Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er å pynte, men jeg fatter ikke at folk som lever av SOME ikke anskaffer seg et penere juletre. Ser jo ut som noe de har dratt med seg fra Rusta til 99,- . Det er noe merkelig med juleservise fra Royal Copenhagen (som hun har ødelagt for min del med å gjøre det så billig!) og dette treet. Er jo ingenting som lyser verken kvalitet eller stil.  Blir bare ræl og billig alt sammen. 😕 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, virkelig skrev:

Nå skrev LK på IG stories fotoshoot neste uke for My muse og juletema, så det kan jo være derfor. Men om en ser rundt på Instagram så har mange begynt å pynte til jul allerede, flere rundt her vi bor har flere hengt opp julestjerner bl.a. Hver sin smak og opp til  hver enkelt. Og slutt dra inn barna i diskusjon og spekulasjon rundt pynting hos CBE, 

Men du tenker også at det er helt ok at mamma stiller opp i undertøy og poserer midt i familiens julepynt? Den samme pynten som det har kommet mange romantiske innlegg om hvor fantastisk julen er og hvor fine nøtteknekkeren er? Pynten som er barndoms jul for de små. Julepynten vi hadde da jeg var liten har jeg fortsatt veldig fine minner med. Jeg håper ingen barn trenger å forbinde barndommens julepynt med mor poserende i truse med knyting, halvåpne munn og kom og ta meg blikk. 

• Liker 40
Skrevet
6 timer siden, Halle-Palle skrev:

Selvsagt er det opp til hver enkelt. Men når man legger det ut på sine offentlige plattformer er det innafor å diskutere det. 

Tenker du at det er riktig/bra for barna å vokse opp i et showroom? Man pynter ikke (bare) fordi man liker det, men fordi privatlivet er til salgs som bakteppe for alt som gir inntjening. 

Er det sunt for barn å bli julepyntet og satt foran juletre den 13 november (eller når som helst, egentlig)?

jeg bare minner om hvorfor det gjøres jeg. For at vi skal kjøpe det. 
Det er ikke privatlivet til cbe vi ser, det er det hun framstiller som sitt privatliv, vi ser. Sånn rent hypotetisk kan hun dra ned driten og pynte helt annerledes uten at vi vet det. 
Dette barnegreiene vet jeg ikke svaret på, men har flere ganger skrevet at jeg er i mot bruken av barn.  Tenker også at de bildene jeg har sett den siste tida ikke er spesielt utleverende da. Mulig barna vil mene noe annet når de blir eldre, det gjenstår og se. (Aller helst burde det ikke vært gjort så de måtte mene noe om det, altså) 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Men du tenker også at det er helt ok at mamma stiller opp i undertøy og poserer midt i familiens julepynt? Den samme pynten som det har kommet mange romantiske innlegg om hvor fantastisk julen er og hvor fine nøtteknekkeren er? Pynten som er barndoms jul for de små. Julepynten vi hadde da jeg var liten har jeg fortsatt veldig fine minner med. Jeg håper ingen barn trenger å forbinde barndommens julepynt med mor poserende i truse med knyting, halvåpne munn og kom og ta meg blikk. 

Dette syns jeg er bullshit. Det ødelegger vel ingenting for de at hun reklamerer for undertøy. Barna tenker da ikke at det der er et kom og ta meg blikk. Vet da om foreldre som har stilt opp i manneblader ( skal gi deg kom og ta meg blikk jeg!) og barna klarer seg fint likevel de! Selv om det var litt flaut da de var tenåringer. 

• Liker 3
Gjest Twistdott
Skrevet
2 timer siden, virkelig skrev:

Nå skrev LK på IG stories fotoshoot neste uke for My muse og juletema, så det kan jo være derfor. Men om en ser rundt på Instagram så har mange begynt å pynte til jul allerede, flere rundt her vi bor har flere hengt opp julestjerner bl.a. Hver sin smak og opp til  hver enkelt. Og slutt dra inn barna i diskusjon og spekulasjon rundt pynting hos CBE, 

Da blir det «småerotiske» underøtysbilder. I rødt stoff... omkranset av overpyntet julehus, og de skremmende menneskestore  tinnsoldatnøtteknekkerne som står oppstilt rundt om i huset. 

Skrevet
18 minutter siden, Klink skrev:

Dette syns jeg er bullshit. Det ødelegger vel ingenting for de at hun reklamerer for undertøy. Barna tenker da ikke at det der er et kom og ta meg blikk. Vet da om foreldre som har stilt opp i manneblader ( skal gi deg kom og ta meg blikk jeg!) og barna klarer seg fint likevel de! Selv om det var litt flaut da de var tenåringer. 

Jeg håper barna synes det er bullshit også. Litt småflaut? LITT? 
men jeg synes det er forskjell på om et par stiller opp i et blad en gang en at mor stiller opp på bloggen med familiensjulepynt. 
om det var så lenge siden at et blad var et blad, var det glemt noen måneder senere. Nå er det bare å Google og Vipps, der var det gitt. 

• Liker 29
Skrevet
9 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Jeg håper barna synes det er bullshit også. Litt småflaut? LITT? 
men jeg synes det er forskjell på om et par stiller opp i et blad en gang en at mor stiller opp på bloggen med familiensjulepynt. 
om det var så lenge siden at et blad var et blad, var det glemt noen måneder senere. Nå er det bare å Google og Vipps, der var det gitt. 

Ja? De overlevde. Er bare å Google ja. 

Skrevet

Det blir nok noe  halvnakent ved juletreet mens hun kikker tomt på noe nylig utpakket juletrepynt fra Nille. Med gapesmil.

• Liker 23
Skrevet
3 timer siden, virkelig skrev:

Really?? Det kan ikke være noe særlig behagelig å skyte seg selv i foten når man faktisk deltar i tråden der barn blir nevnt, og det er takke være CBE&co selv som legger baner for det. Det er INGEN her som DRA INN de små. Det diskuteres at barna IKKE skal bli eksponert på nettet og at CBE burde ha samme respekt for dem , slik som hun har for venner og resten av familien sin. Man ser ikke snuten av moren eller faren til CBE. Det samme gjelder det med søsteren hennes. Eneste nestipp jeg ser er LKE's mor når hun kommentere på bildene til CBE som er på IG.

• Liker 23
Skrevet

Lene Orvik hadde vel også oppe et juletre og noe mymuse undertøy, så da får vi nok snart gleden av å se frua posere halvnaken blant julepynten, mens det neste dag er puttipluttipott og juleverksted med barna... herlig mix

• Liker 45
Skrevet
7 timer siden, virkelig skrev:

Jeg skal slutte å kritisere bruk av barn den dagen hun slutter å selge barndommen for polyester og fotobøker. 

• Liker 48
Skrevet
16 timer siden, virkelig skrev:

Slutt å fortelle hva andre her inne skal gjøre. 

• Liker 22
Skrevet

Den episode du nevner, av barnet som blir filmet og samtidig fortalt at det skal sendes til bestemor husker jeg så innmari godt. Fikk vondt langt inn i sjelen. At man ikke reflekterer selv over at dette var feil er for meg helt utrolig, men at de fortsatt står fast på at alle valg vi tar vet vi er det beste for barna. Kvalmende. 

• Liker 46
Skrevet

Caroline Berg-Eriksen har ikke, i motsetning til de som skjermer sine barn, noe annet å komme med. Vil tro at etter noen år som blogger så er man oppbrukt. Da er det lurt å slutte og finne på noe annet. Men når oppførselen minner om en narsissist så ser man det ikke selv. De jentene er blitt hovedattraksjonen i deres kanaler. Er det ingen i deres nærmeste omkrets som kan si i fra eller er hele den slekta lik på Caroline Berg-Eriksen. 

• Liker 32
Skrevet (endret)

I hvilken verden blander man barn og alkohol på en bedriftskanal? Forstår jeg det riktig at denne bedriften bruker mindreårige til å hjelpe til med å lage alkoholholdig drikke? Også deler det med resten av verden??

Endret av Lin11
Skrevet
55 minutter siden, Surikatt skrev:

Caroline Berg-Eriksen har ikke, i motsetning til de som skjermer sine barn, noe annet å komme med. Vil tro at etter noen år som blogger så er man oppbrukt. Da er det lurt å slutte og finne på noe annet. Men når oppførselen minner om en narsissist så ser man det ikke selv. De jentene er blitt hovedattraksjonen i deres kanaler. Er det ingen i deres nærmeste omkrets som kan si i fra eller er hele den slekta lik på Caroline Berg-Eriksen. 

Har lenge lurt på det sammme. Folk som bryr seg om ungene, ja foreldrene og.

Hele greia er så hinsides trist, 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...