Gjest CecilieX Skrevet 3. september 2021 #50001 Del Skrevet 3. september 2021 Solaire skrev (6 minutter siden): Bilde fra april 2018 https://imgur.com/a/X7yeE8X Bilde fra mai 2019 https://imgur.com/a/2pc3brt Mener å huske at puppene vokste dramatisk i løpet av mai 2018, hun startet hvert fall måneden med en uke i sengen med påstått influensa og puppefokuset gikk fra ikke-eksisterende fra 2009-mai 2018 til veldig påfallende fra juni 2018 frem til nå. Pluss bilde der man tydelig så støtte-BH. Jeg vet egentlig ikke hva som ville være beste alternativ. Nå fokuserer hun på at denne kroppen kan man få med trening, når det ikke stemmer. Alternativt kunne hun promotert silikon og på den måten normalisert det. Begge deler er like ille. Men den typen unnvikelse som er valgt, er uredelig og med historikk på grensen til kronisk uredelighet og blank løgn, skjønner jeg ikke at de tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sangfugl Skrevet 3. september 2021 #50002 Del Skrevet 3. september 2021 14 minutter siden, Cissacissa said: Hva har skjedd med munnen hennes her? Er det leppefiller gone wrong eller Photoshop gone wrong? kilde: Instagram Oi. Tipper de har fotoshoppet kinnet smalere og da også dyttet leppa oppover. En aldri så liten fail der 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 3. september 2021 #50003 Del Skrevet 3. september 2021 Min kommentar ble ikke godkjent… jeg er sjokkert 🤪 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 3. september 2021 #50004 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) lille sangfugl skrev (8 minutter siden): Oi. Tipper de har fotoshoppet kinnet smalere og da også dyttet leppa oppover. En aldri så liten fail der Hun har jo prøvd fillers i leppe før https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and?redirect=true Endret 3. september 2021 av Gullhår1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 3. september 2021 #50005 Del Skrevet 3. september 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Pluss bilde der man tydelig så støtte-BH. Jeg vet egentlig ikke hva som ville være beste alternativ. Nå fokuserer hun på at denne kroppen kan man få med trening, når det ikke stemmer. Alternativt kunne hun promotert silikon og på den måten normalisert det. Begge deler er like ille. Men den typen unnvikelse som er valgt, er uredelig og med historikk på grensen til kronisk uredelighet og blank løgn, skjønner jeg ikke at de tørr. Det eneste jeg mener angående puppeforstørrelsen er at det var etter den at CBE dreide kanalene sine inn mot seksualisering av kvinnekroppen, puppe/rumpefokus og male gaze. Gjennomsiktige bh'er og sideboob kombinert med lårkort eller truse. Dessverre sammenfallende med skolestart for eldstemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. september 2021 #50006 Del Skrevet 3. september 2021 Snødronninga skrev (1 time siden): Det er ikke noe å spekulere i, vi VET hun har tatt silikon. Når man har fulgt henne over tid, er det helt innlysende. Ja, og det er helt greit, men hvorfor «skjule» det når hun samtidig «viser» det ved hver anledning hun kan - altså ofte… Det samme med ulike fillere. Hun skriver jo om runde to med invisalin - men det er kanskje spons? Ikke lov med spons på det andre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 3. september 2021 #50007 Del Skrevet 3. september 2021 Jeg mistenker at oppussing i hovedsak skjer for å lage innhold til sosiale medier, involvere de som følger henne ved å spørre om hva som er penest/best (og så bli snurt av alle svar som ikke er av typen "alt er like flott, fine du"). Ikke skjønner jeg hvordan de orker - det er jo fryktelig slitsomt å bo midt i pågående oppussing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 3. september 2021 #50008 Del Skrevet 3. september 2021 cerruti skrev (50 minutter siden): Ja, og det er helt greit, men hvorfor «skjule» det når hun samtidig «viser» det ved hver anledning hun kan - altså ofte… Det samme med ulike fillere. Hun skriver jo om runde to med invisalin - men det er kanskje spons? Ikke lov med spons på det andre. Fordi det ikke passer med narrativet: at kroppen er et resultat av CBE sin voldsomme innsats på mølle og i kostholdsveien. Hver dag postes det bilder av den betydelige innsatsen som hun legger ned. Opp klokka 05.30 for å løpe, antall kilometer og kalorier forbrent. Så postes bilder av kroppen sånn at hun kan hylles for både innsats og resultat. Å innrømme at kroppen ikke er hennes prestasjon alene, det kommer ikke på tale. Akkurat det samme som skjedde da hun nektet i årevis for at kroppen hun viste frem var anskaffet via Photoshop og ikke egen innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. september 2021 #50009 Del Skrevet 3. september 2021 Gjetter meg til at det ikke er telttur hun skal på med det undertøyet hun skal ha med seg til fjells.. 😆 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. september 2021 #50010 Del Skrevet 3. september 2021 LilleSnupp skrev (11 minutter siden): Gjetter meg til at det ikke er telttur hun skal på med det undertøyet hun skal ha med seg til fjells.. 😆 Hva med å bare poste bilder framover? Hensikten er alltid å vise seg frem mest mulig digg, så hvorfor pakke det inn liksom… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 3. september 2021 #50011 Del Skrevet 3. september 2021 shalott skrev (1 time siden): Jeg mistenker at oppussing i hovedsak skjer for å lage innhold til sosiale medier, involvere de som følger henne ved å spørre om hva som er penest/best (og så bli snurt av alle svar som ikke er av typen "alt er like flott, fine du"). Ikke skjønner jeg hvordan de orker - det er jo fryktelig slitsomt å bo midt i pågående oppussing! Enig. Det er for å skape innhold. De siste 2-3 årene så har kanalene deres kun dreid seg om skrytebilder av lettkledt kvinnekropp og utlevering av unger. Bikkja ble ingen stor følgersuksess. Så da blir det å pusse opp igjen da. Ikke rart at bloggen er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 3. september 2021 #50012 Del Skrevet 3. september 2021 Trudis23 skrev (2 timer siden): Min kommentar ble ikke godkjent… jeg er sjokkert 🤪 Antar denne heller ikke blir publisert: 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 3. september 2021 #50013 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) LilleSnupp skrev (50 minutter siden): Gjetter meg til at det ikke er telttur hun skal på med det undertøyet hun skal ha med seg til fjells.. 😆 Det bildet er jo bare veldig rart!! Ser jo knapt noe undertøy? Hvorfor ta sånne bilder og ikke minst, legge de ut for flere hundretusen følgere, når man er 34 år?? (Altså, alder nevnt fordi man til en viss grad er unnskyld da man er feks 20 år… går litt i fortsatt ung og dum kvota) Endret 3. september 2021 av SKE87 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Krokofilla Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #50014 Del Skrevet 3. september 2021 Klarer bare ikke fatte hvorfor en voksen dame legger ut undertøysbilde fra stua fredag ettermiddag. Pga fargen på undertøyet trodde jeg først hun var naken. Tenker hun ikke over hvem som ser dette? Familie, foreldre til barnas venner, barnas lærere, naboen osv osv… Jeg skjønner at jeg er helt annerledes enn henne, men det er som om det er noe som mangler… Fatter ikke hvorfor hun tenker at verden trenger bilder av henne nesten helt avkledt. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 3. september 2021 #50015 Del Skrevet 3. september 2021 Krokofilla skrev (6 minutter siden): Klarer bare ikke fatte hvorfor en voksen dame legger ut undertøysbilde fra stua fredag ettermiddag. Pga fargen på undertøyet trodde jeg først hun var naken. Tenker hun ikke over hvem som ser dette? Familie, foreldre til barnas venner, barnas lærere, naboen osv osv… Jeg skjønner at jeg er helt annerledes enn henne, men det er som om det er noe som mangler… Fatter ikke hvorfor hun tenker at verden trenger bilder av henne nesten helt avkledt. Altså…jeg dør av kleinhet 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 3. september 2021 #50016 Del Skrevet 3. september 2021 Selfie i speil når nye høyder. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #50017 Del Skrevet 3. september 2021 13 minutter siden, Krokofilla said: Klarer bare ikke fatte hvorfor en voksen dame legger ut undertøysbilde fra stua fredag ettermiddag. Pga fargen på undertøyet trodde jeg først hun var naken. Tenker hun ikke over hvem som ser dette? Familie, foreldre til barnas venner, barnas lærere, naboen osv osv… Jeg skjønner at jeg er helt annerledes enn henne, men det er som om det er noe som mangler… Fatter ikke hvorfor hun tenker at verden trenger bilder av henne nesten helt avkledt. Blir så flau på hennes vegne 🙊 Hun prøver for hardt rett og slett, når all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet. Nesten så jeg begynner å lure på om hun prøver å etterligne Sophie Elise. Stakkars unger som skal vokse opp med dette sirkuset med naken/halvnaken mor som bretter ut alt i offentlige some kanaler. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #50018 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Kvinne 34 (?) tar på seg undertøy, går ut i stuen (!) setter seg foran speilet (!!) danderer seg lekkert til, suger inn magen, løfter haken og tar bilde(r) av seg selv. I speilet. Og så legger hun det ut på sin åpne Instagramkonto med hundretusen følgere 😱 Det er faktisk nesten ikke til å tro! Det er så hysterisk morsomt. (skjermdump fra IG) Endret 3. september 2021 av Hallepalle2 La til dokumentasjon 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 3. september 2021 #50019 Del Skrevet 3. september 2021 Så utrolig pinlig. Ikke til å tro. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg however Skrevet 3. september 2021 Populært innlegg #50020 Del Skrevet 3. september 2021 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Kvinne 34 (?) tar på seg undertøy, går ut i stuen (!) setter seg foran speilet (!!) danderer seg lekkert til, suger inn magen, løfter haken og tar bilde(r) av seg selv. I speilet. Og så legger hun det ut på sin åpne Instagramkonto med hundretusen følgere 😱 Det er faktisk nesten ikke til å tro! Det er så hysterisk morsomt. (skjermdump fra IG) Samtidig som hun har en story med et av barna som danser rundt i gangen liksom.. Hele greia er så merkelig synes jeg.. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå