Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43681 Del Skrevet 3. juni 2021 Har tenkt litt på at det må være fryktelig pinlig å være forelder og møte andre foreldre til ungene på foreldremøter osv., med tanke på hvordan denne dama oppfører seg mot for eksempel lesere i kommentarfeltene, ja LKE også, for den del. Folk er nysgjerrige av natur - antar mange foreldre har googlet litt og tittet inn på bloggen og instaen hennes og sett bilder av både synlige brystvorter og tilnærmet naken rumpe. Vet at jeg hadde syntes det hadde vært kleint å støte på en slik mor på skolen. Synes ikke hun dette er pinlig? For ikke å snakke om at hun ikke gjør noe som helst samfunnsnyttig eller konstruktivt. Hva har hun gjort som er misunnelsesverdig egentlig? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 3. juni 2021 #43682 Del Skrevet 3. juni 2021 Frøken Scott skrev (1 time siden): KG er ikke et land. Man er ikke fra KG. Man bor ikke her. På tide å kutte denne infantile demoniseringen av et diskusjonsforum snart? 💅😴 💅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. juni 2021 #43683 Del Skrevet 3. juni 2021 Aquarius04 skrev (3 minutter siden): Hva har hun gjort som er misunnelsesverdig egentlig? Kommer ikke på noe, selv om SoMe-kanalene har dokumentert stort sett det meste som har gått for seg hver dag siden 2009. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. juni 2021 #43684 Del Skrevet 3. juni 2021 Frøken Scott skrev (1 time siden): KG er ikke et land. Man er ikke fra KG. Man bor ikke her. På tide å kutte denne infantile demoniseringen av et diskusjonsforum snart? 💅😴 Jeg syns det er bemerkelsesverdig at voksne mennesker har en så liten virkelighetsforståelse at et diskusjonsforum med ulike individer, temaer og interesser nå er konstituert som et land i et narrativ der en 34-årig tobarnsmamma i en enebolig på Kulås i Sarpsborg spiller teater, regisserer, og konstruerer en hverdag som perfekt mens det selges kropp, billigklær, billigsminke, puter og andre unødvendigheter over en løgnaktig Jimmy Choo-sko. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. juni 2021 #43685 Del Skrevet 3. juni 2021 Aquarius04 skrev (15 minutter siden): Har tenkt litt på at det må være fryktelig pinlig å være forelder og møte andre foreldre til ungene på foreldremøter osv., med tanke på hvordan denne dama oppfører seg mot for eksempel lesere i kommentarfeltene, ja LKE også, for den del. Folk er nysgjerrige av natur - antar mange foreldre har googlet litt og tittet inn på bloggen og instaen hennes og sett bilder av både synlige brystvorter og tilnærmet naken rumpe. Vet at jeg hadde syntes det hadde vært kleint å støte på en slik mor på skolen. Synes ikke hun dette er pinlig? For ikke å snakke om at hun ikke gjør noe som helst samfunnsnyttig eller konstruktivt. Hva har hun gjort som er misunnelsesverdig egentlig? Jeg er uenig i at det er kleint å gå uten bh, enig i at et par bilder som liksom skulle selge undertøy var litt vel dristige for en stund tilbake. Likevel syns ikke det er spesielt kleint, spesielt ikke bildet med pizzaesken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 3. juni 2021 #43686 Del Skrevet 3. juni 2021 Stupid is what stupid does. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43687 Del Skrevet 3. juni 2021 Dersom man kan overbevise seg selv om at KG er sted for all verdens undermålere, et sted der de som ikke har noe annet å gjøre, møtes for å «baksnakke» de vellykkede og vakre, da kan man fint føle seg ovenpå og skrive slik det gjøres i kommentarfeltet til CBE. Men, det CBE bør ta inn over seg er at den seriøse kritikken som presenteres her, er forfattet av høyt utdannede mennesker i ansvarsfulle stillinger, folk som glatt gjennomskuer eierne av Treasures forsøk på virke kunnskapsrike. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 3. juni 2021 #43688 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg lurer på hvordan de skal få frem den kanten i tightsen under det evt strippe-stuntet sitt... Det bør jo se helt identisk ut både oppreist og sittende på huk som bildene her i tråden før tightsen går av. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 3. juni 2021 #43689 Del Skrevet 3. juni 2021 Crash skrev (4 timer siden): Det jeg tenker er at hvis man har en sømløs shorts som strammer så mye at det ser ut som at man har boksershorts under selv om man påstår man er naken under, burde man kanskje velge en annen størrelse.. Uansett er det voldsomt uprofesjonelt og dårlig reklame. Jeg forstår ikke helt hvordan en sømløs shorts skal kunne danne bulker der den gjør på bildet? 🤷♀️ Da må den i tilfelle være laget i et veldig tykt stoff? Og med søm, som er det eneste i et slikt plagg som kunne produsert en slik stramming som ved hoftepartiet/øverst på låret der Nei.... da er jeg mye mer tilbøyelig til å være enig i at det er en paddingtruse eller lignende under. Om den i tillegg er litt stram så ville jeg vel egentlig ikke forventet noe annet enn at det ville bli seende ut som det gjør. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 3. juni 2021 #43690 Del Skrevet 3. juni 2021 En sømløs shorts som bulker seg litt når du bøyer deg, kan jo faktisk ikke lage en sånn stripe. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 3. juni 2021 #43691 Del Skrevet 3. juni 2021 Klink skrev (27 minutter siden): Jeg er uenig i at det er kleint å gå uten bh, enig i at et par bilder som liksom skulle selge undertøy var litt vel dristige for en stund tilbake. Likevel syns ikke det er spesielt kleint, spesielt ikke bildet med pizzaesken. Jeg har ikke nevnt noe om spesifikke bilder. Jeg snakker om summen av alt som har blitt publisert over mange år. At du ikke synes det er kleint, er fint for deg, og ikke veldig overraskende. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. juni 2021 #43692 Del Skrevet 3. juni 2021 Aquarius04 skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke nevnt noe om spesifikke bilder. Jeg snakker om summen av alt som har blitt publisert over mange år. At du ikke synes det er kleint, er fint for deg, og ikke veldig overraskende. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2021 #43693 Del Skrevet 3. juni 2021 Medici skrev (11 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hvordan en sømløs shorts skal kunne danne bulker der den gjør på bildet? 🤷♀️ Da må den i tilfelle være laget i et veldig tykt stoff? Og med søm, som er det eneste i et slikt plagg som kunne produsert en slik stramming som ved hoftepartiet/øverst på låret der Nei.... da er jeg mye mer tilbøyelig til å være enig i at det er en paddingtruse eller lignende under. Om den i tillegg er litt stram så ville jeg vel egentlig ikke forventet noe annet enn at det ville bli seende ut som det gjør. Er ikke så forfengelig når jeg trener. Men å bruke en tights som gir meg ekstra valker, det høres ikke fristende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 3. juni 2021 #43694 Del Skrevet 3. juni 2021 1 hour ago, Aquarius04 said: Har tenkt litt på at det må være fryktelig pinlig å være forelder og møte andre foreldre til ungene på foreldremøter osv., med tanke på hvordan denne dama oppfører seg mot for eksempel lesere i kommentarfeltene, ja LKE også, for den del. Folk er nysgjerrige av natur - antar mange foreldre har googlet litt og tittet inn på bloggen og instaen hennes og sett bilder av både synlige brystvorter og tilnærmet naken rumpe. Vet at jeg hadde syntes det hadde vært kleint å støte på en slik mor på skolen. Synes ikke hun dette er pinlig? For ikke å snakke om at hun ikke gjør noe som helst samfunnsnyttig eller konstruktivt. Hva har hun gjort som er misunnelsesverdig egentlig? Det der har jeg tenkt på også. Hadde ikke turt å vist meg utenfor døra i nærmiljøet og langt ifra deltatt på noe som har med skolen eller barnehagen til barna å gjøre, om jeg hadde dritt meg ut sånn offentlig.... både når det gjelder kommentarfelt på bloggen og bilder der alt synes, både brystvorter og alt. Må være flaut for barna også, når dem blir såpass store at dem skjønner hva som foregår 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 3. juni 2021 #43695 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/06/01/sommer-pa-jorda-og-blomster-hagen/#comment-1280814 Er det mulig å fremstå så dum? Tror virkelig Caroline Berg Eriksen at folk MÅ sitte inne, for å kunne kommentere på KG? 🤣😂🤣 I tilfelle kan man gå ut fra at det er fordi hun selv gjør det? Dvs sitter inne i finværet, for å skrive i eget kommentarfelt? 😆 Tilføyelse: Tenk å holde på slik, når man har frihet til å bestemme dagene sine selv. Endret 3. juni 2021 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FromRussiaWithLove Skrevet 3. juni 2021 #43696 Del Skrevet 3. juni 2021 Lagt igjen kommentar på bloggen, spent om blir godkjent. NN 1 MINUTTSIDEN Din kommentar avventer moderasjon. Kanskje lese innlegget til Stine på KG, hvor hun forklarer hva hun mente med spørsmålet. Ikke å «ta» Caroline, men spørre om et produkt. Hvis man føler noen skal «ta» en, så kanskje det henger sammen med at det er noe «ta» en for? Legger også merke til at Stine skriver på KG at ikke bruker riktig navn når kommenterer her inne, dvs på bloggen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 3. juni 2021 #43697 Del Skrevet 3. juni 2021 Ingebjørg skrev (44 minutter siden): Jeg lurer på hvordan de skal få frem den kanten i tightsen under det evt strippe-stuntet sitt... Det bør jo se helt identisk ut både oppreist og sittende på huk som bildene her i tråden før tightsen går av. De er ganske gode på redigering, så får nok det til fint! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 3. juni 2021 #43698 Del Skrevet 3. juni 2021 Så istedenfor å lage et innlegg hvor hun svarer på alle de spørsmålene hun mottar, som hun ikke rekker å svare på ellers...så ber hun om flere spørsmål?! 😂 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43699 Del Skrevet 3. juni 2021 Skal tro hvilke spørsmål som beæres med et svar! 😄 Jeg har mange, men kommer neppe gjennom nåløyet. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43700 Del Skrevet 3. juni 2021 Baelfire skrev (18 minutter siden): Så istedenfor å lage et innlegg hvor hun svarer på alle de spørsmålene hun mottar, som hun ikke rekker å svare på ellers...så ber hun om flere spørsmål?! 😂 Knegg. Det ramler altså inn så mange spørsmål som hun ikke rekker å besvare, så da besvarer hun fem spørsmål idag og fem spørsmål i morgen. Hektisk hverdag, si. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå