Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Et lite knippe usjarmerende tweets fra LKE. Sikker på at man finner noen skikkelige gullkorn jo lengre bak man blar.

 

kilde: Lars Kristian Eriksens twitterkonto

71F3752F-C2C6-40E8-8E61-4BBCCCD6B6F6.jpeg

F8552536-52C9-47C7-9ED1-0BABF60241F5.jpeg

5CEDB25D-B891-4A27-8041-E6CF4CB17E7C.jpeg

87065434-AD0A-4BDB-87BE-521327518F31.jpeg

867C0924-B6EE-4376-83DB-F06AECC383C4.jpeg

3F131424-C627-4921-A377-EC6AE477760B.jpeg

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felis skrev (11 timer siden):

Jeg vet ikke om provokasjonen har noe for seg, da man fint kan følge med, bli provosert og uttrykke sin mening, uten å gi paret så mye som et klikk. Noen la ut en lenke til en side med statistikk for en tid tilbake, som viste at trafikk fra KG til deres sider var forsvinnende liten. Men for all del, de er på et sted i karrieren hvor hvert eneste klikk teller, så de er kanskje fornøyd.

Dessverre har historien vist at å pumpe opp tallene ved hjelp av provokasjoner, er som å tisse i buksa for å holde seg varm. Det kan fungere en stund, men selv de dummeste samarbeidspartnerne vil til slutt forstå at de taper på at folk assosierer produktene deres med bråk. Anne Brith Davidsen var en mester i å pumpe opp tallene ved hjelp av provokasjoner, og hun skrev i boka si at samarbeidspartnerne til slutt rømte. Selv med gode lesertall, fikk hun ikke oppdrag. Forbrukermakt var en medvirkende årsak. Ikke bare gikk ikke salget opp, men folk kontaktet samarbeidspartnerne og forklarte HVORFOR de boikottet produktene deres. Davidsen kalte det sabotasje, jeg synes det er en ryddig måte å gjøre det på.
 

Nå skal det sies at Davidsen i sin tid hadde flere samarbeidspartnere som jeg også handlet hos. Da skrev jeg gjerne en Mail og uttrykte min skuffelse, og forklarte at mitt kundeforhold opphørte så lenge de reklamerte i hennes kanaler. CBE reklamerer for tiden kun for ting jeg, og de fleste jeg kjenner, ikke ville kjøpt i utgangspunktet. Da ser jeg heller ingen grunn til å opplyse samarbeidspartneren om min skuffelse (Det er ikke noe kundeforhold som kan opphøre). Det kan hende mange av bedriftens kritikere tenker som meg, da får ikke samarbeidspartnerne negative tilbakemeldinger. Kanskje dette kjøper paret litt tid? Men tallenes tale er ganske klar, det er langt mellom oppdragene.

Det er sant at man kan ha meninger og la seg provosere uten å gi dem klikk, men husk på at det er lesere på KG som ikke har registrert profil og som oppsøker deres profiler på bakgrunn av ting som står skrevet her uten å gå via lenker som deles her. Vet ikke hvordan det registreres i statistikken, men innbiller meg at det er vanskelig å koble den type klikk til KG. 
 

Ellers er jeg enig i at provokasjon er en dårlig strategi på sikt. Man bør ha en bedre forretningsidé dersom man ønsker å beholde sine følgere, men som du skriver kan det bero på at de ønsker å kjøpe seg tid. Om det viser seg å være lønnsomt å operere på den måten vil tiden vise, men faktumet nå er at hun gjør noe som fortsatt vekker reaksjoner hos mange. Det er ikke uten grunn at CBE-tråden ligger på topplisten over de mest populære trådene her på Rampelyset med flest kommentarer selv etter alle disse årene med de samme repetitive innleggene og tilsynelatende samme kjedsommelige fokus. Behovet for å vise frem kropp og treningsøkter virker større enn eksponeringsbehovet av barn, ihvertfall hvis man skal bedømme det ut ifra innlegg på IG. Det er helt legitimt å kritisere henne for begge deler, men å la seg provosere over småting som mengde svette under trening, at klærne hennes virker for små, at hun snurrer, deler is med hunden eller gammelt oppgulp fra LKE som allerede ble ferdigkritisert den gang - dét syns jeg man kunne droppet. Poenget mitt er bare at hun ikke bør vies mer oppmerksomhet enn nødvendig for uten feedback vil også motivasjonen falle. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (3 timer siden):

Sjarmerende type. 

