Populært innlegg NewStart87 Skrevet 2. juni 2021 Populært innlegg #43601 Del Skrevet 2. juni 2021 Det blir like dumt som da Caroline ble spurt om hun redigerte bildene sine før de ble tatt på fersken. Hun lekte så uskyldig og svarte at hun klarte jo ikke en gang å bruke Photoshop. Jugde så det rant. Så at det benyttes rumpeputer nå og juges om det kommer ikke som noe sjokk. Er jo enda mer flaut å ha en treningsapp når man holder på sånn. Merkelig at en som er så opptatt av å være XS er så opptatt av å ha stor rumpe forresten. Det hadde hun ikke vært opptatt av for noen år siden. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 2. juni 2021 #43602 Del Skrevet 2. juni 2021 Desbeb19 skrev (32 minutter siden): Ja, det er SÅ merkelig det der. Det finnes jo veldig mange gode bilder her som folk har tatt scenen shot av som viser at hun har rumpeputene på når hun trener, og ikke minst noen videoer i hennes kanaler... Burde kanskje tipse VG 😂 Det hadde vært ganske flaut. Først bilde og kommentar jukseriet tidligere og nå rumpeputer mens de lanserer en treningsapp! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 2. juni 2021 #43603 Del Skrevet 2. juni 2021 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Det hadde vært ganske flaut. Først bilde og kommentar jukseriet tidligere og nå rumpeputer mens de lanserer en treningsapp! De vet ikke hva å bli flau innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 2. juni 2021 Populært innlegg #43604 Del Skrevet 2. juni 2021 Det som er litt søtt, er jo at de faktisk tror at de har bedre rykte enn Kvinneguiden. 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43605 Del Skrevet 3. juni 2021 Ja altså er det noe som er helt 100 % sikkert så er det at CBE lyver mer enn hun klarer å holde styr på selv. Hun viste liksom nesten ikke engang hva Photoshop var - før bevisene på hvordan hun i åresvis hadde manipulert kroppen sin mindre treff rett i trynet hennes. Redigerte kroppen sin samtidig som hun sytet over at armene hennes var så tynne. Så CBE er altså beviselig en helt hemningsløs løgner uten normale moralske stoppfunksjoner. Det er det ingen tvil om. Tror jeg CBE har lært? Nei ikke i det hele tatt. Hun lyver jo fortsatt om alt fra store etiske problemstillinger og lovverk til de minste ubetydelige banaliteter. Det er et klart mønster her og det er at ordet til CBE har null, zero, nada verdi. Bare å lese KG-trådene om henne. Her blir hun jo avkledd gang på gang. I tillegg må jeg bare skrike ut at nei jeg_har_ingen_ønsker_ om_å_se_CBE_skrelle_av_seg_tightsen 🤯. Eller andre plagg for den delen 🤯. La leserne få slippe enda mer avkledning. Den rumpen til CBE er så overeksponert i alle kanalene hennes og til og med brettet ut over forsiden for DeNye, så nei la oss for gud skyld få slippe mer av CBE og LKEs umodne rumpefikseing. Overeksponering som CBE gjør med kropp har motsatt effekt. Andre kvinners utseende er i utgangspunkt et emne jeg finner uinteressant men når CBE til de grader overeksponerer er det vanskelig å bli annet enn dritt lei. I tillegg til uendelig trist over at en jevnaldrende kvinne og småbarnsmor ikke ser andre kvaliteter hos seg selv enn overfladisk forgjengelig utseende. Så ja, jeg bruker mindre og mindre tid på CBEs SoMe og jeg er ikke eneste. Der er tallene klare. Men det er jo bare CBEs ansvar og undergang hun ikke vil tilpasse innholdet til leserne. Noe annet som er helt sikkert. Det er at når CBE igjen blir tatt i løgnene sine, og det kommer, så vil det være lesernes feil. Uansett hva det handler om. Var sikkert noen lesere som tvang på henne rumpepadding, sydde sømmer i tightsen eller tvang henne til å visuelt posere seg til seg kroppslige attributter hun ikke har og så videre. Ja helt sikkert lesernes feil... 