Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Knokkel
Isild skrev (8 timer siden):

Jeg håper noen de lytter til tar en prat om rasen de har valgt med de. De lytter ikke til "psykobitcher" i egne kommentarfelt og "KG-kjerringer" så. 

https://www.naf.no/tips-og-rad/bilferie-og-reise/reisetips/test-av-parkert-bil-i-solen/

Hun skriver riktignok at det var "lettskyet", men.. 

Det spiller ingen rolle om det er lettskyet- 20 grader er 20 grader. Å da ligge innestengt i et  bur, ha masse tykk pels - så kan en tenke seg at det er ubehagelig, og kan bli en farlig situasjon. Å ha vinduene på gløtt er ikke nok. Men selvsagt vet de to dette bedre enn andre  

Vi reiser mye med hund, og vi parkerer konsekvent i skyggen, og der vi vet at det blir skygge hele dagen, vi raster langs veien på egnete steder så hunden kan komme ut av bilen. 
Å være i en park mens hunden var i bilen hadde ikke falt meg inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hunden som blir utsatt for mye rart, er ikke den fortsatt en valp? De skal vel ikke overlates til seg selv i en bil når de er så små?  

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (23 timer siden):

Så sitter vi og griner så tårene spruter av en tegnefilm, ifølge insta. Jaja. Jeg vet ikke om noen voksne mennesker som oppfører seg sånn. Kan godt være noen er sånn, det vet jeg ingenting om, men de poster det ihvertfall ikke på some 😅

Vet ikke hvilken film de så, men løvenes konge, to gode venner, bambi... jeg griner som et barn 😂

-shutterflyx-

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mädchen skrev (1 time siden):

Denne bedriften her har helt mistet grepet på virkeligheten. Det blir vel slik når det kun er meg, meg, meg. Fettklyper, være undervektig, (er det virkelig goals?) thigh-gap, thinspo, ribbein, pupper, sener og blodårer, trutmunn, selfier, løping på mølle, og mini-porsjoner med mat. Og dette er rollemodeller for to jenter.....

Er man glad i hunden sin, så lar man den ikke sitte i bilen om sommeren i timesvis, mens resten familien koser seg ute i friluft. Ei heller løpe på varm asfalt i 20+ varmegrader midt på dagen. De kunne jo prøvd selv, å jogge i pels fra topp til tå i solsteiken. Caroline selv var kledd i sportsbh og hotpants på løpetur. Fy søren for noen kørka folk dette er.

En bedrift kan ikke miste grepet om virkeligheten.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (7 timer siden):

Hvorfor tror noen her at det ikke finnes mer på tacobordet enn den ene tallerkenen ? (Hvor kom i så fall grønnsakene fra som hun viser på den ferdige tacoen?) 

Det var ingen grønnsaker der? Eller? Jeg så bare det de allerede hadde vist frem. Merkelig form for taco, de som er så sunne (???) så er det rart de ikke sper på med grønnsaker/salat. For å ikke snakke om hvor godt det blir da. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (På 20.8.2021 den 20.54):

Det handler vel mest om at hun hele tiden bommer på segmentet hun tror hun henvender seg til, nemlig ressurssterke, velutdannede kvinner i samme alder som seg selv. De som er opptatt av interiør, mat, trening og familieliv. Hun tror hun er elegant, moteriktig, og et stilikon, når sannheten er at hun ser ut som om alt er kjøpt i ungdomsavdelingen på Nelly.com. Hun har et fokus som kun er vent innover, på hva hun liker, hva hun synes er elegant og stilig, og ofrer ikke en tanke på at hun er en "levende reklameplakat" som skal selge varene hun viser fram. 

Når da hennes stil ikke appellerer til de tidligere nevnte kvinnene, forstår hun ikke hvorfor. Hennes målgruppe har gjerne en helt annen stil, smak og livsstil. Igjen, kart og terreng harmonerer ikke. De fleste er lei selvdigging gjennom do-selfies, selfies i ovnsdøra, og selfies etter løping på mølla. Det gir ingenting.

Har du jammen meg rett i - det gir ingenting. Og det er meg en gåte at noen blir inspirert av det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (12 timer siden):

Men frua har selvsagt rett🤦🏽‍♀️LK hadde sikkert en gang en hund som tålte det, så da går det bra…
https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/19/langs-kyststien-pa-krakeroy/#comments

3A6C1AB8-7754-4784-8059-DAE9A0482EC5.png

C7AD0EE2-F263-4019-BD39-264450946037.png

Dette her gjør meg bare sint. :kjefte:Håper virkelig ikke det var så ille for Ozo som vi frykter at det var. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brabancon
Snødronninga skrev (På 21.8.2021 den 22.18):

Det var ingen grønnsaker der? Eller? Jeg så bare det de allerede hadde vist frem. Merkelig form for taco, de som er så sunne (???) så er det rart de ikke sper på med grønnsaker/salat. For å ikke snakke om hvor godt det blir da. 

Endret av Brabancon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 18 grader utetemperatur kan det bli opp til 38 grader i bilen, selv om bilen står i skyggen. Hvis bilen står i solen, kan den bli en dødsfelle for både mennesker og dyr med temperaturer mellom 60-80 grader.

https://www.naf.no/tips-og-rad/bilferie-og-reise/reisetips/test-av-parkert-bil-i-solen/

Tillegg: i følge YR var det rett under 20 grader på det varmeste i Lillehammer den dagen. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabancon skrev (4 minutter siden):

Kritikken om CBE her inne har pågått lenge. I voldsomme mengder. Har denne mengden med kritikk hatt noen som helst påvirkning på bedriftens suksess? 

Bedriftens suksess har vel mildt sagt vært dalende de siste årene.
Kanskje litt pga denne tråden som har vært en øyeåpner for mange, men også takket være en rekke dårlige valg av de som driver bedriften. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brabancon skrev (3 minutter siden):

Kritikken om CBE her inne har pågått lenge. I voldsomme mengder. Har denne mengden med kritikk hatt noen som helst påvirkning på bedriftens suksess? 

Den har ikke økt populariteten, iallfall. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabancon skrev (18 minutter siden):

Hvordan kan man måle slikt tenker du? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabancon skrev (52 minutter siden):

Hva er problemet? 

Var jeg ikke saklig nok for din smak? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marthos skrev (14 minutter siden):

Nå har LKE kræsjet med en hest, og «det gikk ikke så bra med hesten»..????

Ja, det betyr vel at hesten ikke overlevde. Men igjen, skal det kritiseres? Det kan jo skje alle

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthos skrev (16 minutter siden):

Hvordan vet du dette? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthos skrev (15 minutter siden):

"Det gikk dessverre ikke så bra med hesten/elgen/rådyret/insert animal" er da en helt vanlig måte å beskrive en kollisjon hvor et dyr ikke overlever. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...