2021 av Solaire
Sozzen Skrevet 12. desember 2021 #54055 Skrevet 12. desember 2021 Seriøst? Er det KVALMT at en mor kysser datteren sin på munnen? Er det virkelig stakkars barn? Da er det mange kvalme mødre der ute og ikke minst mange stakkars små barn... 7
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. desember 2021 Populært innlegg #54056 Skrevet 12. desember 2021 Sozzen skrev (2 minutter siden): Seriøst? Er det KVALMT at en mor kysser datteren sin på munnen? Er det virkelig stakkars barn? Da er det mange kvalme mødre der ute og ikke minst mange stakkars små barn... Du skjønner ikke forskjellen på hva du gjør privat og hva du eksponerer til 300 000 mennesker som kan kopiere bildet? Ok. 74
Sozzen Skrevet 12. desember 2021 #54057 Skrevet 12. desember 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Du skjønner ikke forskjellen på hva du gjør privat og hva du eksponerer til 300 000 mennesker som kan kopiere bildet? Ok. Joda.. Men eg forstår ikke folk som kaller det kvalmt at mor kysser barnet sitt. 2
cerruti Skrevet 12. desember 2021 #54058 Skrevet 12. desember 2021 Sozzen skrev (Akkurat nå): Joda.. Men eg forstår ikke folk som kaller det kvalmt at mor kysser barnet sitt. Kyss barnet rundt i ansiktet, men et kyss på munnen som samtidig tas tid til å fotografere? Munnen er en annerledes sone. 17
Populært innlegg Inocybe Skrevet 12. desember 2021 Populært innlegg #54059 Skrevet 12. desember 2021 Sozzen skrev (11 minutter siden): Seriøst? Er det KVALMT at en mor kysser datteren sin på munnen? Er det virkelig stakkars barn? Da er det mange kvalme mødre der ute og ikke minst mange stakkars små barn... Ikke prøv å dreie kritikken til noe annet enn den faktisk er. I hovedsak reageres det på at bildet legges ut offentlig i stedet for å holdes privat. Det er både et intimt øyeblikk som barnet burde få ha for seg selv og bildet er ekstremt lett bytte for folk som vil misbruke det. 58
Sozzen Skrevet 12. desember 2021 #54060 Skrevet 12. desember 2021 cerruti skrev (7 minutter siden): Kyss barnet rundt i ansiktet, men et kyss på munnen som samtidig tas tid til å fotografere? Munnen er en annerledes sone. Det må da virkelig være opp til foreldre og barn å bestemme selv... Men nei. Det har ikke noe på instastory å gjøre 👍 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå