Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kaputt skrev (1 time siden):

Har, som flere andre, tatt skjermdump av alle storyene. Har lyst til å sende dem videre, men vet ikke helt hvor/hvem. Har problemer med å forstå at noen kan være SÅ usmakelig. Tydelig støtt av KG også, siden vi nevnes. 

Hvem tenker du på? Vil du anmelde han til noen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest queen's_gambit

Jeg tror jeg har gått glipp av det mest vesentlige her; nemlig hvorfor han nedsnakket skodaen? Var det ene og alene på grunn av merket - at det ikke var luksuriøst nok? Jeg tenker at han da heller bør gå en runde med seg selv.. Et kjapt google søk viser nemlig at skodaen har blitt kåret til den mest driftsikre- og familievennlige bilen på markedet, opptil flere ganger! Det er jo sikkert en grunn til at mange norske barnefamilier velger en slik type bil. Her er det åpenbart mye bil for pengene. Man skal ikke undervurdere valg foretatt av nettopp majoriteten!

Disse dalende inntektene til CBE og LKE og bedriften: hvor markant er det sammenlignet med tidligere? Jeg var en av de som fulgte Caroline i starten og ble både engasjert, inspirert og underholdt av bloggen. Men nå de siste årene er jo bloggen blitt helt kriiiise! Det er jo som å lese det samme dag ut og dag inn, samt å se de samme bildene, om igjen og om igjen. Bloggen er blitt som Groundhog day! Ingenting er nytt. Alt er oppgulp fra tidligere. Og tralten går i trening, hund og barn.. Og det er et liv jeg lever selv også, som jeg ikke trenger å speile... Jeg har også reagert på hvor passiv-aggressive de fremstår i sin væremåte og fremtoning. De fins ikke ydmyke for fem flate øre! Det er så lite flatterende! Det bunner nok i en usikkerhet og et behov for å være noe større og bedre, som igjen resulterer i denne selvhevdende atferden. I tillegg er de jo blitt vant med så mye oppmerksomhet utenfra; at de vil nok kun overleve med denne formen for ekstern validering. Lykken kommer tydeligvis utenfra.... Jeg tipper at belønningssenteret i hjernen ikke blir fornøyd før de får nok likerklikk, ros, skryt og "fine du!!" kommentarer. Særlig kommentarer som går på type "fin kropp!" er en livsnødvendighet for dette paret.

I lengden blir nok folk lei av alt sånt fasade-pjatt... Og kanskje er det en av hovedgrunnene til at disse to figurene ikke lenger trumfer bloggmarkedet som influencere?! Jeg vil i alle fall se det sårbare og det som er ekte, ting jeg kan relatere til og kjenne meg igjen i! CBE og LKE blir litt for stive og gjennomsiktige dessverre...

Endret av queen's_gambit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (3 minutter siden):

Slå tilbake mot hvem? De som skriver på KG?. KG som de ikke leser, eller bryr seg om hva som skrives. Ved at han skal ta igjen, så betyr jo det bare at de leser her, og at de bryr seg om hva som skrives om dem. Da han skriver nedlatende om de som kjører Skoda, han har ikke tenkt over at kanskje noen av de som skriver hjerter og "fine deg", kjører Skoda... eller tror han at det bare er de på KG som kjører det. Det er litt sånn barnehageoppførsel på LK. Litt sånn at pappan min er sterkere enn pappan din. Min bil er finere enn din. Han tror selv at han er så rik og intelligent, men oppførselen tilsier det motsatte. 

Blir du seriøst krenket på vegne av eventuelle Skoda-eiere? Herregud.Det var en spøk. Jeg synes (foruten hestekjøtt-greia som bare var smakløs) han tok KG veldig på kornet.Det hakkes jo på ALT de gjør,så skjønner godt at han blir lei. Og nei..jeg støtter ikke sharenting-kjøret deres..men herregud..enkelte her bør logge av og trekke pusten litt innimellom! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Forutså Skåda-kritikken OGSÅ? Han forutser ingen av reaksjonene han får på SoMe, det er derfor han bruker en betydelig del av arbeidsdagen sin på å slette upassende innlegg. Tror Solaire er inne på noe, han fremstiller seg selv som drita full. Veldig ofte.

Noen har etterspurt hva LKE fyller dagene med. En bruker skrev at det var en heldagsjobb å passe på kommentarfelt og overvåke sosiale medier. Tenker at denne brukeren har rett. Viktig å opprettholde imaget sitt. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest queen's_gambit
1 hour ago, Kaputt said:

Har, som flere andre, tatt skjermdump av alle storyene. Har lyst til å sende dem videre, men vet ikke helt hvor/hvem. Har problemer med å forstå at noen kan være SÅ usmakelig. Tydelig støtt av KG også, siden vi nevnes. 

Hva med å sende til Misjonen i P4?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (1 time siden):

Jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig å framstille seg selv så til de grader uspiselig og like «likandes». Skulle nesten tro det var med vilje, en del av et sosial eksperiment eller noe. 

😂😂  Ha ha, han vet nok veldig godt hva han gjør. Han synes nok det er gøy å fyre opp under kommentarfeltet her inne. Han fikk opp engasjementet i alle fall, det skal han ha

Når  det er sagt er jeg enig med at storyen med hestekjøttet var noe upassende, bra han slettet  den,

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Nudeldama skrev (1 time siden):

Jeg må innrømme at jeg forstår LKE litt også, jeg. Bildet med hestekjøtt var selvfølgelig helt usmaklig, noe han selv også forsto og beklaget. 

Det han har lagt ut i ettertid kan debatteres om det er strategisk lurt eller ikke for bedriften (det får tiden vise), men jeg forstår det også. Jeg ser ikke bort fra at han rett og slett blir lei all pirking, hakking og kritikk som de blir utsatt for uansett hva de legger ut. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på denne tråden, men på alle de gangene folk har skrevet her at de har spurt kritisk spørsmål som ikke har blitt publisert - noe jeg forstår, siden det skinner så utrolig godt gjennom at mange av de "kritiske spørsmålene" mest er for å ha noe å ta dem på.

Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Og synes faktisk også at han er litt morsom. Folk her inne tar jo helt av og gjør en fjær om til tjue høns. Hvis han får bare en tiendel av det som er her inne som tilbakemeldinger på sine SoMe, så er det velfortjent at han kan få harselere litt tilbake med alle de moraliserende og indignerte menneskene han (og CBE) må takle på daglig basis.

Jeg skjønner ikke at du mener det. Da han ble avslørt for å skrive falske kommentarer skyldte han på «nettrollene» for at han mistet impulskontrollen. Hvorfor har han ikke lært av den feilen? Hvis det du sier stemmer, så lærte han jo ingenting. Der og da fikk det store konsekvenser for omdømmet deres. 

Forøvrig fikk dette meg til å tenke på Facebook-siden som fikk knallhard kritikk på grunn av «jazzing» mellom gutta som skled helt ut. Og selvsamme LKE var med der. Forklaringen hans da han toet sine hender var da at han var «undercover» for Sophie Elise. Det er samme greia nå; snever «humor» som folk flest tar avstand fra. Det er som å bevitne den «morsomme» onkelen som forteller kleine vitser, mens folk rundt blir flauere og flauere. Hvis man skal slå seg opp på sosiale medier er det et must å ha sosiale antenner. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkert123 skrev (1 time siden):

Jeg har aldri vært inne her før, bare sett LKE har nevnt KG så fort noen er uenige med ham. I går gikk så ekstremt langt over streken at jeg ble sikkelig fysisk kvalm. Så derfor sendte jeg en respons på storien hans og da får man jo så hatten passer tilbake 😅 så han også la ut et bilde av at bildet av hengeren var totalt skivebom. Jeg blir nok usaklig i kommunikasjonen med han, for noe så uspiselig som det der skal man jammen lete lenge etter, og så legger han jo ut et par meldinger jeg skrev på storien sin.
Da tenker jeg at han godt kan få publisert kommentaren sin til meg ; 

«😂 sammenligne meg med ricky Gervais 😂 som om jeg noen gang har gjort det. Enig at det var et dårlig forsøk på svart humor, burde dratt den mye lenger 👍🏼

Så da skjønner man at det var ikke så mye hold I den unnskyldningen, fikk så klart beskjed om st jeg var skadet av å henge på KG også, så da tenkte jeg å henge litt her da.. tror ikke jeg blir mer skadet av det en å følge den bloggen der ..

4E83F88D-8D74-4F8A-B6CE-762615CBC55C.png

Burde dratt den mye lenger faktisk 😳 Håper virkelig ikke eier av hesten han drepte får se dette

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei2016 skrev (8 timer siden):

Det är situationer så som detta som är så svåra med dom två anställda i denna bedrift med deras tillhörande historik.

LK lägger ut en bild, får kritik, raderar bilden och ber sen om ursäkt. Kan man kräva mer? Nej, i normala fall inte. Det är ju så man vill att att det ska fungera. Gör du bort dig så be om ursäkt- gör om, gör rätt. Så enkelt.

Problemet är all historik med alla andra snedsteg, som tidigare har visat att ångern inte alls återspeglas på felet som är begått- det går på ångesten efter å ha blivit påkommen. Varför ska det nu plötsligt, efter alla dissa år med snedsteg och tillhörande försök på damage control, vara et genuint ursäkt? 

Min poäng? Trovärdigheten är förstörd och finns inte kvar. Kan den återbyggas? Jag vet ärlig talat inte. 

Troverdigheten der er nok ødelagt for lengst og det skal nok mye til, kanskje altfor mye også, til at den noensinne kan gjenopprettes, for noen har det med å aldri lære.
De er nok miljøskadd av å ha jobbet for lenge i den liksom-verdenen sin hvor det er de som vet alt, kan alt og alle andre har ikke peiling 🤣

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord! Rett og slett!

Magefølelsen min sa at den "beklagelsen" ikke var ektefølt, og jaggu ...

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tarantulla

Dette er jo helt vilt. Jeg hadde vært så puteflau om jeg hadde vært konen hans. (Noe som aldri ville skjedd. Heller singel hele livet.)

Edit; Han avrunder kveldens fjortisposting med litt feelgood sharenting. Whatta man.

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av tarantulla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...