Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jegmener skrev (7 minutter siden):

Ja ikke store tallerknen. Dekket på til 5 og faktisk. Men nå synes jeg generellt at alle måltidene/oppskriftene er litt små mengder. 

Trodde det var viktig å få seg i nok mat når man trener styrke, Caroline trener jo også styrke. Med de porsjonene virker det jo heller som de ligger konstant i underskudd.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minnie Mus skrev (På 25.8.2021 den 18.08):

Slurv? De har jo gjennom hele ferien sin reklamert for Brimi seter, helt til noen sendte dem melding og sa at Brimi seter ikke sponset ferien deres i år. Da ble det plutselig endret til Visit Jotunheimen. For meg fremstår det mer som snusk enn slurv. Nå skylder frua på at det var en "liten" misforståelse..... Ikke rent så liten spør du meg. De burde jo vite hvem som sponser hva, etter så mange år i gamet. Eller prøver dem å jukse seg til noe?

Later de som om Brimi sæter sponser dem for å virke attraktive og sponsbare? Kanskje det ender med at desperate influensere betaler for å få lov til å reklamere for attraktive merker med høy kred for å lokke til seg andre merker?  Som en videreutvikling av konseptet med å kjøpe følgere for å tiltrekke seg flere følgere? 

Endret av Kosemose
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjestvest skrev (På 25.8.2021 den 18.10):

Ned en plass, deretter opp annen plass er balanse. 

Dette er videre Instagram konto til en trener. Bildet viser vedkommende kose seg med en øl i solen med tekst: Viktig med balanse. 

Det er viktig å kose seg iblant selv om en opprettholder en sunn livsstil. 

Kontoen til en trener? Hvem er det han trener, foruten seg selv og kona og hunden? Er han profesjonell PT?

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Trodde det var viktig å få seg i nok mat når man trener styrke, Caroline trener jo også styrke. Med de porsjonene virker det jo heller som de ligger konstant i underskudd.

De har vel fått med seg at forrige helgs tacomiddag ble diskutert her inne. Tolker det bare som at de ønsker mer diskusjon om tacoen her. Nesten så de zoomer ekstra godt inn på fatet, for å vise nøye frem at her er det bare guacamole, 200 gram kjøtt og 12 flak tacochips.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pusern3 said:

Uff - forbruks kjøret er i gang igjen :( 

Ja, skulle ikke tro det trengtes oppussing/fornying der? Heller ikke trengs det å inspirere andre til det - Norge er vel på topp i unødig oppussing. Tipper det (med alle ringvirkninger) forurenser ganske mye mer enn man tror…

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (50 minutter siden):

De har vel fått med seg at forrige helgs tacomiddag ble diskutert her inne. Tolker det bare som at de ønsker mer diskusjon om tacoen her. Nesten så de zoomer ekstra godt inn på fatet, for å vise nøye frem at her er det bare guacamole, 200 gram kjøtt og 12 flak tacochips.

det tror jeg og. Spørsmålet om porsjonsstørrelse har vært opp hundre ganger før, og hver gang genererer det en kommentarstorm, ispedd nedlatende kommentarer med ernæringsbelæring fra firmaet, og gnål om porsjonspoliti fra folk med navn som begynner på L.

De trenger vel trafikken. Ikke fall for det!!!

Endret av MissLucy
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrea59 skrev (43 minutter siden):

Ja, skulle ikke tro det trengtes oppussing/fornying der? Heller ikke trengs det å inspirere andre til det - Norge er vel på topp i unødig oppussing. Tipper det (med alle ringvirkninger) forurenser ganske mye mer enn man tror…

dette synes jeg er et interessant poeng. Unødig oppussing genererer enormt mye kasting av fullt brukbare ting og produksjon av nye ting - fra et miljøperspektiv er det ikke bra, og kanskje det er på tide at vi begynner å reflektere over hvem som driver dette behovet. Jeg vil vel i første rekke peke på interiørblader og interiørbloggere og andre influencere.

Endret av MissLucy
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppussing ja, bare venta på det. De skulle nok tatt noen bedre valg i begynnelsen. Bruk og last mentaliteten er vel der uansett, og kanskje de prøver å skaffe seg mer engasjement på den måten. (Og spons, selvfølgelig!) 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Oppussing ja, bare venta på det. De skulle nok tatt noen bedre valg i begynnelsen. Bruk og last mentaliteten er vel der uansett, og kanskje de prøver å skaffe seg mer engasjement på den måten. (Og spons, selvfølgelig!) 

Klart. Nordmenn pusser opp for 80-100 milliarder i året. Her er det penger å hente. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (1 time siden):

Later de som om Brimi sæter sponser dem for å virke attraktive og sponsbare? Kanskje det ender med at desperate influensere betaler for å få lov til å reklamere for attraktive merker med høy kred for å lokke til seg andre merker?  Som en videreutvikling av konseptet med å kjøpe følgere for å tiltrekke seg flere følgere? 

Akkurat dette har jeg tenkt på også. De har begynt å late som for å virke attraktive. Jeg finner ingen annen forklaring.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegmener skrev (2 timer siden):

Ja ikke store tallerknen. Dekket på til 5 og faktisk. Men nå synes jeg generellt at alle måltidene/oppskriftene er litt små mengder. 

Nei overhodet ikke. Dette blir for dumt at dette kritiseres.  Har ikke folk hørt at man kan gå på kjøkkenet for å fylle på enda mer?  Vi ser en instavennlig tacofat. ..ikke noe mer enn det og så lager folk historier ut av det. Blir helt sjokkert! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (1 time siden):

dette synes jeg er et interessant poeng. Unødig oppussing genererer enormt mye kasting av fullt brukbare ting og produksjon av nye ting - fra et miljøperspektiv er det ikke bra, og kanskje det er på tide at vi begynner å reflektere over hvem som driver dette behovet. Jeg vil vel i første rekke peke på interiørblader og interiørbloggere og andre influencere.

Kloden brenner, mens influencere og bloggere pusher forbruk, forbruk, forbruk. Tenk om de kunne brukt stemmen sin til saker som er mer i takt med tiden vi lever i, og som faktisk gagner noe annet enn egen bankkonto. Da skulle til og med jeg fulgt noen av dem!

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (1 time siden):

Akkurat dette har jeg tenkt på også. De har begynt å late som for å virke attraktive. Jeg finner ingen annen forklaring.

Tipper det er annonsører de drømmer om å få. Det ville gitt de ekslusiviteten tilbake.

Istedet har de i realiteten endt opp med annonsører som reklamerer for å nå "Lada-familien" og "husøkonomene"  som LKE så sjarmerende har døpt mennesker han ser ned på. 

Endret av Isild
Slettet feil
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sure sitronen skrev (1 time siden):

Nei overhodet ikke. Dette blir for dumt at dette kritiseres.  Har ikke folk hørt at man kan gå på kjøkkenet for å fylle på enda mer?  Vi ser en instavennlig tacofat. ..ikke noe mer enn det og så lager folk historier ut av det. Blir helt sjokkert! 

Godt noen finner noe å bli sjokkert av. Helt sjokkert til og med. Personlig er jeg mer sjokkert over siste utvikling i Afghanistan. 🙁

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Havnefogden said:

Er jo noe som ikke stemmer når de ivrig reklamerer for Brimi Seter på hvert innlegg, men sier det var en liten feil bare, når folk gjør dem oppmerksomme på at Brimi ikke har sponsa ferien deres.... Såpass "profesjonell" influencer som CBE som har vært i gamet i over 10 år, må da vel vite hvem som sponser hva.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksisterer LKs blogg fremdeles? Hva heter den?

"Lars-Kristian Eriksen har startet egen blogg, som skal være en del av framtidens inntektsgrunnlag når fotballkarrieren er over.

Framtiden bygges, og Lars-Kristians egen blogg er med i planene framover.

– Jeg har drøm om å starte en nettsted med medlemmer og kunder, hvor jeg kan bruke min egen kompetanse, og alt går via bloggene våre.

Samtidig har Caroline lyst til å bli personlig trener, og på den måten kan vi utfylle hverandres kompetanse, forklarer han".

https://www.varden.no/okategoriserade/folger-etter-frua-med-egen-blogg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (3 minutter siden):

Er jo noe som ikke stemmer når de ivrig reklamerer for Brimi Seter på hvert innlegg, men sier det var en liten feil bare, når folk gjør dem oppmerksomme på at Brimi ikke har sponsa ferien deres.... Såpass "profesjonell" influencer som CBE som har vært i gamet i over 10 år, må da vel vite hvem som sponser hva.

Selvsagt vet de det, men Brimi har kanskje ikke ønsket at det skal være tydelig sponsing/reklame. Hvis de har så dårlig råd at de må ringe rundt for gratisopphold og gratis inngang, er det jo trist. Sånn fremstår det jo, de «reklameinnleggene» kommer også altfor sent i sesongen til å være nyttig for feks Brimi, vil jeg hevde. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 minutter siden):

Eksisterer LKs blogg fremdeles? Hva heter den?

"Lars-Kristian Eriksen har startet egen blogg, som skal være en del av framtidens inntektsgrunnlag når fotballkarrieren er over.

Framtiden bygges, og Lars-Kristians egen blogg er med i planene framover.

– Jeg har drøm om å starte en nettsted med medlemmer og kunder, hvor jeg kan bruke min egen kompetanse, og alt går via bloggene våre.

Samtidig har Caroline lyst til å bli personlig trener, og på den måten kan vi utfylle hverandres kompetanse, forklarer han".

https://www.varden.no/okategoriserade/folger-etter-frua-med-egen-blogg/

Den ble slettet etter kommentarfelt-avsløringen. Han skrev falske kommentarer i fleng der også .

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (17 minutter siden):

Er det en kilde på det med Cubusbarn? 

Jeg vet ikke, har hørt det her. Noen andre som har kilde? (sletter det ellers så klart.. ) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...