Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klaraku78 skrev (1 time siden):

Ut i fra hva de har vist frem i sine kanaler, så var det nok ikke mye jobbing før de fikk hund heller. Dagene brukes mest til trening og egenpleie virker det som. Hun har vel noen få blogginnlegg i uka, og netfit blir vel oppdatert 1-2 ganger i uka. LK skal vel gjennomføre noen løp til sommeren, så det virker som om han bruker mye av tiden sin til forberedelser. Hva de tjener penger på kan man jo begynne å lure på.... 

Det kan man si. For folk som jobber kommer løping i tillegg. Han er ikke en profesjonell løper, akkurat. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isola2 skrev (4 timer siden):

Enn å påstå noe slikt...hun har da brukt samme str siden ungdomsskolen!

Vet det. Hun bruker vel xxxxxxxxxxxxxx small eller noe sånt 😂🤣😂🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Pulsbelte KAN forklare det øverste gnagsåret, men ikke det som sitter nede ved bukselinningen. Det nederste ser verst ut, så der har det gnisset veldig.

Hvor finner man dette bildet ? Gnagsår på ryggen høres jo veldig spesielt ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (14 timer siden):

Selv den gangen hun hadde avtale med Getinspired og kunne fråtse ubegrenset i treningstøy kan jeg telle på en hånd de gangen jeg tenkte treningsantrekket var passende til vær og formål. Bare rart. 

Hallepall2 har er poeng. Det virker mer som utkledning enn påkledning. 

Hahaha, hva er det hun har på seg på videoen på insta? Ser altså så merkelig ut, også løper hun litt som Phoebe i Friends 😂🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine85 skrev (7 minutter siden):

Hahaha, hva er det hun har på seg på videoen på insta? Ser altså så merkelig ut, også løper hun litt som Phoebe i Friends 😂🙈

Hahaha det var dagens! Hun løper jo som Phoebe i Friends ❤

Endret av Iben02
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det kan være slitsomt å løpe og holde inn magen. Klær som dekker magen kan anbefales. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (52 minutter siden):

Hvor finner man dette bildet ? Gnagsår på ryggen høres jo veldig spesielt ut. 

Det ligger i tråden allerede,  men legger det inn på nytt.

20210309_194320.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Stine85 skrev (35 minutter siden):

Det ble jo veldig uklart og blurry siden LKE tydeligvis løp bak og ved siden av. Ser ut som en forfølgelsesfilm egentlig, ut i fra vinklene det er filmet fra og genseren som flagrer rundt 😆 Men det er jo supert for bikkja at CBE er mye mer utendørs nå 👍 

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal inspirere andre til å løpe, kan det jo være en god ide’ med en sånn video, alle kan løpe, liksom. For Netfit, derimot; ikke en god ide’. Jeg hadde ikke tatt i mot løpetips derfra. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes dårligste reklame for Balion. Hvis man får brannsår etter bare 16 km eller under to timers aktivitet har klærne ikke god fit.

Regner med CBE igjen seiler opp som annonsørenes favoritt på neste Vixen eller iherdig å ha portrettert klesmerket som betydelig mer velegnet til selfies enn aktiv livsstil. 

Endret av Inocybe
La til noe.
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
NewStart87 skrev (2 timer siden):

Spot on under løpefilmen fra skogen 😂

982E2EFA-B6D8-46F4-928E-5188BFAC94A2.jpeg

Artig at flere fikk samme følelsen 🙈De kan overraskende lite, selv etter 12 år i formidlingsbransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Inocybe skrev (14 minutter siden):

Tidenes dårligste reklame for Balion. Hvis man får brannsår etter bare 16 km eller under to timers aktivitet har klærne ikke god fit.

Regner med CBE igjen seiler opp som annonsørenes favoritt på neste Vixen eller iherdig å ha portrettert klesmerket som betydelig mer velegnet til selfies enn aktiv livsstil. 

Det beviser bare at CBE bruker for trange klær. Og det vet vel alle som følger sånn noenlunde med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun skulle bruke størrelse s istedet for xs. Har aldri opplevd brannsår på ryggen etter å ha vært på løpetur.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (24 minutter siden):

Tidenes dårligste reklame for Balion

At Balion fortsetter og fortsetter med å sponse denne tragedien skjønner jeg ikke, men men, er vel noen i den bedriften der som verken har gangsyn eller ikke skjønner at det på sikt ikke er til deres beste å bli forbundet med sånt jalla-opplegg som CBE/Treasures utøver

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Får se hvordan tallene til relativt nystartede Balion slår ut: Balion.no AS - 922053987 - Hordvik - Se Regnskap, Roller og mer (proff.no)

At det er røde tall/negative tall i starten er ikke uvanlig hos nystartede firma.

Men 3 ansatte, der den ene er involvert i bla. trappevask as, virker jo litt B. (sorry Balion om det er jeg som ikke forstår meg på firma), dessuten hengekøyer for utendørssoving og altså treningsklær.

Firmaets adresse er samme som eier (?) sin bostad. T (eier) jobber også med body shaping gjennom en eller annen mystisk sak jeg ikke forstår på deres egen hjemmeside: Kontakt oss | bodyshapeshomepage (wixsite.com)

Therese Ariane Sundbotten Lilletvedt – 4 roller i norsk næringsliv (proff.no)

Skal sies Trustpilot gir Balion gode karakterer!

Selv om Balion ikke akkurat følger opp at de selv vil være treningsklær for alle størrelser og former. Modellene er veldig ensidige.  Noe som ikke er veldig trendig nå, der mange merker, som Adidas, promoterer sine klær med modeller i alle varianter.

Hjemmesiden kan jobbes med, på "om oss": Om oss (balion.no)

Og drøyt 11 tusen føger, aner ikke om det er bra siffrer for online treningstøy? B A Lion 🦁 “Be a Lion” (@balion.no) • Instagram-bilder og -videoer

Social blade er ikke positivt: B A Lion ? “Be a Lion”'s Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics)

Med tanke på at sosiale medier virker som fremste reklamepost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg.

Hey, BalionAS her skal dere få en egen presentason av nettsiden deres. Jeg får ikke lyst til å trene av dette: "BALion - Sportswear"

Har dere bomma litt på  Sarpsborgske versjonen av https://www.balion.no

Endret av Revenge o'Cavatina
skriveleif
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
Revenge o'Cavatina skrev (22 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg.

Hey, Balion.AS her skal dere få en egen presentason av nettsiden deres. Jeg får ikke lyst til å trene av dette: "BALion - Sportswear"

Har dere bomma litt på Sarpsbørgske versjoner av https://www.balion.no

Herregud, hvem over 14 år kjøper noe som heter "gold digger"?? Med diger lysflekk/photoshop i skrevet?

Og stakkarn, hva har skjedd med arm og hofte her?? Imgur: The magic of the Internet

Under "Nyheter" til Balion: flere miss med sofa som plutselig minsker i høyde, farge/bakgrunn som bytter plass. Et gjentagende tema på sidene, dessverre.

Nyheter - B A Lion

For de som følger LITT med i sosiale medier og for eksempem Danae Mercer, så er jo alle trix i boka (bli smalest mulig) tatt med på hjemmesiden..

Danae | Angles + Self Love (@danaemercer) • Foton och videoklipp på Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tranedatter skrev (8 timer siden):

- Forkortet innlegget  selv om alt som står egentlig er veldig interessant :) 

Selv om Balion ikke akkurat følger opp at de selv vil være treningsklær for alle størrelser og former. Modellene er veldig ensidige.  Noe som ikke er veldig trendig nå, der mange merker, som Adidas, promoterer sine klær med modeller i alle varianter.

Hjemmesiden kan jobbes med, på "om oss": Om oss (balion.no)

Har ikke vært å tittet på hjemmesiden til Balion før, men ja påfallende så ensidige modeller de har. Samme med dem de reklamerer hos. Alle er klin like med identiske kroppstyper. Jeg er selv slank og fit men kan ikke si jeg fristes. Jeg misliker nemlig sterkt dobbelmoral som når Balion på ene siden skryter av å være et merke for alle kroppstyper samtidig som de aktivt bygger opp om det snevre ensidige tynnhets-idealet med valg av modeller og samarbeidspartner som carolinebergeriksen.no. 

Sitat fra Om oss:  https://www.balion.no/pages/om-oss

"JEG HAR VIRKELIG
satset alt på å lage treningsklær til kvinner,
KVINNER SOM ØNSKER Å FØLE SEG VEL I TRENINGSKLÆR, MEN SOM IKKE ØNSKER Å VISE BULKEN PÅ MAGEN ELLER SOM IKKE KLARER Å SLIPPE SEG HELT LØS PÅ TRENING FORDI MAN IKKE FØLER SEG VEL.

JEG BRENNER FOR DETTE, OG MERKET REFLEKTERER VIRKELIG

Balion har virkelig funnet en sjelefrende i CBE. Begge skryter av sunne verdier og avslappet forhold til kropp mens det virkeligere budskapet handler om kroppspress og thinspo.

Til slutt. Ja @tranedatter Hvem kaller et plagg for Golddigger??? 🤮 Her skal det overfladiske kvinneundertrykkende promoteres. 

PS. Beklager formateringen. Blir alltid tull når jeg limer inn fra andre steder. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg visste om disse trening-BHene er bra, de var jo kraftig nedsatt, og gode trenings-BH'er er vanskelig å finne! Noen som vet? (Nei, tar ikke CBE's ord for god fisk her... 😅)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...