Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Pippio skrev (53 minutter siden):

Det som er kritikkverdig er å dele at barnet sykler alene. Var det ikke de som fikk fremmede på døra som ville se den nyfødte? 
Her utsetter de barnet for fare. Det er mange galninger ute. Også i Norge. Hva om noen ønsker å hilse på barnet? Snakke med det? Eller enda verre… Dette er det verste jeg har lest her inne. Utsette barnet for en potensiell alvorlig situasjon. 

Å sykle i seg selv er helt supert det. Men man kringkaster det ikke for hele verden. 

men siden dere har sett et bilde, så er der vel en fotograf tilstede? jeg skjønner ikke hvorfor dere mener barnet sykler alene? sier de at barnet sykler alene? jeg spør fordi jeg ikke har sett den storyen dere snakker om

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellevira skrev (1 time siden):

Har LKE gjort IG kontoen sin privat? 

Det aller, aller mest barnslige trikset av alle - for å få nye følgere 😂🤪

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol-kvinneg-ass skrev (3 timer siden):

Det frarådes jo ikke mot å sykle , men å sykle alene. Hvis andre foreldre velger å sende poden syklende til skolen alene før trygg trafikk og skolen anbefaler, må det tas på egen kappe. Det er ikke en influensers skyld og det kan ikke kreves at man skal forklare alle omstendigheter rundt et bilde. Man må kunne anta at leser evner å tenke selv.

Nei. Jeg som mottaker skal ikke tolke budskapet som sendes fra en influencer som betales for å påvirke.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Nei. Jeg som mottaker skal ikke tolke budskapet som sendes fra en influencer som betales for å påvirke.

Da bør det jo heller ikke tolkes i retning av at hun sykler alene. Det er et øyeblikksbilde. 

Når det skrives slik du gjør virker det som man gjør seg vanskelig fordi man kan. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (19 minutter siden):

Coach Eriksen?

Nei, den er ikke privat.

(Kan dere ikke bare sjekke selv? :P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol-kvinneg-ass skrev (6 minutter siden):

Da bør det jo heller ikke tolkes i retning av at hun sykler alene. Det er et øyeblikksbilde. 

Når det skrives slik du gjør virker det som man gjør seg vanskelig fordi man kan. 

Du bør se gjennom hva du selv skrev.

"Man må kunne anta at leser evner å tenke selv. "

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 minutter siden):

Nei, den er ikke privat.

(Kan dere ikke bare sjekke selv? :P

Jeg er nok blokkert, finner ikke fyren på IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet av meg selv. Er ikke i influencer målgruppen. Beklager

Endret av Michaelhe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet av meg selv. Er ikke i influencer målgruppen. Beklager

Endret av Michaelhe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (22 minutter siden):

Du bør se gjennom hva du selv skrev.

"Man må kunne anta at leser evner å tenke selv. "

Det var respons på kommentar om at det menes at hun påvirker til å la småunger sykle etter veien. Jeg mener det er voldsomt å påstå når det er lagt ut et bilde av et barn med skolesekk og sykkel. Skal man ta forbehold om alt, blir det amerikanske tilstander med advarsel om å ikke tørke katter i mikro etc. Det blir etter min mening for dumt!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lol-kvinneg-ass skrev (3 minutter siden):

Det var respons på kommentar om at det menes at hun påvirker til å la småunger sykle etter veien. Jeg mener det er voldsomt å påstå når det er lagt ut et bilde av et barn med skolesekk og sykkel. Skal man ta forbehold om alt, blir det amerikanske tilstander med advarsel om å ikke tørke katter i mikro etc. Det blir etter min mening for dumt!

Selvsagt blir det for dumt. Men enkelte her inne skal tolke alt i verste mening alltid for å ha noe å kritisere CBE for. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (3 minutter siden):

Selvsagt blir det for dumt. Men enkelte her inne skal tolke alt i verste mening alltid for å ha noe å kritisere CBE for. 

Mens andre tolker alt i beste mening for å forsvare all kritikk av CBE, uansett hvor veldokumentert kritikken er. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol-kvinneg-ass skrev (1 time siden):

Hvis dette stemmer, så er jeg enig i din konklusjon. Det er vel strengt tatt ingen barn i 3 trinn som er målgruppa til CBE. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...