Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hva er en intim barnebursdag? Var de intime med hverandre? 🤨

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (28 minutter siden):

Det kan for noen være litt vanskelig å forstå hva som er administrativt og operativt arbeid. Treasures AS har nok mest med den operative delen å gjøre: Sørge for at salgsmålene virksomheten har satt seg oppnås.

Det er nok litt vanskelig å forstå for enkelte at en bedrift som Treasures AS også bedriver administrativt arbeid. Hvor mye som er administrativt og hvor mye som er operativt vet sikkert kun bedriften Treasures. Bedriften har holdt på i mange år og det kommer nok til å holde på en stund til😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (1 time siden):

Jeg syns det ser ut som hun har ett utrolig kjedelig liv! Hun liker det tydeligvis da, men tror jeg hadde følt at noe manglet. Alt dreier seg om overfladiske ting! 

For å ikke snakke om at hun og mannen går oppå hverandre hver dag, jeg hadde blitt gal! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (20 minutter siden):

Det er nok litt vanskelig å forstå for enkelte at en bedrift som Treasures AS også bedriver administrativt arbeid. Hvor mye som er administrativt og hvor mye som er operativt vet sikkert kun bedriften Treasures. Bedriften har holdt på i mange år og det kommer nok til å holde på en stund til😉

Stråmann😉

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (5 minutter siden):

Nå prøver du igjen å vri på det folk skriver. Ingen har skrevet de _ikke_ driver med administrativt arbeid. Men mange har bemerket at det administrative (ganske mange vet faktisk presis hvor mye eller lite tid slik tar fordi de jobber med det) i tillegg til blogginnhold og IG på ingen måte kan telle opp til 2 fullstidstillinger + management + regnskapsansvarlig + ansvarlig for henvendelser.
At bedriften har holdt på i mange år gjør bare at timeregnskapet ditt henger enda mindre sammen. Man lærer og effektiviserer tross alt prosesser når man holder på. 

Man må faktisk ha reell arbeidserfaring for å kunne kjenne igjen det du beskriver her.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inocybe skrev (4 minutter siden):

At bedriften har holdt på i mange år gjør bare at timeregnskapet ditt henger enda mindre sammen. Man lærer og effektiviserer tross alt prosesser når man holder på. 

Enig. I tillegg har det jo kommet mange elektroniske løsninger som forenkler både regnskapsføring og annet administrativt arbeid i årenes løp. Jeg jobbet i et lite firma med fem ansatte og omsetning på drøyt 20 mill i året noen år, og hadde noen administrative oppgaver. Da jeg startet var både inn- og utgående fakturaer på papir. Da jeg sluttet hadde vi gått over til en regnskapsprogramvare der det meste foregikk elektronisk. Det gjorde at vi brukte godt under halvparten av tiden vi hadde brukt på de tingene tidligere, fordi det ble automatisert.  Jeg tviler på at CBE og LKE sitter å attesterer papirfakturaer manuelt i 2021.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange timer går nok med på SoMe for å kopiere andres ideer.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
LilleSnupp skrev (15 minutter siden):

Mange timer går nok med på SoMe for å kopiere andres ideer.

Eller bli «inspirert» som det kalles i den verden.

Frukthage skrev (16 minutter siden):

Ironien i at CBE på story legger ut at film av et rådyr, med teksten «Hvor heldig er jeg som har disse i hagen😍» samtidig som at de ikke er i nærheten av å overholde båndtvangen...

#Forbilder🙄

Eller logiske brister satt i system. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande

Hvis Treasures AS sine (2) ansatte har fulltidsjobb med det bedriften leverer for tiden, så lurer jeg på hvordan f.eks. Funkygine får døgnet til å gå opp? Hun ser ut til å ha mye mer på gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavande skrev (1 minutt siden):

Hvis Treasures AS sine (2) ansatte har fulltidsjobb med det bedriften leverer for tiden, så lurer jeg på hvordan f.eks. Funkygine får døgnet til å gå opp? Hun ser ut til å ha mye mer på gang. 

Tipper det er noen timers forskjell på sminke, hårstyling og bilderedigering. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (30 minutter siden):

Eller bli «inspirert» som det kalles i den verden.

Eller logiske brister satt i system. 

😅🙌🏼

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MiniBaguette skrev (4 timer siden):

I tillegg bruker minst én av bedriftens ansatte tydeligvis et ikke ubetydelig antall timer på å saumfare forum, insta, Facebook etc for kritiske kommentarer om fruen (og fruens mann), for deretter å stalke, trakassere og blokkere. Lurer på hvor stor prosentandel av stillingen som går med til nettroll-virksomhet...🥴

Dette! 👋

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at folk som faktisk jobber, ikke har tid til å svare på en privat telefon en gang i løpet av arbeidsdagen. 

Helt ok at fansen forsvarer, men akkurat dette er jo ikke noe å diskutere - CBE.no lever jo av å dokumentere hverdagen sin, og de viser selv at de har en hverdag UTEN stress og arbeid. Hele dagen går med til egenpleie og rolige mil. Mulig de puncher bilag og tar jobbtelefoner hele ettermiddagen, men de bilagene får ikke egentlig vært flere enn at det er gjort på 5 minutter. Dessuten er det to årsverk som jobber i den bedriften. Bloggen er så godt som nedlagt og på IG viser de få samarbeidspartnere. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 minutter siden):

Alle vet at folk som faktisk jobber, ikke har tid til å svare på en privat telefon en gang i løpet av arbeidsdagen. 

Helt ok at fansen forsvarer, men akkurat dette er jo ikke noe å diskutere - CBE.no lever jo av å dokumentere hverdagen sin, og de viser selv at de har en hverdag UTEN stress og arbeid. Hele dagen går med til egenpleie og rolige mil. Mulig de puncher bilag og tar jobbtelefoner hele ettermiddagen, men de bilagene får ikke egentlig vært flere enn at det er gjort på 5 minutter. Dessuten er det to årsverk som jobber i den bedriften. Bloggen er så godt som nedlagt og på IG viser de få samarbeidspartnere. 

Jeg har tid til å svare på privattelefon i løpet av arbeidsdagen. Det har da min kjære også 🤷‍♀️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...