Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Alexandra Joner, LKE og CBE dropper munnbind ser jeg på stories. Vet ikke hvor mangle flere som svinser rundt i rommet der, hørte flere stemmer i bakgrunnen.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag var det mye selvdigging på Instagram. Husker mannen hennes tidligere har hardnakket kommentert at Caroline ikke er undervektig. Det nekter jeg å tro på slik hun ser ut! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Idag var det mye selvdigging på Instagram. Husker mannen hennes tidligere har hardnakket kommentert at Caroline ikke er undervektig. Det nekter jeg å tro på slik hun ser ut! 

Syns ikke hun ser undervektig ut. Tror hun veier mer enn 50 kg, for å si det slik. At det er noe vi skal legge oss borti og debattere og kommentere er jo en helt annen sak, og hvordan hun fremstiller seg slik at det legges opp til debatt om hennes utseende er helt uforståelig. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (5 minutter siden):

Ikke noe fokus på kropp her..

79FDB492-C807-4274-9CE5-121ABA719D5F.jpeg

Hva er det med at hun hele tiden må dra opp de derre trusekantene når hun filmer og selvdigger seg selv? Er det for at vi skal få fokuset ned mot midjen hennes? Har aldri sett hun filme seg selv i speilet uten å fikle med tightskanten og trusekanten. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørst skrev (Akkurat nå):

Syns ikke hun ser undervektig ut. Tror hun veier mer enn 50 kg, for å si det slik. At det er noe vi skal legge oss borti og debattere og kommentere er jo en helt annen sak, og hvordan hun fremstiller seg slik at det legges opp til debatt om hennes utseende er helt uforståelig. 

Da må du være ganske så tynn selv, hvis du syntes hun ser «normal» ut. Caroline er et forbilde for mange lesere, hva slags forbilde er hun som legger så mye fokus på kropp. Ikke rart det legges opp til debatt om utseende når det er nettopp utseende Caroline hele tiden legger fokus på. Kropp, løping på tredemølle og skjønnhetsfilter.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være modell er én ting, da ‘spiller man en rolle’ foran kamera, men å stå og filme seg selv foran speilet mens man strekker på kroppen, fniser og snur seg for å vise rumpa... jeg blir så pinlig berørt🙈

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørst skrev (3 timer siden):

Fikk ny garminklokke til jul, min tredje Garmin. Fått løpeprogrammer der i alle år, hvis jeg vil, og nå til dette vidunderet av en smart-treningsklokke er det enda mer tilpasset meg, også. Helt gratis! Dvs, jeg har jo betalt for klokkene i sin tid (de som ikke har vært gaver, riktignok). Tilpasset puls og form og livssituasjon og alt.

Tenker det samme. Man får gode klokker med ganske avanserte treningsprogrammer og oppfølging til lavere pris enn første måned hos Netfit. Lurer oppriktig på hva LKE kan bidra med bedre enn en slik klokke. Ikke 24/7-tilgjengeligheten hvert fall. Når jeg betaler for PT så er det først og fremmede for å spisse teknikken og det kan bare gjøres face to face. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (Akkurat nå):

Da må du være ganske så tynn selv, hvis du syntes hun ser «normal» ut. Caroline er et forbilde for mange lesere, hva slags forbilde er hun som legger så mye fokus på kropp. Ikke rart det legges opp til debatt om utseende når det er nettopp utseende Caroline hele tiden legger fokus på. Kropp, løping på tredemølle og skjønnhetsfilter.

Må jeg det? Som et premiss, liksom? Jeg forstår ikke dette.
Jeg sier ingenting om at hun ser "normal" ut, jeg syns hun ser normalvektig ut og tror ikke hun har BMI under 18, som er undervektig. Da må hun veie under 52 kg med hennes høyde (170), og det tror jeg faktisk ikke at hun gjør.

Til din opplysning er jeg et par cm høyere enn henne, og har faktisk veid 52 kg en gang, da var jeg meget langt under min normalvekt, og det var ikke anoreksia som var grunnen. Hva jeg og min vekt og utseende har med dette å gjøre vet jeg fortsatt ikke, men det var en vekt som ville vært umulig for meg å holde over tid, iallfall. Det var heller ikke målet, og jeg fikk det mye bedre da jeg nådde min normalvekt igjen. 

Tipper hun veier rundt 52-56 kg, og tenker at det helt sikkert er omtrent hennes normaltilstand. Min trivselsvekt ligger betraktelig over dette, og vekta nå er betraktelig over dette igjen etter flere svangerskap og mye sykdom.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (7 minutter siden):

Jeg ser poenget ditt og har ingen problemer med å skrive CBE.no har ekstrem fokus på thinspo, kropp og belastet forhold til trening og mat. Mens syns likevel vi skal være forsiktige med å kommentere spesifikk vekt.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (3 minutter siden):

Tenker det samme. Man får gode klokker med ganske avanserte treningsprogrammer og oppfølging til lavere pris enn første måned hos Netfit. Lurer oppriktig på hva LKE kan bidra med bedre enn en slik klokke. Ikke 24/7-tilgjengeligheten hvert fall. Når jeg betaler for PT så er det først og fremmede for å spisse teknikken og det kan bare gjøres face to face. 

Nå har jeg aldri prøvd sånn onlinecoaching da, men mannen min betaler for et yogaprogram jeg har prøvd noen ganger (noen hundrelapper i året) og jeg vet om flere som har løpt med Ingrid Kristiansen, og jeg har ei venninne som driver løpecoaching selv, a la Ingrid Kristiansen. Hun er på ganske mye høyere nivå enn LKE da. 

Klart, ei sånn klokke tilpasser jo programmene etter data jeg plotter inn (når jeg kan trene, hvor mye jeg vil trene) og målbare data som puls, vO2-max og O2-metning og stressnivå og sånn, men videoene og inspirasjonen og sånn er jo ikke så personlig tilpasset. Det trenger den heller ikke være 😄 For meg. Nå. 

Betaler du først LKE 4000 kr for å få løpeprogram, må du jo kjøpe ei klokke i tillegg. 

Vi får nå se hva det er han tilbyr først, kanskje. Kan jo hende det er revolusjonerende bra 😄 Lover dårlig, med skade (han sa selv det kom av overtrening og for stor belastning) og middelmådige prestasjoner fra løpefrua hans. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Tørst skrev (40 minutter siden):

Hva er det med at hun hele tiden må dra opp de derre trusekantene når hun filmer og selvdigger seg selv? Er det for at vi skal få fokuset ned mot midjen hennes? Har aldri sett hun filme seg selv i speilet uten å fikle med tightskanten og trusekanten. 

Har fulgt en Instagrammer kalt Danae Mercer som viser før- og etter bilder av hvor mye posering (og filterbruk) kan endre inntrykket. Et gjennomgående triks er nettopp å dra underbuksa høyt opp (og svaie i ryggen med rompa presset bakover) Gir illusjoner om lange ben, og smalt liv. 

Anbefaler kontoen, du får noen aha-opplevelser.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (1 minutt siden):

Har fulgt en Instagrammer kalt Danae Mercer som viser før- og etter bilder av hvor mye posering (og filterbruk) kan endre inntrykket. Et gjennomgående triks er nettopp å dra underbuksa høyt opp (og svaie i ryggen med rompa presset bakover) Gir illusjoner om lange ben, og smalt liv. 

Joda, har sett kontoen. Jeg bare lurer på hvorfor hun gjør det mens hun FILMER. Alltid. Uten unntak. Filme, smile, deilige seg foran speilet og fikle med truse/tightskanten.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørst skrev (24 minutter siden):

Joda, har sett kontoen. Jeg bare lurer på hvorfor hun gjør det mens hun FILMER. Alltid. Uten unntak. Filme, smile, deilige seg foran speilet og fikle med truse/tightskanten.

Fordi målet med å framstå så tynn som mulig er så inkorporert positurene kommer per automatikk. Til og med bloggerfot på ski. 😂

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørst skrev (1 time siden):

Nå har jeg aldri prøvd sånn onlinecoaching da, men mannen min betaler for et yogaprogram jeg har prøvd noen ganger (noen hundrelapper i året) og jeg vet om flere som har løpt med Ingrid Kristiansen, og jeg har ei venninne som driver løpecoaching selv, a la Ingrid Kristiansen. Hun er på ganske mye høyere nivå enn LKE da. 

Klart, ei sånn klokke tilpasser jo programmene etter data jeg plotter inn (når jeg kan trene, hvor mye jeg vil trene) og målbare data som puls, vO2-max og O2-metning og stressnivå og sånn, men videoene og inspirasjonen og sånn er jo ikke så personlig tilpasset. Det trenger den heller ikke være 😄 For meg. Nå. 

Betaler du først LKE 4000 kr for å få løpeprogram, må du jo kjøpe ei klokke i tillegg. 

Vi får nå se hva det er han tilbyr først, kanskje. Kan jo hende det er revolusjonerende bra 😄 Lover dårlig, med skade (han sa selv det kom av overtrening og for stor belastning) og middelmådige prestasjoner fra løpefrua hans. 

Sant det. Opplegget kan jo være så revolusjonerende bra kjøpere vil stå i kø.  Jeg er nok bare forutinntatt av de lite imponerende resultatene til den eneste han har coachet (antar han har trenet kona) og både dennes og han egen dokumenterte styrke-teknikk. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, pøbelsara said:

og lurer på om det er viljen eller evnen det er noe alvorlig galt med.

Det kan vel være en uheldig kombinasjon av begge deler :vetikke:

Omgitt av en evig heiagjeng av familie og forbindelser, og den typiske influenserpsyken av ekstrem selvopptatthet. Noe tyder også på (den like typiske influenserpsyken) lite samfunnsengasjement og noe mangelfull almendannelse såvel som utdannelse.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, CecilieX said:

Den kontoen avslører mange av triksene CBE bruker. Her om dagen var det et godt eksempel på ekstra svai i ryggen og skyte frem ribbeina for å få slank mage. 

Screenshot av instastory: https://imgur.com/a/v6t5kcR

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (2 timer siden):

Er nettopp den illusjonen hun prøver å gi leserne sine. At hun er veldig tynn å har thigh gap eller hva det nå heter. Men hun er normalvektig. Har sett fruen offentlig flere ganger. Hun er ikke slik hun fremstiller seg på SoMe. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
Smoothie skrev (12 minutter siden):

Den kontoen avslører mange av triksene CBE bruker. Her om dagen var det et godt eksempel på ekstra svai i ryggen og skyte frem ribbeina for å få slank mage. 

Screenshot av instastory: https://imgur.com/a/v6t5kcR

Den siste der er jo det frua gjør heeeele tiden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...