Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (3 minutter siden):

Du er deg selv lik. Hvorfor er det viktig med god hudpleie på ferie? Virkelig? Viktig? Takk og lov har jeg et liv som gjør at hudpleie ikke er viktig, i alle fall ikke på ferie. Hvordan vet du at barna ligger i vogna og de voksne på taket? 

Synes vogna virker som et godt konsept og hadde sett på vogna før Harry-tass-paret hadde fått sponset ferieturen sin. Nå er det helt uaktuelt, jeg putter ikke pengene mine i et firma som reklamerer igjennom en reklame kanal som har så lite moral og etikk. 

Jeg skal love deg at god hudpleie er viktig hvis du ønsker å bevare huden godt. Som mamma selv så tenker jeg at det er helt naturlig at barna ligger i vogna og de voksne øverst, og jeg så også at hun tittet ut av teltet. Eller kan være at en voksen ligger sammen med ett barn hver. Flere muligheter. Men, hvorfor henge seg opp i dette.. du skal jo uansett ikke prøve en slik vogn etter eget utsagn, siden ambassadørene ikke ligger på ditt nivå med din gode moral og etikk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klaraku78 skrev (12 timer siden):

De skal jo fremstå som en aktiv familie, men hvorfor har de så stort behov for egne løpeturer/trening?.. Vil det si at de resten av dagen er så inaktive, at de må løpe for å få nok skritt. Flere av dagene vi hatt på ferie nå, så har vi fort over 20000 skritt. Har ikke akkurat behov for en løpetur i tillegg. Hvorfor er de ikke aktive med barna?. Trodde det var derfor de var på ferie, for å være sammen og gjøre ting sammen.  

så utrolig enig. Å være aktiv og sporty er noe helt annet enn å løpe febrilsk i ett kjør som kalori kontroll. Så mye som de trener til hverdags har antagelig kroppen godt av litt pause fra vanlig trening og heller ha fokus på å gjøre hyggelige skrive familie greier. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (13 minutter siden):

Wow. Vet du at Xcamp.no synes at Treasures AS har gjort en dårlig jobb med markedsføringen? Hvor tar du det fra? 

Du får lese litt nøyere. JEG syns NAF sin test er mer verdifull for Xcamp.no enn Treasures AS sin, siden jeg er i målgruppa for #norgesferie.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant at blandingen av barn, familieferie, alkohol og campingtur åpenbart er trigger for enkelte, som må forsvares og rasjonaliseres til det kjedsommelige. Den uheldige blandingen forsvinner ikke, selv om det kveruleres for hvor ok dette er fra enkelte. 

Endret av Lill :)
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Du får lese litt nøyere. JEG syns NAF sin test er mer verdifull for Xcamp.no enn Treasures AS sin, siden jeg er i målgruppa for #norgesferie.

Nei, jeg trenger ikke lese mer nøye. Men du må klare å huske hva du selv skriver. Du skriver at X.camp ikke trenger å betale Treasures AS for dårlig markedsføring. Da lurer jeg på hvordan du vet at X.camp synes det er dårlig markedsføring. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (10 timer siden):

De vil kanskje ikke eksponere barna hele tiden? 

Men de er vel i nærheten og dermed får med seg den noe underlige poseringen gitt tid og sted. Pinlig 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levina skrev (1 time siden):

Jeg har fått et godt inntrykk av vognen. Er jo ikke så stor, så det er ikke så mye å vise frem. De kunne vist litt mer, men kan være at de ønsker å gjøre folk interessert og nysgjerrige på løsningen. Folk kan jo lett søke opp løsningen på nett. De ønsker ikke at det skal være rene reklameinnslag tydeligvis. Senger i vogna for barna og de voksne ligger øverst på taket i telt. Så er det er det et lite stormkjøkken bak. + bord. Ser hun fikk med sminkespeil også. Viktig med god hudpleie, selv på ferie. 

Ikke så mye å vise frem? Det var da en spesiell holdning til et reklameoppdrag. 

Jeg har ikke sett hvor god plass det er i sengene, jeg ville heller trodd at de voksne lå nede og de små oppe. Dette er jo noe som burde kommet frem i et reklameinnlegg. Om man må begynne å Google selv forsvinner jo mye av hensikten med å betale andre for å reklamere? Når det gjelder kjøkkenet har jeg mange spørsmål, kjenner jeg. Er det kjøleskap der? Fryser? Vanntank? Lagrer man kjøkkenutstyret der? Er det ett bluss, eller flere? I sovedelen - kan man oppbevare klær der? Det eneste jeg vet etter x antall reklamemerkede storyer er at det er en slags benk som kan brukes til å sminke seg og skjenke vin, det er en slags kokemulighet så man kan koke vann og det er plass til minst fire personer. Dette syns du er et godt utført oppdrag helt på tampen av sommerferien når de fleste har ferien i boks? 

Det sminkespeilet var morsomt, det skal de ha. De fleste av oss klarer å ivareta en helt adekvat hudpleie på ferie uten speil med lys😂

Endret av Hallepalle2
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg trenger ikke lese mer nøye. Men du må klare å huske hva du selv skriver. Du skriver at X.camp ikke trenger å betale Treasures AS for dårlig markedsføring. Da lurer jeg på hvordan du vet at X.camp synes det er dårlig markedsføring. 

Les igjen. Jeg uttrykker at JEG syns at Xcamp.no ikke trenger å betale for dårlig markedsføring utført av carolinebergeriksenno/ Treasures AS. Prøv å være litt mer redelig er du grei.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Ikke så mye å vise frem? Det var da en spesiell holdning til et reklameoppdrag. 

Jeg har ikke sett hvor god plass det er i sengene, jeg ville heller trodd at de voksne lå nede og de små oppe. Dette er jo noe som burde kommet frem i et reklameinnlegg. Om man må begynne å Google selv forsvinner jo mye av hensikten med å betale andre for å reklamere? Når det gjelder kjøkkenet har jeg mange spørsmål, kjenner jeg. Er det kjøleskap der? Fryser? Vanntank? Lagrer man kjøkkenutstyret der? Er det ett bluss, eller flere? I sovedelen - kan man oppbevare klær der? Det eneste jeg vet etter x antall reklamemerkede storyer er at det er en slags benk som kan brukes til å sminke seg og skjenke vin, det er en slags kokemulighet så man kan koke vann og det er plass til minst fire personer. Dette syns du er et godt utført oppdrag helt på tampen av sommerferien når de fleste har ferien i boks? 

Og ja, det sminkespeilet glemte jeg 😂det var morsomt, det skal de ha. De fleste av oss klarer å ivareta en helt adekvat hudpleie på ferie uten speil med lys😂

Virker som du allikevel har fått med deg det essensielle. Men, kan jo som sagt være at de kommer med mer info. når de er hjemme fra ferie. Så du får bare være tålmodig! Tipper de er fornøyd med oppdraget. Fikk låne denne vognen uten utgifter, og snart er det høstferie. Og andre ferier kommer. Poenget er å bidra til at folk vet at det finnes et slikt alternativ. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (1 time siden):

Veldig enig! Jeg synes at vogna ser veldig kul ut. Men jeg ser heller ikke hvordan det er å bruke den i praksis.Hvordan er det å sove der? Hvordan lager man mat der? Finnes det do? Hvordan ser den ut innvendig?

Så enig. Svette løpeturer og bikinivridning på brygga er langt unna det interresante her. Vil vel tro de som sponser må tenke det samme

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (31 minutter siden):

Jeg skal love deg at god hudpleie er viktig hvis du ønsker å bevare huden godt. Som mamma selv så tenker jeg at det er helt naturlig at barna ligger i vogna og de voksne øverst, og jeg så også at hun tittet ut av teltet. Eller kan være at en voksen ligger sammen med ett barn hver. Flere muligheter. Men, hvorfor henge seg opp i dette.. du skal jo uansett ikke prøve en slik vogn etter eget utsagn, siden ambassadørene ikke ligger på ditt nivå med din gode moral og etikk. 

Jeg understreker, at om hudpleie er VILTIG så har man lite innhold i livet sitt, i alle fall at det er så viktig at man må rigge seg til speil og det hele. 

hva du tenker er naturlig er noe annet en hva cbe kan tenke, jeg har ikke sett at hun skriver at barna ligger i vognene og foreldre på taket men.. 

jeg har taktelt så det trenger jeg ikke å tenke på nei 🤪

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden):

Les igjen. Jeg uttrykker at JEG syns at Xcamp.no ikke trenger å betale for dårlig markedsføring utført av carolinebergeriksenno/ Treasures AS. Prøv å være litt mer redelig er du grei.

Så det er din subjektive synsing om at dette er dårlig reklame for Xcamp.no altså. Godt å gå det oppklart. Fikk nemlig inntrykk at av de som annonsør mente noe helt annet. De har jo delt storyen hennes på sin egen IG konto. Så vil heller anta de er fornøyd og det er jo tross alt det som er viktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poppis skrev (6 minutter siden):

Far filmer barnet. Barnet: «Hvem snakker du med?». Far: «Eg snakker med telefonen min». Far poster filmen til X antall følgerne. #shameless 

Ja, det er pappaen sin det. Ønsker de at barna skal bli fotomodeller slik som Caroline Berg Eriksen drømte om men aldri lyktes med eller hva er tankegangen når man sprer barns privatliv på nettet ?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (27 minutter siden):

Virker som du allikevel har fått med deg det essensielle. Men, kan jo som sagt være at de kommer med mer info. når de er hjemme fra ferie. Så du får bare være tålmodig! Tipper de er fornøyd med oppdraget. Fikk låne denne vognen uten utgifter, og snart er det høstferie. Og andre ferier kommer. Poenget er å bidra til at folk vet at det finnes et slikt alternativ. 

Det essensielle? Sminkebord og primus? Det holder virkelig ikke for å få meg interessert. 

Hvordan kan du ‘tippe’ noe som helst? Og hvem er det du ‘tipper’ er fornøyd? Oppdragsgiver eller blogger?

Andre ferier kommer, ja, men siden det er delt så lite informasjon om produktet er sjansen stor for at mange potensielle kjøpere faller av. 

For å ha det på det rene så mener du at dette reklameoppdraget er løst på en god måte? Man får se nok av produktes muligheter? 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fibonacci skrev (28 minutter siden):

Jeg er rungende uenig i holdningen «det er best å vente med å gjøre seg opp en mening om barneeksponering til barna blir eldre». Det er jo nettopp fordi barna er små at det gjelder å si fra om hvor galt dette er. Barna kan ikke gjøre seg opp en informert mening om saken, vi voksne må ta dette ansvaret. 
Dette er et diskusjonsforum, her er det nyttig om folk sier meningene sine og begrunner dem. 
Mange fagfolk advarer mot slik utstrakt eksponering. Konsekvensene kan være alvorlige. Det er etter min mening ikke riktig å sitte på gjerdet til skaden har skjedd.

Veldig enig med deg. 

«Vi trenger tydeligere lover som begrenser mammabloggere. Vi trenger enklere, mer tilgjengelige, retningslinjer som hjelper de som bare vil dele med familie og venner, og kanskje er usikre på hvilke farer barna står overfor.

Frem til det er på plass må hver far og mor spørre seg selv, før de trykker på dele-knappen: Gjør du dette fordi det er bra for barnet ditt? Hvis ikke: la være.»

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/K385Py/naar-likes-veier-tyngre-enn-barnas-beste-linnea-myhre-og-kaveh-rashid

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 time siden):

Wow. Vet du at Xcamp.no synes at Treasures AS har gjort en dårlig jobb med markedsføringen? Hvor tar du det fra? 

Gjetter på det fordi det CBE.no har lagt ut så langt er veldig lite, lite relevant og lite inspirerende. Plass til vindrikking, sminkespeil og enkel å parkere på hotellparkeringer er sikkert kjekt det men neppe det potensielle kunder virkelig lurer op. Mulig det tar seg gevaltig opp nå på slutten, men så langt har Xcamp fått lite valuta for pengene sine. Ikke overrasket for det er gjerne slik Treasures opererer. Finner en liten fersk annonsør de lett kan avspise med smuler. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibonacci skrev (40 minutter siden):

Jeg er rungende uenig i holdningen «det er best å vente med å gjøre seg opp en mening om barneeksponering til barna blir eldre». Det er jo nettopp fordi barna er små at det gjelder å si fra om hvor galt dette er. Barna kan ikke gjøre seg opp en informert mening om saken, vi voksne må ta dette ansvaret. 
Dette er et diskusjonsforum, her er det nyttig om folk sier meningene sine og begrunner dem. 
Mange fagfolk advarer mot slik utstrakt eksponering. Konsekvensene kan være alvorlige. Det er etter min mening ikke riktig å sitte på gjerdet til skaden har skjedd.

:smilyblomst:

Presis. De små barna er enda mer utsatt fordi de ikke forstår konsekvensene av foreldres deling. Føre var er et godt prinsipp. Stiller meg også bak @Kollontaj: Hvis ikke deling er til det beste for barnet (altså bedre enn ikke å dele) så la vær. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...