Kattedama Skrevet 23. august 2021 #48921 Del Skrevet 23. august 2021 Kan det stemme at de har mistet følgere over helgen? Fra 309 til 308.000? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. august 2021 #48922 Del Skrevet 23. august 2021 Lill skrev (1 minutt siden): Kan det stemme at de har mistet følgere over helgen? Fra 309 til 308.000? Jeg tror de har svingt litt mellom 308 og 309 000 de siste ukene. Men, det kan jo hende at noen fikk LKE sitt siste sjarmørtrekk i vranga. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. august 2021 #48923 Del Skrevet 23. august 2021 MacBeth skrev (1 time siden): Jeg finner ingen bilder av camperen hos CBE.no, hverken på høydepunkter eller på hennes IG... jeg syns å huske at det lå noe der? fjernet antagelig - slik de gjør med alt de skjønner ble feil. De mangler noe grunnleggende når slikt deles - sjokkert 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 23. august 2021 #48924 Del Skrevet 23. august 2021 Lill skrev (3 minutter siden): Kan det stemme at de har mistet følgere over helgen? Fra 309 til 308.000? Fra følger 309.000 til 308.999 vil vel tallet som vises hoppe fra 309K til 308K. Så bare én følger +/- kan se ut som 1K 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. august 2021 #48925 Del Skrevet 23. august 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Han var ikke mer i skokken at han la på litt 😍 for å få skyss, og det var dagen etter ulykken. Man kan fint tenke uklart i en sånn situasjon, men å legge ut på en instagramprofil med så mange følgerne OG forandre innstillingene fra privat til offentlig ( jeg hadde ikke tilgang før så at han må ha forandret innstillingene nylig. Mulig før han la ut det motbydelige bildet, men om han absolutt legge ut bildet hadde han nok hatt kunnskaper til å forandre til «privat» igjen) Da er man ekstremt dum og veldig lite empatisk. slikt bør ikke legges ut eller deles hverken offentlig eller på private konto jeg hadde blitt sjokkert om venner av meg gjorde det 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. august 2021 #48926 Del Skrevet 23. august 2021 Lill skrev (7 minutter siden): Kan det stemme at de har mistet følgere over helgen? Fra 309 til 308.000? det er virkelig å Håpe. Folk bør vise en type reaksjon gjennom ikke følge 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. august 2021 #48927 Del Skrevet 23. august 2021 Camillalilla skrev (26 minutter siden): “Potensielt» er stikkordet her. Fakta er at heldig vis endte ulykken med at lke kom fra ulykken i godt behold mens hesten desverre ikke var så heldig. Det var helt sikkert en veldig traumatisk opplevelse for LKE, men det er totalt skivebom å poste om at han fant hestekjøtt på xcamp.no sin minicamper. Hvorfor poste et bilde med hestekjøtt av hesten du kjørte på (og drepte) på minicamperen du/CBE har fått sponset? Her blandes rollene så fullstendig. LKE prøver å slå seg opp som sin egen treningsguru (coach_eriksen på insta) samtidig som han er fotograf for CBE, frontfigur for Netfit og sitter i styret Treasures AS. Dette reflekterer bare så negativt for alle tre overnevnte «bedrifter». Treasures AS går godt i dag, men denne type publisitet kan umulig vekke tillit til potensielle klienter. LKE er i dag synonym med CBE’s sosiale medier. Så kanskje et godt råd er å reflektere litt mer over hva han legger ut før han trykker på «post» knappen. Det er relativt tydelig at publiseringen som er kritisert her i tråden ikke falt i god smak hos hans beskjedne antall følgerne siden posten ble slettet relativt kjapt. V rolle forvirring deluxe - de må gjøre noe nå om de har tenkt å fortsette leve av å være influencere/påvirkere … 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 23. august 2021 #48928 Del Skrevet 23. august 2021 Beneviento skrev (9 timer siden): Nå vet jeg jo ikke hva som foregår mellom de to bak husets fire vegger, men jeg har fått inntrykket av at Caroline er av samme ulla. Like barn leker best. Enig. 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 23. august 2021 #48929 Del Skrevet 23. august 2021 Usmakelig har han jo vært innimellom tidligere også, men dette… Noen bør få huet ut av SoMe-ræva. ALT trenger virkelig ikke å havne på Instagram, dårlig spøk eller ei. Håper virkelig ikke at hesteeieren fikk/får med seg dette. Stakkars eier - og hest. Og bare for å ha det sagt: Godt han kom uskadet fra det selv, oppførselen til tross. Så håper jeg det var skamvett som fikk ham til å slette den siste storyen, selv om jeg har mine tvil… 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. august 2021 #48930 Del Skrevet 23. august 2021 hufsaaaaa skrev (6 minutter siden): Usmakelig har han jo vært innimellom tidligere også, men dette… Noen bør få huet ut av SoMe-ræva. ALT trenger virkelig ikke å havne på Instagram, dårlig spøk eller ei. Håper virkelig ikke at hesteeieren fikk/får med seg dette. Stakkars eier - og hest. Og bare for å ha det sagt: Godt han kom uskadet fra det selv, oppførselen til tross. Så håper jeg det var skamvett som fikk ham til å slette den siste storyen, selv om jeg har mine tvil… Regner med det var CBE som ba han slette det bildet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 23. august 2021 #48931 Del Skrevet 23. august 2021 kontrasten til dagens blogginnlegg om dyr og idiyll og helgens hendelser kunne jo ikke vært større. Her skal det ignoreres koste hva det koste vil for å redde stumpene. Selv ikke sympati for ulykken klarte de å forvalte skikkelig 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 23. august 2021 #48932 Del Skrevet 23. august 2021 Lill skrev (1 time siden): Kan det stemme at de har mistet følgere over helgen? Fra 309 til 308.000? IG-kontoen hennes har vært stabilt synkende i årevis. Det går veldig sakte nedover, men den synker med ca 1000 følgere i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 23. august 2021 #48933 Del Skrevet 23. august 2021 123Frustrert skrev (16 minutter siden): Nå begynner caroline å få NM, muligens også VM medalje i roing. Det var spørsmål på bloggen om hvor hunden var under Besøket i Hunderfossen. Hun svarer i bilen. Hun får en del motbør, dette bør ikke skje. Plutselig er ikke diskusjonen ang Hunderfossen lenger og ikke er det ang hund i bil, men barnas gård og et transbortmiddel. Hun mener plutselig diskusjonen dreisen seg om en mye mindre fornøyelsespark som barns gård. Der ser du nesten bilen fra hele gården.. mens Hunderfossen er mye større. Også mener hun at det er snakk om transportmiddel og bur, ikke en bil som står parkert i sommervarmen. Snakk om jo vri seg unna n diskusjon hun MÅ vinne. Det er aldri noen vits å diskutere når dem kontrollerer kommentarfeltet i den grad dem gjør. Det er muligheter til å endre kommentarer, la være å godkjenne og man kan slette etter godkjenning. Uansett vil Treasures alltid ha rett og vinkle diskusjonen dit dem vil, for deres egen fordel. Første gang på lenge jeg ser at det er hele 35 kommentarer på et innlegg så kanskje "all PR er god PR" er dems nye slagord... Jeg venter fremdeles på et "Gir seg som inluencer" innlegg fra VG, med link til bloggen hennes med et tåredryppende innlegg om hvor fælt det siste året har vært eller et "nå er dem klar for andre utfordringer" innlegg med cred til seg selv og at dem føler dem gir seg mens leken er god. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 23. august 2021 #48934 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Blinkie skrev (11 timer siden): Jeg er direkte kvalm av oppførselen til lke🤢 Dette er ondskapsfullt og respektløst. Hvordan kan cbe støtte sånn oppførsel? Hadde min mann lagt ut noe sånt så hadde jeg blitt så forbanna, og forlangt skilsmisse. Nå syns jeg du overdriver veldig, hvis du tenker på denne ene hendelsen isolert sett. De har tross alt vært gift i 10 år og har 2 barn sammen. Men hvis du tenker på grunnlag av alt han har liret av seg i media de siste 12 årene samlet sett så er jeg faktisk enig, fordi verdiene og menneskesynet han fronter i det offentlige er så ekstremt annerledes enn mitt eget. Men jeg tror dessverre at her har du to alen av samme stykke, og de bare propellerer hverandre videre. Paret har knapt nok tid til å jobbe mellom all sulting, fatshaming og trening. Mine topp 4 fatshaming-gullkorn fra LKE gjennom de siste 12 år: - Beyonce Knowles er 15-20 kg overvektig (hun var str 38 på denne tiden) - Lår som møtes er ikke feminint, det er maskulint - Grunnen til at ikke flere har sixpack i sjette svangerskapsmåned er fordi det er så innmari mange feite gravide - Pizza i dag, feit i morra Endret 23. august 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. august 2021 #48935 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Man skulle tro at det første man som hundeeier gjorde når ferien ble planlagt, var å sjekke om det var tillatt med hund på de aktuelle utfluktene. Og så enkelt og greit unngå steder som innebærer at en valp må ligge alene i bilen, sannsynligvis i flere timer. Spesielt i sommervarme, men ellers også. Har man ikke planlagt godt nok, og oppdager at her kan ikke valpen være med - vel, da dropper man den parken/gården eller hva det måtte være. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 23. august 2021 av Måne Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 23. august 2021 #48936 Del Skrevet 23. august 2021 Finlay skrev (16 minutter siden): Man skulle tro at det første man som hundeeier gjorde når ferien ble planlagt, var å sjekke om det var tillatt med hund på de aktuelle utfluktene. Og så enkelt og greit unngå steder som innebærer at en valp må ligge alene i bilen, sannsynligvis i flere timer. Spesielt i sommervarme, men ellers også. Har man ikke planlagt godt nok, og oppdager at her kan ikke valpen være med - vel, da dropper man den parken/gården eller hva det måtte være. Ja, sykt flaks for dem at det ikke var varmere den dagen! Kjenner ingen hundeeiere som holder på sånn. Da hadde det vel vært bedre å la hunden være igjen på hotellet? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 23. august 2021 #48937 Del Skrevet 23. august 2021 Blinkie skrev (11 timer siden): Jeg er direkte kvalm av oppførselen til lke🤢 Dette er ondskapsfullt og respektløst. Hvordan kan cbe støtte sånn oppførsel? Hadde min mann lagt ut noe sånt så hadde jeg blitt så forbanna, og forlangt skilsmisse. Er ikke dette å dra det litt langt? Mener du at om mannen du elsker gjør ett slik sleivspark så pakker du kofferten og reiser med barna? Ja det var teit og legge det ut men gjort er gjort 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 23. august 2021 #48938 Del Skrevet 23. august 2021 Finlay skrev (20 minutter siden): Man skulle tro at det første man som hundeeier gjorde når ferien ble planlagt, var å sjekke om det var tillatt med hund på de aktuelle utfluktene. Og så enkelt og greit unngå steder som innebærer at en valp må ligge alene i bilen, sannsynligvis i flere timer. Spesielt i sommervarme, men ellers også. Har man ikke planlagt godt nok, og oppdager at her kan ikke valpen være med - vel, da dropper man den parken/gården eller hva det måtte være. Ozo har da vært med i parken.. Det er når de var på barnas gård at han var i bilen.. Vi kan da ikke skrive at han lå deri timesvis når vi ikke vet noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 23. august 2021 #48939 Del Skrevet 23. august 2021 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #48940 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) LK har lagt ut en beklagelse for bildet av hestekjøtt på story. Han kaller det en skivebom å legge det ut, han skjønte det selv og slettet det fort. To beklagelser på kort tid fra den kanten. Det må være en slags rekord. Men veldig bra at han tar selvkritikk. Edit: korrigerer meg selv, han beklager ikke. Endret 23. august 2021 av FruJohansen La til en setning 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå