123Frustrert Skrevet 30. juni 2021 #45641 Del Skrevet 30. juni 2021 Klink skrev (1 time siden): Jeg har sett det mange ganger hos henne at hun på en måte legger ut samme innlegg som har vært lagt ut før på Facebook. Har ingen dokumentasjon, mennhusker jeg klikket og tenkte at dette har jeg lest før. Uansett selvfølgelig stemmer datoen og sånn med når det ble lagt ut første gang. Dette er en kjent måte å gjøre det på for å skape interesse og klikk. Var hvertfall det AB rådet til mener jeg å huske. Jeg skriver også at det er annerledes å legge ut gamle ting og framstille det som det gjelder her og nå. Tipper det er mange som benytter seg av trikset da. fant forresten dokumentasjon, innlegget lagt ut for 5 dager siden på Facebook, men blogginnlegg det referer til lagt ut på bloggen i 2020. Bildet er hentet fra fitfocuse sin Facebook-side. Kan også hilde hun har repostet treningsanlegg, hun ble jo så kritisert av Lke på bakgrunn av dette. Hun hadde nemlig vært så slumsete at hun ikke hadde merket innlegget for reklame. Hoppetau samarbeidet hadde kommet opp ganske levende etter i tid, men da var lke takst på ballen for å korrigere gitt for min del er det stor forskjell på å reposte et godt treningsinnlegg konta å reposte sin egen halvnakne kropp.. milevis i forskjell faktisk. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juni 2021 #45642 Del Skrevet 30. juni 2021 123Frustrert skrev (Akkurat nå): Kan også hilde hun har repostet treningsanlegg, hun ble jo så kritisert av Lke på bakgrunn av dette. Hun hadde nemlig vært så slumsete at hun ikke hadde merket innlegget for reklame. Hoppetau samarbeidet hadde kommet opp ganske levende etter i tid, men da var lke takst på ballen for å korrigere gitt for min del er det stor forskjell på å reposte et godt treningsinnlegg konta å reposte sin egen halvnakne kropp.. milevis i forskjell faktisk. Joda. Fitfocuse har mye bedre innlegg om mat og trening enn cbe. Uansett så spiller det egentlig ingen rolle når bildene er fra, det er det samme uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 30. juni 2021 #45643 Del Skrevet 30. juni 2021 Hut skrev (8 minutter siden): Hva er problemet med gjenbruk av gamle bilder? Hvorfor skal CBE merke at dette er et gammelt bilde? Hun ser superflott ut og det er ikke noe galt eller et stort problem i å legge ut et gammelt bilde. Men hun kunne gjerne sagt det, eller slengt på throwback. Bloggen og Instagram beskriver jo hverdagsøyeblikk og når hun poster ett år gamle bilder som illustrasjon uten å si noe om det så blir man litt usikker på påliteligheten i det hun beskriver. Kanskje har hun ikke tenkt over dette eller bryr seg ikke om det. Men det er jo et godt eksempel på at Instagram og sosiale medier i bunn og grunn er svært upålitelige. Og det gjelder jo mange andre enn CBE også. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 30. juni 2021 #45644 Del Skrevet 30. juni 2021 Hut skrev (20 minutter siden): Hva er problemet med gjenbruk av gamle bilder? Hvorfor skal CBE merke at dette er et gammelt bilde? Når det flettes inn i historiefortelling uten det bemerkes (før senere når det spørres om det) at bildet er fra en annen anledning. Da framstår det som uredelig. Uredelighet er et generelt problem i SoMe-verdenen hvor slikt bidrar til uheldig/skadelig påvirkning. Totalmengden gjør det mer alvorlig enn et gammelt badebilde altså. Hadde vært null problem å skrive om å være på hytte, ville bade og at her er det et bilde fra siste sommers badetur. Så hvorfor ikke bare velge å være ærlig med det samme? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juni 2021 #45645 Del Skrevet 30. juni 2021 Hyacinth skrev (26 minutter siden): Hun ser superflott ut og det er ikke noe galt eller et stort problem i å legge ut et gammelt bilde. Men hun kunne gjerne sagt det, eller slengt på throwback. Bloggen og Instagram beskriver jo hverdagsøyeblikk og når hun poster ett år gamle bilder som illustrasjon uten å si noe om det så blir man litt usikker på påliteligheten i det hun beskriver. Kanskje har hun ikke tenkt over dette eller bryr seg ikke om det. Men det er jo et godt eksempel på at Instagram og sosiale medier i bunn og grunn er svært upålitelige. Og det gjelder jo mange andre enn CBE også. Akkurat dette jeg mente også, men utover det spiller det ingen stor rolle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 30. juni 2021 #45646 Del Skrevet 30. juni 2021 Denne selv diggingen som cbe holder på med, herregud altså. Så flaut. Trodde ikke kvinner over 30 år handlet på Bikbok… Skal gjøre alt for at barna mine ikke skal få høre om hun. Tragisk dame ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Finngirl Skrevet 30. juni 2021 Populært innlegg #45647 Del Skrevet 30. juni 2021 Blinkie skrev (1 time siden): Denne selv diggingen som cbe holder på med, herregud altså. Så flaut. Trodde ikke kvinner over 30 år handlet på Bikbok… Skal gjøre alt for at barna mine ikke skal få høre om hun. Tragisk dame ass Er vel ikke noe galt i å handle hvor man vil, uansett alder. Har null til overs for cbe, men at hun er tragisk som handler på Bikbok blir vel litt usaklig eller. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 1. juli 2021 #45648 Del Skrevet 1. juli 2021 Blinkie skrev (7 timer siden): Denne selv diggingen som cbe holder på med, herregud altså. Så flaut. Trodde ikke kvinner over 30 år handlet på Bikbok… Skal gjøre alt for at barna mine ikke skal få høre om hun. Tragisk dame ass Det forklarer klesstilen. Jeg går rett forbi den butikken. Tror ikke det finnes annet enn magetopper og annet ræl der. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 1. juli 2021 Populært innlegg #45649 Del Skrevet 1. juli 2021 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7KXoo8/her-skal-alle-som-vil-ha-faatt-vaksine-innen-fredag-nesten-uvirkelig Nå står det jo faktisk om Sarpsborg i avisa, at alle som vil, skal ha fått FØRSTE dose av vaksinen innen fredag. Så at hun allerede har fått en dose er jo da forståelig. Men at hun er fullvaksinert allerede..Hun som i tillegg skal vise og skryte av alt, ikke skal ha vist frem når hun tok føste dose, men fullvaksinert, syns jeg veldig lite sannsynlig. Tenker hun avslørte mer hun ville med det bildet hun la ut. Men det er jo ikke så enkelt å holde styr på alle historiene hun forteller, når Some livet ikke samsvarer med det virkelige livet. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 1. juli 2021 Populært innlegg #45650 Del Skrevet 1. juli 2021 Det står i samme artikkel, at neste uke vil de begynne å sette dose 2. Så da er det ingen grunn til at cbe har fått dose 2 allerede denne uka. Hun fikk ikke føste dose for 6-12 uker siden. Så viktig jobb har hun ikke, selv om hun kanskje mener det selv. Men ikke for det. Hadde jeg vært CBE, hadde ikke jeg heller fortalt at jeg hadde hatt corona. For man skal lete lenge etter to personer som har brydd seg like lite om smittverntiltakene som cbe og LK. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 1. juli 2021 #45651 Del Skrevet 1. juli 2021 Blinkie skrev (9 timer siden): Denne selv diggingen som cbe holder på med, herregud altså. Så flaut. Trodde ikke kvinner over 30 år handlet på Bikbok… Skal gjøre alt for at barna mine ikke skal få høre om hun. Tragisk dame ass Bestemoren min på 78 handler på Bik Bok. Og det er ikke magetopper. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 1. juli 2021 #45652 Del Skrevet 1. juli 2021 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Bestemoren min på 78 handler på Bik Bok. Og det er ikke magetopper. Så hyggelig for henne da. Har barn som handler på Bikbok, men de er i tenårene. Kjenner ingen over 30/35 som handler der. Klærne derfra er mye fjortis klær. Innlegget jeg skrev var min mening, slik som de fleste som kommenterer her inne på kg Jeg er LEI cbe, og hun er overhodet ikke noe positivt forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 1. juli 2021 #45653 Del Skrevet 1. juli 2021 Klaraku78 skrev (6 timer siden): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7KXoo8/her-skal-alle-som-vil-ha-faatt-vaksine-innen-fredag-nesten-uvirkelig Nå står det jo faktisk om Sarpsborg i avisa, at alle som vil, skal ha fått FØRSTE dose av vaksinen innen fredag. Så at hun allerede har fått en dose er jo da forståelig. Men at hun er fullvaksinert allerede..Hun som i tillegg skal vise og skryte av alt, ikke skal ha vist frem når hun tok føste dose, men fullvaksinert, syns jeg veldig lite sannsynlig. Tenker hun avslørte mer hun ville med det bildet hun la ut. Men det er jo ikke så enkelt å holde styr på alle historiene hun forteller, når Some livet ikke samsvarer med det virkelige livet. Enig. For en løgnhals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10.54 Skrevet 1. juli 2021 #45654 Del Skrevet 1. juli 2021 BikBok har da helt normale klær og jeans som kan passe til folk i alle aldersgrupper. Rimelig spesielt å påstå noe annet når man hevder at man aldri setter sine ben i en BikBok-butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. juli 2021 #45655 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Bestemoren min på 78 handler på Bik Bok. Og det er ikke magetopper. Cbe går jo i magetopper i blant. Endret 1. juli 2021 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 1. juli 2021 #45656 Del Skrevet 1. juli 2021 10.54 skrev (36 minutter siden): BikBok har da helt normale klær og jeans som kan passe til folk i alle aldersgrupper. Rimelig spesielt å påstå noe annet når man hevder at man aldri setter sine ben i en BikBok-butikk. Rimelig spesielt? Altså. Jeg har aldri sagt at jeg aldri går innom Bikbok butikkene. Har barn som handler der, som sagt(skrevet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 1. juli 2021 #45657 Del Skrevet 1. juli 2021 Klink skrev (43 minutter siden): Cbe går jo i magetopper i blant. Ja? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda A Skrevet 1. juli 2021 #45658 Del Skrevet 1. juli 2021 Blinkie skrev (1 time siden): Enig. For en løgnhals. Hva er det hun har løyet om egentlig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 1. juli 2021 Populært innlegg #45659 Del Skrevet 1. juli 2021 Trudis23 skrev (21 timer siden): Og denne hvor hun står på tærne slik at magen kommer med i speilbildet 😆 Hehe, jeg må humre litt for meg selv av dette bildet. Noe av det mer snodige jeg har sett, må jeg si. Hvem tar en selfie i ovnsdøra? Og for å illustrere at man lager mat? Jeg er sikkert rar, men jeg tar heller bilde av maten... 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. juli 2021 #45660 Del Skrevet 1. juli 2021 31 minutter siden, Era Vulgaris said: Hehe, jeg må humre litt for meg selv av dette bildet. Noe av det mer snodige jeg har sett, må jeg si. Hvem tar en selfie i ovnsdøra? Og for å illustrere at man lager mat? Jeg er sikkert rar, men jeg tar heller bilde av maten... Det er så flaut, tar bilder av seg selv i både vinduer og ovnsdører 😂 Burde hatt det der Klein håndkledet hengende over skulderen 😂 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå