Tistelblad Skrevet 14. januar 2021 #34381 Del Skrevet 14. januar 2021 Mrs Bella skrev (3 timer siden): Måtte sjekke Oslo Maraton sine nettsider mht øvelsene og sjekke instaen til LKE. Kanskje jeg ikke skjønner engelsken hans... Uansett, måtte se noen bilder/videoer på netfit somjo selv har vist frem flere av disse øvelsene. I hvilken hensikt bruker modellen disse øvelsene? Hun løper jo en hel del. Vedr pulsklokke og feilmålingene, så kan LKE ha brukt pulsklokken feil. Ikke skylt sensorene, sensorene er skadet, har for mye hår på håndleddet mm. Uansett, dårlig reklame for Suunto-pulsklokker som forsterkes av at CBE heller ikke har vist pulsklokken sin det siste døgnet. Den første tanken som slo meg mht den negative omtalen av pulsklokker, var imidlertid at de vil at folket skal kjøpe laktatmålingsutstyr via nettbutikken til netfit. De er så langt fra virkeligheten. Pulsklokker er mye mer en pulsklokker, se gårsdagens test https://www.tek.no/samletest/i/bnX2kk/treningsklokker-pulsklokker-2021?utm_source=vgfront&utm_content=row-29 Var nettopp dette jeg også tenkte på, Cbe viser jo nettopp disse øvelsene i netfit sine styrkeprogram. Er ikke rart at hun virker stiv og uentusiastisk ettersom både hun og lke vet at de "ikke virker og faktisk kan gjøre skade". 😂 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild H G Skrevet 14. januar 2021 #34382 Del Skrevet 14. januar 2021 Skal cbe as hive seg på trenden med friluftsliv nå mon tro? Turkaffe, turlunsj, reklame for yttertøy, bål og #liveterbestute? Blir nesten litt sur... ikke kom å bland deg liksom 🤣🤣 er nok av flotte, fine og gode instagrammere på friluft. (Ja jeg vet...det er urasjonelt, jeg MÅ slutte å se hva hun legger ut...😬🤒) Salig blanding : dynefot, kaffe, negler, brunkrem, mølle, undertøy, lettkledd mor, barn, familiebilder, "interiør" og friluftsmennesker... Svært lite troverdig.. Ingen rød tråd (utenom fjortisselfier, kaffe og mølle..)! Men det er nok bare reklame på gang, hvem vedder? 🙂 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 14. januar 2021 #34383 Del Skrevet 14. januar 2021 23 minutter siden, Ingvild H G said: Skal cbe as hive seg på trenden med friluftsliv nå mon tro? Turkaffe, turlunsj, reklame for yttertøy, bål og #liveterbestute? Blir nesten litt sur... ikke kom å bland deg liksom 🤣🤣 er nok av flotte, fine og gode instagrammere på friluft. (Ja jeg vet...det er urasjonelt, jeg MÅ slutte å se hva hun legger ut...😬🤒) Salig blanding : dynefot, kaffe, negler, brunkrem, mølle, undertøy, lettkledd mor, barn, familiebilder, "interiør" og friluftsmennesker... Svært lite troverdig.. Ingen rød tråd (utenom fjortisselfier, kaffe og mølle..)! Men det er nok bare reklame på gang, hvem vedder? 🙂 La oss få ha friluftslivet vårt i fred uten at frua skal komme å tagge #liveterbestute og alt dette. Dette paret hører liksom ikke "hjemme" i denne kategorien. Som du skriver, svært lite troverdig blandt alt kroppsfokuset, selfiene og fokuseringen på "sexy" posering i undertøy blandet med filmsnutter og bilder av barn. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2021 #34384 Del Skrevet 14. januar 2021 Minnie Mus skrev (8 minutter siden): La oss få ha friluftslivet vårt i fred uten at frua skal komme å tagge #liveterbestute og alt dette. Dette paret hører liksom ikke "hjemme" i denne kategorien. Som du skriver, svært lite troverdig blandt alt kroppsfokuset, selfiene og fokuseringen på "sexy" posering i undertøy blandet med filmsnutter og bilder av barn. De burde fortsatt den gode trenden etter sykkelturen for et par somre siden, men solgte seg til «silke»-truser fra Kina. Nå blir det bare et fjottete forsøk på å hive seg på en trend som har vart lenge. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 14. januar 2021 #34385 Del Skrevet 14. januar 2021 NewStart87 skrev (4 timer siden): 😖 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 14. januar 2021 #34386 Del Skrevet 14. januar 2021 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Ja da. Forventet da ikke annet. 🤷🏻♀️ Men at han er interessert i å bli korrigert slik at han kan lære noe (slik han skriver) er jo bare vrøvl. Ingen av de to er det, for begge kan og vet best. Ja det var årets😂😂😂. Som om ingen har prøvd å lære de ting i flere år uten hell😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2021 #34387 Del Skrevet 14. januar 2021 decker skrev (17 minutter siden): Han mente nok "Stick my neck out". Fritt for å IKKE være den som forteller ham at han brukte feil begrep. Sitat stick one's neck out Also found in: Dictionary, Thesaurus, Medical, Financial, Encyclopedia. Related to stick one's neck out: getting it in the neck stick (one's) neck out To personally assume or expose oneself to some risk, danger, or responsibility; to imperil oneself or put oneself inharm's way.Look, I'm sticking my neck out for you here. I could get fired if they find out what we're up to!You have to take some risks to be successful in business and in life, but don't stick your neck out for no good reason. See also: neck, out, stick Farlex Dictionary of Idioms. © 2015 Farlex, Inc, all rights reserved. stick one's neck out Make oneself vulnerable, take a risk, as in I'm going to stick my neck out and ask for a raise. This expression probablyalludes to a chicken extending its neck before being slaughtered. [Colloquial; early 1900s] See also: neck, out, stick 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2021 #34388 Del Skrevet 14. januar 2021 Hjalp ikke med lyve-emojien. 😶 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 14. januar 2021 #34389 Del Skrevet 14. januar 2021 SÅÅÅÅÅÅ dårlig engelsk. Hvorfor svare på engelsk til norske spm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg decker Skrevet 14. januar 2021 Populært innlegg #34390 Del Skrevet 14. januar 2021 pøbelsara skrev (23 minutter siden): Han mente nok "Stick my neck out". Fritt for å IKKE være den som forteller ham at han brukte feil begrep. We are just interpreting with the wrong side out! 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. januar 2021 #34391 Del Skrevet 14. januar 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Han mente nok "Stick my neck out". Fritt for å IKKE være den som forteller ham at han brukte feil begrep. Nei nei, han bedriver jo "Science based aproach" og sikkert kommet frem til at det han skriver er det som er det riktige å skrive 🤣 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 14. januar 2021 Populært innlegg #34392 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Svarer @decker: I know. He is holding on with a new career-road, and we are just sticking pins in his wheels. Endret 14. januar 2021 av pøbelsara 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 14. januar 2021 #34393 Del Skrevet 14. januar 2021 Kathinka-bonde skrev (8 minutter siden): Jeg trodde mannen til Caroline var lege jeg. Jeg mener å huske det, men er ikke sikker 😄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 14. januar 2021 #34394 Del Skrevet 14. januar 2021 Jeg oppfatter at LKE og CBE til tider utviser adferd som har påfallende likhetstrekk med Dunning-Kruger-effekten 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 14. januar 2021 #34395 Del Skrevet 14. januar 2021 Kathinka-bonde skrev (35 minutter siden): Jeg trodde mannen til Caroline var lege jeg. Jeg mener å huske det, men er ikke sikker Han har mange «utdannelser», eller rettere sagt titler - som han har gitt seg selv. Nyttig å ha i diskusjoner så man kan trykke andre ned med sin «viten». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. januar 2021 #34396 Del Skrevet 14. januar 2021 Kathinka-bonde skrev (15 minutter siden): Betyr det at det stemmer? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. januar 2021 #34397 Del Skrevet 14. januar 2021 Skrottefar skrev (1 time siden): Nei nei, han bedriver jo "Science based aproach" og sikkert kommet frem til at det han skriver er det som er det riktige å skrive 🤣 Hva vil det si? At han leser forskningsrapporter og tolker de slik det passer han? Når man ser hvor dårlig engelsken hans er, så tror jeg heller han misforstår innholdet og skjønner det selvsagt ikke selv. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. januar 2021 #34398 Del Skrevet 14. januar 2021 Surikatt skrev (5 minutter siden): Hva vil det si? At han leser forskningsrapporter og tolker de slik det passer han? Når man ser hvor dårlig engelsken hans er, så tror jeg heller han misforstår innholdet og skjønner det selvsagt ikke selv. At han misforstår noe som helst tror jeg han vil benekte så lenge han/de lever i den bobla 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 14. januar 2021 #34399 Del Skrevet 14. januar 2021 AntiBullshit skrev (32 minutter siden): Jeg oppfatter at LKE og CBE til tider utviser adferd som har påfallende likhetstrekk med Dunning-Kruger-effekten He he. Jeg spurte han om det på insta 3en gang, fikk svar « sier du som er dumnung-Kruger i persone» De to er dumme. Rett og slett. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 14. januar 2021 #34400 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Mon tro om han vet forskjellen på forskningartikler... og hvilke som er troverdige og ikke. Skjønner meg ikke på de. Blir bare merkeligere og merkeligere. Var faktisk på forelesning idag om akademisk skriving, der foreleser var veldig opptatt av dette med å skrive forståelig norsk. Ikke late som om du kan, noe du ikke kan eller fremstille ting som vedtatte sannheter med den største selvfølgelighet. Tenke på leseren. Varierte og ny forskning osv. Det er jo flott at han studerer mens han lager ribbe og saus, men hvorfor og for hvem? For å ha spørsmål&svar på insta der han får briefet litt underveis? at de gidder. Det blir for dumt og spesielt for de fleste av oss. Endret 14. januar 2021 av Klementine 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå