skruf Skrevet 3. september 2021 #50021 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Jeg scrollet gjennom insta i sted, og trodde faktisk først det undertøysbildet var av Sophie Elise, de er så og si dønn like på endel bilder. De har i tillegg begynt med samme hårsveisen Istrsm og glatt hestehale), mulig det er pga bruk av samme type filter,, for hvis man ser på 5 år gamle bilder så er ikke CBE og SE like i det hele tatt. Endret 6. september 2021 av skruf 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 3. september 2021 #50022 Del Skrevet 3. september 2021 queen's_gambit skrev (4 timer siden): Er det noe det i det hele tatt spekuleres i/rundt? Jeg ser nemlig ikke hvorfor det skulle spekuleres i det... For meg er det overhengende lite sannsynlig at hun har silikon. Ikke sagt på en nedlatende måte, men brystene hennes er jo ikke store. De gangene de fremstår litt større er jo de gangene hun er ikledd en eller annen trenings-bh med støtte/innlegg. Nei, det er ingen som spekulerer i om damen har tatt silikon. Det sier seg selv. https://imgur.com/a/bIGedh3 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 3. september 2021 #50023 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Dette også er enda en kopi etterlignet denne gang Lisa Rinnas solbriller reklame, men her forsøker CBE seg på manikyr. Endret 3. september 2021 av gjestvest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. september 2021 #50024 Del Skrevet 3. september 2021 Hallepalle2 skrev (49 minutter siden): Kvinne 34 (?) tar på seg undertøy, går ut i stuen (!) setter seg foran speilet (!!) danderer seg lekkert til, suger inn magen, løfter haken og tar bilde(r) av seg selv. I speilet. Og så legger hun det ut på sin åpne Instagramkonto med hundretusen følgere 😱 Det er faktisk nesten ikke til å tro! Det er så hysterisk morsomt. (skjermdump fra IG) Starten på Onlyfans dette🤔 Ikke dumt, kanskje de kan slå an der, feiler iallefall i ande SoMe kanaler🤣 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 3. september 2021 #50025 Del Skrevet 3. september 2021 Er undertøysbildet fra samme session som dette? Samme sveis og smykker.. https://www.instagram.com/p/CTKQ9OZjALn/?utm_medium=copy_link 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 3. september 2021 #50026 Del Skrevet 3. september 2021 Fikk kjolebildet så lite likes altså at hun måtte "redde" det med et nesten nakenbildet bare noen timer etterpå... Man ser jo ut fra flere av kommentarene at folk syns det ble kleint. Desperasjon når nye høyder. Helt tydelig at hun hermer etter Sophies E, men det blir helt feil. CBE er 10 år eldre, har 2 barn og et av de på skolen. Det må jo være utrolig pinlig for ungene når mamman legger ut slike bilder. Slektningen kommenterer vel snart som vanlig, at LK er heldig. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #50027 Del Skrevet 3. september 2021 Noen spør under ig posten av frua i undertøy om hvor teppet kommer fra. Frua svare " haha 🙈hvis du oppriktig lurer, så kommer det fra sixbondstreet" Akkurat som om det er helt hinsides all fornuft å bry seg om gulvteppet av alle ting, når det er frua i egen nakne person som sitter på dette teppet lizzom 😂 Uff, noe så flaut 😅 106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 3. september 2021 #50028 Del Skrevet 3. september 2021 Det er jo ikke noe problem å se brystvorta, og er det noe instagram ikke liker så er det vel det. Hadde vært gøy om bildet ble rapportert, så det ble fjerna. Selv om det sikkert skal mere til før hun slutter med undertøysbilder/nakenbilder. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 3. september 2021 #50029 Del Skrevet 3. september 2021 Altså, jeg fatter ikke dette. Hvilke kvinner i målgruppa har interesse for å se en annen kvinne i undertøyet? Hva skal det liksom gi noen? Snart må de rett og slett innse at dersom de vil opprettholde dette som yrkesvei, så må de levere interessant innhold som dekker et behov hos følgerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Morgan Le Fay Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #50030 Del Skrevet 3. september 2021 Vi er vitne til et sammenbrudd her i sakte film. Dette er vondt å se på. Ingen vits i å kommentere denne «influenceren» mer, alt er sagt, og dama/mannen/bedriften er blitt en vits. Går ikke an å irritere seg en gang. Latterlig for oss kanskje, men dypt tragisk for denne familien. Nei jenter, la oss legge tråden død er mitt forslag. Bedriften selvdestruerer uansett. 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 3. september 2021 #50031 Del Skrevet 3. september 2021 Det fascinerer meg at noen mennesker har større behov for å "vise seg fram" enn andre. Hva kommer dette av? Hvorfor trenger noen mennesker mer bekreftelse på det eksterne enn andre? Jeg er et par år eldre enn fruen, har før i tiden hatt en ganske bra kropp, visuellt sett, men har aldri hatt behov for å få bekreftelse av fremmede mennesker at kroppen har vært nice. Nå nærmer jeg meg førti, har født fire barn og kroppen ser slik ut også. Men, aldri har jeg hatt mer fokus på en funksjonell kropp enn det jeg har nå, hvordan den ser ut kan være hipp som happ. Dette vil jeg kalle en normal utvikling når man blir eldre og skal følge opp små barn. Det er som dette ikke gjelder frontfiguren i CBEs narrativ, noe som gjør at de ikke klarer å holde på publikummet sitt. For de som har vært faste lesere i over ti år, har også hatt en naturlig utvikling i syn på kropp og dens funksjon. Men, jeg vil tro at også her finner man de som har et stort behov for å vise fram en flott kropp, men at disse nå er i mindretall. Det betyr ikke at resten av leserne er feite og stygge, men at fokuser ligger andre steder. Poenget mitt var vel, at noen mennesker har i alle år hatt større behov for å vise seg fram enn andre, og hadde vært spennende å lese forskning rundt dette temaet for å få mer forståelse på hvorfor det er slik. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 3. september 2021 #50032 Del Skrevet 3. september 2021 Cissacissa skrev (6 timer siden): Hva har skjedd med munnen hennes her? Er det leppefiller gone wrong eller Photoshop gone wrong? kilde: Instagram Hva har skjedd med tennene på høyre side? Ser ut som tannråte forsøkt dekket over med firkantet boks i tannkjøttfarge... Tror ikke det er noen farge, men... Er vel heftig photoshoppet ja, og så har ikke vedkommende med redigeringsansvar vært så nøye med detaljene. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 3. september 2021 #50033 Del Skrevet 3. september 2021 Det kan virke som hun prøver å nå motsatt kjønn idet lesertallene faller. Vi har " Morning stretch " videoen som er sengebevegelser i badetøyet. Boklesingen som er en kopi av Basic attraction. Nå dette: Som ved første øyekast ser naken ut. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 3. september 2021 #50034 Del Skrevet 3. september 2021 Liver skrev (7 minutter siden): Det fascinerer meg at noen mennesker har større behov for å "vise seg fram" enn andre. Hva kommer dette av? Hvorfor trenger noen mennesker mer bekreftelse på det eksterne enn andre? Jeg er et par år eldre enn fruen, har før i tiden hatt en ganske bra kropp, visuellt sett, men har aldri hatt behov for å få bekreftelse av fremmede mennesker at kroppen har vært nice. Nå nærmer jeg meg førti, har født fire barn og kroppen ser slik ut også. Men, aldri har jeg hatt mer fokus på en funksjonell kropp enn det jeg har nå, hvordan den ser ut kan være hipp som happ. Dette vil jeg kalle en normal utvikling når man blir eldre og skal følge opp små barn. Det er som dette ikke gjelder frontfiguren i CBEs narrativ, noe som gjør at de ikke klarer å holde på publikummet sitt. For de som har vært faste lesere i over ti år, har også hatt en naturlig utvikling i syn på kropp og dens funksjon. Men, jeg vil tro at også her finner man de som har et stort behov for å vise fram en flott kropp, men at disse nå er i mindretall. Det betyr ikke at resten av leserne er feite og stygge, men at fokuser ligger andre steder. Poenget mitt var vel, at noen mennesker har i alle år hatt større behov for å vise seg fram enn andre, og hadde vært spennende å lese forskning rundt dette temaet for å få mer forståelse på hvorfor det er slik. Akkurat dette lurer jeg på også, hvorfor det er så viktig for enkelte/CBE at Kåre fra Toten eller PIa fra Halden skal kommentere med hot mama og 🔥 Det er jo kanskje lett å sammenligne med Sophies E, ettersom de begge er glad i å vise seg uten klær. Sophie E har jo operert det meste, og har vel vært/er fortsatt ikke fornøyd med egen kropp/utseende. Kan vel tenkes at det er flere som ikke er fornøyd med egen kropp. Derfor higer de sånn etter kommentarer fra andre. Syns det er rart at hvertfall de som er over 30 år, ikke heller vil få kommentarer på andre ting enn utseende. Det virker jo som cbe bare er interessert i hvorden hun ser ut. Om hun fremstår som mindre smart, uhøflig osv så er ikke det så nøye, så lenge folk syns hun har fin kropp. Syns det bare er så rart at voksne folk er så opphengt i egen kropp. Det er jo bare en kropp, en kropp som absolutt alle andre har. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 3. september 2021 #50035 Del Skrevet 3. september 2021 Det er så creepy når Kåre fra Toten eller Geir Trygve skriver slike halvslibrige kommentarer. Æsj. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. september 2021 #50036 Del Skrevet 3. september 2021 Her trigges det og samles publikum til OF! Kan ikke forstå noe annet😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 3. september 2021 #50037 Del Skrevet 3. september 2021 Pålur skrev (1 minutt siden): Her trigges det og samles publikum til OF! Kan ikke forstå noe annet😂 Jeg bare liker å tolke ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymac Skrevet 3. september 2021 #50038 Del Skrevet 3. september 2021 Digg med kort shorts da i 10 grader på Geilo ❄️🤦🏼♀️ 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #50039 Del Skrevet 3. september 2021 Godt de endelig kom frem, for ut fra bildet på hotellet ville CBE nok veldig på do. (Nei, jeg kritiserer ikke for å kritisere, jeg kritiserer hvordan kroppen vris og vendes for å fremstilles smalest mulig. Det er thinspo, helt unødvendig og ganske ille å bevitne fra en voksen mamma.) 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 3. september 2021 #50040 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Alle til influenserene: "hvorfor må du vise så mye hud og kropp hele tiden i en reklamekanal som kan ta seg godt betalt pga stor påvirkningsevne?" Alle influenserne "har null behov for å vise kropp jeg, det er KUN fordi jeg reklamerer for undertøy. Vanskelig å reklamere for undertøy uten å vise det liksom, tihi" Samme influenserne: Se her er kroppen min uten noen grunn, i dag som i går, kom og se! Endret 3. september 2021 av Embla82 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå