Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ser Carina Dahl reklamerer for Chiquell også, og synes hun gjør det langt bedre enn CBE. Nå er ikke CD noen favoritt hos meg, men hun er i det minste avslappet og viser klær som passer i stedet for å pine seg inn i alt for små størrelser. Ikke er det fnising og veiving med armene heller.  

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minnie Mus skrev (3 timer siden):

Ser Carina Dahl reklamerer for Chiquell også, og synes hun gjør det langt bedre enn CBE. Nå er ikke CD noen favoritt hos meg, men hun er i det minste avslappet og viser klær som passer i stedet for å pine seg inn i alt for små størrelser. Ikke er det fnising og veiving med armene heller.  

Hun viser frem produktet, slik en reklame skal gjøre. Forteller hva hun syns om klærne, og hvorfor! ikke bare "hihi se på meg jeg er sponset". utrolig at en blogger som var så god som CBE en gang var, kan falle så fort.. hun virker lei jobben sin...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MacBeth said:

Hun viser frem produktet, slik en reklame skal gjøre. Forteller hva hun syns om klærne, og hvorfor! ikke bare "hihi se på meg jeg er sponset". utrolig at en blogger som var så god som CBE en gang var, kan falle så fort.. hun virker lei jobben sin...

Sant. Martine Lunde reklamerer også for Ideal of Sweden, men hun greier å vise frem produktene og virkelig reklamere for dem, mens CBE feiler der også, pga at det er viktigere å få med magen og en hatt, enn selve produktet. Om CBE er lei eller om hun er i en slags panikkalder vet jeg ikke, men den reklamen hennes er helt elendig. Helt rart alt hun foretar seg, synes jeg. Kanskje på høy tid å finne på noe annet å leve av.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua får det ikke bare til lenger, dessverre for henne. Siste på insta, der hun poserer med kjolen inni rumpesprekka..... så kleint og lite flatterende.... Hvorfor ikke satse på noe som heller tiltrekker folk over 30 år, noe med kvalitet og substans? Slutt med dette panikkpregede fjortisgreiene CBE, du er for gammel til dette. Du har langt mere å vinne på å legge ut noe som har kvalitet og er av interesse for andre enn guttunger på 18 år.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (4 timer siden):

Ser også Carina Dahl poser på samme måte som cbe gjør på bilder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Minnie Mus skrev (43 minutter siden):

Frua får det ikke bare til lenger, dessverre for henne. Siste på insta, der hun poserer med kjolen inni rumpesprekka..... så kleint og lite flatterende.... Hvorfor ikke satse på noe som heller tiltrekker folk over 30 år, noe med kvalitet og substans? Slutt med dette panikkpregede fjortisgreiene CBE, du er for gammel til dette. Du har langt mere å vinne på å legge ut noe som har kvalitet og er av interesse for andre enn guttunger på 18 år.

Kroppsfokuset kolliderer kraftig med det som kan oppfattes som et ønske om å klatre i samfunnet, fra middelklasse til øvre middelklasse. Som nevnt tidligere mangler de alt som er typisk for rike mennesker. Verken interiør, klesstil, mat- eller reisevaner gjenspeiler det bildet de tilsynelatende ønsker å formidle. Ingenting er "classy" eller elegant, de avslører sin ganske vanlige bakgrunn hele veien. 

Å være "vanlig" er helt greit. Å tro at du er bedre enn andre fordi du har bittelitt mer penger er litt flaut. De jeg kjenner som har mest penger er enten "gamle penger", eller ganske nyrike mennesker med fete bankkontoer (mer en bare et par millioner). Det de har til felles er at de er usnobbete og jordnære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Klink said:

Ehhh nei. det gjør hun virkelig ikke.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (51 minutter siden):

CD's posering er ikke i nærheten av CBE. Etter CD ble avslørt for å ha redigert bildene sine av Mads Hansen så har hun gjort en helomvending. CBE er langt unna CD's influencere liga på sosiale medier.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora said:

CD's posering er ikke i nærheten av CBE. Etter CD ble avslørt for å ha redigert bildene sine av Mads Hansen så har hun gjort en helomvending. CBE langt unna CD's influencere liga på sosiale medier.

Enig. CD fremstår langt mer naturlig og laidback enn CBE noen gang har gjort.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (3 minutter siden):

Enig. CD fremstår langt mer naturlig og laidback enn CBE noen gang har gjort.

Det stemmer. Setter man bildene av de to ved siden av hverandre så ser man tydelig hvem som spiller for galleriet og hvem som er naturlig av seg. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det frua sier på siste insta story? Jeg får seriøst ikke tak i det.... Fikk med meg at barnet sa markjordbær og at frua sa at hun bare skulle spise dem, men fikk ikke med hva hun sa før det. Så den om igjen, men ikke snakk om at jeg greier å skjønne hva hun sier. Tar selvkritikk og at jeg mulig har tungt for det altså, men....skjønner fortsatt ikke hva mor sier der

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, nonSilence said:

"hva er det du hat funnet da? 

Tror du vi finner fler?" 

Ok, takk :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaleficentAurora skrev (38 minutter siden):

CD's posering er ikke i nærheten av CBE. Etter CD ble avslørt for å ha redigert bildene sine av Mads Hansen så har hun gjort en helomvending. CBE er langt unna CD's influencere liga på sosiale medier.

På flere bilder ser jeg samme armer i været, samme fokus på bakenden, armer ikke tett inntil kroppen og armer som tar tak i bilinitrusen som er høyt opp på sidene som gjør at du ser tynnere ut.  Carina ser kanskje mer avslappet når hun gjør det, men poseringene er mye av det samme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kikket raskt gjennom IG-en hennes, hun holder iallfall ikke mageområdet innsugd til enhver tid og ser ikke stokk stiv ut. 😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nonSilence skrev (19 minutter siden):

"hva er det du hat funnet da? 

Tror du vi finner fler?" 

Så rart at hun ikke ser det, men må spørre. 🙂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (15 minutter siden):

På flere bilder ser jeg samme armer i været, samme fokus på bakenden, armer ikke tett inntil kroppen og armer som tar tak i bilinitrusen som er høyt opp på sidene som gjør at du ser tynnere ut.  Carina ser kanskje mer avslappet når hun gjør det, men poseringene er mye av det samme. 

Hvem posere ikke slik?

Skal du ta resten av influencere verden under kammen i samme slengen mens du holder på? 

For likheten er ikke i nærheten. 

CBE har ikke enerett på de vinklene av poseringene som du nevner. Jeg kunne ha ramset opp en drøss av influencere som gjør det akkurat det sammen, uten at det ser falsk eller ekstra tillgjort slik som det gjøres med CBE. Derfor mener jeg og tydeligvis flere at det ikke er det samme. 

Endret av MaleficentAurora
Rettelse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (5 minutter siden):

Hvem posere ikke slik?

Skal du ta resten av influencere verden under kammen i samme slengen mens du holder på? 

For likheten er ikke i nærheten. 

CBE har ikke enerett på de vinklene av poseringene som du nevner. Jeg kunne ha ramset opp en drøss av influencere som gjør det akkurat det sammen, uten at det ser falsk eller ekstra tillgjort slik som det gjøres med CBE. Derfor mener jeg og tydeligvis flere at det ikke er det samme. 

Det er jo dette cbe får kritikk for, at bildene og poseringene gjør at hun ser enda tynnere ut? Triksene viser også Camilla Lorentzen tydelig fram… og ja jeg syns alle influensere burde få samme kritikk når de gjør omtrent det samme. At cbe ser mer anstrengt ut er  nå nesten bedre så triksene lettere kan fanges opp? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Klink said:

Ta av deg "CBE brillene". Ikke engang Sophie Elise poserer så anstrengt og unaturlig som CBE, og har heller ikke klær som er mange nr for små. Gi deg nå.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink said:

Det er jo dette cbe får kritikk for, at bildene og poseringene gjør at hun ser enda tynnere ut? Triksene viser også Camilla Lorentzen tydelig fram… og ja jeg syns alle influensere burde få samme kritikk når de gjør omtrent det samme. At cbe ser mer anstrengt ut er  nå nesten bedre så triksene lettere kan fanges opp? 

At du gidder... men ja, alt for å forsvare alt CBE gjør

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...