Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stivt og unaturlig hele opptredenen, null scenepersonlighet og sjarm. Og låta var et kapittel for seg selv

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Stivt og unaturlig hele opptredenen, null scenepersonlighet og sjarm. Og låta var et kapittel for seg selv

Bra det er profesjonelle som gir tilbakemeldinger da, basert på fag og ikke følelser for en person 🙂

• Liker 15
Skrevet

Sammenlignet med de andre deltakerne skiller ikke cbe seg ut som noe negativt. Programmet sett i ett så syns jeg ikke noe av det er noen hit. 

• Liker 5
Skrevet
Hesmeta skrev (6 minutter siden):

Bra det er profesjonelle som gir tilbakemeldinger da, basert på fag og ikke følelser for en person 🙂

👏

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er kult at hun tør. Synes det hadde vært enda kulere om sangens budskap ikke hadde blitt motarbeidet sånn av kostymevalget. Men de får kanskje ikke velge selv? Uansett hadde dette vært en fin anledning til å ikke spille på kropp. 

• Liker 18
Skrevet
HarlemsNocturne skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er kult at hun tør. Synes det hadde vært enda kulere om sangens budskap ikke hadde blitt motarbeidet sånn av kostymevalget. Men de får kanskje ikke velge selv? Uansett hadde dette vært en fin anledning til å ikke spille på kropp. 

Enig i at det kostymet kunne bært et annet. 

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (5 timer siden):

Hvis det ikke er ironi, så blir jeg litt paff og matt kjenner jeg. 

Trodde helt seriøst at dette var Carolines ironisering over egen rosablogging. 

Jeg tolker det også sånn. Ironi. 

• Liker 3
Skrevet
pøbelsara skrev (7 minutter siden):

Jeg tolker det også sånn. Ironi. 

Tja, siden Maskorama(helvetet) er over i heimen, ser jeg på begynnelsen av programmet og nå sa hun akkurat at dette var hennes sjangs til å ta igjen med de som har sterke meninger om henne.

• Liker 29
Skrevet
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Tja, siden Maskorama(helvetet) er over i heimen, ser jeg på begynnelsen av programmet og nå sa hun akkurat at dette var hennes sjangs til å ta igjen med de som har sterke meninger om henne.

Så en IG med over 300 000 følgere og full regi hjelper ikke på, altså? Hun får ikke ytret seg tilstrekkelig og fritt nok?

:sprettoy: 

• Liker 45
Skrevet
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Hvis det er det hun sa, så tolker jeg det dithen at sangen IKKE er ironisk ment.

• Liker 28
Skrevet

Jeg synes ikke dette var så verst jeg. Synes ikke hun virket stiv, men virket naturlig og ikke så ressigert som hun er på bloggerne osv. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Den største fordommen er vel den cbe ytrer: At folk har sterke meninger om henne som privatperson og ikke som selfmade bedriftseier med utallige feilsteg og disharmoni med samfunnet, selv om hun har mannen som ansatt.

Skulle likt å høre Skavlan og Stordalen ytre seg ...altså ta igjen...om kritikk for måten de driver butikk på, på samme måte.

Endret av Revenge o'Cavatina
omformulering
  • Liker 34
Skrevet

Jeg ble positivt overrasket, jeg. Hun synger jo fint og tøff som deltar.  Ja, litt stiv på scena, men hun synger live på TV så det er jammen meg helt greit! 

• Liker 18
Skrevet

Synes hun var overraskende okei. Teksten, isolert fra melodi og opptreden, er helt krise, men akkurat det ble mindre påfallende da hun sto på scenen. Jeg er på ingen måte fan, men ble positivt overrasket.

• Liker 16
Skrevet

Syns det var bra levert! Sangen sto seg bedre på scenen, til tross for klein tekst. Budskapet kom fint fram da Dancke snakket etter opptreden. Først og fremt fint å se at C ser ut til å ha det gøy på ekte, og at hun smiler med hele seg når Dancke skryter av henne. 

• Liker 29
Skrevet

Syns damen var flink!

Men at noen er negativ til alt hun gjør vet vi jo...

• Liker 7
Skrevet

Jeg ble også positivt overrasket. Utfra hva som ble skrevet her inne så hadde jeg trodd det var mye dårligere enn det faktisk var. 

Verken teksten eller sangen er noen høydare i seg selv, men jeg syntes CBE gjorde det bra. Det er tøft å stå foran en scene og opptre på den måten. Jeg hadde vært mye stivere enn henne - og sunget som en kråke!

• Liker 16
Skrevet
FruJohansen skrev (3 minutter siden):

Syns det var bra levert! Sangen sto seg bedre på scenen, til tross for klein tekst. Budskapet kom fint fram da Dancke snakket etter opptreden. Først og fremt fint å se at C ser ut til å ha det gøy på ekte, og at hun smiler med hele seg når Dancke skryter av henne. 

Enig med deg. 

• Liker 4
Skrevet
Nudeldama skrev (Akkurat nå):

Jeg ble også positivt overrasket. Utfra hva som ble skrevet her inne så hadde jeg trodd det var mye dårligere enn det faktisk var. 

Verken teksten eller sangen er noen høydare i seg selv, men jeg syntes CBE gjorde det bra. Det er tøft å stå foran en scene og opptre på den måten. Jeg hadde vært mye stivere enn henne - og sunget som en kråke!

Jeg tror det på en måte også er meningen. Pop og sterke meninger går gjerne ikke sammen. Pop er lett og ledig og fengende. Så budskapet ble på en måte dobbelt. Eie fordommer, ironi over influensere og egen bedrift og samtidig ironi over sterke meninger i pop. Føler hun klarte seg veldig bra

• Liker 1
Skrevet

Hørte det såvidt nå, det var da helt ok, selv om hverken låt eller tekst er noe høydare. Men det var da ikke live? Eller så var backingen så høy at det overdøvet? Men det er jo sikkert likt for alle. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...