Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
¤flicka¤ skrev (19 minutter siden):

Slik det er nå har hun uansett etterlatt tvil om hvor gnagsårene/brannsårene kommer fra. Det er ikke god reklame for tøyet hun hadde på seg. Hvis det er slik at det skyldes pulsbelte/ryggsekk/magebelte/noe annet burde hun presiserer det en gang for alle. Inntrykket mange sitter med nå er at det er klærne sin skyld. Det bør dere ta opp med henne umiddelbart, @herese

Takk! Her fikk du satt ord på det jeg tenker. CBE poserer i treningstopp og tights fra Balion, og viser frem brannsår/gnagsår på ryggen. Ett sett i høyde med toppen, og ett ved bukselinninga. Det er meget mulig disse kommer fra pulsbelte, magebelte eller lignende, men på bildet har hun kun på seg treningstøyet fra Balion, og for meg er det da dette som linkes til gnagsårene. CBE sier ingenting om hva gnagsårene kommer av, kun at hun har fått noen solide gnagsår/brannsår etter helgens treningstur.

• Liker 44
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Roadrunner skrev (10 minutter siden):

Takk! Her fikk du satt ord på det jeg tenker. CBE poserer i treningstopp og tights fra Balion, og viser frem brannsår/gnagsår på ryggen. Ett sett i høyde med toppen, og ett ved bukselinninga. Det er meget mulig disse kommer fra pulsbelte, magebelte eller lignende, men på bildet har hun kun på seg treningstøyet fra Balion, og for meg er det da dette som linkes til gnagsårene. CBE sier ingenting om hva gnagsårene kommer av, kun at hun har fått noen solide gnagsår/brannsår etter helgens treningstur.

Nemlig. CBE vrir helt selv historien slik at gnagsårene kommer av treningstøyet til samarbeidspartneren Balion. Det er den naturlige konklusjonen ut fra bildet CBE la ut. Kommer de fra noe annet hadde det vært naturlig å beskytte produktet (treningsklærne) man får penger for å reklamere for med en forklaring.

Det hjelper så uendelig lite at den hvite ridderen @Levina iler til med en bortforklaring som ikke kan stemme eller at representanten fra Balion avfeier alt med hat i stedet for å beskytte produktet hun ellers kjemper så hardt for.

Igjen. Utrolig pinlig SoMe-håndtering. 

• Liker 41
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Det er en real smekk da, å poste noe som i så stor grad slår tilbake på samarbeidspartneren. Det er helt legitim kritikk som går på jobbutførelsen. 

Og da er det morsomt å se at metakritikk som vanlig er eneste motargument.

Jeg har en utfordring til hvem som helst som har CBE-positive øyne og det er å komme med en plausibel og dokumenterbar forklaring på hva gnagsåret i midjehøyde handler om hvis det ikke er treningstightsen. 

Merk også at de parallelle gnagsårene er identiske, det betyr jo at de er laget på samme vis. 

Anyone?

Endret av CecilieX
Rettskriving
Skrevet (endret)

På bilder/video fra mølleløping bruker hun ikke pulsbelte og heller ikke ute. Pulsklokken med håndleddspuls vises ofte.
PT-mannen/ coach Eriksen har snakket om laktatmåling og fortalt hvor unøyaktig klokken er...

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 40
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (På 10.3.2021 den 17.04):

Nå får jeg litt vondt av balion-gründeren som nok sitter med en rimelig uggen følelse nå. 

Intensjonen var nok god, men med en syltynn forklaring på hvorfor modellene på nettsidene ikke bare er tynne, men faktisk redigert enda tynnere, samt en syrlig antydning om at alle som kritiserer Caroline er misunnelige og trenger å elske seg selv mer ble dette noe av det pinligste jeg har sett her inne. 

Det lå nok ikke så veldig bevisste vurderinger bak dette samarbeidet.  Begge partene sliter i alle fall med troverdighet.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 32
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 minutter siden):

Nå får jeg litt vondt av balion-gründeren som nok sitter med en rimelig uggen følelse nå. 

Intensjonen var nok god, men med en syltynn forklaring på hvorfor modellene på nettsidene ikke bare er tynne, men faktisk redigert enda tynnere, samt en syrlig antydning om at alle som kritiserer Caroline er misunnelige og trenger å elske seg selv mer ble dette noe av det pinligste jeg har sett her inne. 

Ja, det er virkelig pinlig deluxe, og det å opprette en bruker på KG ene og alene for å komme med en så dårlig forsvarstale og ikke komme med skikkelig motsvar når andre viser til seriøse grunner til at CBE får kritikk, ja, da bare ber man om at omdømme til firmaet ikke blir noe bedre

• Liker 42
Skrevet
Mrs Bella skrev (35 minutter siden):

På bilder/video fra mølleløping bruker hun ikke pulsbelte. Heller ikke når hun har løpt ute. Pulsklokken med håndleddspuls vises ofte.
PT-mannen/ coach Eriksen har snakket om laktatmåling og fortalt hvor unøyaktig klokken er...

(...)

Hvordan vet du at hun ikke bruker pulsbelte når hun løper ute? De fleste halvgode klokker er kompatible med belte hvis man ønsker mer nøyaktig måling av puls. Så lenge hun har klær på seg når hun løper, så kan vel ikke vi vite hva hun har eller ikke har under de.

Mulig at hun har informert om dette på blogg eller insta altså, det vet ikke jeg, for jeg følger ikke henne. 

• Liker 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet du at hun ikke bruker pulsbelte når hun løper ute? De fleste halvgode klokker er kompatible med belte hvis man ønsker mer nøyaktig måling av puls. Så lenge hun har klær på seg når hun løper, så kan vel ikke vi vite hva hun har eller ikke har under de.

Mulig at hun har informert om dette på blogg eller insta altså, det vet ikke jeg, for jeg følger ikke henne. 

Hun løper på mølle kun i ført trenings BH. Der ser man særdeles enkelt at hun ikke har pulsbelte på, og hun har det i alle fall ikke der gnagsåret er, for det er på korsryggen og der har vel ingen pulsbeltet.. om du da ikke hører på fosterlyd. 

• Liker 34
Skrevet
123Frustrert skrev (5 minutter siden):

Hun løper på mølle kun i ført trenings BH. Der ser man særdeles enkelt at hun ikke har pulsbelte på, og hun har det i alle fall ikke der gnagsåret er, for det er på korsryggen og der har vel ingen pulsbeltet.. om du da ikke hører på fosterlyd. 

At hun trener i sportsbh inne har jeg fått med meg, det var derfor jeg spesifiserte når hun løper UTE i spørsmålet mitt. Jeg har heller ikke kommet med noen påstander om hvorvidt de mye omtalte gnagsårene kommer av det ene eller det andre, for det er virkelig totalt uinteressant. Da er det faktisk mer interessant at en som i alle fall gir uttrykk for å trene både mye og målrettet kardio som CBE ikke ser nytten av å måle puls/effekt av innsatsen mest mulig nøyaktig.

• Liker 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (Akkurat nå):

At hun trener i sportsbh inne har jeg fått med meg, det var derfor jeg spesifiserte når hun løper UTE i spørsmålet mitt. Jeg har heller ikke kommet med noen påstander om hvorvidt de mye omtalte gnagsårene kommer av det ene eller det andre, for det er virkelig totalt uinteressant. Da er det faktisk mer interessant at en som i alle fall gir uttrykk for å trene både mye og målrettet kardio som CBE ikke ser nytten av å måle puls/effekt av innsatsen mest mulig nøyaktig.

Har aldri sett t damen løper med pulsbelte, rett og slett. Uansett; om hun hadde hatt pulsbeltet har man jo ikke dette i korsryggen, hvor gnagsåret er. Pulsbeltet må jo ligge der hvor man måler puls. Dette er bare en måte å ro seg vekk fra at de kanskje var litt for kjappe med å legge ut kritikk av klærne hun har fått sponset også angrer deg seg og både cbe.no og eierne av balion må trå til på kvinneguiden for å rette opp i feilen de har gjort. 

og ja! Jeg tipper også at det legges ut trening med pulsbeltet før uken er omme. kanskje skigåing med en lånt trekkhund, i tights og bh med treningsbeltet godt synlig, med teksten; det er selen til trekkhunden som gjør at jeg får gnagsår!! 

• Liker 33
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (13 minutter siden):

Ute løper hun også ofte med sportsbh for hun løper sjeldent ute når været ikke er helt perfekt. Evt bruker hun en løpejakke over BHen men økten er som oftes vel krydret med selfier med kløft og bh godt synlig for det.

Jeg vil si at på nivået og med treningsmålet til CBE er pulsmåling på armen mer enn godt nok. 

• Liker 23
Skrevet

Ballion gründeren tittet innom, men stakk igjen? Dumt, hadde tenkt til å spørre henne om hva hun syntes om barne eksponering. Så på Instagram story at det har skjedd idag igjen..

• Liker 23
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg ble fristet til å handle hos Ballion. Tvert imot, nå vet jeg hvor jeg ikke skal handle! 

• Liker 36
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Levina skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er ganske dårlig å komme med kritikk av tøyet hun bruker,  når gnagsårene kommer av pulsbeltet. Antagelig så er du ikke kjent med treningsøkter hvor man svetter og bruker pulsbelte, for da hadde du nok uttalt deg bedre.  Veldig mange opplever slike gnagesår, som forsvinner ganske raskt. Nok engang så er det påstander her inne som ikke har rot i virkeligheten. At mange av dere holder på slik dere gjør med hets og kritikk dagen lang. Gå inn i dere selv og finn ut hvorfor dere må projisere så mye negativt om CBE. 

Hvis Caroline Berg Eriksen har pulsbelte rundt magen, da har hun som treningsguru misforstått totalt. Og at hun nok en gang ikke klarer å levere i forhold til annonsør, det er heller ikke nytt. Er ikke imponert over produktene eller annonsørene som bruker CBE som reklamekanal. Sier noe om hva slags etiske standarder de innehar. Og når de trekker misunnelse og hat kortet, viser det også den manglende evnen til refleksjon. Kanskje folk flest tenker over hva annonsørene står for? Og at bruk av enkelte influensere ikke er et smart trekk? Men på den andre siden, måten enkelte håndterer kritikk og spørsmål viser til at inntjening betyr mer enn noe annet. 

Endret av Lin11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...