Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Aidensfield skrev (8 minutter siden):

Men du mener det er slik? 

Det er ikke godt å si om CBE var en av årsakene til at seertallene sank. Men hun fikk dem definitivt ikke til å stige, i og med at programmet ble mer og mer upopulært de sesongene hun var med. CBE ble vel stemt ut av Skal vi Danse ganske tidlig også, så noen seermagnet er jo hun jo ikke. Men man får tolke det som man vil. Ønsker henne lykke til, hvis det gjør at hun gir barna sine litt mer privatliv og legger ut litt mindre retusjert thinspo på instagram. 

Endret av Solaire
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er på sin plass å trekke frem denne tråden om TV2, Egmont (hvilket Kvinneguiden er en del av) og satsningen på influensere.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 24
Skrevet
Aidensfield skrev (13 minutter siden):

Men du mener det er slik? 

Det vet jeg ikke noe om. Hvis du leser det jeg svarte på handlet det om følgertallet til CBE,  de gikk nedover også i perioden CBE var med på Bloggerne. 

• Liker 13
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste snutt med henne som promoterer programmet? 

• Liker 11
Skrevet
49 minutter siden, Hallepalle2 said:

Det er et klipp av at hun synger sanger sin her: https://www.instagram.com/p/CWTUYR7qxse/

"Vi har alt på stell, alt på stell, stell", og noe med chanel, og så noen gjentakelser om at "det er vi som gjør det selv". Norges nye superhit. 

• Liker 21
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (55 minutter siden):

De viste henne når hun sang på mascorama på lørdag.. Å hun er ikke den med den dårligste stemmen. Men det virker som en type lys stemme. 

Jeg har nå tenkt til og høre på henne til lørdag på lik linje som de andre synger så avgjør jeg da om hun er elendig eller ikke

Endret av Aidensfield
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje fruen er med på mascorama? Hadde vært gøy!

• Liker 1
Skrevet
Katten89 skrev (1 minutt siden):

Kanskje fruen er med på mascorama? Hadde vært gøy!

Vanskelig og være med på to direktesendte program samme kveld.. 

• Liker 9
Gjest Kattedama
Skrevet
ssophie skrev (13 minutter siden):

Det er et klipp av at hun synger sanger sin her: https://www.instagram.com/p/CWTUYR7qxse/

"Vi har alt på stell, alt på stell, stell", og noe med chanel, og så noen gjentakelser om at "det er vi som gjør det selv". Norges nye superhit. 

Er dette et humorprogram/satire/parodi?

Skrevet
Aidensfield skrev (12 minutter siden):

De viste henne når hun sang på mascorama på lørdag.. Å hun er ikke den med den dårligste stemmen. Men det virker som en type lys stemme. 

Jeg har nå tenkt til og høre på henne til lørdag på lik linje som de andre synger så avgjør jeg da om hun er elendig eller ikke

Tviler på at NRK promoterte den nye satsingen til TV2, regner med at du mente finalen i Skal vi danse og ikke Maskorama. 

• Liker 14
Skrevet
ssophie skrev (31 minutter siden):

Alle som deltar har autotune så det holder, det er bare skikkelig puteflaut 🤣

• Liker 30
Skrevet

Der virker jo som de andre i dette programmet er komikere med stor grad av selvironi, og så CBE. Det virker som de andre har det gøy, og hun faktisk tror at hun skal bli popstjerne?

• Liker 18
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Hut skrev (5 timer siden):

Nja. Hun skal iallefall være med i en TV 2 satsing på tv nå da.  Tv 2 hadde nok ikke valgt CBE hvis de anså henne for å være utdatert. Tipper oppmerksomheten  vil genere en del flere følgere også fremover. 

Mja… syns Solveig knoppen er i alt for mange ting, og alle jeg vet om syns hun er slitsom

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Solaire skrev (2 timer siden):

Skulle da bare mangle at veteranblogger CBE ble med på et realityprogram igjen. Til sammen så må da kjendis-realityprogrammene Skal Vi Danse, Hver Gang Vi Møtes, Kjendisfarmen, Mesternes Mester, Kjendisrestauranten, Skal Vi Danse, Bloggerne, Fire Stjerners Middag, 71 ° Nord Kjendis, Stjernekamp, Maskorama, Ikke Lov å Le på Hytta osv ha gjestet godt over 300-400 norske kjendiser i a-, b-, c- og d-klassen. Linni Meister f eks har vært med i hele 13 ulike kjendisrealityshow:

https://www.tv2.no/a/7396008/

Jeg ønsker CBE lykke til.

Linni har iallfall sjarm😂

Skrevet
Jobbermedbarn skrev (33 minutter siden):

Tviler på at NRK promoterte den nye satsingen til TV2, regner med at du mente finalen i Skal vi danse og ikke Maskorama. 

Unnskyld... Jeg mente så klart skal vi danse🙃🙃 er det mulig🙈🙈🙈

• Liker 5
Skrevet (endret)
frøkengrapefrukt skrev (23 minutter siden):

Der virker jo som de andre i dette programmet er komikere med stor grad av selvironi, og så CBE. Det virker som de andre har det gøy, og hun faktisk tror at hun skal bli popstjerne?

Ja, det kan jo se sånn ut, men samtidig er det jo musikkprodusenter som bruker tid her da, så noe ønsker de nok å få ut av det.
Men mye autotune der ja, og det er litt vanskelig å se for seg at det skal bli noen megahit ut av denne casten, men man vet jo aldri. 
Utfordringen til cbe mtp resten av gjengen her tror jeg vil være å komme ut av skjermen. Sånn jeg husker henne fra Skal vi danse var hun så stiv og usikker at hun falt helt igjennom på tv skjermen. 
Men tøft å utfordre seg selv da, selv om jeg også tror dette er et desperat forsøk på å øke klikk og interesse igjen. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 20
Gjest CecilieX
Skrevet
Aidensfield skrev (1 minutt siden):

Unnskyld... Jeg mente så klart skal vi danse🙃🙃 er det mulig🙈🙈🙈

Hehehe, de gikk litt over i hverandre. Da Birgit Skarstein ble filmet i SVD så hadde det jo stor betydning for gjettingen på Maskorama. 

Jeg må innrømme at jeg er veldig spent på seertallene til «Megahit» som nytt konsept opp mot Maskorama. 

Skrevet
CecilieX skrev (3 minutter siden):

Hehehe, de gikk litt over i hverandre. Da Birgit Skarstein ble filmet i SVD så hadde det jo stor betydning for gjettingen på Maskorama. 

Jeg må innrømme at jeg er veldig spent på seertallene til «Megahit» som nytt konsept opp mot Maskorama. 

Ja, det er sant, Tix var visst på SVD også, så en viktig kveld ifht Maskorama😉

• Liker 6
Skrevet

Jeg følger ikke med på slike programmer, og har ikke tenkt å begynne med det nå. Men hvem er disse musikkprodusentene som lesser på med autotune for å sprite opp passelig dårlig fjortismusikk sunget av folk som ikke er kjent for å synge, eller spesielt kjent i det hele tatt for annet enn å frekventere TV2-programmer som programfyll? 

• Liker 34
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Jeg følger ikke med på slike programmer, og har ikke tenkt å begynne med det nå. Men hvem er disse musikkprodusentene som lesser på med autotune for å sprite opp passelig dårlig fjortismusikk sunget av folk som ikke er kjent for å synge, eller spesielt kjent i det hele tatt for annet enn å frekventere TV2-programmer som programfyll? 

Så i hvertfall Ole I Dole og Christine Dancke, men var nok flere kjente også. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...