Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

tranedatter skrev (51 minutter siden):

Med den prisen de skisserer, så vil de vel være "eksklusiv og unik for de som er topptrent". Men bare en stooor hake med det hele: coachen har null (0) erfaring som pt. 

Frua har jo egen pt som vises opp i blandt.

Om det er så eksklusivt, så burde jo CBE selv benytte seg av tilbudet. Så kan de jo også skrive av dette på skatten.

Den summen er så hinsides at det overrasker meg veldig om han får noen klienter overhodet.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjela skrev (2 minutter siden):

Den summen er så hinsides at det overrasker meg veldig om han får noen klienter overhodet.

Finnes vel nok av gærninger som ser på CBE som en god venninne og tror at det å få være med på et slikt kurs vil få de nærmere The Eriksens 🤣

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to skulle pensjonere seg før de ble 30 år sa de en gang. Ja det ser vi du. De selger barna og sjela som aldri før.

Og 71 gr nord skjer aldri. Hun klarer seg ikke uten mannen og fotografen. Skulle tenke seg en dag uten fotoshoot og likes på hvor fin og deilig hun er. Hun ville gått rett i kjelleren uten denne 'dopen'.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke glemme det faktum at annonsørene glimrer med sitt fravær, da faker en content med hyppige spørsmålsrunder for å late som om det er aktivitet. Det står nok ikke så godt til gitt tror jeg. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngste filmes og spres på nettet. «Hva lager du nå?» Vet ikke, svarer barnet. Så hører man bare mor som fniser av svaret. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavande

Det er så stygt å filme barn og deres hverdagsaktiviter, for så å dele det på en bedrifts SoMe-kanal.

Jeg ber alle tenke over hva dere hadde følt, hvis noen filmet dere slik under oppveksten,  for så "daglig" dele det med tusenvis av ukjente mennesker i årevis.

Carolinebergeriksen.no / Treasures AS bør skamme seg.

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (36 minutter siden):

Yngste filmes og spres på nettet. «Hva lager du nå?» Vet ikke, svarer barnet. Så hører man bare mor som fniser av svaret. 

Men to ganger sa CBE til barnet at hun var flink. 😑 Antar det er for å tilbakevise at hun fniser av ungene sine. 😑 

Utenom sekvensene med barn blir jeg så flirfull av storien. Skal jeg klippe luggen? 😂 Håper hun tuller, men så ikke sånn ut. Håper virkelig for CBEs helse at hun selv fniser av å legge ut slik navlebeskuende vrøvl. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (1 time siden):

For å ikke glemme det faktum at annonsørene glimrer med sitt fravær, da faker en content med hyppige spørsmålsrunder for å late som om det er aktivitet. Det står nok ikke så godt til gitt tror jeg. 

Ikke lite spørsmålsrunder heller. Både CBE, Netfit og Lars-Kristian sin kanaler. H e l e t i d e n

men kanskje ikke rart dem må stå opp 05.30-06 da (refs story Instagram). Må vær en travel arbeidsdag å lage spørsmål 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (50 minutter siden):

Jeg klarer ikke den barnslige snakkingen til barna hennes, og enda verre er det at hun legger det ut, så sånne som meg gjør meg opp en mening om ungene hennes. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (8 timer siden):

Ikke lite spørsmålsrunder heller. Både CBE, Netfit og Lars-Kristian sin kanaler. H e l e t i d e n

men kanskje ikke rart dem må stå opp 05.30-06 da (refs story Instagram). Må vær en travel arbeidsdag å lage spørsmål 

Det er rart at det ikke er så mange snapper fra den tiden av døgnet når de står opp så tidlig HVER dag.en gang har jeg sett lke snappe fra tidlig på morgenen, og da var han nøye med å få med tiden..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (18 timer siden):

Jeg kikket såvidt på en story han hadde lagt ut fra et løp han gjorde. Inntrykket av nedlatenhet bekreftes der av at han filmer folk bakfra og gjør et nummer av at han er i gang med å ta igjen folk som har «startet for hardt». 

Sjarmerende. 

Han latterliggjør potensielle kunder. Kona latterliggjør barna. Et nydelig par med felles verdigrunnlag. :yvonne:

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble også litt trist og litt flau av innlegget - med poll - om hun skal klippe luggen  eller ikke. For et innholdsløst liv. :( Men siden de fortsetter å publisere slikt, regner jeg med at pengene de får, oppveier for innholdsløsheten i det de driver med. 

Forøvrig er jeg helt enig med @Lavande i at den filmingen av hverdagsaktiviteter med fireåring og påfølgende publisering, er ille.

Bare slutt med det. :( 

#stop sharenting

Endret av pøbelsara
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (11 timer siden):

Akkurat det jeg tenker på. Det er nå om dagen veldig synlig at det er lite aktivitet på de andre arenaene og idetørke i firmaet selv. 

Men svarene til disse spørsmålene er jo både et oppkonstruert narraktiv. Det har jo ikke rot i virkeligheten, men et ønske om å imponere eller fremstille virkeligheten som noe annet enn hva det er. Feks "jeg er perfeksjonist". "vi har travle dager på kontoret". "jeg står opp 05.30 for å trene". Ønsketenkning, for det er jo bare å titte innom instastories i ny og ned, så ser en jo at dette ikke stemmer. Og studere? studere til hva? Studerer jeg dersom jeg leser en artikkel? Eller bare leser jeg en artikkel for å lære eller innhente kunnskap. Det er en så gjennomført pynting av sannheten at jeg får helt makk. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spørsmål av samfunnsnyttig verdi. Heller ingen svar. Verdt å legge merke til synes jeg, for det sier mye når en ikke nevner verken Gjerdrum, Trump eller corona. Om ikke annet enn en setning der en uttrykker sympati med ulykken. Hun kunne velge å hive seg på influencerbølgen om å dele jodel (?) spleisen. Hun valgte å la være eller postet 1 bilde midt mellom undertøy og unger  og jeg vet ikke hva. Voksne folk altså. Det sier mye. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det blir så narsissistiske sider slik hun holder på med den beundringen i speilet, blunke til kamera og fnising av barna sine. Hvorfor MÅ hun offentliggjøre barna hele tiden?!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Konatil beskriver så godt den gleden hun føler ved å komme seg ut i jobb, etter flere år som blogger:

"Pendlevei, kollegaer, latter i lunsjen, høyt tempo, pasienter, desinfisering, munnbind, visir, assistering og ny kunnskap – jeg ELSKER det! ❤️"

Hun kunne sikkert også ha holdt bloggskuta si flytende enda en stund, men velger altså å ha bloggen som hobby heretter, og stortrives med å ha en samfunnsnyttig jobb. Håper flere følger hennes eksempel!

https://konatil.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. CBE har ikke de eneste kontoene som får meg til å føle at jeg er en ekkel kikker, men hun er blant de aller, aller verste - på grunn av seksualisert undertøyreklame og barnebilder på samme konto. Det blir både kleint og feil. 😞

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...