Gjest Twistdott Skrevet 12. januar 2021 #34301 Del Skrevet 12. januar 2021 Halle-Palle skrev (2 minutter siden): Merkelig å tro at du har kontroll på alt hun har sagt? Synes du det ja....... jaja, jeg sa at jeg tok feil, hva vil du mer? Er det noe å gnage på, sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 12. januar 2021 #34302 Del Skrevet 12. januar 2021 Når kan man si at en rutine er innført? Når kan man forvente at leggeTI-rutinen er innført så det ikke må postes hver kveld med det ene benet stikkende ut av dyna? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 13. januar 2021 #34303 Del Skrevet 13. januar 2021 Louiah skrev (2 timer siden): Når kan man si at en rutine er innført? Når kan man forvente at leggeTI-rutinen er innført så det ikke må postes hver kveld med det ene benet stikkende ut av dyna? Tipper hun er stolt og at det er nok en form for skryt. I hennes bok er det å legge seg 22.00 og stå opp 05.30 et tegn på at man lykkes. Prøver å fremstå travel, men dagene fylles som vi vet med trening/egenpleie/dusjing/sminking og annet småplukk. Hun har aldri jobbet mindre. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 13. januar 2021 #34304 Del Skrevet 13. januar 2021 4 hours ago, Louiah said: Når kan man si at en rutine er innført? Når kan man forvente at leggeTI-rutinen er innført så det ikke må postes hver kveld med det ene benet stikkende ut av dyna? Hvis det ikke ble dokumentert på SoMe, hendte det egentlig? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. januar 2021 #34305 Del Skrevet 13. januar 2021 Anonym90059005 skrev (6 timer siden): Tipper hun er stolt og at det er nok en form for skryt. I hennes bok er det å legge seg 22.00 og stå opp 05.30 et tegn på at man lykkes. Prøver å fremstå travel, men dagene fylles som vi vet med trening/egenpleie/dusjing/sminking og annet småplukk. Hun har aldri jobbet mindre. Jeg tenker at det hun vil vise er selvdisiplin / selvkontroll. Det er jo det gjennomgående temaet hva gjelder kosthold og trening på bloggen. Det vitner ikke om sunnhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 13. januar 2021 #34306 Del Skrevet 13. januar 2021 To av Sveriges største influensere slutter å eksponere sitt barn🙌 Det går sakte men sikkert rett vei for barns integritet har jeg tro på! https://nyheter24.se/bloggbevakning/2021/01/12/ida-wargs-barnbeslut-for-sociala-medier/ 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. januar 2021 #34307 Del Skrevet 13. januar 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Jeg tenker at det hun vil vise er selvdisiplin / selvkontroll. Det er jo det gjennomgående temaet hva gjelder kosthold og trening på bloggen. Det vitner ikke om sunnhet. Hvis det eneste man til stadighet har å vise til er mestring i form av den vanlige selvdisiplin/selvkontroll man som småbarnsforeldre pleier å ha, samt tilsynelatende kost og trening i en hverdag der det er vanskeligheter med å "finne på ting" aka. innholdsproduksjon for å gjøre hverdagen sin litt mindre uspennende A4, så er vel dette et godt tegn på at det er på tide å ta over pappas hvitevarefirma og pensjonere seg som tidligere lovet. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 13. januar 2021 #34308 Del Skrevet 13. januar 2021 Louiah skrev (10 timer siden): Når kan man si at en rutine er innført? Når kan man forvente at leggeTI-rutinen er innført så det ikke må postes hver kveld med det ene benet stikkende ut av dyna? Ikke bare stikkende ut, men hun gnir innsiden av låret mot kanten av dyna. Hva er det hun insinuerer at hun driver med, egentlig? Hva skal en sånn bevegelse minne om? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg misspinky Skrevet 13. januar 2021 Populært innlegg #34309 Del Skrevet 13. januar 2021 Skjønner virkelig ikke poenget med å dokumentere med en fot over dyna, at man legger seg klokken 22 hver dag. Hva vil hun med det? Inspirere? Skryte? Hvis det er for å inspirere tror jeg hun bommer. Folk flest har ikke den muligheten. I går var jeg ferdig på jobb klokken 22 og begynte dagen idag 6:30. De aller fleste har en jobb som krever litt, familie og aktiviteter/hobbyer. Virker som hun har en oppfatning av hvordan ting skal være og prøver rett og slett for hardt, i mine øyne. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 13. januar 2021 #34310 Del Skrevet 13. januar 2021 Inocybe skrev (På 5.1.2021 den 13.16): Mitt inntrykk er at bildene er en del av hans bevis for vellykketheten sin. Skryt rett og slett mikset godt sammen med lite klasse. Han var en helt ok proff-spiller men det tok aldri av på noen som helst måte. Foto har han bare ansatt av kona og noen venne-oppdrag å vise til (litt synd han siste årene har redigert naturbildene sine ihjel for det var han inne på noe, men det er en avsporing). Så der han kan hevde seg (for selvhevding virker til å være veldig viktig for begge ektefeller) er løping hvor han muligvis kan hevde seg litt etterhvert, noen penger på bok (tjent på kona og ikke minst barna!) og en pen kone som mer enn villig kler av seg og strutter med pupper og rumpe. Altså skryt fra en person uten integritet, klasse eller hemninger. Ikke vondt ment men syns ikke hun er noe «spesiell pen». Alle blir såpass pene med så mye styling, sminke,vipper osv. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. januar 2021 #34311 Del Skrevet 13. januar 2021 Budskapet i kommunikasjonen hennes/deres på SoMe er slik jeg oppfatter det «Se hvor flink jeg/vi er!», og absolutt null og niks at de vil inspirere. Til det er fokuset altfor stort på sender og ikke mottaker. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. januar 2021 #34312 Del Skrevet 13. januar 2021 Urwa skrev (1 minutt siden): Ikke vondt ment men syns ikke hun er noe «spesiell pen». Alle blir såpass pene med så mye styling, sminke,vipper osv. For å ikke glemme filter og airbrush. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 13. januar 2021 #34313 Del Skrevet 13. januar 2021 Tannbein skrev (17 timer siden): Kan tenke meg at LKE storkoser seg voldsomt når han besvarer spørsmål om diabetes. Da føler han seg nok innmari smart og betydningsfull, nesten som en ordentlig lege!! ... (Ikke at det gikk spesielt bra sist han utga seg for å være lege i kommentarfeltet, da 🙈). Jaja. Han får håpe at han ikke får fagfolk på nakken denne gangen også. For jeg tviler sterkt på at et avbrutt studie i ernæringsfysiologi kvalifiserer til å rådgi diabetikere online. Du må faktisk være klinisk ernæringsfysiolog (dvs ha en master i klinisk ernæring fra et universitet, og pr nå gir ikke ernæringsstudiet ved Bjørknes opptak til master ved noen av landets universiteter) for å kunne gi rådgivning til folk med sykdom. Generelle ernæringssråd kan han drive med, selv om jeg ikke hadde stolt på ham i det henseende heller. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. januar 2021 #34314 Del Skrevet 13. januar 2021 misspinky skrev (2 timer siden): Skjønner virkelig ikke poenget med å dokumentere med en fot over dyna, at man legger seg klokken 22 hver dag. Hva vil hun med det? Inspirere? Skryte? Hvis det er for å inspirere tror jeg hun bommer. Folk flest har ikke den muligheten. I går var jeg ferdig på jobb klokken 22 og begynte dagen idag 6:30. De aller fleste har en jobb som krever litt, familie og aktiviteter/hobbyer. Virker som hun har en oppfatning av hvordan ting skal være og prøver rett og slett for hardt, i mine øyne. Men hun skrur jo ikke av sosiale medier kl 22 heller så er ikke imponert. Om hun ligger i senga kl 2218 og tar bilder av beinet sitt som hun publiserer hva er da vitsen med alt?? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 13. januar 2021 #34315 Del Skrevet 13. januar 2021 Ser SE er nominert til årets gull-barbie. Synes CBE hadde fortjent nominasjonen i større grad. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. januar 2021 #34316 Del Skrevet 13. januar 2021 Tannbein skrev (18 timer siden): Kan tenke meg at LKE storkoser seg voldsomt når han besvarer spørsmål om diabetes. Da føler han seg nok innmari smart og betydningsfull, nesten som en ordentlig lege!! ... (Ikke at det gikk spesielt bra sist han utga seg for å være lege i kommentarfeltet, da 🙈). Jaja. Han får håpe at han ikke får fagfolk på nakken denne gangen også. For jeg tviler sterkt på at et avbrutt studie i ernæringsfysiologi kvalifiserer til å rådgi diabetikere online. Noen burde kommentere til han at han ikke er lege. Jeg følger ikke med på Netfit. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 13. januar 2021 #34317 Del Skrevet 13. januar 2021 I følge Netfit kan jeg bare kaste pulsklokka siden den visstnok måler pulsen helt elendig. Alle klokker er visst like ille🤷🏼♀️ Man kan visst ikke trene godt nok om ikke klokka viser hundre prosent nøyaktig hvert sekund. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 13. januar 2021 #34318 Del Skrevet 13. januar 2021 CBE kan virkelig ikke ha mye å gjøre ila en dag da hun faktisk kan være ferdig stelt og i seng hver dag kl 22. De starter ikke arbeidsdagen før langt på dag kan det virke som på SOME, og er ferdig kl 17. Det blir ikke mange timer effektiv jobbing, er mitt inntrykk. Så jeg er ikke særlig imponert. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 13. januar 2021 #34319 Del Skrevet 13. januar 2021 Hver morgen ser vi en kaffekopp på vei bort til mølla, og om kvelden, siden det er LeggeTi så skal vi få se et bein som krøller seg og strekker seg ut. Sikkert i silkesengetøy, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 13. januar 2021 #34320 Del Skrevet 13. januar 2021 Tistelblad skrev (3 timer siden): Ikke bare stikkende ut, men hun gnir innsiden av låret mot kanten av dyna. Hva er det hun insinuerer at hun driver med, egentlig? Hva skal en sånn bevegelse minne om? Være sexy vettu. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå