NewStart87 Skrevet 20. november 2021 #52881 Skrevet 20. november 2021 Tatt med seg rumpeputene på tur.. 31
Urwa Skrevet 20. november 2021 #52882 Skrevet 20. november 2021 Synd frua må bruke badedrakt på tvn. Får jo ikke vist fram sin «hold pusten til du dør» magen sin. 24
Urwa Skrevet 20. november 2021 #52883 Skrevet 20. november 2021 NewStart87 skrev (16 minutter siden): Tatt med seg rumpeputene på tur.. 😂😂😂 10
jaeols Skrevet 20. november 2021 #52884 Skrevet 20. november 2021 Kvins skrev (4 timer siden): Det er jo ikke en sangkonkurranse for å finne den som er flinkest til å synge/har finest stemme. De skal finne/lage Norges nye superhit. De har satt 6 kjendiser uten erfaring i låtskriving og sang sammen med erfarne musikkprodusenter til å lage låter. Om de kommer opp med en ny superhit gjenstår å se.. Det er heller tvilsomt, hun har vel ingen ting å bidra med. Forstår ikke hvorfor hun er med. Må være noe annet, skreket seg til deltagelse. 4
Aidensfield Skrevet 20. november 2021 #52885 Skrevet 20. november 2021 Kvins skrev (5 timer siden): Det er jo ikke en sangkonkurranse for å finne den som er flinkest til å synge/har finest stemme. De skal finne/lage Norges nye superhit. De har satt 6 kjendiser uten erfaring i låtskriving og sang sammen med erfarne musikkprodusenter til å lage låter. Om de kommer opp med en ny superhit gjenstår å se.. Mads Hansen eier ikke sangstemme men han har jo lagd en hit som toppet det meste 10
Aidensfield Skrevet 20. november 2021 #52886 Skrevet 20. november 2021 MacBeth skrev (3 timer siden): Programmet går ut på at seks kjendiser, ved hjelp av kjente artister og musikkprodusenter, skal konkurrere om å lage «Norges nye megahit». Gjennom fem episoder, som alle har forskjellig tematikk, skal kjendisene lage en sang som framføres live på en scene foran publikum. Seerne skal stemme på sangene de liker best fra hvert program, og en kjendis må forlate programmet etter hver sending. I finalen skal finalistene framføre sine mest populære låter, og seerne skal da kåre «Norges nye megahit».[1][2] https://no.m.wikipedia.org/wiki/Norges_nye_megahit Men jeg har forstått at det kommer inn en ny ved hvert program 1
Hallepalle2 Skrevet 20. november 2021 #52887 Skrevet 20. november 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Tatt med seg rumpeputene på tur.. *går ut av bilen. Et speil!! Opp med telefonen, still opp i profil, to fingre i luften og… shoot! Puh, var sikkert godt. 35
MacBeth Skrevet 20. november 2021 #52888 Skrevet 20. november 2021 Aidensfield skrev (3 minutter siden): Men jeg har forstått at det kommer inn en ny ved hvert program Mulig🤷♀️ Wikipedia skrev ikke noe om det. Ei heller tv2. Link gjerne, for jeg liker å vite konsept på et program før jeg i det hele tatt vurderer å se det
Aidensfield Skrevet 20. november 2021 #52889 Skrevet 20. november 2021 Aidensfield skrev (24 minutter siden): Men jeg har forstått at det kommer inn en ny ved hvert program Jeg kan ta feil. Mente jeg hadde lest det ett sted
123Frustrert Skrevet 20. november 2021 #52890 Skrevet 20. november 2021 Fizzypo skrev (4 timer siden): Hvilken del av teksten mener du signaliserer at kritikken som gis kun motiveres av misunnelse? Tenker du at all kritikken hun får er saklig og berettighet? Sikkert ikke all kritikk, men hovedvekten av kritikken går på a) eksponering av barn b) thininspo c) ekstrem fokus på kropp (når det trenes er det fokus på kropp,kropp, kropp) d) er vanvittig materialistisk syn på verden e) bruk og kast mentalitet f) egoisme ingen av disse tingene /egenskapene trenger vi i samfunnet. Så jeg skjønner ikke helt hva hun skal få cred for? Eneste er at hun har skapt sin egen arbeidsplass, men med punktene fra a-f i bakhodet synes jeg det kanskje ikke er så veldig kult allikevel. 23
Isola2 Skrevet 20. november 2021 #52891 Skrevet 20. november 2021 (endret) 123Frustrert skrev (17 minutter siden): Sikkert ikke all kritikk, men hovedvekten av kritikken går på a) eksponering av barn b) thininspo c) ekstrem fokus på kropp (når det trenes er det fokus på kropp,kropp, kropp) d) er vanvittig materialistisk syn på verden e) bruk og kast mentalitet f) egoisme ingen av disse tingene /egenskapene trenger vi i samfunnet. Så jeg skjønner ikke helt hva hun skal få cred for? Eneste er at hun har skapt sin egen arbeidsplass, men med punktene fra a-f i bakhodet synes jeg det kanskje ikke er så veldig kult allikevel. Hun har skapt sin egen arbeidsplass på grunn av alt du ramser opp. Influensere er påvirkere,men de aller fleste påvirker ikke på en god måte.Det blir som å hylle fotball vm i Qatar og unngå å ta inn over seg alle tapte menneskeliv. Endret 20. november 2021 av Isola2 Skrivefeil 12
Fizzypo Skrevet 20. november 2021 #52892 Skrevet 20. november 2021 123Frustrert skrev (4 minutter siden): Sikkert ikke all kritikk, men hovedvekten av kritikken går på a) eksponering av barn b) thininspo c) ekstrem fokus på kropp (når det trenes er det fokus på kropp,kropp, kropp) d) er vanvittig materialistisk syn på verden e) bruk og kast mentalitet f) egoisme ingen av disse tingene /egenskapene trenger vi i samfunnet. Så jeg skjønner ikke helt hva hun skal få cred for? Eneste er at hun har skapt sin egen arbeidsplass, men med punktene fra a-f i bakhodet synes jeg det kanskje ikke er så veldig kult allikevel. Hovedvekten av kritikken i denne tråden går kanskje ut på de punktene du nevner, men hun synger jo ikke om å bli kritisert, men trykket ned. Det er klart at kritikk kan oppfattes som hat av mottakeren, men det er jo påpekt mange ganger her at hun ikke godkjenner kritiske kommentarer og dermed er det vel også naturlig å tro at hun ikke godkjenner hets. Så når hun synger om damer som trykker andre damer ned så kan det vel tenkes at hun ikke refererer utelukkende til damer i denne tråden, eller? Og jeg forstår fortsatt ikke hvordan du kan trekke en slutning basert på den sangteksten at hun mener all kritikken hun får har rot i misunnelse. 2
solmåneogstjerner Skrevet 20. november 2021 #52893 Skrevet 20. november 2021 MacBeth skrev (1 time siden): Mulig🤷♀️ Wikipedia skrev ikke noe om det. Ei heller tv2. Link gjerne, for jeg liker å vite konsept på et program før jeg i det hele tatt vurderer å se det Jeg leste et eller annet sted at det skal komme inn utfordrere. Husker ikke hvor jeg leste det. Jeg gleder meg til maskorama jeg... men har satt denne på innspilling så jeg har mulighet til å se gjennom. Men venter til ungene har lagt seg, de trenger ikke å høre 'inspirerende girl power låter slik at de kan oppsøke rosablogg-så tynn jeg er'-'yrket'... 5
Minnie Mus Skrevet 20. november 2021 #52894 Skrevet 20. november 2021 2 hours ago, Hallepalle2 said: *går ut av bilen. Et speil!! Opp med telefonen, still opp i profil, to fingre i luften og… shoot! Puh, var sikkert godt. Når man blir så selvopptatt at alt man kan speile seg i, enten det er et butikkvindu, en ovnsdør eller et speil på en do på en rastaurant.....Frem med mobilen for å knipse bilde av seg selv og legge ut i some. Sykt. Å det må jo være enormt slitsomt. 19
Klink Skrevet 20. november 2021 #52895 Skrevet 20. november 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Når man blir så selvopptatt at alt man kan speile seg i, enten det er et butikkvindu, en ovnsdør eller et speil på en do på en rastaurant.....Frem med mobilen for å knipse bilde av seg selv og legge ut i some. Sykt. Å det må jo være enormt slitsomt. Det er jo jobben hennes å lage innhold. Så kan en mene hva man vil om selve innholdet. Må jo være ufattelig slitsomt å måtte fram med kameraet for alle influensere uansett hva det er for slags motiv, innhold til plattformene sine må de jo ha. 4
Rev. Revenge Skrevet 20. november 2021 #52896 Skrevet 20. november 2021 Så var det spørsmål om hvem som til enhver tid er interessert i å få servert disse selfiene, da. Kanskje influenserne kunne spart seg for litt "stress" uten å dra frem mobilen hver gang de ser seg selv i noe skinnende blankt som reflekterer dem. 22
FruRosa Skrevet 20. november 2021 #52897 Skrevet 20. november 2021 solmåneogstjerner skrev (43 minutter siden): Jeg leste et eller annet sted at det skal komme inn utfordrere. Husker ikke hvor jeg leste det. Jeg gleder meg til maskorama jeg... men har satt denne på innspilling så jeg har mulighet til å se gjennom. Men venter til ungene har lagt seg, de trenger ikke å høre 'inspirerende girl power låter slik at de kan oppsøke rosablogg-så tynn jeg er'-'yrket'... Det ble sagt på GMN i går. 6
Gjest Basilika Skrevet 20. november 2021 #52898 Skrevet 20. november 2021 Hun var stiv som en stokk på programmet nå jo. Til den låten burde hun ha beveget seg mye mer og danset litt. Jeg skjønte ikke det selfie lyset hun gjemte seg bak halve fremførelsen? Jeg så hun virket ukomfortabel og at hun måtte bevise noe. Men sangen var OK. Hun får terningskast 3 av meg. Fin kjole også.
Kiosk Skrevet 20. november 2021 #52899 Skrevet 20. november 2021 Wow! Imponerende! Synes hun gjorde det svært bra! 10
Gjest Keikolina Skrevet 20. november 2021 #52900 Skrevet 20. november 2021 Synes det var helt greit jeg 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå