Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere av treningsprogrammene på netfit ser ut som at de bare er satt sammen uten at de er testet ut.

På videoen med LK sees det veldig tydelig. Han er jo skadet pga langløp og er i en rehabiliterings-/ opptreningsfase. Han har altså satt sammen et styrkeprogram for rehabilitering for løpere som presenteres på netfit. Egentlig ser det hans eget opptreningsprogram.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det de viser på Netfit er så uinteressant. Hvem blir inspirert til å trene av å se frua hoppe og sprette rundt, stylet og sminket som før en fotoshoot? Hadde det vært mere naturlig og et snev av treningsglede, så kanskje jeg hadde latt meg inspirere. Like greit at de aldri lanserer den appen.

• Liker 36
Skrevet
4 timer siden, Tannbein skrev:

"Medisin grunnfag" høres veldig ut som profesjonsstudiet i medisin og det vet LKE så innmari godt. Det er virkelig ikke like mye schwung over "introduksjon til helsefag" som er det han faktisk har tatt, som deler av en avbrutt bachelor i ernæringsfysiologi. 

Men han har vel faktisk tatt «Medisin grunnfag» som jo er det årsstudiumet heter? 
Finner ingen årsstudium som heter «introduksjon til helsefag»? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan ikke se at det heter "medisinsk grunnfag" på Bjørknes der lke prøvde seg på ernæringsstudiet: https://bjorkneshoyskole.no/studie/ernaering/emneoversikt/

I reklamen for nettstudier i ernæringsfysiologi som han skulle bruke 4-5 år på, kalte han det "medisinske fag":  https://bjorkneshoyskole.no/lars-kristian-eriksen-nettstudent-bachelor-i-ernaering-2012-2017/

På LinkedIn har han oppgitt at han tok nettstudiet mellom 2012-2016. Samme året som det ble skandale da ernæringsfysiologistudiet hos Bjørknes ikke var godkjent. Ernæringsfysiolog er en beskyttet tittel. Så om lke noensinne fullførte studiene vites ikke.  https://www.dagbladet.no/nyheter/studenter-stevner-oslo-skole-for-retten---mener-de-ble-feilinformert/60449676?_gl=1*rsxat7*_ga*ZTBXaXNQSHNlMmtxZXpBTnF5VUI3ZHR5aGxILUlCbUhSLXlSbGlKR2FWaXhRUnY4Z3lVM0lpZFdUd0N0RWo2MA..

For å kunne ta seg betalt får å påta  seg ansvar for andre menneskers helse er det viktig å vise frem sertifiseringene, kompetansen og erfaringene sine, syns jeg. Særlig hvis potensielle kunder skal forebygge skader og og oppnå riktig ernæring for å nå sine mål. lke viser ikke til noe av dette.

Endret av Revenge o'Cavatina
tilføyelser
  • Liker 40
Skrevet
3 timer siden, Minnie Mus skrev:

Det de viser på Netfit er så uinteressant. Hvem blir inspirert til å trene av å se frua hoppe og sprette rundt, stylet og sminket som før en fotoshoot? Hadde det vært mere naturlig og et snev av treningsglede, så kanskje jeg hadde latt meg inspirere. Like greit at de aldri lanserer den appen.

Helt enig. Hun har dårlig form i øvelsene, og ser ganske svak og lite energisk ut når hun gjør det. 

Når det kommer til cardio, synes jeg hun kan være inspirerende. 

• Liker 7
Skrevet
19 timer siden, 123Frustrert skrev:

Siden du har inside informasjon. Når kommer denne netfit appen deres? Nå har de brukt tre år og fortsatt ingen dato for lansering. Det er jo veldig snodig 😀 til noen som er såå velorganisert, arbeidshest og profesjonell. 

De er også veldig gjerrige og det mest der i huset er sponsa.En app kan vel ikke sponses...derfor prøver de vel å gjøre det så billig som mulig?

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Isola2 skrev:

De er også veldig gjerrige og det mest der i huset er sponsa.En app kan vel ikke sponses...derfor prøver de vel å gjøre det så billig som mulig?

Jeg syns ikke de framstår som gjerrige.Hvorfor syns du det? 

Jeg syns spons skal brukes slik man selv ønsker og tenker at det er jo dette cbe lever av. Skal hun kaste det ho reklamerer for da? 

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, MiniMjau skrev:

Julefotoshoot idag? 

Hvis ikke må det være rekordtidlig pynting. Hun pleier vel å ha innredet julehuset innen 1 desember. 

• Liker 4
Skrevet

Som vanlig et sammensurrium med undertøysbilder og barn på insta. Ikke mye fri og helg der i gården, der må barna jobbe for føden. Og jeg lurer oppriktig på hvem og hvilke mennesker det er som spør "såååå mye" om hvor ting kommer fra? Sitter det seriøst mennesker der ute som lurer på hvor "julebuksa" til CBE kommer fra???

• Liker 34
Skrevet

Er det bare meg eller går de samme ordene og settinger igjen hos CBE? Jeg får så mye deja poo (the feeling that you've heard this crap before) av IG storiene hennes. Det er aldri noe nytt eller nyttig fra henne lengre. Slik det er nå så er verken bloggen eller IG storien til noe nyttig som dokumentasjon:vetikke:

• Liker 29
Skrevet
1 hour ago, MaleficentAurora said:

Er det bare meg eller går de samme ordene og settinger igjen hos CBE? Jeg får så mye deja poo (the feeling that you've heard this crap before) av IG storiene hennes. Det er aldri noe nytt eller nyttig fra henne lengre. Slik det er nå så er verken bloggen eller IG storien til noe nyttig som dokumentasjon:vetikke:

Er nok ikke bare du nei. Ikke noe nytt der i gården, det samme om og om igjen, ikke rart at hun mister følgere. Kaffekopp, trening, barna og selfies med heavy filter. Har det forresten kommet noe samfunnsnyttig fra den kanten? Utenom den såkalte søppelplukkinga da, der frua fikk betalt for å late som om hun plukka søppel med lange nylagte negler. Og redd barna, da hun fikk godt betalt for å sitte i varmen foran kakkelovnen å liksom synes synd i de som frøs.... Og miljøbevisstheten, da hun klaget sin enorme nød pga en togtur til Oslo....

• Liker 33
Skrevet
3 timer siden, Minnie Mus skrev:

Som vanlig et sammensurrium med undertøysbilder og barn på insta. Ikke mye fri og helg der i gården, der må barna jobbe for føden. Og jeg lurer oppriktig på hvem og hvilke mennesker det er som spør "såååå mye" om hvor ting kommer fra? Sitter det seriøst mennesker der ute som lurer på hvor "julebuksa" til CBE kommer fra???

Nei, det er bare en unnskyldning for å ha noe å skrive om. Jeg har aldri i mitt liv sett et slikt overforbruk av klær. 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Minnie Mus skrev:

Har det forresten kommet noe samfunnsnyttig fra den kanten?

Sånn ca. aldri, men det er jo ikke så rart, for selvopptatte mennesker er sjelden eller aldri samfunnsnyttige, med mindre de kan late som om de er det dersom de får betalt for det 🤣

• Liker 13
Skrevet
På 12.11.2020 den 17.51, Levina skrev:

Hvis du bruker litt mere tid på å _følge med på hva hun informerer om_i sine sosiale kanaler og ikke bare leter etter feil hun tilsynelatende gjør, så hadde du fått svar på det du lurte på. Trenger ikke å ha inside informasjon om det. Bare til opplysning! 

Leter jeg etter feil? Og som TILSYNELATENDE gjøres? Har ikke kommentert noe som tilsynelatende gjøres, bare det som dokumenteres på some. Du viste tydelig at det ble planlagt at de planla omvendt nisse, og det var ikke kommet ut i SOME, så noe innside må du ha 😀

• Liker 29
Skrevet

Jøss, full julestemning😅

• Liker 6
Skrevet

For en uendelig lang vei til jul for de små. Her i huset er det så vidt de holder ut fra 1-24, mens andre pynter til jul 13 november. 

Hvor blir magien av?

• Liker 20
Skrevet

Pynter hun til jul nå? :daane:

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Halle-Palle skrev:

For en uendelig lang vei til jul for de små. Her i huset er det så vidt de holder ut fra 1-24, mens andre pynter til jul 13 november. 

Hvor blir magien av?

Det er så julehysterisk. De to barna har alt flere juleantrekk hver, ser alt for meg de står hånd i hånd i bunnen av trappa og beundrer mors pakkekalender. Hele huset er overlesset og oppmuntrer til et sykt overforbruk. Denne krampekosen gir meg bismak når jeg ser hvor mye de to jentene blir eksponert i sosiale medier av sine egne foreldre. Skjønner ikke hvordan Caroline Berg-Eriksen kan sove godt om natta. 

• Liker 45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...