Klaraku78 Skrevet 12. mars 2021 #37261 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Emma Marie skrev (6 timer siden): Da vet vi det! https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/10/laks-med-quinoa-gronnkal-og-gronne-linser/#comments Hun har jo to steder med gnagsår. Er bh'n alt for løs også da, eller har hun dratt tightsen opp og ned. Endret 12. mars 2021 av Klaraku78 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. mars 2021 #37262 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Hvis de nederste er fra tightsen, så lurer jeg på de øverste, identiske og helt parallelle sårene. De må jo komme fra samme type gnaging, altså fra treningstoppen. Da vet vi det. Balion-tights gnager på grunn av dårlig passform. Igjen er det CBE sin hang til å skryte av seg selv som medfører at produktet hun reklamerer for settes i dårlig lys. I føljetongen av perfeksjon la jeg merke til følgende. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/08/sondagstur-med-ozo/ I dette innlegget skriver hun: «Målet er å få ham stueren før vi drar på påskeferie, så jeg håper vi klarer det» CBE får så tilbakemeldinger fra flere med erfaring at det ikke er mulig. Hun gir seg ikke og svarer flere at det vil variere veldig fra hund til hund når de blir stuerene. Til slutt har hun fått så mange kommentarer at hun snur om, men tradisjon tro innrømmer hun ikke å ha tatt feil, hun skriver «Jeg var nok litt uklar, for vi regner jo selvsagt ikke med at han er 100 prosent stueren så raskt« Hvorfor ikke bare takke for tilbakemeldingene og innrømme at man gikk litt høyt ut? Endret 12. mars 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. mars 2021 #37263 Del Skrevet 12. mars 2021 To hoder, en tanke @Klaraku78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37264 Del Skrevet 12. mars 2021 herese skrev (På 10.3.2021 den 12.19): Hei! Og takk for oppsummering av Balion:) At vi er tre ansatte er riktig, det er meg (Therese) min mann (Marius) og så har vi av og til hatt min 70år gamle mor inne for å hjelpe oss i travle perioder:) Så du kan si at det er en skikkelig familiebedrift:) Min mann driver også et vaskefirma i tillegg så derfor er han knyttet til BergenTrappevask. Tidligere drev jeg en klinikk sammen med en venninne som het Bodyshapes, dette firma "overførte" jeg til venninnen som også har startet sitt eget treningsmerke. Så jeg er ikke knyttet til Bodyshapes lenger:) Det stemmer at vi er et nyoppstartet firma- lanserte vår første kolleksjon i 2017. Det har vært en tung og spennende reise. Og ja, vi har nok negative tall nå de første årene. Vi har spyttet alle sparepengene, ferie pengene etc inn i Balion for vi har virkelig tro på at vi skal få dette til å funke:) Det er SUPERTØFT men også veldig kjekt- spesielt når vi får så mange gode tilbakemeldinger på treningsklærne. Jeg er SÅ enig med at vi nå for tiden har veldig ensidige modeller og tro meg- vi prøver å finne modeller også i litt større størrelser. Vi har hatt mye av dette tidligere men i våre seneste kolleksjoner så har det dessverre ikke vært slik, og det er ikke en bevisst handling fra vår side. Det er vår faste fotograf som har som oppdrag å plukke ut for oss og hun utrykker at det er vanskelig å finne modeller i større størrelser i området hvor hun holder til (Bali). MEN vi har nå endelig funnet en nydelig dame og gleder oss veldig til å kjøre en shoot med henne! Så skal vi stå på videre for å finne flere! Jeg er litt overrasket over alt hatet her inne rettet mot Caroline, og syntes det er oppriktig trist at mennesker kan uttale seg på en slik ondsinnet måte mot noen! Spesielt mot andre kvinner! Om man blir så provosert av alt Caroline gjør så må man kanskje se på sitt eget selvbilde? Kanskje man skal snakke litt finere til seg selv også? For i bunn og grunn så vet jo alle at når man snakker negativt om andre så ligger ikke problemet hos andre- men seg selv. Ønsker dere en nydelig dag videre og oppfordrer til å heie på hverandre og bygge hverandre opp! Livet er tøft nok som det er -ikke sant? Vennlig hilsen Therese Balion Hei Therese! «Alt hatet»? Fordi jeg er kritisk til CBE sine metoder i SoMe, så skal jeg ha meg frabedt at jeg hater Caroline! Er helt med på å heie på andre og løfte dem opp, men når noen driver heftig eksponering av barn, lyver og henger ut folk i eget kommentarfelt, ja, da er det litt vanskelig for meg å heie på dem. Men at jeg hater Caroline skal jeg ha meg frabedt å bli beskyldt for. Og slik hersketeknikk du bedriver når du skriver at man må se på eget selvbilde fordi man blir provosert av Caroline er jo rent vrøvl. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37265 Del Skrevet 12. mars 2021 Emma Marie skrev (7 timer siden): Da vet vi det! https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/10/laks-med-quinoa-gronnkal-og-gronne-linser/#comments Selvsagt😂 Så det hun sier er at det sponsede tøyet ikke passer til å trene i for slanke folk. Spesielt. Og til deg som leser her inne for så å gjenfortelle til ‘venninnen’ din, du er den sørgeligste av oss alle. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37266 Del Skrevet 12. mars 2021 Emma Marie skrev (7 timer siden): Da vet vi det! https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/10/laks-med-quinoa-gronnkal-og-gronne-linser/#comments Hun har jo (hvis hun ikke poserer, redigerer eller bruker filter) en vanlig slank kropp. Hvis treningstøyet gnager på en helt vanlig kropp, hvem er da målgruppen for denne tightsen? 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lenebu Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37267 Del Skrevet 12. mars 2021 Aha, så hun er for tynn for XS nå. Bare i midjen da, stumpen er jo 🍑🔥. Jeg synes faktisk balion.no er ganske flinke til å skrive om klærne er små eller store i størrelsen, på de fleste tightsene står det at hvis du vipper mellom to størrelser burde du gå for den minste/største, alt ettersom. Kanskje hun er redd noen skal tro hun vipper mellom XS og S og derfor må insinuere at det er XXS og XS. Jeg vet ikke hvilken tights hun hadde på seg da hun fikk gnagsårene, men den på bildet av gnagsårene ser i hvert fall ikke løs ut rundt midjen og ligner på en av flere lyse modeller som i følge balion.no er små i størrelsen. 19 minutter siden, Frk.Fjas said: Hun har jo (hvis hun ikke poserer, redigerer eller bruker filter) en vanlig slank kropp. Hvis treningstøyet gnager på en helt vanlig kropp, hvem er da målgruppen for denne tightsen? Kanskje målgruppen er feite KG-kjerringer som oss? I så fall rart valg av reklamekanal, og enda rarere at bedriftseier stakk innom tråden for å kalle samtlige bidragsytere misunnelige før hun dro sin vei. Siden CBE nå har bekreftet at merkene var forårsaket av en tights kan folk her inne i hvert fall slutte å hardnakket påstå at gnagsårene åpenbart kommer fra et pulsbelte. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. mars 2021 #37268 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Hvis man får brannsår av en tights ville jeg tenkt det er materialet det er noe galt med. Men dette var vel den eneste sponsoren av treningsklær til Netfit som meldte seg. Endret 12. mars 2021 av Surikatt 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mars 2021 #37269 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) FruRosa skrev (På 8.3.2021 den 13.52): Tidenes gnagsår/brannsår er elendig reklame for treningstøyet! Man ser jo tydelig at det er linningen på buksen og toppen som har laget merkene. Siterer meg selv, for nå er jeg provosert! Det var jeg som først kommenterte disse gnagsårene, i innlegget jeg har sitert. Utgangspunktet for diskusjonen var IKKE størrelsen på klærne, men at dette var dårlig reklame! Endret 12. mars 2021 av FruRosa Tastefeil 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37270 Del Skrevet 12. mars 2021 Og det var HUN SELV som henledet oppmerksomheten på sårene! Jeg hadde i alle fall ikke lagt merke til dem om ikke CBE selv hadde beskrevet dem! Det er ikke "vi" som har skyld i at bedriften driver elendig reklame for treningsklærne! Vedlagt skjermdump med hennes tekst: 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 12. mars 2021 #37271 Del Skrevet 12. mars 2021 Nytt lavmål fra Berg Eriksen. At noen gidder å samarbeide med den navlebeskuende bedriften der, som er kun opptatt av å inspirere seg selv er hinsides. Er virkelig annonsørene så hodeløse at de ikke ser hva de betaler for? Eller er Treasures AS så billige å bruke i disse dager, at her trumfer pris for annonsen alt? Og når de først skal forklare disse brannsårene, så hadde det vært for annonsøren sin skyld vært smart å konstruere en annen løgn. Mitt stalltips ; pulsbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Katten89 Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37272 Del Skrevet 12. mars 2021 Jeg tenker at intensjonen med å vise brannsårene var å vise hvor "hard core" løper hun er. Må virkelig være en lang og intens tur når man får gnagsår.. Og i den sammenheng glemte hun vel at hun egentlig skal drive reklame for nevnte treningstøy.. Oopsi 🤭 Når det gjelder hundeholdet så tenker jeg vi kan roe fem hakk. Den hunden har det nok helt supert så fokuserte som de er på den! MEN om den får nok mosjon som voksen hund gjenstår å se. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 12. mars 2021 #37273 Del Skrevet 12. mars 2021 Emma Marie skrev (10 timer siden): Da vet vi det! https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/10/laks-med-quinoa-gronnkal-og-gronne-linser/#comments Den forklaringen forstår jeg lite av. Hvis tightsen er løs i livet og stram rundt rumpe og hofte vil det jo bli en glipe mellom tights og korsrygg i oppreist stilling. Hvordan kan den gnisse og lage sår da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 12. mars 2021 #37274 Del Skrevet 12. mars 2021 Bettys skrev (6 minutter siden): Den forklaringen forstår jeg lite av. Hvis tightsen er løs i livet og stram rundt rumpe og hofte vil det jo bli en glipe mellom tights og korsrygg i oppreist stilling. Hvordan kan den gnisse og lage sår da? Fordi Berg Eriksen er overjordisk tynn, og lever i et parallelt univers hvor dette er mulig. Neida, fra spøk til alvor. Dette viser hvor lite fokusert de er på betalende annonsører, og er mer opptatt av å fronte egne greier (NetFit). Narrativet som skal selges er at man blir «tynn» med Netfit, så tynn at man får gnagsår hvis man trener. Det var dagens «thinspo» fra Berg Eriksen og Netfit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. mars 2021 #37275 Del Skrevet 12. mars 2021 Katten89 skrev (36 minutter siden): Jeg tenker at intensjonen med å vise brannsårene var å vise hvor "hard core" løper hun er. Må virkelig være en lang og intens tur når man får gnagsår.. Og i den sammenheng glemte hun vel at hun egentlig skal drive reklame for nevnte treningstøy.. Oopsi 🤭 Når det gjelder hundeholdet så tenker jeg vi kan roe fem hakk. Den hunden har det nok helt supert så fokuserte som de er på den! MEN om den får nok mosjon som voksen hund gjenstår å se. Det tror jeg også. I sin iver etter å skryte av hvor barsk og determinert hun er i treningen sin ble samarbeidspartneren ofret. Jeg har på følelsen av at slike glipper (og det har det jo vært en del av gjennom årene) kommer av at hun ikke selv klarer å skille jobben sin og privatlivet. Alt er et sammensurium også for henne og der for havner hun til stadighet i situasjoner hvor hun mener seg personlig angrepet selv om alt hun publiserer (også det som burde være privat) publiseres av og hos bedriften. Hun burde skaffe seg bedre rådgivere enn dem som pusher på enda mer utvisking av skillet mellom privat og bedrift. Det vil si alle som har noe å tjene på det utviskede skille, hvilket vel igjen vil si alle i SoMe-bransjen. SoMe-bransjen, slik de fleste praktiserer, er giftig både for seg selv, for leserne og ikke minst for de helt uskyldige som barna. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 12. mars 2021 #37276 Del Skrevet 12. mars 2021 Forøvrig litt komisk at man så ironisk påpeker at KG-brukerne løser verdensproblemer, når man selv ikke akkurat har tidenes mest samfunnskritiske jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 12. mars 2021 Populært innlegg #37277 Del Skrevet 12. mars 2021 Bettys skrev (19 minutter siden): Den forklaringen forstår jeg lite av. Hvis tightsen er løs i livet og stram rundt rumpe og hofte vil det jo bli en glipe mellom tights og korsrygg i oppreist stilling. Hvordan kan den gnisse og lage sår da? Under bevegelse. Samme som en sko som ikke er knytet riktig gir friksjon og gnagsår. Spesielt hvis foten er fuktig. Feil passform er ikke bra. Det jeg lurer på er at hvis ikke tightsen passer normalt slanke damer. CBE er jo helt normalt slank på andre bilder enn de som hun selv publiserer med slim-filter, posering eller mannen "hjelper" litt i Photoshop. Ikke vet vi hvordan den sitter på litt større damer heller for det har så langt ikke vært mulig å få modeller eller influencere i det spektret. Så hvem passer da denne tightsen til? Til Balions forsvar så skal det nevnes at CBE er notorisk dårlig til å velge klær med riktig størrelse. Det er stadig vekk glidelåser og sømmer som skriker etter hjelp i det som publiseres hos CBE.no. Så fullt mulig tightsen sitter godt og ikke lager gnagsår om man velger rett størrelse. Selv for oss som har treningsøkter på mer enn en time. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 12. mars 2021 #37278 Del Skrevet 12. mars 2021 Inocybe skrev (13 minutter siden): Under bevegelse. Samme som en sko som ikke er knytet riktig gir friksjon og gnagsår. Spesielt hvis foten er fuktig. Feil passform er ikke bra. Det jeg lurer på er at hvis ikke tightsen passer normalt slanke damer. CBE er jo helt normalt slank på andre bilder enn de som hun selv publiserer med slim-filter, posering eller mannen "hjelper" litt i Photoshop. Ikke vet vi hvordan den sitter på litt større damer heller for det har så langt ikke vært mulig å få modeller eller influencere i det spektret. Så hvem passer da denne tightsen til? Til Balions forsvar så skal det nevnes at CBE er notorisk dårlig til å velge klær med riktig størrelse. Det er stadig vekk glidelåser og sømmer som skriker etter hjelp i det som publiseres hos CBE.no. Så fullt mulig tightsen sitter godt og ikke lager gnagsår om man velger rett størrelse. Selv for oss som har treningsøkter på mer enn en time. Veldig rart at tightsen i bevegelse laget en helt rett strek langs ryggen da. Men uansett ikke en god reklame for Balion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. mars 2021 #37279 Del Skrevet 12. mars 2021 Bettys skrev (11 minutter siden): Veldig rart at tightsen i bevegelse laget en helt rett strek langs ryggen da. Men uansett ikke en god reklame for Balion. At det er alt annet enn vel gjennomført reklame er vi helt enige om. Tror fortsatt det er tightsen på grunn av dårlig passform/feil størrelse/uhensiktsmessig design. Det er hvert fall ikke pulsbelte i midjehøyde som en CBE-forsvarer prøvde seg på 😂 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 12. mars 2021 #37280 Del Skrevet 12. mars 2021 Inocybe skrev (24 minutter siden): At det er alt annet enn vel gjennomført reklame er vi helt enige om. Tror fortsatt det er tightsen på grunn av dårlig passform/feil størrelse/uhensiktsmessig design. Det er hvert fall ikke pulsbelte i midjehøyde som en CBE-forsvarer prøvde seg på 😂 Pulsbelte er det nok ikke, nei😆 Jeg synes det ser ut som klærne har gnagd seg inn, det tyder mer på for trang tights enn for vid, men det passer nok ikke inn i narrativet CBE skal selge inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå