Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FruJohansen skrev (7 minutter siden):

LK har lagt ut en beklagelse for bildet av hestekjøtt på story. Han kaller det en skivebom å legge det ut, han skjønte det selv og slettet det fort. 

To beklagelser på kort tid fra den kanten. Det må være en slags rekord. Men veldig bra at han tar selvkritikk. 

Er bra ha beklager.. Men usikker på om folk synes det er greit

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (13 minutter siden):

Screenshot_20210823_114614.jpg

Sikkert redd for å miste camperen sin. Eller noe annet som har med penger å gjøre. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (Akkurat nå):

Sikkert redd for å miste camperen sin. Eller noe annet som har med penger å gjøre. 

Hvorfor skulle han miste camperen sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (1 time siden):

Regner med det var CBE som ba han slette det bildet. 

de sier de ikke leser her inne men det gjør de åpenbart - tipper det sjokkerende innlegget til LK ble nok slettet etter å ha sett reaksjoner her pluss helt sikkert kommentarer rett på innlegget. Får i det minste håpe at de brgge to ser hvor utrolig håpløst det innlegget var 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 minutter siden):

Beklager han fordi han faktisk innser at det var helt på jordet å legge ut noe sånt, eller beklager han fordi noen han har respekt for har reagert? 

Jeg tipper det siste. 

Sorry, men han fremstår stort sett alltid bedrevitende, selvgod, angripende og nedlatende, så nei, jeg tror ikke noe på han lenger. 

Der har vi et stort problem de har opparbeidet seg; folk tror ikke på de/ han! Det har vært så mye tull og stygge kommentarer, at når det kommer en beklagelse, tror man det er pålagt, ikke noe man selv har innsett.  Og, jeg heller tror ikke beklagelsen er ekte, og tatt fra egen sjel, det er noe som er kommet utenfra.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det må jo være en yrkesskade. Å alltid beskue seg selv og det som skjer med tanken om at dette kan være innhold.

Problemet er at dette er det eneste som vurderes og slik har det alltid vært. Mottakerbevissthet og etikk har aldri stått sentralt og det har de bevist ved å aldri ta selvkritikk. 

Jeg tenkte at det også var typisk å slette bildet, og late som om det ikke hadde skjedd. Det er jo tross alt slik det fungerer når SoMe er din arbeidsplass. Du kan i prinsippet skape deg en helt egen identitet, der både utseende og liv kan iscenesettes med redigering og ord. Like lett kan du slette ting og late som det aldri har skjedd, eller du kan blokkere spørsmål eller spørsmålsstillere dersom de oppleves å ødelegge iscenesettelsen din. Det har vært MO hele tiden. 

At han nå legger ut en beklagelse er faktisk et skritt i tiktig retning. Det er slik voksne folk håndterer det å gjøre feil. Man erkjenner der og beklager. Får håpe hele greia er en real lærepenge. Mitt hete tips i 2021 er at folk er lei av iscenesettelse fra influencere. Man vil ha ekte folk som man kan relatere seg til. Hadde Treasures tatt til seg dette for flere år siden i stedet for å tviholde på sitt glansede magasin hadde de kanskje unngått den omsetningssvikten som de nå opplever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (44 minutter siden):

LK har lagt ut en beklagelse for bildet av hestekjøtt på story. Han kaller det en skivebom å legge det ut, han skjønte det selv og slettet det fort. 

To beklagelser på kort tid fra den kanten. Det må være en slags rekord. Men veldig bra at han tar selvkritikk. 

Han sier det var skivebom. Ja det var et dårlig strategisk trekk, som han selv forstod sikkert pga kritikk som har ramlet inn, men hvor er beklagelsen? 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är situationer så som detta som är så svåra med dom två anställda i denna bedrift med deras tillhörande historik.

LK lägger ut en bild, får kritik, raderar bilden och ber sen om ursäkt. Kan man kräva mer? Nej, i normala fall inte. Det är ju så man vill att att det ska fungera. Gör du bort dig så be om ursäkt- gör om, gör rätt. Så enkelt.

Problemet är all historik med alla andra snedsteg, som tidigare har visat att ångern inte alls återspeglas på felet som är begått- det går på ångesten efter å ha blivit påkommen. Varför ska det nu plötsligt, efter alla dissa år med snedsteg och tillhörande försök på damage control, vara et genuint ursäkt? 

Min poäng? Trovärdigheten är förstörd och finns inte kvar. Kan den återbyggas? Jag vet ärlig talat inte. 

Endret av Hei2016
*kvar
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Om de var på Hunderfossen eller Barnas gård mens Ozo (7 mnd) lå alene i bilen i sommervarmen betyr null og niks!

MAN LAR IKKE EN HUND LIGGE I BILEN I SOMMERVARMEN!!! PUNKTUM.

Jeg svarer ikke på om det ene eller andre er greit, men kommenterer på et innlegg med beskyldninger om bortforklaringer og endra historie. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (21 minutter siden):

Han sier det var skivebom. Ja det var et dårlig strategisk trekk, som han selv forstod sikkert pga kritikk som har ramlet inn, men hvor er beklagelsen? 

Nettopp! Hvor er beklagelsen?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol-kvinneg-ass skrev (Akkurat nå):

Jeg svarer ikke på om det ene eller andre er greit, men kommenterer på et innlegg med beskyldninger om bortforklaringer og endra historie. 

Tilfeldig at det var deg jeg siterte. Beklager!

Diskusjonen om hvem som skrev hva, når og hvor, og hva som er sant var ikke det jeg mente å kommentere. Kun fakta at valpen ble forlatt i bil i sommervarmen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lavande
Ugresset skrev (1 time siden):

Screenshot_20210823_114614.jpg

Takk for at du deler.

Denne kommentaren

20210823_124633.thumb.jpg.e4dc204892d6aee72546e6104ad80e5f.jpg

ble lagt inn her https://www.instagram.com/reel/CS3k_KeI82R/?utm_medium=copy_link i går, men slettet av LKE etterpå. Hvorfor slettet han den, hvis han skjønte at han hadde gjort en fullstendig skivebom? Siden han forstod allerede igår at dette skulle han ikke ha gjort, kunne han ikke svart på kommentaren istedenfor å slette den? Når det skjer, tenker jeg at det sendes ut signal om at her vil man forsøke å skjule det som har skjedd.

Derfor,  kom innrømmelse  idag kun pga kritikken han har fått?  Eller er det egentlig en innrømmelse av at det var galt? Hvor er beklagelsen? 

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående ozo i parken.. Om folk her leser cbe sine innlegg på blogg/IG før man kommenterer. Hun har jo skrevet at ozo var med inn i parken. Dette har det vært mye bilder av på IG og noe på blogg. Når de var på barnas går lå han i buret i bilen som sto i skyggen. De burde kanskje ikke gjort dette men ingen vet hvo ofte de eventuelt gikk til bilen for og lufte ha og gi vann. Hunderfossen er jo ikke en park du bruker en time på å gå fra barnas gård til parkering. Å kan dere ikke ta screenbilde av at ozo lå i bilen og melde de til næringsmiddeltilsyn/politi? 

Jeg er stor motstander av all eksponering av barna men alt som skrives nå er jo drøyt. Ta tak i ting og meld de til rette instanser om de har begått noe straffbart. Hjelper lite og sitte her og jamre

Endret av Aidensfield
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (41 minutter siden):

Det har du rett i. Innrømmet feilvurdering (i den grad det forelå noen vurdering) er vel mer riktig. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...