Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Lin11 skrev (1 minutt siden):

Det er dokumentert i tråden? Bla deg bakover. 

Jeg kan ikke se at det er dokumentert at de ikke kan ha fått noen nye følgere. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11
Nudeldama skrev (5 minutter siden):

Nei da så. Jeg orker ikke å bla meg bakover, men anbefaler deg det. Det er også dokumentert at engasjementet er på kun 1,1 %. Det er ikke synsing eller min subjektive mening. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (10 timer siden):

Ser hun har fått kommentar ang lite variasjon på story, (på 17. mai innlegget) men det hadde hun ikke svart på. Tar det sikkert ikke til seg. 🙄😅

Hun tar det garantert ikke til seg.

I fjor vår fikk hun tilbakemeldinger fra flere lesere som savnet mer varierte bilder i matinnleggene, de fikk kommentarer om det på flere innlegg. Det kom f.eks. forslag om å ta bilder av ingrediensene og prosessen, fremfor å bare legge ut mange bilder av samme motiv tatt fra forskjellige vinkler.

958304134_Skjermbilde2021-05-12kl_22_47_49.thumb.png.adab63769eb8efa0524301200881fee8.png

Da en leser noen uker senere spurte hvorfor de ikke tok til seg innspillene fra leserne var svaret dette:
703587671_Skjermbilde2021-05-12kl_22_44_55.thumb.png.11baac0ba1673298d2395f1b067541fb.png

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (9 minutter siden):

Det kan godt være at hun får nye følgere, men følgertallet synker. Altså er det flere som slutter å følge enn nye følgere som kommer til.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande
Lin11 skrev (8 minutter siden):

Nei da så. Jeg orker ikke å bla meg bakover, men anbefaler deg det. Det er også dokumentert at engasjementet er på kun 1,1 %. Det er ikke synsing eller min subjektive mening. 

Presisering: Det er kun 1,01% engasjementrate 

Lavande skrev (22 timer siden):

Nede i 1,01% engasjementrate på Instagram nå - https://socialblade.com/instagram/user/ 

Screenshot_20210512-000543_Chrome.jpg.a4f16c880df681bd42bdb4fa1f014bcd.jpg

Og går man inn på lenken - https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno - kan man se at cbe.no har fått + 3 nye følgere de siste 30 dagene, men samtidig har de mistet over 800 følgere på samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Lavande skrev (2 minutter siden):

Presisering: Det er kun 1,01% engasjementrate 

Og går man inn på lenken - https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno - kan man se at cbe.no har fått + 3 nye følgere de siste 30 dagene, men samtidig har de mistet over 800 følgere på samme tid.

Åja, det var bra du opplyste om rette tall. Sikkert en av de 3 hun har fått de siste 30 dagene, som lurte på denne buksen. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christiane_W skrev (13 minutter siden):

Er det noen i det hele tatt de tar til seg? De vet jo alltid best, så det å ta til seg noe vil nok være et nederlag, så da er det bare å fortsette i samme tralten frem til de står på bar bakke......og det er i så fall vel fortjent spør du meg 😜

Endret av Skrottefar
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (22 minutter siden):

I fjor vår fikk hun tilbakemeldinger fra flere lesere som savnet mer varierte bilder i matinnleggene, de fikk kommentarer om det på flere innlegg. Det kom f.eks. forslag om å ta bilder av ingrediensene og prosessen, fremfor å bare legge ut mange bilder av samme motiv tatt fra forskjellige vinkler.

958304134_Skjermbilde2021-05-12kl_22_47_49.thumb.png.adab63769eb8efa0524301200881fee8.png

Da en leser noen uker senere spurte hvorfor de ikke tok til seg innspillene fra leserne var svaret dette:
703587671_Skjermbilde2021-05-12kl_22_44_55.thumb.png.11baac0ba1673298d2395f1b067541fb.png

"Med så mange lesere"? Hvor mange lesere er det snakk om siden carolinebergeriksen-profilen ikke gidder å høre på målgruppa si? Fem?

1937, faktisk. 1937 unike lesere er nok for at carolinebergeriksen.no ikke gidder å lytte til målgruppa si. Ambisjoner der, altså.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande
Christiane_W skrev (34 minutter siden):

....

Så for 1 år siden skrev de at bloggen hadde mange lesere... Sist jeg sjekket https://www.gositestat.com/site/carolinebergeriksen.no stod der at bloggen hadde under 2000 daglige unike lesere. 

Lurer på hvor mange lesere carolinebergeriksen.no har mistet siden i fjor?

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden):

1937, faktisk. 1937 unike lesere

Og med det tallet der så skjønner jeg ikke at sponsorer velger å bruke sine markedsføringskroner på disse noksagt'ene der nede i Villa Kulås.....men, heldigvis, så blir det færre og færre som lar seg lure 😄

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv nettsiden til jobben min har flere daglige lesere enn dette.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hut skrev (1 minutt siden):

Stryketips fordi du mener duken CBE legger ut ikke er riktig strøket? Er du serr  nå?

Nei, fordi dukene aldri er strøket på de delikate reklame-/inspirasjonsinnleggene hun lager til 17. mai og jul hvert år. Skulle jeg heller lagt ut link til strykejern, mener du?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (2 minutter siden):

Nei, fordi dukene aldri er strøket på de delikate reklame-/inspirasjonsinnleggene hun lager til 17. mai og jul hvert år. Skulle jeg heller lagt ut link til strykejern, mener du?

Og problemet er? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (Akkurat nå):

Og problemet er? 

Nei, det må du nesten svare på hva problemet er at jeg tipser de om stryking.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LilleSnupp skrev (3 minutter siden):

Nei, det må du nesten svare på hva problemet er at jeg tipser de om stryking.

Kritikken mot CBE her inne går konstant på at hun er så perfekt. Og når hun (tydeligvis) har publisert bilde av en ikke perfekt strøket duk får hun jammen kritikk for det også. Jaja sånn går no dagan

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innlegget bakover her; toget fra plattform 2010 gikk, men hun stod visst igjen. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (11 minutter siden):

Kritikken mot CBE her inne går konstant på at hun er så perfekt. Og når hun (tydeligvis) har publisert bilde av en ikke perfekt strøket duk får hun jammen kritikk for det også. Jaja sånn går no dagan

Jeg synes ikke hun er perfekt. Langt i fra.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke hun er perfekt. Langt i fra.

Og enda så mener du CBE trenger råd når hun publiserer en duk som du mener trenger stryking. Forstå det den som kan. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...