Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette så jo ut som en veldig behagelig sittestilling. 
Slapper hun aldri av i kroppen når hun filmer eller tar bilder?

961F3195-64AB-443D-90D8-E8F709D5C883.jpeg

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, Lin11 said:

De har betalende kunder??

Er lenge siden nå de gikk ut med priser på det de skulle tilby og oppfordret folk til å «melde seg på» og laste ned test versjonen av appen, eller hva man nå skal kalle det. Om det faktisk ble noe av siden hele appen ble satt på pause vites ikke. Hørte ikke no mer om det 🤷🏻‍♀️  L-K la vel også ut noe om løpetrening og oppfølging til helt sinnsyke priser for en tid tilbake. Ble heller ikke skrevet noe mer om det så var vel kanskje ikke så mange interesserte?

Poenget er vel at dette er en tjeneste de skal ta betalt for, hvis den nå noengang blir lansert. Man burde kunne forvente mer enn «hjemme treningsvideoer» nede i en kjeller der det tilsynelatende er mest viktig å se «fresh» ut.

• Liker 27
Skrevet
NewStart87 skrev (12 minutter siden):

Må jo skreve

• Liker 3
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Engelskfrøken skrev (16 minutter siden):

Er lenge siden nå de gikk ut med priser på det de skulle tilby og oppfordret folk til å «melde seg på» og laste ned test versjonen av appen, eller hva man nå skal kalle det. Om det faktisk ble noe av siden hele appen ble satt på pause vites ikke. Hørte ikke no mer om det 🤷🏻‍♀️  L-K la vel også ut noe om løpetrening og oppfølging til helt sinnsyke priser for en tid tilbake. Ble heller ikke skrevet noe mer om det så var vel kanskje ikke så mange interesserte?

Poenget er vel at dette er en tjeneste de skal ta betalt for, hvis den nå noengang blir lansert. Man burde kunne forvente mer enn «hjemme treningsvideoer» nede i en kjeller der det tilsynelatende er mest viktig å se «fresh» ut.

Test app?? Har ikke hørt noe om det. Er ikke noe på app store.

Endret av Lin11
Skrevet
Marina1999 skrev (9 timer siden):

Du er åpenbart ikke en person som trener. Og forresten så koster det ingenting.

En ting til, ja det er virkelig "flisespikkeri". Hvordan i alle dager skal hun ha tid til å over-analysere hver eneste setning hun skriver?

Gi dama litt slækk.

DU vet at dette er jobben hennes? 

• Liker 39
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Og hva skjer med armen? Den tilhører hvertfall ikke noen som mener de trener styrke hver dag, har gjort i 10 år. 

• Liker 25
Skrevet

Jeg tipper de har innsett at flertallet tenker «dette betaler jeg ikke fem øre for». Det ligger jo ute uansett gratis, både hos dem og hos mange andre. Hva skal man betale for? At de skal sette opp repetisjoner og hvilke tider/dager man skal trene? 

• Liker 28
Skrevet

https://www.instagram.com/p/CHNU-hql7jv/
https://www.instagram.com/p/COYSLAdldDN/
https://www.instagram.com/p/Br2YrCaABVp/
https://www.instagram.com/p/CNp5hcngRJK/

Her er noen kontraster til hvordan ulike treningsprofiler framstiller trening, motivasjon og fokus. Hos de tre første er fokuset på øvelsene, på kroppens ferdigheter og prestasjon. Utseende er ikke like viktig fordi det er ikke hvordan kroppen ser ut men hva den får til som er poenget. Den siste som er CBE er et selfie på treningsstudio og minner meg om fjortiser på SATS som er der for å dokumentere på insta og snap at de trener enn for å faktisk bruke utstyret der til trening. 

• Liker 32
Skrevet
Lin11 skrev (2 timer siden):

Test app?? Har ikke hørt noe om det. Er ikke noe på app store.

Test apper ligger ikke med navn i app store. Er vel 1 år? siden de selv skulle få beta versjon av appen og de gleder seg til å vise.

selv skrev jeg meg på nyhetsbrev. Fikk bekreftelse på at jeg sto på e-post lista. Har aldri hørt noe etterpå...

Siden de holder liv i Netfit på Instagram kommer det nok noe etterhvert. 

• Liker 10
Skrevet

Selvsagt full oversikt over kaloriinnhold i denne middagen også. 

• Liker 18
Skrevet

Var det ikke Caroline som nesten aldri bruker filter?..Samtidig som hun sier livet har blitt så mye mer moro etter hun oppdaget filter! :ler:

4E27EAFD-1362-48AB-9603-40D122F910AB.jpeg

• Liker 19
Skrevet

Hun og Lars Erik har vært «vektstabile» i flere år skrives det i kommentarfeltet. Nei, disse overmenneskene skeier vel aldri ekstra ut i jula eller under ferier slik at de legger på seg noen gram eller kilo. :filer: Nok en gang viser hun hvor besatt av kropp og vekt hun er. Husker en leser kommenterte at hun så mye bedre ut etter å ha lagt på seg litt, Caroline svarte at hun hadde da ikke lagt på seg ett gram! 

• Liker 42
Skrevet
NewStart87 skrev (6 minutter siden):

Hun og Lars Erik har vært «vektstabile» i flere år skrives det i kommentarfeltet. Nei, disse overmenneskene skeier vel aldri ekstra ut i jula eller under ferier slik at de legger på seg noen gram eller kilo. :filer: Nok en gang viser hun hvor besatt av kropp og vekt hun er. Husker en leser kommenterte at hun så mye bedre ut etter å ha lagt på seg litt, Caroline svarte at hun hadde da ikke lagt på seg ett gram! 

Å være vektstabil betyr vel å legge på seg et par kilo og så ta det av igjen når jula er over helt av seg selv? 

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (41 minutter siden):

Å være vektstabil betyr vel å legge på seg et par kilo og så ta det av igjen når jula er over helt av seg selv? 

Tviler på at det er det Caroline mener når hun selv tidligere har uttalt hun «aldri legger på seg et gram». Husker godt jeg leste kommentaren i kommentarfeltet hennes og det var flere som reagerte. 

• Liker 21
Skrevet
NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Tviler på at det er det Caroline mener når hun selv tidligere har uttalt hun «aldri legger på seg et gram». Husker godt jeg leste kommentaren i kommentarfeltet hennes og det var flere som reagerte. 

Å trodde det var en skrivemåte jeg. Og hun ser jo unektelig  veldig slank ut 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...