Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

CBE bekrefter sminke pga skulle på teater. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Kollontaj said:

Greit å ha teater å skylde på 😅 På de teatrene jeg har vært med på, så har vi blitt sminket når vi ankommer teateret, ikke hjemme......

• Liker 20
Skrevet
Kollontaj skrev (16 minutter siden):

Min 8 år gamle jente føler seg heldigvis vakker nok uten sminke når vi skal på teater. 1-0 til meg der gitt 😊

Allerede nå ser man altså hvordan det er å vokse opp med en mamma som signaliserer for barna at en kvinnes utseende er hennes viktigste valuta og verdi. Jeg må innrømme at jeg aldri har sett en 8 år gammel jente med voksen sminke før, bortsett fra i amerikanske beauty pageants. 

Skrevet
Fuglen skrev (4 timer siden):

Hvorfor hadde du blitt utilpass av det?

Det har med tid og sted å gjøre. Magetopper kan du ha på byen når du er 20 år, ikke i frokostsalen på hotellet når du er 34. Men det er nå min personlige mening da. Når jeg akkurat har stått opp, er trøtt og skal spise hotellfrokosten min, så er jeg ikke interessert i andres bare mager. Tid og sted, som sagt...

• Liker 34
Skrevet

Din kommentar avventer moderasjon.

Synes å huske at du skrev at du skulle skjerme barna fra sosiale medier, for en tid tilbake? Men du eksponerer dem jo masse både på instagram og her på bloggen. Hva tenker du om at barn skal få skape sin egen identitet gjennom sosiale medier?

Tror dere jeg kommer til å få noe svar, eller blir kommentaren slettet???

• Liker 35
Skrevet
1 hour ago, Smugleseren said:

Joda, men hun får jo et honorar for å delta. Mulig dette fristet stort, siden inntekten er dalende for de begge. 

Jeg også lurer veldig på hvor mye deltagerene får betalt, for regner med det ikke er gratis...

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Minnie Mus said:

Din kommentar avventer moderasjon.

Synes å huske at du skrev at du skulle skjerme barna fra sosiale medier, for en tid tilbake? Men du eksponerer dem jo masse både på instagram og her på bloggen. Hva tenker du om at barn skal få skape sin egen identitet gjennom sosiale medier?

Tror dere jeg kommer til å få noe svar, eller blir kommentaren slettet???

I mine øyne er det 3 ulike muligheter her. 1) sletter kommentar 2) godkjenner den, men gidder ikke å svare 3) sier at hun ikke eksponerer de, vi vet jo ingenting om de..

• Liker 14
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (1 time siden):

Så barna er med i farsen "Den spanske flue"?

Jeg har aldri sett barn i denne farsen om voksen kjærlighet.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 15
Gjest Snøsøta
Skrevet
Fuglen skrev (3 timer siden):

Ok, hvis hun hadde lagt kroppen sin oppi frokosten din, eller oppført seg som Elaines kjæreste i Seinfeld-episoden du nevner, sa hadde jeg skjønt poenget ditt. Greit nok at du har ekstreme intimgrenser, det er ditt problem og jeg føler med deg, men alle andre kan da ikke ta hensyn til det? Hvis du har slike problemer bør du kanskje vurdere å jobbe med dem, eller eventuelt spise frokosten på hotellrommet ditt?

Hun har for øvrig ikke på seg kun BH i bildet vi snakker om, hun har på seg en langermet topp og en lang tights som viser en liten del av magen.

Må bare spørre, blir du også uvel av å se bare armer og ben, så du ikke takler å være i nærheten av mennesker i singletter, shorts og skjørt? Eller er det kun bare mager du reagerer på?

😂 Det eskalerte fort.. Ja, det er viktig å forsvare CBEs rett til å vise fram kroppen sin når hun vil altså. Jeg skjønner det! Det er bra hun har deg som kan sende alle som ikke vil ha brystvorta hennes i mueslien eller rompa hennes i kaffen på rommet. Alle sårbare grupper og utstøtte trenger noen til å forsvare seg 👌 Nå kan jeg sove godt i natt, jeg var litt bekymret for at CBE skulle havne i fosterstilling igjen av den grusomme kommentaren min… Alt hun må tåle når alt hun vil er å bruke den bare magen sin til å inspirere frokostgjestene til å ikke spise seg så feite!

Skrevet
FruRosa skrev (5 timer siden):

Dette er da en merkelig formulering. "Ingen problemer med bekken under noen av svangerskapene".

BEKKEN? Hvilken bekk?

Hun burde vel skrevet "ingen problemer med bekkenet" eller "ingen bekkenproblemer"?

Screenshot_20211117-154659_Instagram.jpg

Synes kommentaren om at hun brukte masse tid på disse innleggene var mer interessant..hun redigerte jo faktisk den magen…

• Liker 45
Skrevet
Solaire skrev (1 time siden):

Min 8 år gamle jente føler seg heldigvis vakker nok uten sminke når vi skal på teater. 1-0 til meg der gitt 😊

Allerede nå ser man altså hvordan det er å vokse opp med en mamma som signaliserer for barna at en kvinnes utseende er hennes viktigste valuta og verdi. Jeg må innrømme at jeg aldri har sett en 8 år gammel jente med voksen sminke før, bortsett fra i amerikanske beauty pageants. 

Barnet spiller teater og skal selv stå på scenen. Man trenger jo ikke gjøre ting verre enn de er, det er mer enn nok å ta av i virkeligheten. 

• Liker 24
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Barnet spiller teater og skal selv stå på scenen. Man trenger jo ikke gjøre ting verre enn de er, det er mer enn nok å ta av i virkeligheten. 

Det triste er at man har tilgang på den informasjonen 

• Liker 37
Skrevet (endret)
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Så barna er med i farsen "Den spanske flue"?

Jeg har aldri sett barn i denne farsen om voksen kjærlighet.

Hun skal spille i barneteater, tydelig vist frem i en IG story. Til alle 300k følgerene hennes.. med video av barnet, tag på barneteateret og det hele.. 

Endret av MacBeth
  • Liker 23
Skrevet
Finlay skrev (11 timer siden):

CBE er jo klar over at TV2 kommer til å vise bilder og film hun ikke kan justere på forhånd. Det er utenfor hennes kontroll.

Hun er også klar over at hun kan bli latterliggjort på KG og Jodel, få terningkast i VG og Dagbladet, få kritikk av dommere, eller kanskje bli sendt hjem først pga færrest stemmer, eller hvordan de nå har tenkt å gjøre dette.

Likevel er hun med. Synes det er modig gjort jeg👍

Det er jeg enig i. 

Man har etterlyst at hun/de skal by på litt mer enn treningsselfier fra kjelleren, bilde av kaffekopper, hunden og barna  - og å pushe reklame. 

Nå gjør hun det. Tommel opp fra meg. Hun tør ved å bli med på dette, å bli både sett, hørt og vurdert - uten å kunne kontrollere med hverken filter eller redigering. 

• Liker 32
Skrevet (endret)

Er det noe jeg ikke vil se i stories er det nettopp barn med informasjon om hva de skal. Nå vet jeg det altså likevel, enda jeg ikke følger.

Endret av Revenge o'Cavatina
slettet sitering
  • Liker 33
Skrevet

Hun skrev/svarte i går( tror jeg det var) at hun spiser smågodt og potetgull når hun skal kose seg. Er ikke så lenge siden hun skrev at hun ikke spiser sånn🤪 På det bildet av henne på hotellrommet( stories) som ligger ute nå, ser hun veldig, veldig tynn ut. Tror ikke noe på at hun spiser noe usunt. Verken sukker eller fett. 

• Liker 21
Gjest CecilieX
Skrevet
Luckie skrev (13 minutter siden):

Hun skrev/svarte i går( tror jeg det var) at hun spiser smågodt og potetgull når hun skal kose seg. Er ikke så lenge siden hun skrev at hun ikke spiser sånn🤪 På det bildet av henne på hotellrommet( stories) som ligger ute nå, ser hun veldig, veldig tynn ut. Tror ikke noe på at hun spiser noe usunt. Verken sukker eller fett. 

Kan du lenke til innlegg / post der hun skrev at hun ikke spiste sånt? 

Skrevet
Luckie skrev (1 time siden):

Vel vitende om at hun skal kringkastes på nasjonalt TV på lørdagskveldene, er jeg ganske sikker på at det har vært et ekstra fokus på utseende siden dette ble klart. Også fordi hun/de ikke har kontroll og kan redigere. Jeg tror jeg må se dette på lørdag, selv om de musikalske forventningene uteblir. Jeg ønsker for henne at hun skal kunne klare å kaste seg ut i det, uten tanke på fotovinkler etc.

Autotune har kommet for å bli, og det benyttes av de aller, aller fleste. Også profesjonelle.

• Liker 13
Skrevet (endret)
Minnie Mus skrev (20 timer siden):

Neimen har du sett.... et helt normalt bilde av en kvinne på 30+ jo :) Så veldig ulikt alle bilder hun legger ut av seg selv på insta og blogg..... Det eneste vi kan se på dette bildet, er at hun har fillers i leppene, ellers ser hun helt normal/vanlig ut, som alle oss andre :)  Pen dame.

Enig!! Faktisk forfriskende å se, og jeg tror de hadde vunnet mye på å fremstille henne sånn på blogg og insta også. 

Men jeg har aldri hørt om hunder som blir kommandert til å hoppe opp på noen… Er dette vanlig? (Bildet er hentet fra kommentarfeltet til bloggen carolinebergeriksen.no) 

C719F954-D904-4BFD-812B-DE2D562F4E3F.jpeg

Endret av Aquarius04
La til
  • Liker 21
Skrevet
Isild skrev (8 timer siden):

Det er jeg enig i. 

Man har etterlyst at hun/de skal by på litt mer enn treningsselfier fra kjelleren, bilde av kaffekopper, hunden og barna  - og å pushe reklame. 

Nå gjør hun det. Tommel opp fra meg. Hun tør ved å bli med på dette, å bli både sett, hørt og vurdert - uten å kunne kontrollere med hverken filter eller redigering. 

Så spørs det da på utstrålingen? Den manglet helt da hun var med i SVD

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...