Gjest Tannbein Skrevet 12. januar 2021 #34281 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) neon_sun skrev (4 minutter siden): Og dette er jo helt feil 😱 jeg er ikke lege, men sykepleier og har egen erfaring med diabetes (typ svangerskapsdia) og jeg ble rådet til å gå på tur om blodsukkeret var forhøyet. Det er jo kjempegunstig med trening/fysisk aktivitet for blodsukkeret. Hva søren er dette for noe vrøvl??? Jeg aner ikke hva han har skrevet for jeg følger dem ikke i sosiale medier. Men de gikk vel ut og påsto at Natural Cycles var 99 % sikkert for tre år siden, og for fem år siden så ble han fersket i å late som om han var lege på internett. Og for ti år siden så sa han at damer på 62 kg er 15-20 kg for tunge (Beyoncé anno 2009). Så jeg regner jo ikke med at det var noe spesielt reflektert som kom fra den kanten denne gangen heller. Og denne fyren skal nå ha 4000 kroner for å være personlig rådgiver i én måned?? 😂😂😂 Hadde heller ansatt Donald Trump for å bedrive kvinnekamp... Endret 12. januar 2021 av Tannbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 12. januar 2021 #34282 Del Skrevet 12. januar 2021 Om det er rett eller ikke spiller mindre rolle. En profesjonell coach ville sagt at "dette bør du snakke med din lege om, da denne har størst kunnskaper om din helse". Eller noe i den duren. Det var på netlife sin story, de har spørsmålsrunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. januar 2021 #34283 Del Skrevet 12. januar 2021 tranedatter skrev (4 minutter siden): Om det er rett eller ikke spiller mindre rolle. En profesjonell coach ville sagt at "dette bør du snakke med din lege om, da denne har størst kunnskaper om din helse". Eller noe i den duren. Det var på netlife sin story, de har spørsmålsrunde. Helt enig! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 12. januar 2021 #34284 Del Skrevet 12. januar 2021 Hvordan skal en brukshund som skitner ned hus og møbler passe inn i denne polerte fasaden? Man skal tenke dyrevelferd også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 12. januar 2021 #34285 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Hvorfor svarer LKE på engelsk? Selv om jeg har over gjennomsnittet treningsskunnskap skjønner jeg svært lite av uttrykkene. På bilder foregår laktatmåling av CBE, det svares på langdistanseløping og gåing med vekt på mølle. Altså, en gjennomsnittlig treningsglad person vil vel ikke organisere en privat laktatmåling eller å gå med en (tung) vekt i en hånd? Ikke alle hjem har eget treningsrom. Netfit distanserer seg fra den gjennomsnittlige. Går netfit vekk fra konseptet med trening med egen kroppsvekt? Er netfit for de «proffe», de som vil «noe ekstra» med treningen? De har jo også sagt at kosthold skal være en del av appen. LKE har vist noen bilder på instavideo. Iom at fruen ikke spiser kjøtt og meieriprodukter, ref dagens instavideo, vil appen dekke opp for dette? Han har også snakket om forholdet mellom makronæringsstoffer mao karbohydrater, proteiner og fett. Formen på mye av det LKE formidler på netfit, ser ut til å være en slags kopiering av andres konsepter/innhold. Men på spørsmål/svar, så har han egne meninger som strider mot allemenn kjente treningsprinsipper. På netfit.no var Salgsbetingelsene svært godt forklart tidligere, også Personvernerklæringen. Ingenting er tilgjengelig nå. Heller ikke de linkene med Coaching mm. Nå som alt er fjernet, også Salgsbetingelser og Personvernerklæringen. Hva er egentlig målet til fruen nå? Nå går det i styrketrening for bein med vekter og shake, i tillegg til løpingen som er veldokumentert. Tillegg: Rett før publisering: Sjekket netfit. Ser det er svart på norsk nå. Flere svar strider mot allemenn kjente prinsipper innen trening og helse. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. januar 2021 #34286 Del Skrevet 12. januar 2021 tranedatter skrev (36 minutter siden): Om det er rett eller ikke spiller mindre rolle. En profesjonell coach ville sagt at "dette bør du snakke med din lege om, da denne har størst kunnskaper om din helse". Eller noe i den duren. Det var på netlife sin story, de har spørsmålsrunde. Jeg er helt enig, og undrer meg over at de ikke har lært av tidligere episoder. Dette var ugreit tidligere og er ugreit nå. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 12. januar 2021 #34287 Del Skrevet 12. januar 2021 Tannbein skrev (1 time siden): Huskyer passer for friluftsfolk og ikke for en småbarnsfamilie som tasser 2 km hver søndag for å ta umerkede turantrekks-bilder til Instagram. Men til CBEs forsvar så har hun vel aldri sagt at de skal ha en husky? Jo, for en stund tilbake nevnte hun husky. Men ser de vurderer andre raser nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 12. januar 2021 #34288 Del Skrevet 12. januar 2021 Tannbein skrev (1 time siden): Det er helt vanvittig. Dama løper på tredemølla i kjelleren fem timer i uka og er på snubletur med småbarna to timer hver søndag, og trodde dermed at det var en god plan å anskaffe husky?? Jammen godt at de ble realitetsorientert av Funky! 🙈 Hun har aldri sagt at de vurderer en husky, det har blitt en sannhet etter innlegg her inne. De snakker om en buhund eller en svensk dansk herregårdshund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. januar 2021 #34289 Del Skrevet 12. januar 2021 Hunden skal vel være med ultraløperen på tur etterhvert, tenker jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. januar 2021 #34290 Del Skrevet 12. januar 2021 Halle-Palle skrev (10 timer siden): Hun har seriøst en spørreundersøkelse om hun skal klippe luggen eller ikke😅 Nå er jeg der at jeg får vondt av henne. Hun lever et så begrenset liv, tenk på hva hun går glipp av mtp sosial omgang, faglig input og impulsive tilbakemeldinger. Jeg har hjemmekontor pga korona, og selv om det er deilig å slippe å stresse ut i kulden så er det jo så begrenset! Jeg jobber effektivt, men jeg har ingen å spille på, ingen å skravle med og jeg får lite feedback på det jeg gjør. Pausene tilbringes på nett. Hun sier at hun ønsker å fortsette med blogging, men da bør hun vel først og fremst ta opp igjen bloggingen. 3-4 innlegg pr uke samt et helt dødt kommentarfelt stimulerer ikke til å titte innom bloggen lenger. Ja, det er jo bare tull. Kikker innom insta av og til men det er jo bare det samme, kaffekopp, hvor tidlig hun står opp, hvor mange km og hvor mange skritt før klokka et eller annet, smoothie bowls og små middager, eksponering av uvitende barn, sykt kroppsfokus mm. Bloggere er narsissister. De evner ikke noe annet enn selvdigging men jeg nå si Caroline Berg-Eriksen lever et kjedeligere liv enn meg. Og har et forskrudd kropps og selvbilde akkurat som mannen. Selverklærte verdensmestere. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 12. januar 2021 #34291 Del Skrevet 12. januar 2021 Twistdott skrev (21 minutter siden): Hun har aldri sagt at de vurderer en husky, det har blitt en sannhet etter innlegg her inne. De snakker om en buhund eller en svensk dansk herregårdshund. Brukshund og langt unna «veskehund» som de er vant til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 12. januar 2021 #34292 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Twistdott skrev (25 minutter siden): Hun har aldri sagt at de vurderer en husky, det har blitt en sannhet etter innlegg her inne. De snakker om en buhund eller en svensk dansk herregårdshund. Hun sa for ikke lenge siden at husky er en hund de vurderer, men det kan virke som om de har gått bort i fra det nå. Det sier seg selv at de ikke kan ha husky, cbe som trives best innenfor husets fire vegger. Endret 12. januar 2021 av Klaraku78 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. januar 2021 #34293 Del Skrevet 12. januar 2021 Twistdott skrev (26 minutter siden): Hun har aldri sagt at de vurderer en husky, det har blitt en sannhet etter innlegg her inne. De snakker om en buhund eller en svensk dansk herregårdshund. Jo, det har hun! I kommentarfeltet her: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/18/bts-netfit/#comment-1188266 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. januar 2021 #34294 Del Skrevet 12. januar 2021 Hvis de vurderte en husky, tror jeg ikke de vet hva en husky er. ☺️ (Har familie med rasen selv.) 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 12. januar 2021 #34295 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Twistdott skrev (44 minutter siden): Hun har aldri sagt at de vurderer en husky, det har blitt en sannhet etter innlegg her inne. De snakker om en buhund eller en svensk dansk herregårdshund. Jo, de skrev en plass at de vurderte husky. ser @FruRosa har funnet kommentaren. 👏👏til deg 😀 Endret 12. januar 2021 av 123Frustrert 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 12. januar 2021 #34296 Del Skrevet 12. januar 2021 FruRosa skrev (1 time siden): Jo, det har hun! I kommentarfeltet her: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/18/bts-netfit/#comment-1188266 Ok, da tar jeg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 12. januar 2021 #34297 Del Skrevet 12. januar 2021 Den gåingen med vekt i en hånd, altså koffertgange" har jeg aldri sett noen drive med. Skjønner ikke helt nytten? Farmers walk er jo tunge vekter i begge hender og en kjent styrkeøvelse. Gående utfall også, med og uten vekt. Løping/gåing med tung sekk. Men en manual i en hånd som ikke er kjempetung, hva er supert med den øvelsen? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 12. januar 2021 #34298 Del Skrevet 12. januar 2021 Summeer skrev (14 minutter siden): Den gåingen med vekt i en hånd, altså koffertgange" har jeg aldri sett noen drive med. Skjønner ikke helt nytten? Farmers walk er jo tunge vekter i begge hender og en kjent styrkeøvelse. Gående utfall også, med og uten vekt. Løping/gåing med tung sekk. Men en manual i en hånd som ikke er kjempetung, hva er supert med den øvelsen? Er en core øvelse. Bare ta en tung bærepose i en hånd og gå bortover mens du fokuserer på å holde overkroppen rett (ikke falle tilsidesatt mot posen) og core engaged som Netfit så fint sier. Er veldig tungt og en god øvelse for løpere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 12. januar 2021 #34299 Del Skrevet 12. januar 2021 Twistdott skrev (1 time siden): Ok, da tar jeg feil. Merkelig å tro at du har kontroll på alt hun har sagt? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyss Skrevet 12. januar 2021 #34300 Del Skrevet 12. januar 2021 Synes det er så trist at hun føler for å «blurre» bena sine på bildene fra fotograferingen. Hun trener nesten hver dag og passer kostholdet til de grader. Man ser gulvet veldig tydelig, mens bena er helt blurra. Hun er jo nydelig som hun er. Bare vondt å se at hun ikke kan vise seg som hun er, det er godt nok det. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå