Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Solaire skrev (10 minutter siden):

Men tar det 3 år å skaffe ny underleverandør da? Mange andre treningsaktører fikk jo treningsopplegg opp og gå i løpet av få uker når corona lockdown kom. Mens CBE og LKE ikke klarte å kaste seg rundt eller å omstille seg i det hele tatt. 

Nei, det hadde nok vært mulig å finne en annen underleverandør. Omstilling er nok ikke det de er best på, samtidig som planen for produktet kan ha vært litt uklar.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pøbelsara skrev (5 timer siden):

Min erfaring er at de aller fleste ulike leverandører av varer/tjenester som får saklige henvendelser om markedsføring, tar det på stort alvor. 

jeg har skrevet til noen gjennom årene. Ikke mange, men noen. Jeg har i alle tilfleller, unntatt til Kremmerhuset, fått hyggelige  tilbakemeldinger - og det blir tatt på alvor. 

Samtidig har vel ikke Kremmerhuset brukt henne etter dette, så kanskje tar de til seg tilbakemeldingene likevel? Det er lov å håpe 🙏🏻

Pust skrev (3 timer siden):

Ja, hva er netfit.no? De skulle lage en treningsapp, men det ble aldri noe av. Derimot har de en IG-konto med tvilsom kvalitet. LKE kaller seg coach og har en egen IG-konto for dette, som viser LKE som løper eller noe. CBE viser bilder fra egne treningsøkter, hvor hun innimellom skriver at hun «trener netfit». Rare greier.

Noen burde sendt henne en melding å bedt henne forklare konseptet med Netfit. Hadde vært interessant å sett hva hun svarte egentlig 😂

Jeg lurer på hvordan det egentlig var å ha med 2 barn i den camperen. Det er jo ekstremt trange fasiliteter! Kan bare ikke forestille meg at det er så idyllisk som de skal ha det til! Den dronefilmen hvor hun åler og deier seg på brygga ble jeg fysisk dårlig av. Og barna sitter vel å ser på…

Et annet snodig bilde fra ferien, som jeg lo mest av, var fra Brimi Sæter hvor hun altså står å myyyyser inn i innhengningen til kuene 😂 Hva er det hun prøver å vise her egentlig?https://www.instagram.com/p/CSgtBIuDkJB/?utm_medium=copy_link

I forhold til disse treningsinnleggene på bloggen, hvor det er 10 bilder av C som gjør ulike utfall.. er det noen som faktisk leser disse innleggene, og gjør øvelsene? Helt ærlig? Jeg scroller alltid veldig fort forbi. Synes de er totalt uinteressante. Det samme lurer jeg på ang. oppskrifts-onsdag. Tester noen disse oppskriftene? Jeg synes alltid det er så ekstremt sært, og det frister meg virkelig ikke! 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (1 time siden):

🙏🏻

I forhold til disse treningsinnleggene på bloggen, hvor det er 10 bilder av C som gjør ulike utfall.. er det noen som faktisk leser disse innleggene, og gjør øvelsene? Helt ærlig? Jeg scroller alltid veldig fort forbi. Synes de er totalt uinteressante. Det samme lurer jeg på ang. oppskrifts-onsdag. Tester noen disse oppskriftene? Jeg synes alltid det er så ekstremt sært, og det frister meg virkelig ikke! 

Jeg må ærligtalt innrømme at jeg har testet den løpe på stedet øvelsen. Følte meg helt idiot og fikk ingenting utbytte av den 🤦

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (1 time siden):

Samtidig har vel ikke Kremmerhuset brukt henne etter dette, så kanskje tar de til seg tilbakemeldingene likevel? Det er lov å håpe 🙏🏻

Noen burde sendt henne en melding å bedt henne forklare konseptet med Netfit. Hadde vært interessant å sett hva hun svarte egentlig 😂

Jeg lurer på hvordan det egentlig var å ha med 2 barn i den camperen. Det er jo ekstremt trange fasiliteter! Kan bare ikke forestille meg at det er så idyllisk som de skal ha det til! Den dronefilmen hvor hun åler og deier seg på brygga ble jeg fysisk dårlig av. Og barna sitter vel å ser på…

Et annet snodig bilde fra ferien, som jeg lo mest av, var fra Brimi Sæter hvor hun altså står å myyyyser inn i innhengningen til kuene 😂 Hva er det hun prøver å vise her egentlig?https://www.instagram.com/p/CSgtBIuDkJB/?utm_medium=copy_link

Veldig enig med deg i dette. Må bare tillegge at disse voldsomme hoppene og kneløftene i kondis tempo også ser sære og rare ut. Ihvertfall ikke noe man behøver bli lært opp av andre (i minimalistisk treningstøy) for å gjøre. Begynte le når jeg så fruen dra i gang med dette på stuegulvet i full sminke etc

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (10 timer siden):

Her er  jo et eksempel på at de muliggens ikke leser her inne. fruen trener netfit som tydeligvis er en ny treningsform bestående av airsquats og hopp og sprett. Jeg synes det er ufattelig trist at følgere blir påvirket til å bruke tid på trening som ikke gir noe. Klart, sitter du kun i sofaen til vanlig vil dette være litt trening. Men man kommer ingen vei uten progresjon, belastning og intensitet. Målet er tydeligvis å bli klar for en dusj etterpå. Og brenne kalorier. Oppforder til å følge treningsprofiler som faktisk har kunnskap i bakhånd. F.eks Inger in dubai. 

fruen.jpeg

Og sååå flink til å merke med reklame hver gang hun tar en økt netfit...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at CBE som er så glad i dyr og som ikke spiser kjøtt reklamerer for et merke som Elizabeth Arden, som tester produktene sine på dyr. Kanskje pengene betyr mer enn dyrevelferd når alt kommer til alt.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (3 minutter siden):

Merkelig at CBE som er så glad i dyr og som ikke spiser kjøtt reklamerer for et merke som Elizabeth Arden, som tester produktene sine på dyr. Kanskje pengene betyr mer enn dyrevelferd når alt kommer til alt.

Ja, men de tester visst på en heeelt annen produksjonslinje eller hva det nå var. At de benytter de samme ingrediensene på en annen produksjonslinje er revnende likegyldig for CBE bare hun får betalt.

Hun  argumenterte vel videre med at alt som skal selges i Kina må testes på dyr. Så da er det vel viktig å bidra til at det kinesiske markedet opprettholdes? Er kanskje ikke spons å hente hos merker som overhodet ikke tester på dyr, så da er det ikke så nøye med dyrevelferd. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (23 minutter siden):

Rart er det ikke, jeg mener de har fremvist 0 troverdighet i alle år. Forestillingen henger rett og slett ikke sammen. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (46 minutter siden):

Men det er kinesiske dyr og de er ikke så viktige, skjønner du. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What happens in China, stays in China. 🤷🏼‍♀️
Tror dessverre bedriften ikke bryr seg nevneverdig. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Imblar said:

What happens in China, stays in China. 🤷🏼‍♀️
Tror dessverre bedriften ikke bryr seg nevneverdig. 

Tror ikke jeg heller. Det er bare det at alt skal se så fint og perfekt ut utad mens de egentlig gir en lang marsj i både dyr, barn som fryser, uteliggere, miljøet og alt.  Så lenge det kommer penger inn på kontoen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvins skrev (6 timer siden):

Nei. 

Så… hva synes xcamp om at Treasures AS som de hyrte inn for å reklamere for seg brøt alkoholloven og dermed setter dem i et dårlig (og ulovlig) lys?

Endret av Rubella
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lafamiglia skrev (14 minutter siden):

Cbe.no og deres samarbeidspartnere, ser selvfølgelig på det store bildet, som jo er veldig mye mer enn det som skrives i tråden her.

Og hva er så det store bildet? At CBE & Co og deres samarbeidspartnere tror det å benytte seg av det "eminente" produktet som blir publisert har stor reklameverdi? Nuvel, I beg to differ 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...