Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

CecilieX skrev (29 minutter siden):

Forklaringen er at det er gjort feil med begge badene slik at de må gjøres på nytt. 

Da de viste frem badene var det mange i kommentarfeltet som ikke syntes de var fine, spesielt reagerte mange på fargevalget. Dette ble selvfølgelig kontant avvist, de var superfornøyde. 

Så da er vi der igjen, mistenker jeg. De kan ikke innrømme at valgene de gjorde var dårlige (og dermed gi kritikere rett) så da må man konstruerere en ny grunn. Og best av alt: det er noen andres feil. 

Som flere sier: beviset på at det handler om konstruksjonsfeil og ikke misnøye får vi hvis de velger samme farger på nytt. 

Alternativt er det fordi de har solgt seg inn til annonsører og at oppussingen genererer penger. 

Nettopp. Man får inntrykk av at det konstrueres grunner.

Minner meg litt om når SE har forklart de ulike inngrepene. Det har vært medisinsk nødvendig. (Nesen hadde skjev skillevegg, brystimplantat i rumpen, nødvendig å ta ut av medisinsk årsaker, det samme med kjeve, kjønnslepper osv).

CBE på sin side må pusse opp fra loft til kjeller flere ganger. De hadde nydelig lys fiskebensparkett, malte den svart. Noe ble gjort feil i prosessen, det ble riper i gulvet. Det var håndverkerfeil. Tilbake til lys. Osv. osv fra rom til rom. Og nå er det påan igjen.

Det de har til felles er at dette har de egentlig ikke lyst til. Dette er noe de MÅ gjennom. De har ikke noe valg. Og det er naturligvis et slit😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann1234 skrev (6 timer siden):

Jeg lurer egentlig på hvordan de har råd til å rive ned og pusse opp 2 relativt nye og moderne bad ++? Blir de sponsa? Var det ikke slik at inntektene deres hadde stupt? Eller prøver de å late som om alt er perfekt slik at folk ikke skal tro at det går dårlig med virksomheten? 

Hørt om lån 😄? De låner nok opp på huset.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 timer siden):

Det blir C.Pihl-stil, vent og se. 

Det blir spennende å se, for jeg synes Camilla p. Har særdeles mye finere stil en cbe.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder du deg til å spise? Spise pizza? Jaaa. Ikke engang bursdagen sin får barna i denne familien ha i fred. Alt må dokumenteres, fra at mor er i en butikk og handler gaver, til bilde av kake og filming av barnet "hele" dagen :( 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye mindre ekstravaganse i monitor nå, synes jeg å legge merke til. Ingen overdådig barnebursdag med temavalg og utstyr i dagevis. Ingen blomster på fredagene, sjelden man ser kjøpelunsj/middag. Har de spart opp til oppussingen? Jeg tror (vet at dette blir spekulasjoner) at cash-flowen er gått ned til et minimum. Derfor er det nå muligens siste desperate forsøk på å skaffe innhold, ved å pusse opp. Men vi ser jo lite til det også... Sannelig om jeg vet hva de driver med, når de ikke løper med hund og barn, og på mølle. Hvordan fikk de til det, forresten, når strømmen i huset var borte?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, pøbelsara said:

Jepp. Jeg reagerte på at følgerne på IG får vie hva lillesøs får i gave før hun vet det selv.  Jeg fatter ikke at noe n kan synes det er ok. Det er trist som faen. :( Solgt barndom.

Er det jeg reagerte på også, det er bare så trist og så veldig unødvendig :( Skjønner ikke hvorfor hun gjør dette.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (9 minutter siden):

Til og med når man plukker søppel så må magen trekkes inn 🤣

......og reklame? Har Coop betalt CBE/Treasures AS for å plukke søppel og reklamere for det?

Ja, helt dustete!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
NewStart87 skrev (1 time siden):

Hvorfor må det være fokus på kropp hele tiden?! 

04B279E4-30CE-4DB2-93AA-E891FD4CFCE5.jpeg

odipodis skrev (1 time siden):

Stussen måtte også med i reklamen 😆

Screenshot_20210911-202649_Instagram.thumb.jpg.9b486e8260a0e24b050f8da97ea16f56.jpg

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/

Treasures AS klarer virkelig ikke å bidra til noe samfunnsnyttig uten at 1) de får betaling 2) kan reklamere for andre produkter i samme slengen (selv i en så viktig sak som miljøvern) 3) vise frem kropp og kropp i samme reklame innlegg. Her skal fokus være kropp i monitor (og budskapet drukner i mage og ræv). Det er så kvalmende og ikke minst veldig urovekkende at man ikke skjønner alvoret  , når de skal reklamere for dette budskapet. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (24 minutter siden):

Ja, helt dustete!

Nesten så jeg velger bort coop om det stemmet ! Nei, ikke bare nesten, det velges bort!!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...