Populært innlegg Felis Skrevet 11. august 2021 Populært innlegg #48381 Del Skrevet 11. august 2021 Det burde ikke komme som noen overraskelse at de sleper valpen på joggeturer i terreng og på asfalt. De vil helt sikkert hundens beste, men ønsket om engasjement på SoMe er høyere. Det samme med barna, de ønsker selvfølgelig å være gode foreldre, men det kommer i konflikt med content på bedriftens kanaler, og da vinner bedriftens behov. Jeg tror til og med de ønsket å bidra til smittevern, men måtte la det vike, for ellers hadde de ingenting å fylle dagene med. Jeg er utrolig glad jeg ikke har en jobb som gjør at jeg er avhengig av å skade de rundt meg, for å få penger... 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. august 2021 #48382 Del Skrevet 11. august 2021 MammaLinda skrev (1 time siden): Fikk inntrykk av at hun lo fordi jentene sa «ja» i kor med helt likt tonefall? Ikke for å være hånlig... Hun ler og fniser jo etter hver setning når de filmes. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. august 2021 #48383 Del Skrevet 11. august 2021 Xstrella skrev (16 minutter siden): Det er som rus. Rusen vinner alltid. Cbe sin rus er å få vise seg frem. Få vist kropp, mage, pupper og hår. Få likes og kommentarer på hvor perfect hun er. Det er sannheten dessverre. Helt riktig. Hun klarer ikke å stoppe eller innse at nå holder det. Så da drar hun med seg barna i dragsuget for det gir et sånt kick at barna og får skryt og likes. Og så var det hunden og hvor sporty den er. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. august 2021 #48384 Del Skrevet 11. august 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Stakkars små. Oppstilte på en bensinstasjon med mor som spør om de har fått is, og mor som ler av de når de sier ja. Hva slags menneske er hun egentlig ? ja uff … og så utrolig teit 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. august 2021 #48385 Del Skrevet 11. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Jeg mener å huske at det daglige kaloriinntaket er nevnt samt at hun ikke spiser etter et visst klokkeslett, og at hun ligger på jevnt kaloriunderskudd men husker ikke i farta hvor det er beskrevet. Ønsker uansett ikke å bidra med slike tall. Så for hvert vinglass som inntas må det løpes tilsvarende for å forbrenne kaloriene slik at det blir plass til knekkebrød, tynt lag kaviar og agurk etter løpingen. Hvis ikke blir det feil i næringsregnskapet. Et regnskap jeg kjenner godt igjen. for et nitrist liv…. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. august 2021 #48386 Del Skrevet 11. august 2021 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Jeg er ikke enig i at de ikke bryr seg om hunden, det er jeg overbevist om at de gjør. Bilder med hundene før synes jeg var de mest ekte bildene av glede hos cbe.no. Men jeg tror kanskje flere hadde rett om at de ikke helt forstod den store forskjellen på hundene de hadde før og den de har nå, hund er ikke hund for å si det sånn. Også har de, etter min mening, fryktelig vanskelig for å være ydmyke og ta til seg andres kunnskap og råd. De fleste mennesker er gode på noe, men må søke andres kunnskap på andre områder. Dette forstår man i samspill med andre og ulike mennesker, i jobb og privat. Jeg får inntrykk av at cbe.no ikke klarer å ta innover seg at de ikke kan alt, de vil gjerne være mye mer enn de er på de fleste områder. Også tror jeg som flere andre sier her inne at «likes» betyr altfor mye for dem mtp at de er to voksne foreldre. Det hele er egentlig ganske trist å bivåne, og har vært det lenge nå. De og muligens særlig fruen takler ikke kritikk i noen retning… de er blitt patetiske nå… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 11. august 2021 #48387 Del Skrevet 11. august 2021 Jeg synes det er litt vel mye harselering og heksejakt her nå ... Håper det blir ryddet vekk, sånn at dette kan fortsette å være en interessant debattråd. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 11. august 2021 Populært innlegg #48388 Del Skrevet 11. august 2021 123Frustrert skrev (2 timer siden): Stakkars små. Oppstilte på en bensinstasjon med mor som spør om de har fått is, og mor som ler av de når de sier ja. Hva slags menneske er hun egentlig ? Det er jo et merkelig skue. Og barna må jo lure på om mamma er dement eller litt treig, som alltid må spørre om ting hun allerede vet svaret på. Hadde jeg holdt på sånn med mine barn på samme alder, tror jeg at det hadde kommet noen syrlige svar som "Det vet du, vel" eller "Døøøh, det var du som kjøpte isen". Hva skal de fylle kanalene sine med når barna ikke er så små og nusselige lenger, eller de begynner å svare på en uønsket måte på disse teite spørsmålene de hele tiden får? 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 11. august 2021 #48389 Del Skrevet 11. august 2021 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Dette var bare trist Så ubekvem de to små er når mor filmer og ler Og mors høye, falske/nesten hysteriske latter. Kleint og leit 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. august 2021 #48390 Del Skrevet 11. august 2021 Lafamiglia skrev (1 time siden): Jeg synes det er litt vel mye harselering og heksejakt her nå ... Håper det blir ryddet vekk, sånn at dette kan fortsette å være en interessant debattråd. Jupp. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 11. august 2021 #48391 Del Skrevet 11. august 2021 Frk.Fjas skrev (4 timer siden): Jeg kan ikke noe om hund, og kjenner ikke CBE. Men jeg tror også hun er glad i hunden og ønsker den det beste! Likevel holder det ikke alltid med ønsket om det beste og være glad i.. Egne behov med trening og behov for å vise frem noe insta- vennlig er tydeligvis sterke krefter for henne. Og noe er nok mangel på kunnskap, men selv der hun får kommentarer/tips, så er hun ofte for arrogant til å ta til seg dette. Det samme gjelder jo i stor grad barna også. Jeg tror hun elsker barna sine høyere enn alt (det er så klart antagelse, men ikke urimelig å anta), likevel setter hun egne behov foran i stor grad. Hun vet, i alle fall etter å ha lest her og i kommentarfelt, at eksponeringen og hele opplegget rundt ikke er heldig for barna, likevel fortsetter hun. Det er tydelig sterke krefter som driver henne, når hun er villig til å «ofre» barna sine på den måten. Dette! Jeg har også tenkt at som forelder så prøver man sitt beste. Om spesialister/eksperter kommer med råd, så følger man dem. Rett og slett fordi man ikke tør å risikere å gjøre noe som setter barns helse eller sikkerhet på spill. Men hos CBE er det annet som veier tyngre enn at barna potensielt kan lide av eksponeringen. Jeg tror ikke hun mener at hun er viktigere, jeg tror hun er underlagt et ytre press som gjør at hun velger feil hele tiden. Hun er åpenbart ikke den skarpeste kniven i skuffen, men jeg tror ikke hun vil barna sine noe vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. august 2021 #48392 Del Skrevet 11. august 2021 tarantulla skrev (2 minutter siden): jeg tror hun er underlagt et ytre press som gjør at hun velger feil hele tiden. Ytre press? Fra hvem da? LKE? Tror det er de selv som står for presset i den tro at det er noe ytre press, eller noe 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 11. august 2021 #48393 Del Skrevet 11. august 2021 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Ytre press? Fra hvem da? LKE? Tror det er de selv som står for presset i den tro at det er noe ytre press, eller noe Jeg tenker i første omgang å måtte stå i rollen som bloggens barbiedukke. Skal ikke si noe om LKEs rolle, men har noen tanker om det. Men ja, de kan selvsagt legge bort det presset, men det betyr å ta et steg bort fra alt som betaler regningene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. august 2021 #48394 Del Skrevet 11. august 2021 tarantulla skrev (5 minutter siden): Skal ikke si noe om LKEs rolle, men har noen tanker om det. Tror de fleste har noen tanker om hans rolle ja 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knokkel Skrevet 11. august 2021 #48395 Del Skrevet 11. august 2021 Jeg er sikkert treg, og i tillegg litt dum, men hvordan kan man reise fra sted til sted å få gratis opphold på hoteller og feriesteder? Sender bloggerne en forespørsel mot omtale på blogg/ insta, og så biter de forskjellige på. Jeg ser flere, bl.a Kristin og Dennis, er på sponsa hotellopphold når de farter rundt. Også disse Nyhusene Jeg lurer på hvordan jeg kan få meg gratis ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. august 2021 #48396 Del Skrevet 11. august 2021 Knokkel skrev (58 minutter siden): Jeg er sikkert treg, og i tillegg litt dum, men hvordan kan man reise fra sted til sted å få gratis opphold på hoteller og feriesteder? Sender bloggerne en forespørsel mot omtale på blogg/ insta, og så biter de forskjellige på. Jeg ser flere, bl.a Kristin og Dennis, er på sponsa hotellopphold når de farter rundt. Også disse Nyhusene Jeg lurer på hvordan jeg kan få meg gratis ferie. Bli influencer ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. august 2021 #48397 Del Skrevet 11. august 2021 Disse to største reklameoppdragene denne sommeren er jo litt tvilsomme, eller? De får reklamere for vogn og sæter (hvor de må ligge i lavo) helt på tampen av sesongen, når de fleste nok er ferdig med hovedferien sin og trykket på produktene nok er noe lavere enn i høysesongen. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. august 2021 #48398 Del Skrevet 11. august 2021 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Disse to største reklameoppdragene denne sommeren er jo litt tvilsomme, eller? De får reklamere for vogn og sæter (hvor de må ligge i lavo) helt på tampen av sesongen, når de fleste nok er ferdig med hovedferien sin og trykket på produktene nok er noe lavere enn i høysesongen. Det jeg alltid spør om er; hva i huttaheita får annonsører til å sponse disse noksagt'ene? For meg så er det dårlig reklame å bli forbundet med disse, og det samme mener også mine kjære og nære, familie og venner, til og med perifere bekjentskaper 😜 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. august 2021 #48399 Del Skrevet 11. august 2021 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Disse to største reklameoppdragene denne sommeren er jo litt tvilsomme, eller? De får reklamere for vogn og sæter (hvor de må ligge i lavo) helt på tampen av sesongen, når de fleste nok er ferdig med hovedferien sin og trykket på produktene nok er noe lavere enn i høysesongen. Du har et godt poeng. Litt sånn billigsalg annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. august 2021 #48400 Del Skrevet 11. august 2021 Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Disse to største reklameoppdragene denne sommeren er jo litt tvilsomme, eller? De får reklamere for vogn og sæter (hvor de må ligge i lavo) helt på tampen av sesongen, når de fleste nok er ferdig med hovedferien sin og trykket på produktene nok er noe lavere enn i høysesongen. Jeg har tenkt akkurat det samme. Mange er tilbake i hverdagen og for resten er det rett rundt hjørnet. Virker ikke som cbe.no er høyt prioritert i disse reklameoppdragene. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå