Lafamiglia Skrevet 2. august 2021 #47401 Del Skrevet 2. august 2021 Donpedro skrev (11 timer siden): Ja, og derfor skrev jeg at det var forbudt etter loven;-) , selv om væsken var glassklar som vann. Men virker ikke som de skjønner det. NÅ skjønner jeg. Hjernen min funket tydeligvis ikke helt der. Og dermed sier jeg meg jo helt enig i innlegget fra deg som jeg siterte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2021 #47402 Del Skrevet 2. august 2021 Torden skrev (10 timer siden): Folk som drar med seg en campingvogn sover ikke på hotell 😂😂😂 Nei det er vel ikke normalt, men fullt lov og mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. august 2021 #47403 Del Skrevet 2. august 2021 Torden skrev (10 timer siden): Folk som drar med seg en campingvogn sover ikke på hotell 😂😂😂 Fryktelig dårlig reklame for vogna iallefall 🙈🙈 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2021 #47404 Del Skrevet 2. august 2021 kvit_veis skrev (10 timer siden): Følelsen som selges er med andre ord ikke troverdig. Må legge til at selv elsker min familie campinglivet, men vi behøver ikke selge dette - vi koser oss på ferie - uten å behøve og poste et eneste bilde. Dette er jo jobben til cbe så blir litt forskjell. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2. august 2021 #47405 Del Skrevet 2. august 2021 Klink skrev (14 minutter siden): Nei det er vel ikke normalt, men fullt lov og mulig. Ja, vi vet jo det. Hvorfor føler du at du stadig må komme med slike selvfølgeligheter? Det er vel ingen som har antydet at det er ulovlig? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2021 #47406 Del Skrevet 2. august 2021 Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Ja, vi vet jo det. Hvorfor føler du at du stadig må komme med slike selvfølgeligheter? Det er vel ingen som har antydet at det er ulovlig? Fordi det ble skrevet at folk som drasser med seg campingvogn ikke sover på hotell. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 2. august 2021 Populært innlegg #47407 Del Skrevet 2. august 2021 Klink skrev (3 minutter siden): Fordi det ble skrevet at folk som drasser med seg campingvogn ikke sover på hotell. Det handler om troverdighet. Ikke om det er lov eller mulig eller ikke. Alle vet vel at de ikke r forbudt å sove på hotell selv om man har campingvogn. Det er jobben hennes. Hun får betalt for å selge et produkt, og folk kommenterer at hun ikke velger å bruke produktet hun anbefaler. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 2. august 2021 #47408 Del Skrevet 2. august 2021 Donpedro skrev (13 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 2. august 2021 #47409 Del Skrevet 2. august 2021 Det finnes sikkert noen som blir inspirert bare av å se en campingvogn av den typen og at de ikke behøver mer overbevisning enn som så. Forøvrig føyer dette seg bare i rekken over reklamer som er lappet sammen "fort og gæli" fordi de måtte rekke å slå to fluer i en smekk. Vi får se om dette viser seg å være et lønnsomt samarbeid for Xcamp sin del. Det jeg lurer mest på er på er om de kommer til å fjerne reklamen i storyen som inneholder alkohol. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. august 2021 #47410 Del Skrevet 2. august 2021 Frua på campingtur er lite troverdig. Hun klarer vel til nød en natt i telt. Men jeg er ikke noe campingmenneske selv så jeg skal ikke si noe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 2. august 2021 #47411 Del Skrevet 2. august 2021 Så gøy at de velger å låne en slik campingtilhengere og får prøvd det også. Det er jo ikke en typisk campingvogn, som er større, men et alternativ til telt. Ganske smart med eget telt på toppen slik ar den passer for en familie på 4. Kan jo blir litt trangt over flere dager og da kan det være greit å overnatte på hotell eller hytte. Ikke alle som er klar over at en slik type vogn finnes, så da er det jo fint at CBE kan være ambassadør. De er jo kjent for aktive ferier i Norge. Nå reiser de helt sikkert videre med camping-tilhengeren. Fint at folk har et valg til å gjøre akkurat hva de vil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. august 2021 #47412 Del Skrevet 2. august 2021 Levina skrev (11 minutter siden): Så gøy at de velger å låne en slik campingtilhengere og får prøvd det også. Det er jo ikke en typisk campingvogn, som er større, men et alternativ til telt. Ganske smart med eget telt på toppen slik ar den passer for en familie på 4. Kan jo blir litt trangt over flere dager og da kan det være greit å overnatte på hotell eller hytte. Ikke alle som er klar over at en slik type vogn finnes, så da er det jo fint at CBE kan være ambassadør. De er jo kjent for aktive ferier i Norge. Nå reiser de helt sikkert videre med camping-tilhengeren. Fint at folk har et valg til å gjøre akkurat hva de vil. Ambassadør😂 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 2. august 2021 Populært innlegg #47413 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Levina skrev (18 minutter siden): Så gøy at de velger å låne en slik campingtilhengere og får prøvd det også. Det er jo ikke en typisk campingvogn, som er større, men et alternativ til telt. Ganske smart med eget telt på toppen slik ar den passer for en familie på 4. Kan jo blir litt trangt over flere dager og da kan det være greit å overnatte på hotell eller hytte. Ikke alle som er klar over at en slik type vogn finnes, så da er det jo fint at CBE kan være ambassadør. De er jo kjent for aktive ferier i Norge. Nå reiser de helt sikkert videre med camping-tilhengeren. Fint at folk har et valg til å gjøre akkurat hva de vil. Kjent for aktive ferier? En sykkeltur med barn (med vanvittige 120 kg bagasje) og to løpeturer for de voksne er vel det jeg kommer på. Campingturen kan bli et godt innslag på bloggen, det gjenstår å se om de klarer å fullføre dette. Endret 2. august 2021 av Hallepalle2 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 2. august 2021 #47414 Del Skrevet 2. august 2021 Surikatt skrev (13 minutter siden): Ambassadør😂 Ja, mange influencere som er det. Da lærte du noe nytt i dag også👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 2. august 2021 Populært innlegg #47415 Del Skrevet 2. august 2021 Levina skrev (1 time siden): Så gøy at de velger å låne en slik campingtilhengere og får prøvd det også. Det er jo ikke en typisk campingvogn, som er større, men et alternativ til telt. Ganske smart med eget telt på toppen slik ar den passer for en familie på 4. Kan jo blir litt trangt over flere dager og da kan det være greit å overnatte på hotell eller hytte. Ikke alle som er klar over at en slik type vogn finnes, så da er det jo fint at CBE kan være ambassadør. De er jo kjent for aktive ferier i Norge. Nå reiser de helt sikkert videre med camping-tilhengeren. Fint at folk har et valg til å gjøre akkurat hva de vil. Forskjellen er vel om CBE kan framstå som en troverdig inspirerende ambassadør for et slikt produkt. På ingen av campingturene så langt har hun klart å framstille seg som komfortabel og avslappet. Det holder liksom ikke å skrive man liker det når utstrålingen sier det stikk motsatte. Turene blir også ofte avbrudd før planlagt. Mulig en slik vogn er det som skal til for hennes del men jeg tviler. Hun har tross alt framstilt seg som klassisk charterturist i alle år og der virker hun til å trives. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2021 #47416 Del Skrevet 2. august 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Det handler om troverdighet. Ikke om det er lov eller mulig eller ikke. Alle vet vel at de ikke r forbudt å sove på hotell selv om man har campingvogn. Det er jobben hennes. Hun får betalt for å selge et produkt, og folk kommenterer at hun ikke velger å bruke produktet hun anbefaler. Hun gjorde jo det, de sov der en natt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2021 #47417 Del Skrevet 2. august 2021 Hallepalle2 skrev (54 minutter siden): Kjent for aktive ferier? En sykkeltur med barn (med vanvittige 120 kg bagasje) og to løpeturer for de voksne er vel det jeg kommer på. Campingturen kan bli et godt innslag på bloggen, det gjenstår å se om de klarer å fullføre dette. Telttur, cbe jogger en del ute nå, skitur på vinteren fra hytta, fjelltur, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. august 2021 #47418 Del Skrevet 2. august 2021 Isild skrev (3 timer siden): Veldig enig. Jeg tittet innom campingvogn-selskapet. Tydeligvis et litt mindre firma, som velger "ambassadører" til å selge inn vognene sine (vognene er fine btw) I tillegg til CBE.no (som ikke er oppført på nettsiden som ambassadør) så har de et par fotografer (er de naturfotografer, så må disse vognene være midt i blinken. Rett ut i naturen med kameraet. Perfekt) Men! Slik jeg oppfatter det som er lagt ut av reklame for vognen hos CBE.no så er det "familietur" campingvogn-selskapet ønsker å selge inn ved å engasjere de. Nok en gang blir barna brukt i reklame , og det er kvamlt. Her er det kanskje til og med på grunn av barna at de var attraktive for X Camp AS. Her burde X Camp AS brukt anonyme modeller, en "liksomfamilie". Det ville vært tilstrekkelig for å vise plass og muligheter for familietur med vognen. Tommel ned! Tragisk og de bruker den jo ikke en gang. Ingen god reklame - skjønner ikke at noen vil bruke dem som forbilder gjennom diverse reklame lengre. Hva står de egentlig for som er positivt? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. august 2021 #47419 Del Skrevet 2. august 2021 Inocybe skrev (32 minutter siden): Forskjellen er vel om CBE kan framstå som en troverdig inspirerende ambassadør for et slikt produkt. På ingen av campingturene så langt har hun klart å framstille seg som komfortabel og avslappet. Det holder liksom ikke å skrive man liker det når utstrålingen sier det stikk motsatte. Turene blir også ofte avbrudd før planlagt. Mulig en slik vogn er det som skal til for hennes del men jeg tviler. Hun har tross alt framstilt seg som klassisk charterturist i alle år og der virker hun til å trives. hun må legge om både stilen og hvordan de lever på camping tur om dette skal være i nærheten av naturlig. Egen sminkestasjon var nok toppunkt for meg - det var vel omtrent det første de viste på insta. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 2. august 2021 #47420 Del Skrevet 2. august 2021 kvit_veis skrev (13 timer siden): Nå må CBE se til å stoppe utlevering av barna. Det som postes kan deles med familie og venner, ikke 300.000 følgere og alle andre som fritt kan oppsøke konto. Det er på høy tid. Enig. Det er helt vilt at det ikke har kommet noe lovverk på eksponering av mindreårige i reklamekanaler. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå