Gjest Kattedama Skrevet 8. september 2021 #50381 Del Skrevet 8. september 2021 Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): «Jeg har trent i dag også» Ja, det skulle tatt seg ut om hun hadde en økt som ikke ble dokumentert! Skjermdump fra IG story: Hadde jeg Navet, ville livet mitt vært fylt av alt som deles på denne kontoen. Trening og TV midt på dagen, frisør og cafebesøk. Men influensere kaller det «jobb». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 8. september 2021 #50382 Del Skrevet 8. september 2021 Hallepalle2 skrev (7 timer siden): «De har ikke svart på nrk sine henvendelser.» What else is new? Men om Good Morning America hadde ringt, da hadde hun bare måttet stille opp 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 8. september 2021 #50383 Del Skrevet 8. september 2021 Emma Marie skrev (4 timer siden): Hva med å bare ta en hviledag eller to? Verdens dårligste «coach». Kilde: instastory Lars Kristian Eriksen Hva forstår ikke disse folkene med at hunden er for ung til å jogges med?! Er det virkelig så vanskelig? De risikerer at hunden utvikler blant annet HD og AD dersom leddene blir for mye og ensidig belastet under vekstfasen. Jeg vet selv hvor vanskelig det er å vente med å gjøre mye gøy med valpen til den er minst 12mnd (vi valgte å vente til 18mnd etter hunden var fullt helsetestet og røntget), men man gjør det allikevel fordi det er til det beste for hunden. Bortsett fra hos familien Eriksen. Det er så provoserende! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 8. september 2021 #50384 Del Skrevet 8. september 2021 Hallepalle2 skrev (1 time siden): «Jeg har trent i dag også» Ja, det skulle tatt seg ut om hun hadde en økt som ikke ble dokumentert! Skjermdump fra IG story: Men blir det ikke delt så er det trening og ikke jobb. Hvordan skal de da klare å fylle en hel arbeidsdag? Om negler, trening og mat ikke er jobb.. mener jeg.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 8. september 2021 #50385 Del Skrevet 8. september 2021 Ser lakse-oppskriften har blitt lagt ut på Netfit-kontoen også. Gjenbruk av gjenbruk der, altså. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 8. september 2021 #50386 Del Skrevet 8. september 2021 Surikatt skrev (5 timer siden): Så latterlig. Og bikkja er accessories. Greit å få det bekrefta. Her er kopien etter Paris Hilton. Bare at Ozo er for stor. CBE har forsøkt å løfte opp Ozo. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. september 2021 #50387 Del Skrevet 8. september 2021 Skrottefar skrev (På 6.9.2021 den 23.51): De andre foreldrene visste nok bedre regner jeg med 🤣🤮 Det der syns jeg bare er slemt og usaklig. Han kan da være en ypperlig foreldrekontakt/klassekontakt for alt noen her vet, og uansett ikke relevant! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. september 2021 #50388 Del Skrevet 8. september 2021 Kosemose skrev (9 minutter siden): Det der syns jeg bare er slemt og usaklig. Han kan da være en ypperlig foreldrekontakt/klassekontakt for alt noen her vet, og uansett ikke relevant! Deg om det 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 8. september 2021 #50389 Del Skrevet 8. september 2021 tranedatter skrev (10 timer siden): Alkohol og reklame: Vil ha bedre tiltak mot alkoholreklame – NRK Kultur og underholdning "Lunde og Eriksen, er to av flere influensere som har brutt alkoholloven. NRK har funnet at samtlige norske Instagram-kjendiser har brutt alkoholloven i år." Kanskje begynne gjøre noe med det da? En liten bot eller to, som en start? Jeg er usikker på hva Helsedirektoratet mener med: "– I mellomtiden kan vi bare bøtelegge ved vedvarende brudd, hvis aktøren ikke retter seg når vi påpeker brudd, sier Giæver."? Er det brudd på loven der influenceren nekter å fjerne reklame med alkohol, eller er det der det skjer over år "gang på gang", slik dokumentert her - https://influencere.wordpress.com/cbe-brudd-pa-alkoholloven/ - vedrørende Caroline Berg Eriksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 8. september 2021 #50390 Del Skrevet 8. september 2021 Tenk å klare å være så konsentrert for å hoppe fra ben til ben! Dette må jo være en uhyre utfordrende øvelse. Rene prestasjonen, sånn som frua først fokuserer så innmari på å ikke vippe forover og ta et skikkelig magaplask når hun skal vise frem den nye hårfletta, og nå sist hoppe fra ben til ben. 😮 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50391 Del Skrevet 8. september 2021 MacBeth skrev (6 timer siden): OJ! det må jammen meg vært en bra og stor smell.... jeg mener, "intercostalmusklene" er jo faktisk overalt mellom ribbeina forklart på godt norsk...... Vis meg en eneste idrettsutøver, trener eller PT med peiling på anatomi og fysiologi som vil anbefale bruk av smertestillende til en amatørutøver for å få "tatt ei økt", framfor å anbefale en hviledag eller to. LKE tror sikkert dette får han til å framstå som en barsking som trosser smerte og trener, uansett. Sannheten er at det får han til å se uvitende og fullstendig kunnskapsløs ut. Jeg er riktig nok bare en amatørtrener på lavt nivå, men jeg hadde aldri bedt en av spillerne på laget jeg trener om å ta smertestillende for å få trent. Jeg er klar over at profesjonelle utøvere får kortisoninjeksjoner og diverse betennelses- og smertedempende i blant, men amatører gjør ikke det. Og med god grunn. Det er lov - og anbefalt - med en hvile/restitusjonsdag i blant! Du skal ikke delta i OL, coach Eriksen! 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 8. september 2021 #50392 Del Skrevet 8. september 2021 Klementine skrev (40 minutter siden): Tenk å klare å være så konsentrert for å hoppe fra ben til ben! Dette må jo være en uhyre utfordrende øvelse. Rene prestasjonen, sånn som frua først fokuserer så innmari på å ikke vippe forover og ta et skikkelig magaplask når hun skal vise frem den nye hårfletta, og nå sist hoppe fra ben til ben. 😮 Troddu du mente faktisk hoppe, men cbe flyttet jo bare vekten fra ett ben till det andre. I en halv knebøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 8. september 2021 #50393 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Kosemose skrev (5 timer siden): Det der syns jeg bare er slemt og usaklig. Han kan da være en ypperlig foreldrekontakt/klassekontakt for alt noen her vet, og uansett ikke relevant! Du vet at LKE presterte å skryte på instagram om at han "klarte å lure seg unna FAU-vervet 💯👌"? Ville du seriøst hatt en sånn unnasluntrende og sleip person som FAU-representant for ditt barn? Jeg ville også ha foretrukket en klassekontakt som ikke publiserte bilder av konas pupper og rumpe på offentlig internett eller som jevnlig fatshamet andre. For hvordan i huleste skal man kunne lære barn og ungdom om hva som er greit å publisere på internett og ikke med slike "rollemodeller". For ikke å snakke om uttalelsen hans om "lada familier", som er i nøyaktig samme gata som "cubusbarn": https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/95eKr/cubus-barna-foreldredrevet-merkepress LKE lærer jo rett og slett unger opp til å mobbe. Endret 8. september 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 8. september 2021 #50394 Del Skrevet 8. september 2021 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): «Jeg har trent i dag også» Ja, det skulle tatt seg ut om hun hadde en økt som ikke ble dokumentert! Skjermdump fra IG story: Hva er egentlig greia med å trene i et bekmørkt rom? Kinosal, liksom? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. september 2021 #50395 Del Skrevet 8. september 2021 Lill skrev (4 timer siden): Hadde jeg Navet, ville livet mitt vært fylt av alt som deles på denne kontoen. Trening og TV midt på dagen, frisør og cafebesøk. Men influensere kaller det «jobb». Drive dank og selvdigging er det det fremstår som. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 8. september 2021 #50396 Del Skrevet 8. september 2021 Surikatt skrev (1 minutt siden): Drive dank og selvdigging er det det fremstår som. Selvdiggingen hadde jeg ikke giddet. Men hvis rett skal være rett, så kreves det jobbrelatert aktivitet når man mottar ytelser fra NAV. Med dette innholdet så hadde det neppe innfridd kriteriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2021 #50397 Del Skrevet 8. september 2021 Katten89 skrev (12 minutter siden): Hva er egentlig greia med å trene i et bekmørkt rom? Kinosal, liksom? For min del ville jeg kalt det distansering fra det faktum å løpe for å forbrenne gårsdagens/dagens kaloriinntak. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 8. september 2021 #50398 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg er så takknemlig for at jeg har en trygg og spennende jobb (og godt betalt!!), hvor jeg kan få brukt de små grå, utvikle meg, være sammen med kolleger og gjøre en viktig forskjell 😊 Bonus at jeg ikke trenger å selge mine barns barndom 🤩 Og gjett hva, jeg får faktisk tid til å trene også (har dog ikke behov for å flashe min flate mage iført sexy undertøy!). 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50399 Del Skrevet 8. september 2021 Flaut at når man endelig kommer frem i riksmedia er det for brudd på en veldig enkel, men viktig, lov. Rett og slett puteflaut. Ekstra ille at NRK bruker et bilde av CBE som absolutt ikke ligner på CBE. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50400 Del Skrevet 8. september 2021 Det er så mye thinspo i monitor nå at jeg må avfølge henne. Jeg følger henne på instagram mest fordi jeg følger tråden her og ønsker å få med meg bevisene/grunnlaget for debatten og kritikken. Nå klarer jeg ikke mer. Hverken av tråden eller å følge henne. Det er synd fordi jeg føler jeg har lært mye av tråden og av å lese kritikken som kommer. Noe av kritikken har jeg vært uenig i, men opptil 90% hadde jeg aldri tenkt på uten å lese innleggene her. Jeg føler jeg har fått et annet inntrykk av bedriften av å følge tråden. Jeg hadde ALDRI oppdaget manglende reklamemerking(og lyving om annonser som Brimi/VisitJotunheimen?!), alkoholreklamen, løgnene i kommentarfeltet, den arrogante måten å svare leserne på, slettingen og blokkeringen av helt innafor kritiske kommentarer hvis det ikke var for dere som begrunner, argumenterer og dokumenterer. Jeg var ikke fan av CBE før, men jeg føler allikevel at jeg har blitt litt "reddet" av denne tråden. Nå er jeg mer kritisk til absolutt alle influencere, og det er jeg faktisk veldig takknemlig for. Men samtidig som at Cbe.no poster mer og mer og mer kropp i sine kanaler har min kropp forandret seg veldig - jeg er førstegangsgravid og på siste innspurt nå. Jeg har gått opp nesten 50% av min opprinnelige vekt. Og jeg plages når jeg ser innholdet som blir lagt ut på instagrammen. Jeg må faktisk avfølge nå for å skåne meg selv. Og jeg har aldri blitt negativt påvirket før sånn kroppsmessig, jeg har alltid hatt et fint forhold til kroppen min de 30 årene jeg har levd. Og siden jeg fremdeles ønsker dette positive forholdet må jeg innse at her har til og med MIN grense blitt nådd. Og jeg har i utgangspunktet ganske god selvtillit og aksept for at alle har forskjellige kropper. Men i den skalaen CBE.no produserer thinspo nå merker jeg at til og med jeg snart bukker under. Jeg kan ikke ta inn over meg hvor vanskelig det må være for de med mindre selvtillit… Jeg støtter denne tråden så beinhardt og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne fortsette å følge den, men jeg er redd den vil dra meg inn i kanalene hennes igjen - av ren nysgjerrighet for hva de finner på å legge ut. Jeg orker ikke mer posering, thinspo, svettefest, løping til skolen, pulsklokke og nakenbilder. 138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå