Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som husker Friends-episoden hvor Phoebe og Rachel er ute og jogger og Phoebe jogger litt spesielt? Det var det første jeg tenkte på da jeg så jogginga til CBE på IG nå. 

• Liker 23
Skrevet
likermegher skrev (1 minutt siden):

Noen som husker Friends-episoden hvor Phoebe og Rachel er ute og jogger og Phoebe jogger litt spesielt? Det var det første jeg tenkte på da jeg så jogginga til CBE på IG nå. 

Ja, hun har en interessant løpeteknikk. Jeg vil si at den virker lite økonomisk, mye armer og bein. Hvis det er den stilen hun trives med er jo det bra for henne. Men håper det ikke er hun som skal være trener når det kommer til løping i netfit-universet. Gitt at det noensinne blir noe av.

• Liker 22
Skrevet
likermegher skrev (10 minutter siden):

Hun jogger bredt med bena med vilje. Kun for å få større gap oppe ved lårene. Det lyser lang vei. Meget dårlig løpeteknikk faktisk. Og selv om det «er bare sånn hun løper», burde hun ta et kurs i løpeteknikk. Ser også at hun aldri lander på forfot, noe man absolutt burde fokusere på. 

• Liker 27
Skrevet

Caroline som smiler og flørter med kamera ( med filter som vanlig ) og bøyer seg fremover slik at vi får se rumpa i speilet. 

Gratulerer med kvinnedagen dere! :ironi:

047DA65C-02C0-46C5-870B-F6F0FCD44382.jpeg

• Liker 39
Skrevet (endret)
NewStart87 skrev (10 minutter siden):

Caroline som smiler og flørter med kamera ( med filter som vanlig ) og bøyer seg fremover slik at vi får se rumpa i speilet. 

Tidenes gnagsår/brannsår er elendig reklame for treningstøyet!

Man ser jo tydelig at det er linningen på buksen og toppen som har laget merkene.

20210308_135350.jpg

Endret av FruRosa
Lagt til bilde
  • Liker 23
Skrevet
NewStart87 skrev (8 minutter siden):

Og den vanlige «jeg gnikker og gnur meg over øyet». Hveeeeer gang!

• Liker 9
Skrevet
pøbelsara skrev (29 minutter siden):

Dette har CBE.no snakket om før - for henne er feminisme at kvinner skal få gjøre akkurat hva de vil, og andre kvinner skal heie.

Sånn roughly sammenfattet. 

Stemmer. Ved å beundre hverandres utseende. Ja, da blir det nok likestilling. 

• Liker 17
Skrevet
likermegher skrev (49 minutter siden):

Ja, det er en utrolig merkelig løpestil - bredbeint og med armene ut. Og bakpå med overkroppen.

Jeg har også reagert på påkledningen hennes flere ganger når hun løper ute (klærne inne orker jeg ikke å snakke om). Da hun løp langtur her om dagen hadde hun på seg dunvest! Og på løpevideoen hadde hun på seg en merkelig flagrende sak som må ha vært veldig luftig på magen. Jeg er selv i løpemiljø, og jeg kjenner ingen som har på seg verken dunvest (kun til nød i -20 grader) eller flagrende magetopper. Alle bruker godt teknisk tøy som er tilpasset løping i skog og mark.

Hun skal forøvrig ha kred for at hun endelig løper utendørs. Det er jo det som er det aller fineste med løping, nemlig å komme seg ut i naturen.

• Liker 34
Skrevet

Har noen prøvd filteret som Caroline hele tiden bruker? Hadde vært moro å sett hvor annerledes man faktisk ser ut med filteret. 

• Liker 2
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Tidenes gnagsår/brannsår er elendig reklame for treningstøyet!

Man ser jo tydelig at det er linningen på buksen og toppen som har laget merkene.

20210308_135350.jpg

«Bra» reklame dette. 

• Liker 12
Skrevet

Når livet ditt handler om å se mest mulig deilig ut, eller skal jeg si «on fleek», uansett hva du driver med. Når du konstant gjennom dagen legger ut bilder/filmer av deg selv for tusenvis av mennesker, som kun går på utseendet. 

• Liker 12
Skrevet
Klaraku78 skrev (5 timer siden):

389 likes på siste innlegg på Instagram. Det må vel være ny rekord da det gjelder lite likes. Man kan jo lure på hvorfor hun får så lite likes, men jeg kan jo skjønne at ikke så mange blir inspirert av den løpevideoen hun la ut. Når man vet at LK løper ved siden av for å filme fra alle mulige vinkler, blir det mer komisk, enn inspirerende. Og jeg må le litt av de klærne, og som jeg skrev tidligere...de anstrenger seg så mye for at det skal bli så bra, at det egentlig blir dårlig. 

I tillegg er ikke innlegget merket med reklame, eller mener hun at buksa ikke er i fokus    

Til sammenligning så har Funkygine over 15000 likes etter en time, på sitt siste innlegg

• Liker 19
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Har noen prøvd filteret som Caroline hele tiden bruker? Hadde vært moro å sett hvor annerledes man faktisk ser ut med filteret. 

Aner ikke hva slags filter det er, men synes det er merkelig at man ønsker at det skal se ut som om man har svarte prikker i hele ansiktet.

Og ja, gratulerer med kvinnedagen! CBE velger å markere den på den mest bakstreverske måten man kan; kvinner skal være til pynt. Der ligger tydeligvis hennes verdi som menneske. Noe så tomt og innholdsløst. 

• Liker 47
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har prøvd det - tror kanskje jeg må øve litt posering og 😂 Men dobbelthaka var litt smoothere og det var ikke antydninger til fine linjer lenger. Jeg ville aldri publisert bilde av meg selv med det filteret, hvertfall ikke for å høste komplimenter - alle som kjenner meg hadde jo sett at det bare er tull. 

Og det gnagsåret!!! 😱 Jeg har aldri fått gnagsår av bukselinninga på løpetur, og hadde jeg fått det hadde jeg aldri anbefalt buksa videre, hvertfall. Krise! 

• Liker 25
Skrevet
likermegher skrev (5 timer siden):

image.gif.49ec74c78786823f3754143e9ae40194.gif

• Liker 49
Skrevet

Jeg har blitt blokkert av ekteparet Eriksen på Instagram, men i dag fikk jeg se profilen og det ER så flaut å se på! Hvordan frua deiger seg i dagens story og fjoller seg til foran kamera. Jeg kan ikke komme på noen andre influensere som er SÅ vanvittig høye på seg selv og som elsker å se seg selv i speilet så høyt som CBE gjør. 
Å være 34 år og holde på sånn...Tar noen henne virkelig seriøst?

• Liker 33
Skrevet
AntiBullshit skrev (1 time siden):

image.gif.49ec74c78786823f3754143e9ae40194.gif

Det er så likt😂 Morsomt å se på. 

• Liker 22
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
NewStart87 skrev (8 timer siden):

Nettopp! Det er både provoserende og trist. :( 

Men det er alt hun ønsker å oppnå med livet sitt. Være pen. Tynn. Få ros og komplimenter. Og så tror hun alle andre synes det er like viktig. 

Men det gjør vi ikke. Vi jobber videre for å slippe å bli objektifisert. Så; to skritt frem, og et skritt tlbake med hjelp fra CBE og hennes like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...