Gjest Solaire Skrevet 15. november 2021 #52581 Del Skrevet 15. november 2021 Isild skrev (1 time siden): Noterte meg det samme. Hele Netfit er en pinlig flause. Merkelig at ppventures lar den utdaterte infoen/promoen ligge der. Det sier jo også noe om ppventures (sier iallefall meg at de ikke kan mer om forretninger enn at de selger inn/ engasjerer seg i luftslott, og at de ikke gidder å oppdatere sidene sine) I tillegg til Margit, Chanet og Eirik, så har vi også de mange som i spenning og forbauselse følger med på håret som vokser. Jeg mener å huske at United Bloggers og paret selv reklamerte for at CBE hadde 100 000 blogglesere i flere år etter at det hadde skallet av titusenvis. Hvor mange lesere har bloggen nå? 2000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. november 2021 #52582 Del Skrevet 15. november 2021 Solaire skrev (16 minutter siden): Jeg mener å huske at United Bloggers og paret selv reklamerte for at CBE hadde 100 000 blogglesere i flere år etter at det hadde skallet av titusenvis. Hvor mange lesere har bloggen nå? 2000? Kanskje noen av de som er flinke til å finne frem til slike tall kan gjøre det. Hadde vært interessant å vite hvor mange lesere de har igjen. De 300 000 følgerne på Instagram er mye fake kontoer, bots og følgere som egentlig ikke følger. Følgerantall på Instagram kan ikke tas seriøst og vurderes som reelt. Så ja, det hadde vært interessant å vite hvor mange som fortsatt leser bloggen når det kommer nye innlegg der, tenker det gjenspeiler det faktiske følgertallet bedre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. november 2021 #52583 Del Skrevet 15. november 2021 I mai ble det dokumentert at lesertallet lå jevnt på rundt 2000. Caroline hevdet det var mellom 10 000 og 15 000, uten å dokumentere hvor hun fikk de tallene fra. Jeg kan tenke meg hvilke tall potensielle samarbeidspartnere blir presentert... I dag ligger tallet på 3467 lesere. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 15. november 2021 #52584 Del Skrevet 15. november 2021 Er eldste sminket på farsdagsbildet? Det ser virkelig slik ut🙄 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. november 2021 #52585 Del Skrevet 15. november 2021 Felis skrev (1 time siden): I mai ble det dokumentert at lesertallet lå jevnt på rundt 2000. Caroline hevdet det var mellom 10 000 og 15 000, uten å dokumentere hvor hun fikk de tallene fra. Jeg kan tenke meg hvilke tall potensielle samarbeidspartnere blir presentert... I dag ligger tallet på 3467 lesere. Takk @Felis Kan virke som at det reelle antallet lesere (2-3000) gjenspeiler engasjementsraten på IG. Flaut at de påstår å være større og mer i vinden enn de er. Storhetstiden er ugjenkallelig forbi. Det gjør at jeg får noen tanker om at den liksomprisen de fikk på Vixen var litt sånn: "Takk til dere for lang og tro tjeneste som guilty pleasure. Her er en trøstepris nå som dere er utdatert, og ikke vil kunne konkurrere i denne konkurransen fremover". 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 15. november 2021 #52586 Del Skrevet 15. november 2021 Isild skrev (1 minutt siden): Takk @Felis Kan virke som at det reelle antallet lesere (2-3000) gjenspeiler engasjementsraten på IG. Flaut at de påstår å være større og mer i vinden enn de er. Storhetstiden er ugjenkallelig forbi. Det gjør at jeg får noen tanker om at den liksomprisen de fikk på Vixen var litt sånn: "Takk til dere for lang og tro tjeneste som guilty pleasure. Her er en trøstepris nå som dere er utdatert, og ikke vil kunne konkurrere i denne konkurransen fremover". Nja. Hun skal iallefall være med i en TV 2 satsing på tv nå da. Tv 2 hadde nok ikke valgt CBE hvis de anså henne for å være utdatert. Tipper oppmerksomheten vil genere en del flere følgere også fremover. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 15. november 2021 Populært innlegg #52587 Del Skrevet 15. november 2021 Hut skrev (11 minutter siden): Nja. Hun skal iallefall være med i en TV 2 satsing på tv nå da. Tv 2 hadde nok ikke valgt CBE hvis de anså henne for å være utdatert. Tipper oppmerksomheten vil genere en del flere følgere også fremover. Jeg ønsker henne masse lykke til i det TV-programmet. Morsomt at hun skal være med der. Da får vi se en ny side, og kanskje får de flere faste følgere. Men at TV2 ikke gir plass til utdaterte kjendiser og influencere er bare tull. Det "tyter" med has beens og C-kjendiseri. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. november 2021 #52588 Del Skrevet 15. november 2021 Hut skrev (29 minutter siden): Nja. Hun skal iallefall være med i en TV 2 satsing på tv nå da. Tv 2 hadde nok ikke valgt CBE hvis de anså henne for å være utdatert. Tipper oppmerksomheten vil genere en del flere følgere også fremover. Det får de jo håpe, det gikk jo nedover da CBE var med i Bloggerne. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 15. november 2021 #52589 Del Skrevet 15. november 2021 Kollontaj skrev (33 minutter siden): Det får de jo håpe, det gikk jo nedover da CBE var med i Bloggerne. Det vet jeg ikke noe om så det kan jeg ikke uttale meg om. Men skikkelig kult at CBE skal være med i denne tv satsingen til TV 2 iallefall sammen med kule og profilerte folk som Odd Magnus Williamson. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 15. november 2021 #52590 Del Skrevet 15. november 2021 1 hour ago, Hallepalle2 said: Er eldste sminket på farsdagsbildet? Det ser virkelig slik ut🙄 Forundrer meg ikke, da ikke noe er ekte eller naturlig i de kanalene til CBE. Alt handler om å ta seg mest mulig perfekt ut, gud forby om det ligger et hårstrå feil vei på et bilde. For et slitsomt og anstrengende liv dette må være, både for store og ikke minst de små Eksponeringen av sistnevnte har vært helt hinsides i det siste, btw 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. november 2021 #52591 Del Skrevet 15. november 2021 Hut skrev (17 minutter siden): Det vet jeg ikke noe om så det kan jeg ikke uttale meg om. Men skikkelig kult at CBE skal være med i denne tv satsingen til TV 2 iallefall sammen med kule og profilerte folk som Odd Magnus Williamson. Nå er det kanskje mindre sjans også for at leserne hennes savner henne så skrekkelig at de lar være å stemme på henne. ☺️ 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. november 2021 #52592 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) Vi kan vel kanskje forsiktig si at siden humoren fra Sarpsborg for øyeblikket ikke promoteres som innsalg av programmet på TV i likhet med de andre deltakerne, så tyder det ikke på at promoselskapet selv mener at påvirkeren fra Særp påvirker seertallene. *husmoren, ikke humoren Endret 15. november 2021 av Revenge o'Cavatina autocorrect 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. november 2021 #52593 Del Skrevet 15. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (Akkurat nå): Vi kan vel kanskje forsiktig si at siden humoren fra Sarpsborg for øyeblikket ikke promoteres som innsalg av programmet på TV i likhet med de andre deltakerne, så tyder det ikke på at promoselskapet selv mener at påvirkeren fra Særp påvir seertallene. Jeg tror lesertallene hennes gjenspeiler deltakelsen i programmet, de har ikke vært så bra på lenge. Jeg har lurt veldig på hvorfor hun plutselig trår ut av komfortsonen og deltar på noe som viser henne slik hun ser ut, uten posering og redigering. Det er nok et resultat av kritisk lave lesertall. Jeg håper hun koser seg og gjør det bra, jeg ønsker Caroline alt godt så lenge det ikke involverer barn, thinspo og juks. Jeg håper at dette åpner noen dører for henne. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. november 2021 #52594 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) Felis skrev (8 minutter siden): Jeg tror lesertallene hennes gjenspeiler deltakelsen i programmet, de har ikke vært så bra på lenge. Jeg har lurt veldig på hvorfor hun plutselig trår ut av komfortsonen og deltar på noe som viser henne slik hun ser ut, uten posering og redigering. Det er nok et resultat av kritisk lave lesertall. Jeg håper hun koser seg og gjør det bra, jeg ønsker Caroline alt godt så lenge det ikke involverer barn, thinspo og juks. Jeg håper at dette åpner noen dører for henne. Der er vi enige. Jeg forstår bare ikke grunnlaget for å bli plukket ut til deltakelsen. Endret 15. november 2021 av Revenge o'Cavatina 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. november 2021 #52595 Del Skrevet 15. november 2021 Kollontaj skrev (2 timer siden): Det får de jo håpe, det gikk jo nedover da CBE var med i Bloggerne. Har du link/tall på at det var CBE som var årsaken til synkende tall på bloggerne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. november 2021 #52596 Del Skrevet 15. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Der er vi enige. Jeg forstår bare ikke grunnlaget for å bli plukket ut til deltakelsen. Hva med og rette det spørsmålet til tv2? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 15. november 2021 #52597 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) Felis skrev (21 minutter siden): Jeg tror lesertallene hennes gjenspeiler deltakelsen i programmet, de har ikke vært så bra på lenge. Jeg har lurt veldig på hvorfor hun plutselig trår ut av komfortsonen og deltar på noe som viser henne slik hun ser ut, uten posering og redigering. Det er nok et resultat av kritisk lave lesertall. Jeg håper hun koser seg og gjør det bra, jeg ønsker Caroline alt godt så lenge det ikke involverer barn, thinspo og juks. Jeg håper at dette åpner noen dører for henne. Skulle da bare mangle at veteranblogger CBE ble med på et realityprogram igjen. Til sammen så må da kjendis-realityprogrammene Skal Vi Danse, Hver Gang Vi Møtes, Kjendisfarmen, Mesternes Mester, Kjendisrestauranten, Skal Vi Danse, Bloggerne, Fire Stjerners Middag, 71 ° Nord Kjendis, Stjernekamp, Maskorama, Ikke Lov å Le på Hytta osv ha gjestet godt over 300-400 norske kjendiser i a-, b-, c- og d-klassen. Linni Meister f eks har vært med i hele 13 ulike kjendisrealityshow: https://www.tv2.no/a/7396008/ Jeg ønsker CBE lykke til. Endret 15. november 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. november 2021 #52598 Del Skrevet 15. november 2021 Aidensfield skrev (5 minutter siden): Har du link/tall på at det var CBE som var årsaken til synkende tall på bloggerne? Nå var det verken det jeg svarte på eller det jeg skrev. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. november 2021 #52599 Del Skrevet 15. november 2021 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Nå var det verken det jeg svarte på eller det jeg skrev. Men du mener det er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 15. november 2021 #52600 Del Skrevet 15. november 2021 Hut skrev (3 timer siden): Nja. Hun skal iallefall være med i en TV 2 satsing på tv nå da. Tv 2 hadde nok ikke valgt CBE hvis de anså henne for å være utdatert. Tipper oppmerksomheten vil genere en del flere følgere også fremover. 😂 Har du sett reality-tv de siste årene? Et par halvkjente profiler og resten av deltakerne helt ukjente. De har gått tom for lenge siden. Og alle som sier ja til å delta gjør det for å få økt oppmerksomhet rundt merkevaren sin. En utgivelse, et show eller en blogg i fritt fall. De håper vel på at de endelig skal få til en app og så skal de promotere den gjennom en avkledd CBE på TV. Story of reality-TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå