Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Hvis de nederste er fra tightsen, så lurer jeg på de øverste, identiske og helt parallelle sårene. De må jo komme fra samme type gnaging, altså fra treningstoppen. 

Da vet vi det.  Balion-tights gnager på grunn av dårlig passform. Igjen er det CBE sin hang til å skryte av seg selv som medfører at produktet hun reklamerer for settes i dårlig lys. 

I føljetongen av perfeksjon la jeg merke til følgende.

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/08/sondagstur-med-ozo/ I dette  innlegget skriver hun: «Målet er å få ham stueren før vi drar på påskeferie, så jeg håper vi klarer det»

CBE får så tilbakemeldinger fra flere med erfaring at det ikke er mulig. Hun gir seg ikke og svarer flere at det vil variere veldig fra hund til hund når de blir stuerene. Til slutt har hun fått så mange kommentarer at hun snur om, men tradisjon tro innrømmer hun ikke å ha tatt feil, hun skriver «Jeg var nok litt uklar, for vi regner jo selvsagt ikke med at han er 100 prosent stueren så raskt«

Hvorfor ikke bare takke for tilbakemeldingene og innrømme at man gikk litt høyt ut? 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man får brannsår av en tights ville jeg tenkt det er materialet det er noe galt med.  Men dette var vel den eneste sponsoren av treningsklær til Netfit som meldte seg. 

Endret av Surikatt
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 8.3.2021 den 13.52):

Tidenes gnagsår/brannsår er elendig reklame for treningstøyet!

Man ser jo tydelig at det er linningen på buksen og toppen som har laget merkene.

20210308_135350.jpg

Siterer meg selv, for nå er jeg provosert!

Det var jeg som først kommenterte disse gnagsårene, i innlegget jeg har sitert. Utgangspunktet for diskusjonen var IKKE størrelsen på klærne, men at dette var dårlig reklame!

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Nytt lavmål fra Berg Eriksen. At noen gidder å samarbeide med den navlebeskuende bedriften der, som er kun opptatt av å inspirere seg selv er hinsides. Er virkelig annonsørene så hodeløse at de ikke ser hva de betaler for? Eller er Treasures AS så billige å bruke i disse dager, at her trumfer pris for annonsen alt? Og når de først skal forklare disse brannsårene, så hadde det vært for annonsøren sin skyld vært smart å konstruere en annen løgn. Mitt stalltips ; pulsbelte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Emma Marie skrev (10 timer siden):

Den forklaringen forstår jeg lite av. Hvis tightsen er løs i livet og stram rundt rumpe og hofte vil det jo bli en glipe mellom tights og korsrygg  i oppreist stilling. Hvordan kan den gnisse og lage sår da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Bettys skrev (6 minutter siden):

Den forklaringen forstår jeg lite av. Hvis tightsen er løs i livet og stram rundt rumpe og hofte vil det jo bli en glipe mellom tights og korsrygg  i oppreist stilling. Hvordan kan den gnisse og lage sår da? 

Fordi Berg Eriksen er overjordisk tynn, og lever i et parallelt univers hvor dette er mulig. Neida, fra spøk til alvor. Dette viser hvor lite fokusert de er på betalende annonsører, og er mer opptatt av å fronte egne greier (NetFit). Narrativet som skal selges er at man blir «tynn» med Netfit, så tynn at man får gnagsår hvis man trener. Det var dagens «thinspo» fra Berg Eriksen og Netfit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (36 minutter siden):

Jeg tenker at intensjonen med å vise brannsårene var å vise hvor "hard core" løper hun er. Må virkelig være en lang og intens tur når man får gnagsår.. Og i den sammenheng glemte hun vel at hun egentlig skal drive reklame for nevnte treningstøy.. Oopsi 🤭

Når det gjelder hundeholdet så tenker jeg vi kan roe fem hakk. Den hunden har det nok helt supert så fokuserte som de er på den!
MEN om den får nok mosjon som voksen hund gjenstår å se. 

Det tror jeg også. I sin iver etter å skryte av hvor barsk og determinert hun er i treningen sin ble samarbeidspartneren ofret.
Jeg har på følelsen av at slike glipper (og det har det jo vært en del av gjennom årene) kommer av at hun ikke selv klarer å skille jobben sin og privatlivet. Alt er et sammensurium også for henne og der for havner hun til stadighet i situasjoner hvor hun mener seg personlig angrepet selv om alt hun publiserer (også det som burde være privat) publiseres av og hos bedriften. Hun burde skaffe seg bedre rådgivere enn dem som pusher på enda mer utvisking av skillet mellom privat og bedrift. Det vil si alle som har noe å tjene på det utviskede skille, hvilket vel igjen vil si alle i SoMe-bransjen. SoMe-bransjen, slik de fleste praktiserer, er giftig både for seg selv, for leserne og ikke minst for de helt uskyldige som barna. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Forøvrig litt komisk at man så ironisk påpeker at KG-brukerne løser verdensproblemer, når man selv ikke akkurat har tidenes mest samfunnskritiske jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bettys
Inocybe skrev (13 minutter siden):

Under bevegelse. Samme som en sko som ikke er knytet riktig gir friksjon og gnagsår. Spesielt hvis foten er fuktig. Feil passform er ikke bra.

Det jeg lurer på er at hvis ikke tightsen passer normalt slanke damer. CBE er jo helt normalt slank på andre bilder enn de som hun selv publiserer med slim-filter, posering eller mannen "hjelper" litt i Photoshop. Ikke vet vi hvordan den sitter på litt større damer heller for det har så langt ikke vært mulig å få modeller eller influencere i det spektret. Så hvem passer da denne tightsen til?

Til Balions forsvar så skal det nevnes at CBE er notorisk dårlig til å velge klær med riktig størrelse. Det er stadig vekk glidelåser og sømmer som skriker etter hjelp i det som publiseres hos CBE.no. Så fullt mulig tightsen sitter godt og ikke lager gnagsår om man velger rett størrelse. Selv for oss som har treningsøkter på mer enn en time. 

Veldig rart at tightsen i bevegelse laget en helt rett strek langs ryggen da. 
Men uansett ikke en god reklame for Balion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (11 minutter siden):

Veldig rart at tightsen i bevegelse laget en helt rett strek langs ryggen da. 
Men uansett ikke en god reklame for Balion. 

At det er alt annet enn vel gjennomført reklame er vi helt enige om.

Tror fortsatt det er tightsen på grunn av dårlig passform/feil størrelse/uhensiktsmessig design. 
Det er hvert fall ikke pulsbelte i midjehøyde som en CBE-forsvarer prøvde seg på 😂 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Inocybe skrev (24 minutter siden):

At det er alt annet enn vel gjennomført reklame er vi helt enige om.

Tror fortsatt det er tightsen på grunn av dårlig passform/feil størrelse/uhensiktsmessig design. 
Det er hvert fall ikke pulsbelte i midjehøyde som en CBE-forsvarer prøvde seg på 😂 

Pulsbelte er det nok ikke, nei😆 Jeg synes det ser ut som klærne har gnagd seg inn, det tyder mer på for trang tights enn for vid, men det passer nok ikke inn i narrativet CBE skal selge inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...