Klink Skrevet 1. juli 2021 #45661 Del Skrevet 1. juli 2021 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Ja? Da passer bikbok for både de som vil gå i magetopp og de som ikke vil gå i magetopp bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 1. juli 2021 #45662 Del Skrevet 1. juli 2021 Era Vulgaris skrev (32 minutter siden): Hehe, jeg må humre litt for meg selv av dette bildet. Noe av det mer snodige jeg har sett, må jeg si. Hvem tar en selfie i ovnsdøra? Og for å illustrere at man lager mat? Jeg er sikkert rar, men jeg tar heller bilde av maten... Tenk å poste et bilde hvor man sånn på tå, og holder kaffekoppen slik. Og den evige ansiktsprofilen. Temmelig komisk, temmelig tragisk. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 1. juli 2021 #45663 Del Skrevet 1. juli 2021 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): Det er så flaut, tar bilder av seg selv i både vinduer og ovnsdører 😂 Burde hatt det der Klein håndkledet hengende over skulderen 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 1. juli 2021 #45664 Del Skrevet 1. juli 2021 Hedy Lamarr skrev (3 minutter siden): Tenk å poste et bilde hvor man sånn på tå, og holder kaffekoppen slik. Og den evige ansiktsprofilen. Temmelig komisk, temmelig tragisk. Det blir litt "fjortis" for meg, altså. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 1. juli 2021 #45665 Del Skrevet 1. juli 2021 Minnie Mus skrev (7 minutter siden): Det er så flaut, tar bilder av seg selv i både vinduer og ovnsdører 😂 Burde hatt det der Klein håndkledet hengende over skulderen 😂 Er ikke det normalt? Også stå på tå for å få med så mye bar hud som overhodet mulig? 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 1. juli 2021 #45666 Del Skrevet 1. juli 2021 Klink skrev (20 minutter siden): Da passer bikbok for både de som vil gå i magetopp og de som ikke vil gå i magetopp bare. Ja? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 1. juli 2021 #45667 Del Skrevet 1. juli 2021 123Frustrert skrev (14 minutter siden): Er ikke det normalt? Også stå på tå for å få med så mye bar hud som overhodet mulig? 😅 Kan ikke la ovnsdøren skjule magen, vøtt. Men dette er samme kvinne som svarer ‘sier du😍’ på et kompliment på IG. Jeg kjenner ingen over 15 år som skiver slik på some. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. juli 2021 #45668 Del Skrevet 1. juli 2021 Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Ja? Ja, var ikke noe mer enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. juli 2021 #45669 Del Skrevet 1. juli 2021 22 minutter siden, 123Frustrert said: Er ikke det normalt? Også stå på tå for å få med så mye bar hud som overhodet mulig? 😅 Joo, for frua så 😂 Følger en haug av mennesker på insta, folk som er langt mer kjente enn CBE, men ser aldri at de poster noe så kleint som hun gjør, litt verdighet har de aller fleste. Cbe er vel den eneste personen som jeg vet om som tar bilder av speilbildet sitt i en ovnsdør og poster det i some 😂 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. juli 2021 #45670 Del Skrevet 1. juli 2021 39 minutter siden, Klink said: Da passer bikbok for både de som vil gå i magetopp og de som ikke vil gå i magetopp bare. Åja, trodde Bik Bok solgte kun magetopper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. juli 2021 #45671 Del Skrevet 1. juli 2021 Minnie Mus skrev (14 minutter siden): Åja, trodde Bik Bok solgte kun magetopper jeg Åja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 1. juli 2021 #45672 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) Minnie Mus skrev (3 timer siden): Joo, for frua så 😂 Følger en haug av mennesker på insta, folk som er langt mer kjente enn CBE, men ser aldri at de poster noe så kleint som hun gjør, litt verdighet har de aller fleste. Cbe er vel den eneste personen som jeg vet om som tar bilder av speilbildet sitt i en ovnsdør og poster det i some 😂 Husk at CBE også tok skryteselfie inne på do hos vertskapet mens hun var i barneselskap med datteren sin. Toalettrull i bakgrunnen og alt 🙃 #delikat Endret 1. juli 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 1. juli 2021 #45673 Del Skrevet 1. juli 2021 Hvorfor får vi aldri se at hun bader? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 1. juli 2021 #45674 Del Skrevet 1. juli 2021 Klaraku78 skrev (12 timer siden): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7KXoo8/her-skal-alle-som-vil-ha-faatt-vaksine-innen-fredag-nesten-uvirkelig Nå står det jo faktisk om Sarpsborg i avisa, at alle som vil, skal ha fått FØRSTE dose av vaksinen innen fredag. Så at hun allerede har fått en dose er jo da forståelig. Men at hun er fullvaksinert allerede..Hun som i tillegg skal vise og skryte av alt, ikke skal ha vist frem når hun tok føste dose, men fullvaksinert, syns jeg veldig lite sannsynlig. Tenker hun avslørte mer hun ville med det bildet hun la ut. Men det er jo ikke så enkelt å holde styr på alle historiene hun forteller, når Some livet ikke samsvarer med det virkelige livet. Mulig at svært lav fettprosent gjør at man havner i risikogruppe i Sarpsborg.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. juli 2021 #45675 Del Skrevet 1. juli 2021 Ble litt interessert i om hun nå hadde inngått samarbeid med BikBok, men ser ikke at det er merket. Det er forøvrig ikke noen av de andre antrekkene som vises frem på Story. Bakgrunnen for at jeg lurte på BikBok er jo at de har fått mye kritikk for klesstørrelser, både at klærne er mye mindre enn vanlig og også at de ikke dekker et mangfold. Googlet litt rundt og finner de gamle artiklene. Ser dog til min overraskelse at de tar selvkritikk og forteller at de er i utvikling mot mer mangfold. Jeg tenker at det er fint å se at folks engasjement fører til utvikling. Forbrukermakt er reelt. I den forbindelse ville det jo være hårreisende om de inngikk samarbeid med CBE. Flere av merkevarene på Story er gjengangere, så det er jo nye tider når åpenbare favorittmerker ikke ser ut til å ville inngå samarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. juli 2021 #45676 Del Skrevet 1. juli 2021 Tuttifrutt skrev (19 minutter siden): Hvorfor får vi aldri se at hun bader? Ikke i år, men har sett klein film av at ho bader en gang mener jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. juli 2021 #45677 Del Skrevet 1. juli 2021 https://www.instagram.com/reel/CQylQNchuDc/?utm_medium=copy_link Internettpsykologen Psyktdeg forklarer hvor skadelig filterbruk kan være for egen selvfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. juli 2021 #45678 Del Skrevet 1. juli 2021 CecilieX skrev (48 minutter siden): https://www.instagram.com/reel/CQylQNchuDc/?utm_medium=copy_link Internettpsykologen Psyktdeg forklarer hvor skadelig filterbruk kan være for egen selvfølelse. Den selvfølelsen der i heimen ser ut til å være ganske så dårlig all den tid det hele tiden legges ut den type bilder for å få komplimenter og likes spør du meg 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymac Skrevet 1. juli 2021 #45679 Del Skrevet 1. juli 2021 Tuttifrutt skrev (4 timer siden): Hvorfor får vi aldri se at hun bader? Hun bader jo ikke 😂 hun bare later som, ellers hadde vi jo faktisk sett henne i vannet (skryt-skryt). Fake it till you make it. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 2. juli 2021 #45680 Del Skrevet 2. juli 2021 Jo mer jeg ser på bloggen jo mer ekstremt tomt virker livet hennes. Innhenting av hav hun gjør har noe annet formål enn å vise seg selv med minst mulig klær eller et liv med mest mulig klisje og fjas. Barn i hvite kjoler og blomsterkrans i håret fordi bestemor skal få en sponset bursdagsfest, og nå er det nytt pusete teppe på et barnerom fylt opp med rosa dill. Til og med dukkestuen er rosa, ren og ryddig. Ingen tegn til at barn får være barn. totalt innholdsløst liv i mine øyne. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå