Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desbeb19 skrev (32 minutter siden):

Ja, det er SÅ merkelig det der. Det finnes jo veldig mange gode bilder her som folk har tatt scenen shot av som viser at hun har rumpeputene på når hun trener, og ikke minst noen videoer i hennes kanaler... Burde kanskje tipse VG 😂

Det hadde vært ganske flaut. Først bilde og kommentar jukseriet tidligere og nå rumpeputer mens de lanserer en treningsapp! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
NewStart87 skrev (4 minutter siden):

Det hadde vært ganske flaut. Først bilde og kommentar jukseriet tidligere og nå rumpeputer mens de lanserer en treningsapp! 

De vet ikke hva å bli flau innebærer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (7 timer siden):

:hoho: Lill og CBE skal ta KG. Au, det svei skikkelig.

Vi har jo sett rumpa hennes før. Og det ER jo en strek midt på låret, på de bildene der. Kanskje det er en boxer, kanskje det er noe annet? Hvem vet og hvem bryr seg? Jeg tenker at verden hadde blitt et bedre sted for alle, inkludert cbe sjæl hvis hun hadde vært litt mindre fiksert på å vise frem kroppen sin. 

For et snevert syn på verden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay

Aldri sett maken til passiv-aggressiv måte å svare på når det gjelder spørsmål rundt denne shortsen.

Ååå! Så dum jeg er! 🙂 Dere tror jeg har padding, for et nydelig kompliment! 🙂Ha en fin kveld!🙂"

Hadde jeg hørt noen svare sånn "i virkeligheten" - med et smil - så hadde jeg tenkt at nå, nå smeller det snart!

Nesten så man ikke tror sine egne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
Finlay skrev (22 minutter siden):

Aldri sett maken til passiv-aggressiv måte å svare på når det gjelder spørsmål rundt denne shortsen.

Ååå! Så dum jeg er! 🙂 Dere tror jeg har padding, for et nydelig kompliment! 🙂Ha en fin kveld!🙂"

Hadde jeg hørt noen svare sånn "i virkeligheten" - med et smil - så hadde jeg tenkt at nå, nå smeller det snart!

Her kommer en skikkelig useriøs kommentar:

Påminner meg om sånne engle-damer. Dere vet, de med masser av englefigurer, ordspråk på veggen, går på reiki, gjerne "høysensitive" og el-overfølsomme. 

HVEM andre skriver "for et nydelig kompliment!", når noen tror de jukser. Tror faktisk cbe tar det som et kompliment jeg... Like moden som en 5 år der familien synes hen er sååååå søøøt når barnet synger babyshark for femtiellefte gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Blir det tynnere og tynnere mellom «støtte» innleggene på fjortis bloggen? Føles som å observere en skolegård  på ungdomsskolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 minutt siden):

Blir det tynnere og tynnere mellom «støtte» innleggene på fjortis bloggen? Føles som å observere en skolegård  på ungdomsskolen. 

Litt som her inne da...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Lin10 skrev (4 minutter siden):

Litt som her inne da...

Og der bekreftet du mitt poeng. Veldig godt formulert støtte argumentasjon for nevnte blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tranedatter skrev (1 time siden):

Her kommer en skikkelig useriøs kommentar:

Påminner meg om sånne engle-damer. Dere vet, de med masser av englefigurer, ordspråk på veggen, går på reiki, gjerne "høysensitive" og el-overfølsomme. 

HVEM andre skriver "for et nydelig kompliment!", når noen tror de jukser. Tror faktisk cbe tar det som et kompliment jeg... Like moden som en 5 år der familien synes hen er sååååå søøøt når barnet synger babyshark for femtiellefte gangen. 

Hahahahahahaha!!! Spot on! 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Man ser aldri slike svar på henvendelser om man kontakter kundeservice til en butikk om man har spørsmål om dems produkter.

Ettersom dem kan styre kommentar feltet sitt burde dem heller bare latt være å svare etter hun har sagt at det er ingen søm på shortsen, og henvist leseren til ICIW sin hjemme side/kundeservice. Jeg kan forstå at man blir lei av å bli "jaktet" på, men det er en del av gamet som influenser,og etter så lang erfaring i sin bransje bør hun kunne fremstå som profesjonell i kommentarfeltet sitt.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler om troverdighet. Har man mistet den, tar det LANG tid å opparbeide seg tillit. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...