Alle og en hver kan jo synes det er kjedelig å ikke få servert kaffe og dessert samtidig, men å legge ut et innlegg på Instagram om det, framstår jo som ekstremt sutrende. Og når en attpå til vet at dette er et sponset opphold de skal reklamere for, så begynner en jo å lure på om heisen går helt opp hos LKE.

Strengt tatt kan man lure på begge to, for jeg regner med at det er frua som er fotografen bak bildet av en oppgitt LKE uten dessert til kaffekoppen sin.

Blondinbolla skrev (7 minutter siden):

Åh LKE er et kapittel for seg selv. Han tar også (ikke overraskende) feil mtp. serveringskutyme. Det er mulig han ønsker kaffe til desserten, og har bedt om dette spesifikt, men helt vanlige etiketteregler sier at kaffe skal serveres etter desserten, evt sammen med avec. Dessert skal serveres med dessertvin. 

Jeg synes generelt det er en uting å henge ut serveringspersonalet på et sted man spiser, men det blir jo ekstra pinlig når han tar feil.

Nettopp. Godt mulig han hadde gitt beskjed om at han ønsket kaffe til desserten, men om det ikke skjedde burde han tatt det opp med personalet fremfor å legge ut om sin misnøye på Twitter.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Surikatt skrev (16 timer siden):

Send det til Vestlia resort. 

Det gjorde jeg da han la ut tweeten. Men det virker som om Vestlia liker å drite ut seg selv ved å fortsette å sponse disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille

Jeg tenker «nyrik russer» når det kommer til disse to. Det er merkeflashing, nedlatende holdning når det kommer til vaskehjelper og serveringspersonale, de vil så gjerne fremstå som rike mennesker i overklassen, men de er milevis unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

VIrksomheten driver med sponsa billigvarer og er så langt fra luksus eller kvalitet man kan komme.

Luksus blir satt i sammenheng med at det er forskjell på folk, for eksempel innleggene av at CBE ser ned på rusmisbrukere fra suiten på hotellet de har sponset (!!) opphold på eller når CBE sitter inne i varmen og stirrer på en sponsa kakkelovn i gull og hvitt - nyrik russerstyle. Luksus er altså at de får sponsa ting andre folk ikke får. Særlig brukes kontrasten de som virkelig har falt utenfor - det gjør det bare enda mer usmakelig.

De "leker" med vanlige regler for skikk og bruk som hvordan bestikket skal ligge, når kaffen serveres, eller om man skal publisere bilder med seg selv i sentrum i begravelser, på bokbad, eller på do på andre folk sin bursdag, men de overbeviser ikke om at de faktisk kan de etablerte reglene eller tradisjonene. De gir ikke akkurat inntrykk av å være verdensvante for å si det sånn.

Arkitektur og design er helt fraværende til fordel for sponset forbruksinteriør på oppdrag fra billigbutikker. For ikke snakke om den maltrakteringen av huset da de tok over. Uteplassene som ofte ser ut som lagerutsalg med alt for mye greier smekket sammen på et lite sted.

Design av klær er å sette navnet sitt på masseproduserte ting i billige materialer. Samtidig seksualiserer de markedsføringen gjennom å fokusere på kroppen til den såkalte designeren heller enn på det produktet de angivelig har designet.

Livsstil er å bruke tiden sin på trening, optiske illusjoner og digital teknikk for å framstille en urealistisk fysikk og å drive friluftsliv med hele familien på oppdrag fra en klesprodusent. Ikke minst, å bruke barn for å tjene penger for oppdragsgiverne.

Det er ingenting her som hever virksomheten over den gamle postordrekatalogen. Men den var kulere lell :)

 

Endret av Snøsøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (1 time siden):

LK måtte jo lage en story på insta om at vaskehjelpen hadde glemt å kaste bosset også, men teksten "hvor vanskelig kan det være" eller noe sånt, husker ikke ordrett hva som sto. Hva med å ta det med henne istedet  for å henge henne ut på internett? Ufin type.

Mener å huske at "problemet" var at vaskehjelpen hadde kastet søppelet i deres allerede fulle søppeldunk, til tross for at LKE hadde gitt beskjed om at hun ikke måtte kaste søppelet der, og at LKE la ut et bilde av den overfylte søppeldunken med en tekst a la "hvor vanskelig kan det være gjøre som man får beskjed om" eller noe i den duren.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer aldri til å bli assosiert med luksus så lenge de har frontet å tørke seg i ræva med FP toalettpapir. 

De kan late som alt det de vil, men det er noe med det at de klarer å ødelegge det utroligste. Villaen kunne jo sett ufattelig dyr og flott ut, men så er det nydelige fiskebenparketten ødelagt ved at i sprekkene er det rester etter svart beis (?). Gir ikke inntrykk av luksusfølelsen da vettu. Tvert imot. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Christiane_W said:

Mener å huske at "problemet" var at vaskehjelpen hadde kastet søppelet i deres allerede fulle søppeldunk, til tross for at LKE hadde gitt beskjed om at hun ikke måtte kaste søppelet der, og at LKE la ut et bilde av den overfylte søppeldunken med en tekst a la "hvor vanskelig kan det være gjøre som man får beskjed om" eller noe i den duren.  

Ja, det kan stemme. Husker bare at han hang henne ut 😕 Må være lite trivelig å ha noe å gjøre med sånne mennesker.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Minnie Mus skrev (2 timer siden):

Ja, det kan stemme. Husker bare at han hang henne ut 😕 Må være lite trivelig å ha noe å gjøre med sånne mennesker.

 

923AEE5C-14DA-4A9F-99D8-910D9A2793D6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Christiane_W skrev (2 timer siden):

Mener å huske at "problemet" var at vaskehjelpen hadde kastet søppelet i deres allerede fulle søppeldunk, til tross for at LKE hadde gitt beskjed om at hun ikke måtte kaste søppelet der, og at LKE la ut et bilde av den overfylte søppeldunken med en tekst a la "hvor vanskelig kan det være gjøre som man får beskjed om" eller noe i den duren.  

Jeg vet om to personer som har JÆVLIG vanskelig for å gjøre som de får beskjed om, når det kommer til nasjonale retningslinjer, anbefalinger fra Kripos, retningslinjer fra FO osv……….. 

Såeh…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille_Krokodille skrev (1 minutt siden):

Jeg vet om to personer som har JÆVLIG vanskelig for å gjøre som de får beskjed om, når det kommer til nasjonale retningslinjer, anbefalinger fra Kripos, retningslinjer fra FO osv……….. 

Såeh…

 

Godt poeng. Vi kjenner alle to som konsekvent sliter med å følge selv helt enkle beskjeder. Stein og glasshus. Igjen. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Inocybe skrev (12 minutter siden):

Godt poeng. Vi kjenner alle to som konsekvent sliter med å følge selv helt enkle beskjeder. Stein og glasshus. Igjen. 

Lyden av singlende glass må jo være øredøvende på Kulås. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille_Krokodille
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Vi er lei av kropp. Vi har vår egen og den er bra nok. Den fungerer helt fint med tøy i riktig størrelse, og til ulike aktiviteter.  Kanskje til og med bedre!

Vi som voksne trøkker den bare ikke inn i monitor til enhver tid verken på fritiden eller i arbeid, som en fjortis som nettopp har oppdaget brystene sine. Vi har mer og bedre valuta enn en skarve forgjengelig kropp.

Det er så uendelig trist at hun tror kroppen er alt hun har å by på. Jeg er sikker på at det er andre ting hun kunne gjort, kanskje er hun flink til å snekre for alt vi vet. Det hadde vært gøy å se noe nytt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball

Poseringene hennes er så forpinte og kunstige. Lene Orvik, som også stort sett spiller på lettkledt kropp og sex, ser i det minste avslappet og naturlig ut. Når jeg ser de nøye innøvde og pinnestive poseringene til CBE så blir jeg bare matt og fatter ikke at hun orker. En godt gift mamma som er mor til to jenter. Mens far løper rundt med fettklypa og sier pizza i dag feit i morra.  Forbildene sine det 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...