Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Hallepalle2 skrev (8 minutter siden):

«Jeg har trent i dag også»

Ja, det skulle tatt seg ut om hun hadde en økt som ikke ble dokumentert!

Skjermdump fra IG story:

45C19709-AC1D-46C2-8F2B-0494F3EF1AB6.png

Hadde jeg Navet, ville livet mitt vært fylt av alt som deles på denne kontoen. Trening og TV midt på dagen, frisør og cafebesøk. Men influensere kaller det «jobb». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (7 timer siden):

«De har ikke svart på nrk sine henvendelser.»

What else is new? 

Men om Good Morning America hadde ringt, da hadde hun bare måttet stille opp ;)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (4 timer siden):

Hva med å bare ta en hviledag eller to? Verdens dårligste «coach». 

Kilde: instastory Lars Kristian Eriksen

2B25CF6F-0811-4855-A73B-61FD284FC44D.png

Hva forstår ikke disse folkene med at hunden er for ung til å jogges med?! Er det virkelig så vanskelig? De risikerer at hunden utvikler blant annet HD og AD dersom leddene blir for mye og ensidig belastet under vekstfasen. Jeg vet selv hvor vanskelig det er å vente med å gjøre mye gøy med valpen til den er minst 12mnd (vi valgte å vente til 18mnd etter hunden var fullt helsetestet og røntget), men man gjør det allikevel fordi det er til det beste for hunden. Bortsett fra hos familien Eriksen. Det er så provoserende!

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Skjermdump fra IG story:

Men blir det ikke delt så er det trening og ikke jobb. Hvordan skal de da klare å fylle en hel arbeidsdag? Om negler, trening og mat ikke er jobb.. mener jeg.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (5 timer siden):

Så latterlig. Og bikkja er accessories. Greit å få det bekrefta. 

Her er kopien etter Paris Hilton. Bare at Ozo er for stor. CBE har forsøkt å løfte opp Ozo. 

1627661616017527-paris.jpeg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (På 6.9.2021 den 23.51):

De andre foreldrene visste nok bedre regner jeg med 🤣🤮

Det der syns jeg bare er slemt og usaklig. Han kan da være en ypperlig foreldrekontakt/klassekontakt for alt noen her vet, og uansett ikke relevant!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (9 minutter siden):

Det der syns jeg bare er slemt og usaklig. Han kan da være en ypperlig foreldrekontakt/klassekontakt for alt noen her vet, og uansett ikke relevant!

Deg om det

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tranedatter skrev (10 timer siden):

Alkohol og reklame: Vil ha bedre tiltak mot alkoholreklame – NRK Kultur og underholdning

"Lunde og Eriksen, er to av flere influensere som har brutt alkoholloven. NRK har funnet at samtlige norske Instagram-kjendiser har brutt alkoholloven i år."

Kanskje begynne gjøre noe med det da? En liten bot eller to, som en start?

Jeg er usikker på hva Helsedirektoratet mener med: 

"– I mellomtiden kan vi bare bøtelegge ved vedvarende brudd, hvis aktøren ikke retter seg når vi påpeker brudd, sier Giæver."?

Er det brudd på loven der influenceren nekter å fjerne reklame med alkohol, eller er det der det skjer over år "gang på gang", slik dokumentert her -  https://influencere.wordpress.com/cbe-brudd-pa-alkoholloven/ - vedrørende Caroline Berg Eriksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å klare å være så konsentrert for å hoppe fra ben til ben! Dette må jo være en uhyre utfordrende øvelse. Rene prestasjonen, sånn som frua først fokuserer så innmari på å ikke vippe forover og ta et skikkelig magaplask når hun skal vise frem den nye hårfletta, og nå sist hoppe fra ben til ben. 😮 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
Klementine skrev (40 minutter siden):

Tenk å klare å være så konsentrert for å hoppe fra ben til ben! Dette må jo være en uhyre utfordrende øvelse. Rene prestasjonen, sånn som frua først fokuserer så innmari på å ikke vippe forover og ta et skikkelig magaplask når hun skal vise frem den nye hårfletta, og nå sist hoppe fra ben til ben. 😮 

Troddu du mente faktisk hoppe, men cbe flyttet jo bare vekten fra ett ben till det andre. I en halv knebøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (5 timer siden):

Du vet at LKE presterte å skryte på instagram om at han "klarte å lure seg unna FAU-vervet 💯👌"? Ville du seriøst hatt en sånn unnasluntrende og sleip person som FAU-representant for ditt barn?

Jeg ville også ha foretrukket en klassekontakt som ikke publiserte bilder av konas pupper og rumpe på offentlig internett eller som jevnlig fatshamet andre. For hvordan i huleste skal man kunne lære barn og ungdom om hva som er greit å publisere på internett og ikke med slike "rollemodeller". For ikke å snakke om uttalelsen hans om "lada familier", som er i nøyaktig samme gata som "cubusbarn":

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/95eKr/cubus-barna-foreldredrevet-merkepress

LKE lærer jo rett og slett unger opp til å mobbe. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Skjermdump fra IG story:

Hva er egentlig greia med å trene i et bekmørkt rom? Kinosal, liksom?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (4 timer siden):

Hadde jeg Navet, ville livet mitt vært fylt av alt som deles på denne kontoen. Trening og TV midt på dagen, frisør og cafebesøk. Men influensere kaller det «jobb». 

Drive dank og selvdigging er det det fremstår som. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Drive dank og selvdigging er det det fremstår som. 

Selvdiggingen hadde jeg ikke giddet. Men hvis rett skal være rett, så kreves det jobbrelatert aktivitet når man mottar ytelser fra NAV. Med dette innholdet så hadde det neppe innfridd kriteriene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Katten89 skrev (12 minutter siden):

Hva er egentlig greia med å trene i et bekmørkt rom? Kinosal, liksom?

For min del ville jeg kalt det distansering fra det faktum å løpe for å forbrenne gårsdagens/dagens kaloriinntak.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så takknemlig for at jeg har en trygg og spennende jobb (og godt betalt!!), hvor jeg kan få brukt de små grå, utvikle meg, være sammen med kolleger og gjøre en viktig forskjell 😊 Bonus at jeg ikke trenger å selge mine barns barndom 🤩 Og gjett hva, jeg får faktisk tid til å trene også (har dog ikke behov for å flashe min flate mage iført sexy undertøy!). 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...