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda A Skrevet 3. juni 2021 #43606 Del Skrevet 3. juni 2021 pøbelsara skrev (7 timer siden): Lill og CBE skal ta KG. Au, det svei skikkelig. Vi har jo sett rumpa hennes før. Og det ER jo en strek midt på låret, på de bildene der. Kanskje det er en boxer, kanskje det er noe annet? Hvem vet og hvem bryr seg? Jeg tenker at verden hadde blitt et bedre sted for alle, inkludert cbe sjæl hvis hun hadde vært litt mindre fiksert på å vise frem kroppen sin. For et snevert syn på verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43607 Del Skrevet 3. juni 2021 Padding eller ikke padding, fortsatt utrolig uprofesjonellt at de publiserer "bråk" i kommentarfeltet sitt. Det tiltrekker ikke kunder til ICIW. Hvorfor ikke heller publisere noen av de "det er så mange som spør hvor dittogdatt er fra" som de sier at de får? Det vil da være mye bedre markedsføring av shortsen til annonsøren?! Eller er det kanskje egentlig ikke så mange som spør. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. juni 2021 #43608 Del Skrevet 3. juni 2021 Aldri sett maken til passiv-aggressiv måte å svare på når det gjelder spørsmål rundt denne shortsen. " Ååå! Så dum jeg er! 🙂 Dere tror jeg har padding, for et nydelig kompliment! 🙂Ha en fin kveld!🙂" Hadde jeg hørt noen svare sånn "i virkeligheten" - med et smil - så hadde jeg tenkt at nå, nå smeller det snart! Nesten så man ikke tror sine egne øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 3. juni 2021 #43609 Del Skrevet 3. juni 2021 Finlay skrev (22 minutter siden): Aldri sett maken til passiv-aggressiv måte å svare på når det gjelder spørsmål rundt denne shortsen. " Ååå! Så dum jeg er! 🙂 Dere tror jeg har padding, for et nydelig kompliment! 🙂Ha en fin kveld!🙂" Hadde jeg hørt noen svare sånn "i virkeligheten" - med et smil - så hadde jeg tenkt at nå, nå smeller det snart! Nesten så man ikke tror sine egne øyne. Her kommer en skikkelig useriøs kommentar: Påminner meg om sånne engle-damer. Dere vet, de med masser av englefigurer, ordspråk på veggen, går på reiki, gjerne "høysensitive" og el-overfølsomme. HVEM andre skriver "for et nydelig kompliment!", når noen tror de jukser. Tror faktisk cbe tar det som et kompliment jeg... Like moden som en 5 år der familien synes hen er sååååå søøøt når barnet synger babyshark for femtiellefte gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. juni 2021 #43610 Del Skrevet 3. juni 2021 Troverdighet og sannferdighet er vel gjennom årene ikke carolinebergeriksen-profilens største styrke. Dette gjentar seg gang på gang: "Hvem, Jeg?" "Løgner og juks? – Om influencere" https://influencere.wordpress.com/cbe-logner-og-juks/ 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2021 #43611 Del Skrevet 3. juni 2021 Blir det tynnere og tynnere mellom «støtte» innleggene på fjortis bloggen? Føles som å observere en skolegård på ungdomsskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 3. juni 2021 #43612 Del Skrevet 3. juni 2021 CBE.no og kommentarfeltproblematikk: https://m.imgur.com/a/TH0b9 Hentet fra https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 3. juni 2021 #43613 Del Skrevet 3. juni 2021 Lin11 skrev (1 minutt siden): Blir det tynnere og tynnere mellom «støtte» innleggene på fjortis bloggen? Føles som å observere en skolegård på ungdomsskolen. Litt som her inne da... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2021 #43614 Del Skrevet 3. juni 2021 Lin10 skrev (4 minutter siden): Litt som her inne da... Og der bekreftet du mitt poeng. Veldig godt formulert støtte argumentasjon for nevnte blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 3. juni 2021 #43615 Del Skrevet 3. juni 2021 tranedatter skrev (1 time siden): Her kommer en skikkelig useriøs kommentar: Påminner meg om sånne engle-damer. Dere vet, de med masser av englefigurer, ordspråk på veggen, går på reiki, gjerne "høysensitive" og el-overfølsomme. HVEM andre skriver "for et nydelig kompliment!", når noen tror de jukser. Tror faktisk cbe tar det som et kompliment jeg... Like moden som en 5 år der familien synes hen er sååååå søøøt når barnet synger babyshark for femtiellefte gangen. Hahahahahahaha!!! Spot on! 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 3. juni 2021 #43616 Del Skrevet 3. juni 2021 Finlay skrev (1 time siden): Aldri sett maken til passiv-aggressiv måte å svare på når det gjelder spørsmål rundt denne shortsen. " Ååå! Så dum jeg er! 🙂 Dere tror jeg har padding, for et nydelig kompliment! 🙂Ha en fin kveld!🙂" Hadde jeg hørt noen svare sånn "i virkeligheten" - med et smil - så hadde jeg tenkt at nå, nå smeller det snart! Nesten så man ikke tror sine egne øyne. Man ser aldri slike svar på henvendelser om man kontakter kundeservice til en butikk om man har spørsmål om dems produkter. Ettersom dem kan styre kommentar feltet sitt burde dem heller bare latt være å svare etter hun har sagt at det er ingen søm på shortsen, og henvist leseren til ICIW sin hjemme side/kundeservice. Jeg kan forstå at man blir lei av å bli "jaktet" på, men det er en del av gamet som influenser,og etter så lang erfaring i sin bransje bør hun kunne fremstå som profesjonell i kommentarfeltet sitt. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. juni 2021 #43617 Del Skrevet 3. juni 2021 Det handler om troverdighet. Har man mistet den, tar det LANG tid å opparbeide seg tillit. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43618 Del Skrevet 3. juni 2021 Det siste halvåret har jeg av en eller annen masocistisk grunn pint meg selv gjennom kommentarfeltet på kommunens Facebooksider hver gang de oppdaterer antall smittetilfeller og informasjon om pågående vaksinering. Hver bidige gang ser jeg de samme folka komme med den samme kritikken (eller motsatt kritikk, i tilfelle det har skjedd endringer som bøter på det som ble kritisert forrige gang), spørsmål om personlige anliggender som "når kan mannen min, som ble kneoperert i fjor regne med å bli vaksinert? Han er 58 og et halvt og har pollenallergi" og "det er ingen som har hentet meg inn til vaksinering enda, må jeg gjøre alt selv for å berge livet" og "jeg har ringt og ringt, men dere svarer ikke" (selv om posten handler om at de ikke klarer å svare alle fordi altfor mange ringer med spørsmål som ligner på de over) Det sitter mennesker hver dag og svarer på de samme spørsmålene, den samme kritikken, det samme maset. Det gjør de uten passiv aggressive smilefjes, uten syrlige undertoner og på en informativ måte. De beklager svakhetene i systemet, selv de blir personlig hudflettet offentlig for ting som ikke er deres feil. Det gjør de fordi dette er en del av det de er ansatt for å gjøre. Det er jobben deres. De har ansvar for kommunens omdømme utad og hvordan de håndterer henvendelsene dit er tett knyttet opp til hva vi som innbyggere tenker om kommunens evner og dyktighet. De kunne nok tjent gode penger på å holde kurs i kommentarfeltteknikk for influensere på fritiden. 103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. juni 2021 #43619 Del Skrevet 3. juni 2021 Står som vanlig for å se mest mulig tynn ut. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43620 Del Skrevet 3. juni 2021 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Står som vanlig for å se mest mulig tynn ut. Hvorfor trener hun i kjelleren i dette fine sommerværet? Jeg forstår det bare ikke. Hun som påberoper seg å være et friluftsmenneske. Hun elsker jo å løpe ute morgenen når det er vår og sommer, i følge henne selv. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå