Klink Skrevet 11. november 2020 #30781 Skrevet 11. november 2020 Ho driver jo liksom og dekker på på de bildene der. Er ikke ferdig 😛
Klink Skrevet 11. november 2020 #30782 Skrevet 11. november 2020 28 minutter siden, Kanelsnurre skrev: Hvordan er karantenereglene for frua? Innafor å dra til bakeren? Er hun i karantene? Hvorfor ikke innafor å dra til bakeren? 7
Aquarius04 Skrevet 11. november 2020 #30783 Skrevet 11. november 2020 (endret) LKE uttaler seg med mye ekspertise i kommentarfeltet på bloggen under siste treningsinnlegg (hvorfor leserne spør dem om treningsråd for å unngå skade er meg en gåte uansett, men ok.) og påstår han har grunnfag medisin og utdanning som PT. Stemmer dette eller er det kun påbegynte studier og kurs? Sitat LKE: «Min erfaring er fra 30 år med idrett på ulike nivåer, Medisin Grunnfag og utdanning som PT. Jeg har ingen praktisk erfaring med å trene andre, men ser ikke relevansen til akkurat det i dette tilfellet» Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/10/min-treningsuke-46/ Endret 11. november 2020 av Aquarius04 La til sitat 9
123Frustrert Skrevet 11. november 2020 #30784 Skrevet 11. november 2020 28 minutter siden, Aquarius04 skrev: LKE uttaler seg med mye ekspertise i kommentarfeltet på bloggen under siste treningsinnlegg (hvorfor leserne spør dem om treningsråd for å unngå skade er meg en gåte uansett, men ok.) og påstår han har grunnfag medisin og utdanning som PT. Stemmer dette eller er det kun påbegynte studier og kurs? Sitat LKE: «Min erfaring er fra 30 år med idrett på ulike nivåer, Medisin Grunnfag og utdanning som PT. Jeg har ingen praktisk erfaring med å trene andre, men ser ikke relevansen til akkurat det i dette tilfellet» Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/10/min-treningsuke-46/ Om jeg ikke tar helt feil ( og det kan jeg fint, i motsetninger til folk i Sarpsborg) så inngikk grunnfag i medisin utdannelsen fra Bjørknes og må på ingen måte forveksles med medisinsk utdannelse. 39
hippyskippy Skrevet 11. november 2020 #30785 Skrevet 11. november 2020 5 timer siden, Christiane_W skrev: https://imgur.com/a/x05D5dl (Link til skjermdumper av Instagram-innlegg https://www.instagram.com/p/CHaIi5ZAA6b/) Oi som de redigerer hals og hake? Den haka kan jo skjære glass. 12
tantesofie Skrevet 11. november 2020 #30786 Skrevet 11. november 2020 24 minutter siden, hippyskippy skrev: Oi som de redigerer hals og hake? Den haka kan jo skjære glass. Halsen 😂😂😂 hvis du zoomer litt inn... Ser ut som hun har fraktur i nakken. Ser nesten ut som om hodet er tatt fra et annet bilde? 9
Rev. Revenge Skrevet 11. november 2020 #30787 Skrevet 11. november 2020 (endret) 2 timer siden, Aquarius04 skrev: LKE uttaler seg med mye ekspertise i kommentarfeltet på bloggen under siste treningsinnlegg (hvorfor leserne spør dem om treningsråd for å unngå skade er meg en gåte uansett, men ok.) og påstår han har grunnfag medisin og utdanning som PT. Stemmer dette eller er det kun påbegynte studier og kurs? Sitat LKE: «Min erfaring er fra 30 år med idrett på ulike nivåer, Medisin Grunnfag og utdanning som PT. Jeg har ingen praktisk erfaring med å trene andre, men ser ikke relevansen til akkurat det i dette tilfellet» Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/10/min-treningsuke-46/ Fortsetter med sitat lke: - Jeg har formell kunnskap, mengder med praktisk erfaring og et stort nettverk innenfor trening og helse. Det er noe virkelighetsfjernt i det å bruke "stort nettverk" som grunnlag for kompetanse. Scenario: "Dette spørsmålet kan jeg (host) ikke svare på, men vent litt: Jeg skal bare ringe en venn på LinkedIn" Dette skal de ta seg betalt for? Akk, nei takk. Endret 11. november 2020 av Revenge o'Cavatina lagt til sitat 38
Surikatt Skrevet 11. november 2020 #30788 Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, Aquarius04 skrev: LKE uttaler seg med mye ekspertise i kommentarfeltet på bloggen under siste treningsinnlegg (hvorfor leserne spør dem om treningsråd for å unngå skade er meg en gåte uansett, men ok.) og påstår han har grunnfag medisin og utdanning som PT. Stemmer dette eller er det kun påbegynte studier og kurs? Sitat LKE: «Min erfaring er fra 30 år med idrett på ulike nivåer, Medisin Grunnfag og utdanning som PT. Jeg har ingen praktisk erfaring med å trene andre, men ser ikke relevansen til akkurat det i dette tilfellet» Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/10/min-treningsuke-46/ Det han kaller grunnfag i medisin er vel nesten så han tror han er lege. Nei, han har ingen erfaring i å trene andre og det burde han virkelig gjøre noe med før han oppfører seg som en besserwisser. 21
kkkeee Skrevet 11. november 2020 #30789 Skrevet 11. november 2020 8 timer siden, Klink skrev: Det er jo ikke lov med fester nå. Legg ut bilde, for oss som er blokkert 😢 1
Salmonella Skrevet 11. november 2020 #30790 Skrevet 11. november 2020 Aiaiai. Huff, de bildene var det virkelig lav kvalitet på. Merkelig siden de pleier å ta ganske gode stemningsbilder. 7
Isild Skrevet 11. november 2020 #30791 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, Salmonella skrev: Aiaiai. Huff, de bildene var det virkelig lav kvalitet på. Merkelig siden de pleier å ta ganske gode stemningsbilder. Samme tenkte jeg. Slike bilder er jo noe de vanligvis virkelige er gode på. 7
Kanelsnurre Skrevet 11. november 2020 #30792 Skrevet 11. november 2020 5 timer siden, Klink skrev: Er hun i karantene? Hvorfor ikke innafor å dra til bakeren? Det var kanskje med yngste. Eldste har karantene. Hele skolen. 7
Klink Skrevet 11. november 2020 #30793 Skrevet 11. november 2020 23 minutter siden, Kanelsnurre skrev: Det var kanskje med yngste. Eldste har karantene. Hele skolen. Karantene har man fremdeles lov til å være ute og i butikker, bare holde avstand 😊 1
Gjest pop up bruker Skrevet 11. november 2020 #30794 Skrevet 11. november 2020 5 timer siden, Aquarius04 skrev: LKE uttaler seg med mye ekspertise i kommentarfeltet på bloggen under siste treningsinnlegg (hvorfor leserne spør dem om treningsråd for å unngå skade er meg en gåte uansett, men ok.) og påstår han har grunnfag medisin og utdanning som PT. Stemmer dette eller er det kun påbegynte studier og kurs? Sitat LKE: «Min erfaring er fra 30 år med idrett på ulike nivåer, Medisin Grunnfag og utdanning som PT. Jeg har ingen praktisk erfaring med å trene andre, men ser ikke relevansen til akkurat det i dette tilfellet» Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/10/min-treningsuke-46/ Han har ikke studert medisin, som det høres ut som han har startet på. Trodde ikke ham fullførte utdanningen som PT? De startet sammen på en PT utdanning, og droppet ut begge to. Han startet på noen ernæringsstudier, men droppet ut. Stemmer ikke det?
Finngirl Skrevet 11. november 2020 #30795 Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, pop up bruker skrev: Han har ikke studert medisin, som det høres ut som han har startet på. Trodde ikke ham fullførte utdanningen som PT? De startet sammen på en PT utdanning, og droppet ut begge to. Han startet på noen ernæringsstudier, men droppet ut. Stemmer ikke det? Medisin grunnfag er et årsstudie som beskrives som «introduksjon til helsefag», eller introduksjon til ernæringsfag, men har ingenting med profesjonsstudiet i medisin å gjøre. Det har vel også blitt kritisert for å være et ganske unødig studie 🙈 tror godeste LK droppet ganske raskt ut av ernæringsstudiet også 🙈 Medisin grunnfag er det første året av en bachelor i ernæring, og kan telle som det første året i en kiropraktorutdanning i Wales eller England. 11
Trudis23 Skrevet 11. november 2020 #30796 Skrevet 11. november 2020 Ser ut som følgerne renner ut 😱 15
Pustogpes Skrevet 11. november 2020 #30797 Skrevet 11. november 2020 (endret) 1 time siden, Klink skrev: Karantene har man fremdeles lov til å være ute og i butikker, bare holde avstand 😊 Fra FHI sine sider vedrørerende karantene: Du bør som hovedregel ikke oppsøke offentlige steder, slik som butikker og kaféer. Ved mangel på alternativer kan du gå ut for å gjennomføre nødvendige ærend i butikk eller apotek – men sørg for å holde tilstrekkelig avstand (minst 1 meter) til andre og unngå kø Jeg anser ikke besøk hos bakeren som nødvendig ærend, men nå er heller ikke fruen i karantene! Hvis en stor del av befolkning tolker karanteneregler slik som deg, da er det ikke rart at smittetallene stiger! Er du i karantene, hold deg hjemme - ferdig snakka!!!! Endret 11. november 2020 av Pustogpes 43
Jobbermedbarn Skrevet 11. november 2020 #30798 Skrevet 11. november 2020 (endret) 1 time siden, Klink skrev: Karantene har man fremdeles lov til å være ute og i butikker, bare holde avstand 😊 Man kan gå ut en tur ut med god avstand til andre, men holde seg unna butikker som en hovedregel. Hvis man ikke har noen andre til å handle mat/gå på apoteket kan man gjøre det med god avstand/munnbind. Endret 11. november 2020 av Jobbermedbarn Så ikke at noen andre hadde skrevet det før meg, med link til fhi. 20
Klink Skrevet 11. november 2020 #30799 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, Pustogpes skrev: Fra FHI sine sider vedrørerende karantene: Du bør som hovedregel ikke oppsøke offentlige steder, slik som butikker og kaféer. Ved mangel på alternativer kan du gå ut for å gjennomføre nødvendige ærend i butikk eller apotek – men sørg for å holde tilstrekkelig avstand (minst 1 meter) til andre og unngå kø Jeg anser ikke besøk hos bakeren som nødvendig ærend, men nå er heller ikke fruen i karantene! Hvis en stor del av befolkning tolker karanteneregler slik som deg, da er det ikke rart at smittetallene stiger! Er du i karantene, hold deg hjemme - ferdig snakka!!!! Ja, beklager at jeg ikke utdypet det godt nok.
Klink Skrevet 11. november 2020 #30800 Skrevet 11. november 2020 36 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Man kan gå ut en tur ut med god avstand til andre, men holde seg unna butikker som en hovedregel. Hvis man ikke har noen andre til å handle mat/gå på apoteket kan man gjøre det med god avstand/munnbind. Ja, jeg vet det. Forkortet til å være ute og i butikker bare holde avstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå