Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Og hvem på 35 går inn på bad når de er på restaurant, tar en selfie av seg selv og legger på noen hjerter for så å legge det ut for følgerne sine? Er ikke det selvdigging på et usunt plan?

Det virker veldig usunt, men mest av alt trist; som forbildet for to jenter og påvirker for mange flere. Jentene mine la ikke på hjerter av seg selv i sin mest selvopptatte tenårings fase engang. 
Det de holder på med for tiden virker desperat, og det virker som om de har dette fokuset på kropp og selvdigging fordi det er det eneste som vekker (negativ) interesse. Merkelig at ikke andre involverte i bedriften reagerer. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken Scott skrev (29 minutter siden):

Hva er det som skjer her? En voksen dame som går på en offentlig  dass for å ta selfies. Mens hun svaier ryggen, lener seg framover, og presser ræva utover. Hun prøver å presse hånda ned i lomma, men buksa er for trang til det. Selv om magen suges inn. Kjeven skyves framover. Tunga er garantert presset opp i ganen for å fremheve kjeven ytterligere. 

Dette er en voksen tobarnsmor. En rollemodell, og et forbilde for to jenter.

Lurer på om hun ble stående framoverbøyd og holde pusten mens hun la på de rosa hjertene på selfien.

Litt av et forbilde. Lurer på om inspirasjonen er hentet fra charter feber. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (9 timer siden):

Haha, ja samme her. :laugh: Hvorfor ikke prøve med litt  salat, paprika, tomat, agurk, løk, mais, kanskje mango.. ? Det der ser jo ikke godt ut. 

😱 Men mais og sånn er jo fulle av karbohydrater! Kan ikke spise sånn når man er kaloriforstyrret og beskriver fettklype-måling som ukas høydepunkt!

Narrativet skriver sunn og balansert, men det de legger ut er alt annet. Trist for dem, men betydelig verre om lesere tror på dem og følger de kroppsforstyrrete tidvis regelrett farlige rådene deres. CBE.nos kost- og treningsdel er sånn som kan være farlig for helsen om noen tar det seriøst, mens de selv insisterer på det motsatte. Mulig de er redde for å miste livsløgnen sin. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (15 timer siden):

jeg er like fasinert over tacoen dere hver gang jeg... ikke noe grønnsaker.. kun "sauser" ,litt kjøtt til mann og barn.. litt ost og chips 

Den ser gørrkjip ut.:P hadde vært så skuffa. Mengden kjøtt er jo til å grine av i tillegg. Verste er at dette er til 4 pers!! 😮 

Er jo ikke salat der en gang. Det er jo ingenting bortsett fra rømme, salsa og guacemole + chips. Fredagskosen sin det. Billig da. Billigere enn hva fattigstudent hadde giddet å lage til

Endret av Klementine
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knokkel

Folk spiser vel tacoen med det de liker selv. Jeg er da sikker på at om ungene ba om mer grønnsaker så hadde de fått det.

Jeg synes også det seg noe kjedelig ut, men dem om det. Noen liker surkål, noen ikke, noen liker erter, noen ikke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror noen her at det ikke finnes mer på tacobordet enn den ene tallerkenen ? (Hvor kom i så fall grønnsakene fra som hun viser på den ferdige tacoen?) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (1 time siden):

Hvorfor tror noen her at det ikke finnes mer på tacobordet enn den ene tallerkenen ? (Hvor kom i så fall grønnsakene fra som hun viser på den ferdige tacoen?) 

det erjo ikke noe særlig med grønnsaker eller noe annet der? det grønne er jo guacemole. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (5 timer siden):

LKE hadde vel også full kontroll på hvordan skyggene flyttet seg på parkeringsplassen og skydekket ut over dagen? 
De kan være glad for jeg ikke så den bilen. Jeg hadde ringt eier (hvis jeg hadde fått tak i dem da), politi eller knust ruten om jeg hadde vurdert det hastet for å få ut hunden.

Så fint at CBE nå normaliserer å la hund bli igjen i bilen på solvarme dager. Hun er virkelig en flott påvirker som bidrar til så mye bra.  :ironi:

Tar man med en slik hund på ferie så må man gjøre aktiviteter der den kan være med. Hun kan jo prøve å ta på en pelskåpe og sette seg og vente i bilen i noen timer med vinduet på gløtt. Lufta blir dårlig der inne spesielt så mye som den hunderasen peser med tunga ut av kjeften. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Surikatt skrev (28 minutter siden):

Veterinærer sier man ikke må gå fra hunden i bilen uansett vær om sommeren. 

Jeg ringte brannvesenet for en liten tid tilbake. Hund som bjeffet fra bil på parkeringsplass. Den bilen stod også i skyggen, men jeg visste jo ikke når sola ville snu. Brannvesenet kom i det folka som eide bilen kom. Fikk sagt ifra. De ble en smule flaue - noe som er vel og bra. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom det igjen, vinglasset som blir snurret mellom fingrene og holdt opp mot himmelen mens frua filmer.....😂 Herregud, at hun orker 😂 Men det måtte jo komme, etter at barnet ble filmet mens hun lagde omelett.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...