Hut Skrevet 4. september 2021 #50101 Del Skrevet 4. september 2021 Lafamiglia skrev (3 minutter siden): Nuvel. Det kan jo også hende at han er venn med Lars Kristian Eriksen, og dermed skjermer ham av den grunn. I så fall sier det alt om troverdigheten til Mads Hansen. Kan hende? Har du noen bevis for det utover spekulasjoner? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. september 2021 #50102 Del Skrevet 4. september 2021 Hut skrev (Akkurat nå): Kan hende? Har du noen bevis for det utover spekulasjoner? Øh. Jeg skrev "kan hende". Jeg viste dermed med all tydelighet at dette var spekulasjoner. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50103 Del Skrevet 4. september 2021 Lafamiglia skrev (Akkurat nå): Øh. Jeg skrev "kan hende". Jeg viste dermed med all tydelighet at dette var spekulasjoner. Nettopp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. september 2021 #50104 Del Skrevet 4. september 2021 Hut skrev (Akkurat nå): Nettopp. Men hva mener du? Skal jeg bevise det som jeg helt tydelig fremstiller som spekulasjoner? Det er i så fall en helt absurd ting å spørre om. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50105 Del Skrevet 4. september 2021 Lafamiglia skrev (Akkurat nå): Men hva mener du? Skal jeg bevise det som jeg helt tydelig fremstiller som spekulasjoner? Det er i så fall en helt absurd ting å spørre om. Absurd? Det er jo du som spekulerer i om MH er venn med LKE og derfor skåner han. Det vi objektivt vet er at MH aldri har skrevet noe negativt om CBE. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 4. september 2021 #50106 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (4 timer siden): "Kjempesunt" å lære barna sine at man ikke er bra nok som man er og at man som kvinne skal fake og iscenesette seg selv som sexy og dum (for hvem i all verden forventer at det kommer noe intellektuelt ut av den trutmunnen der?). Endret 4. september 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 4. september 2021 #50107 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Hut skrev (8 minutter siden): Absurd? Det er jo du som spekulerer i om MH er venn med LKE og derfor skåner han. Det vi objektivt vet er at MH aldri har skrevet noe negativt om CBE. Instagrammer og b-kjendis Mads Hansen er knapt nok et sandkorn på en strand når man allerede har institusjoner som Unicef, Kripos, Datatilsynet, Barnekonvensjonen, Redd Barna og en lang rekke fagpersoner i ryggen når man påstår at CBE gjør feil ved å utlevere ungene sine på det ekstreme viset hun gjør. Titusenvis av bilder, videoer og utleverende bloggposter på åpent internett over snart 9 år er jo naturligvis nettopp det: ekstrem utlevering. Vi snakker om ei dame som har vist frem både pupper, rumpe og ungenes soverom på internett; grensene hennes et HELT annerledes enn for 99,99 % av den øvrige befolkningen. Endret 4. september 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 4. september 2021 Populært innlegg #50108 Del Skrevet 4. september 2021 Det er så typisk dette, at feks Hut og de andre ihuga forsvarerne plutselig dukker opp i tråden for å forsvare når frua/bedriften/paret har skjemt seg skikkelig ut. Utenom det, har de som regel ingenting konstruktivt å bidra med i denne tråden. Oppfordrer nok en gang til å ikke gi disse noen form for oppmerksomhet, da det er tydelig at de vil provosere for å få tråden stengt. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. september 2021 #50109 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg tror aldri at Mads Hansen vil innrømme hvorfor han ikke kommer med noen kritiske kommentarer om CBE/LKE/Treasures AS, i alle fall ikke den virkelige grunnen.......han kan komme med så mye svada han bare vil om at det ikke er noe å ta de på, men det tviler jeg på at han tror på selv 😛 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 4. september 2021 #50110 Del Skrevet 4. september 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Det er så typisk dette, at feks Hut og de andre ihuga forsvarerne plutselig dukker opp i tråden for å forsvare når frua/bedriften/paret har skjemt seg skikkelig ut. Utenom det, har de som regel ingenting konstruktivt å bidra med i denne tråden. Oppfordrer nok en gang til å ikke gi disse noen form for oppmerksomhet, da det er tydelig at de vil provosere for å få tråden stengt. Den stemmen i debatten som disse nesegruse beundrerne/forsvarerne av CBE/LKE/Treasures AS bruker er det ikke verdt å bruke en eneste kalori på nei, så det er jeg helt enig i 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50111 Del Skrevet 4. september 2021 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Jeg tror aldri at Mads Hansen vil innrømme hvorfor han ikke kommer med noen kritiske kommentarer om CBE/LKE/Treasures AS, i alle fall ikke den virkelige grunnen.......han kan komme med så mye svada han bare vil om at det ikke er noe å ta de på, men det tviler jeg på at han tror på selv 😛 Eller så er han bare ikke enig med gjengen her inne. MH bestemmer hva han mener selv heldigvis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 4. september 2021 #50112 Del Skrevet 4. september 2021 Hut skrev (1 minutt siden): Eller så er han bare ikke enig med gjengen her inne. MH bestemmer hva han mener selv heldigvis. Mads Hansen har hengt ut Anna Rasmussen på IG for å bruke barna sine i reklame. Altså Nøyaktig det samme som CBE og LKE også gjør. Så det er jo helt åpenbart at det handler om trynefaktor/bekjentskap og ikke om handlinger 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50113 Del Skrevet 4. september 2021 Solaire skrev (2 minutter siden): Mads Hansen har hengt ut Anna Rasmussen på IG for å bruke barna sine i reklame. Altså Nøyaktig det samme som CBE og LKE også gjør. Så det er jo helt åpenbart at det handler om trynefaktor/bekjentskap og ikke om handlinger 😉 Ren subjektiv synsing dersom du ikke har bevis for påstanden😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 4. september 2021 #50114 Del Skrevet 4. september 2021 Herlig shamless toalett selfie der ja i storyen.."vi leser ikke på kvinneguiden vi".. der gir hun jo hele forumet fingern.. nå vil dem ha PR og klikk. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. september 2021 #50115 Del Skrevet 4. september 2021 MacBeth skrev (Akkurat nå): Herlig shamless toalett selfie der ja i storyen.."vi leser ikke på kvinneguiden vi".. der gir hun jo hele forumet fingern.. nå vil dem ha PR og klikk. Dalende inntekter og klikk ergo de må by på enda mer pupp og bare lår. 😏 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 4. september 2021 Populært innlegg #50116 Del Skrevet 4. september 2021 Hut skrev (5 minutter siden): Ren subjektiv synsing dersom du ikke har bevis for påstanden😉 Akkurat som dine spekulasjoner omkring motivene hans, med andre ord. Slutt å spamme ned tråden med selvfølgelige tåpeligheter da. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. september 2021 #50117 Del Skrevet 4. september 2021 Uff, CBE vil på toan mens hun filmer datteren og seg selv også. Kanskje vente med filmingen til hun kan stå normalt? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 4. september 2021 #50118 Del Skrevet 4. september 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Uff, CBE vil på toan mens hun filmer datteren og seg selv også. Kanskje vente med filmingen til hun kan stå normalt? "Det var så mange som spurte" 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 4. september 2021 #50119 Del Skrevet 4. september 2021 MacBeth skrev (5 minutter siden): Herlig shamless toalett selfie der ja i storyen.."vi leser ikke på kvinneguiden vi".. der gir hun jo hele forumet fingern.. nå vil dem ha PR og klikk. Jeg mener å huske at LKE sa noe om at vi er bedrift og millionbedrift ifølge noen, om jeg ikke husker feil? Nettopp bedrift og millionbedrift er ord som er benyttet av meg. Kan noen finne? Så det er tydelig at bedriften følger på Kvinneguiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 4. september 2021 #50120 Del Skrevet 4. september 2021 Aricia skrev (4 minutter siden): Akkurat som dine spekulasjoner omkring motivene hans, med andre ord. Slutt å spamme ned tråden med selvfølgelige tåpeligheter da. Forhold deg til objektive fakta. MH har ikke kritisert CBE. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå