Gladidagogså Skrevet 9. mars 2021 #37081 Skrevet 9. mars 2021 Surikatt skrev (33 minutter siden): Bergans, Fjellreven og Norrøna vil vel neppe sponse Caroline Berg-Eriksen. Håper de merkene holder seg langt unna influensere ! 30
Hallepalle2 Skrevet 9. mars 2021 #37082 Skrevet 9. mars 2021 Gnagsårene kommer vel av pulsbeltet og ikke klærne? 6
OppNedPåAlt Skrevet 9. mars 2021 #37083 Skrevet 9. mars 2021 Gladidagogså skrev (55 minutter siden): Håper de merkene holder seg langt unna influensere ! De sponser andre typer influensere. Bergans har jo blant annet samarbeid med Cecilie Skog, Norrøna sponser blant annet Elisa Røtterud og Fjellreven har samarbeid med blant annet Lotte Sandnes. Altså, skikkelige friluftsfolk der altså. Lite skjønnhetsfilter, mye natur og tur. 48
BellaSwan Skrevet 9. mars 2021 #37084 Skrevet 9. mars 2021 Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Jeg får svært ofte en følelse av at de kler seg ut heller enn å kle seg funksjonelt. Nikkers på påskefjellet, maritime striper på hytta ved sjøen, beret og striper i Paris og blondekjole på St Hans. Godt oppsummert! For ikke å glemme skinnjakke og cowboylignende boots på konsert. 32
Frk.Fjas Skrevet 9. mars 2021 #37085 Skrevet 9. mars 2021 Tørst skrev (9 timer siden): Første som slo meg da jeg så løpinga, er at hun løper jo altfor fort? 13-14 km/t kanskje, i skogen. Neppe for annet enn å tøffe seg for filminga. Hun løper jo ikke så fort. Dernest tenkte jeg uøkonomisk, det er nok fordi hun løper for fort, så hun henger liksom ikke helt med. Armer og bein. Uansett, fint hvis hun faktisk har begynt å løpe ute. Kunne hatt på seg mer vanlig løpetøy, kanskje, latt de flagrende gevantene være igjen hjemme. Løper hun så fort da? Var noen over her som skrev at de i følge Strava brukte 1 t og 45 min på 16 km. Det blir vel drøyt 9 km per time hvis jeg har regnet riktig? Det er ikke spesielt fort? Kanskje de filmer en kort spurt for at det skal virke imponerende? Sånn som på tredemøllen hvor hun løper på hastighet 15 km/time? Det er jo lett å gjøre det en kort stund, verre å gjøre det over lang tid 😛 18
Kollontaj Skrevet 9. mars 2021 #37086 Skrevet 9. mars 2021 Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Dette! 🙌 Lo godt da jeg så bildene fra «topptur på ski 1500 moh» fra slutten av februar. Er vokst opp i en jakt- og friluftslivglad familie, og det antrekket og utstyret fotballfrue valgte til denne aktiviteten var bare latterlig. Ingen som vet hva de driver med drar opp i 1500 moh i en skitights og med en pen, men ubrukelig sekk som ikke engang har bryst- eller hofteremmer som sørger for at den sitter på plass under skigåingen. Været skifter fort i fjellet, og den bunaden der er bare uansvarlig. Nei, kan jo nesten være uforsvarlig å «influere» andre til å tro at man kler seg sånn på fjellet. Legg til at de gikk på fjellski og det går ikke spesielt fort, da må man legge til ekstra tid på ei løype og klarer ikke alltid holde seg så varm som når man går fort på vanlige ski (min erfaring, iallfall). 17
Kollontaj Skrevet 9. mars 2021 #37087 Skrevet 9. mars 2021 Surikatt skrev (3 timer siden): Bergans, Fjellreven og Norrøna vil vel neppe sponse Caroline Berg-Eriksen. Nei, men de kan da kjøpe selv? Den jakka hun brukte, var jo ikke reklame - og den er ganske dyr. 7
Aquarius04 Skrevet 9. mars 2021 #37088 Skrevet 9. mars 2021 Klink skrev (13 timer siden): Har du sett sophie Elise? Foreksempel.... Ja. Hun er vel langt yngre enn CBE, men likevel kleint det også. 5
MorUgle Skrevet 9. mars 2021 #37089 Skrevet 9. mars 2021 FruRosa skrev (23 timer siden): Tidenes gnagsår/brannsår er elendig reklame for treningstøyet! Man ser jo tydelig at det er linningen på buksen og toppen som har laget merkene. For liten størrelse fører til «brennmerker/gnagsår». 15
Tørst Skrevet 9. mars 2021 #37090 Skrevet 9. mars 2021 Frk.Fjas skrev (3 timer siden): Løper hun så fort da? Var noen over her som skrev at de i følge Strava brukte 1 t og 45 min på 16 km. Det blir vel drøyt 9 km per time hvis jeg har regnet riktig? Det er ikke spesielt fort? Kanskje de filmer en kort spurt for at det skal virke imponerende? Sånn som på tredemøllen hvor hun løper på hastighet 15 km/time? Det er jo lett å gjøre det en kort stund, verre å gjøre det over lang tid 😛 Nei, på filmen. Hun løper jo ikke fort på trening, men på filmen nærmest flakset hun avgårde. 13
Isola2 Skrevet 9. mars 2021 #37091 Skrevet 9. mars 2021 MorUgle skrev (44 minutter siden): For liten størrelse fører til «brennmerker/gnagsår». Enn å påstå noe slikt...hun har da brukt samme str siden ungdomsskolen! 31
Liver Skrevet 9. mars 2021 #37092 Skrevet 9. mars 2021 Spør for på dette området er jeg ganske uviten. Men, jeg forstår man må ha fri en stund når man får seg valp da de krever mye i starten, men krever en valp to voksne mennesker hele døgnet? Ut fra det som observeres på deres kanaler er det lite jobbing, og bare hund (som er ufattelig mye bedre enn barn og kropp). De lager selfølgelig content på sine kanaler med hunden, men er dette noe som de drar inn inntekter på i det lange løp? 🤷🏼♀️ 15
På besøk Skrevet 9. mars 2021 #37093 Skrevet 9. mars 2021 Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Gnagsårene kommer vel av pulsbeltet og ikke klærne? Pulsbeltet sitter vel høyere opp? 8
Wenda Skrevet 9. mars 2021 #37094 Skrevet 9. mars 2021 Liver skrev (3 minutter siden): Spør for på dette området er jeg ganske uviten. Men, jeg forstår man må ha fri en stund når man får seg valp da de krever mye i starten, men krever en valp to voksne mennesker hele døgnet? Ut fra det som observeres på deres kanaler er det lite jobbing, og bare hund (som er ufattelig mye bedre enn barn og kropp). De lager selfølgelig content på sine kanaler med hunden, men er dette noe som de drar inn inntekter på i det lange løp? 🤷🏼♀️ Om de har mulighet til å være med valpen mye den første tiden så er jo det bare kjempebra. 16
Klaraku78 Skrevet 9. mars 2021 #37095 Skrevet 9. mars 2021 Liver skrev (17 minutter siden): Spør for på dette området er jeg ganske uviten. Men, jeg forstår man må ha fri en stund når man får seg valp da de krever mye i starten, men krever en valp to voksne mennesker hele døgnet? Ut fra det som observeres på deres kanaler er det lite jobbing, og bare hund (som er ufattelig mye bedre enn barn og kropp). De lager selfølgelig content på sine kanaler med hunden, men er dette noe som de drar inn inntekter på i det lange løp? 🤷🏼♀️ Ut i fra hva de har vist frem i sine kanaler, så var det nok ikke mye jobbing før de fikk hund heller. Dagene brukes mest til trening og egenpleie virker det som. Hun har vel noen få blogginnlegg i uka, og netfit blir vel oppdatert 1-2 ganger i uka. LK skal vel gjennomføre noen løp til sommeren, så det virker som om han bruker mye av tiden sin til forberedelser. Hva de tjener penger på kan man jo begynne å lure på.... 34
Liver Skrevet 9. mars 2021 #37096 Skrevet 9. mars 2021 Wenda skrev (30 minutter siden): Om de har mulighet til å være med valpen mye den første tiden så er jo det bare kjempebra. Sa ikke det var en dårlig ting, men lurer på om det er en nødvendig ting med en valp. 3
Wenda Skrevet 9. mars 2021 #37097 Skrevet 9. mars 2021 Liver skrev (1 minutt siden): Sa ikke det var en dårlig ting, men lurer på om det er en nødvendig ting med en valp. Nei det er ikke nødvendig at to eller fler er hjemme med valpen, men det er ofte nødvendig at minst en er hjemme med valpen den første tiden 12
pøbelsara Skrevet 9. mars 2021 #37098 Skrevet 9. mars 2021 Det er veldig fint med en person hjemme på fulltid når man har ny valp, ja. De skal trenes til å bli stuerene og ha litt basic lydighetstrening - man kan starte å trene innkalling og enkle kommandoer fra dag 1. 13
FruRosa Skrevet 9. mars 2021 #37099 Skrevet 9. mars 2021 På besøk skrev (53 minutter siden): Pulsbeltet sitter vel høyere opp? Pulsbelte KAN forklare det øverste gnagsåret, men ikke det som sitter nede ved bukselinningen. Det nederste ser verst ut, så der har det gnisset veldig. 12
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. mars 2021 #37100 Skrevet 9. mars 2021 1 hour ago, Klaraku78 said: Ut i fra hva de har vist frem i sine kanaler, så var det nok ikke mye jobbing før de fikk hund heller. Dagene brukes mest til trening og egenpleie virker det som. Hun har vel noen få blogginnlegg i uka, og netfit blir vel oppdatert 1-2 ganger i uka. LK skal vel gjennomføre noen løp til sommeren, så det virker som om han bruker mye av tiden sin til forberedelser. Hva de tjener penger på kan man jo begynne å lure på.... Fikk plutselig en rar tanke om at jeg tror Caroline hadde passet som god venninne med den tidligere førstedamen i USA. Hudpleie og trening er stort sett det det går i...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå