Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, miniomelett skrev:

haha skal innrømme at er pirk, men noe skal en jo le av. 😂 Og ja, du sier noe...fatene under armen, kladder hele hånda over fatene osv. Ser ikke mye stilfullt og proft ut. 

Ja, det er pirk, men som du sier: noe skal en jo le av😂 

Det sier uansett noe om hvordan de har gjort denne jobben. Hvor mye de har lagt i det. Og det er ikke mye.

Med ordene "festantrekk, sesongens middager" og "partykolleksjon" skulle man tro de ville formidle en stemning, noe som minnet om et hyggelig juleselskap. Eller er det egentlig jula det er snakk om i “sesong”? Eller er det begravelsessesongen?  DA rimer det nemlig.

Ellers ser det unektelig rart ut med ett vindu med mørke, og ett med dagslys, at det mangler bestikk osv. CBE er jo ellers god på å lage fine bord til alle mulige anledninger👍

Men så lenge Ellos er fornøyd, så...🤷‍♀️

Endret av Finlay
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jo at det er lov med små forsamlinger med nær familie og såklart er det koselig å pynte seg, men likevel synes jeg dette fokuset på fest og party blir litt feil med tanke på tiden vi er i nå. Til og med statsministeren har vært på tv og sagt at nå er festen over for en stund. 

På en måte er det kanskje passende at bildene har en dyster, post-apokalyptisk stemning over seg. I den grad post-apokalypsen har paljetter.

• Liker 20
Skrevet
40 minutter siden, Finlay skrev:

Det sier uansett noe om hvordan de har gjort denne jobben. Hvor mye de har lagt i det. Og det er ikke mye.

Med ordene "festantrekk, sesongens middager" og "partykolleksjon" skulle man tro de ville formidle en hyggelig stemning, noe som minnet om et hyggelig juleselskap. Eller er det egentlig jula det er snakk om i “sesong”? Eller er det begravelsessesongen?  DA rimer det nemlig.

Ellers ser det unektelig rart ut med ett vindu med mørke, og ett med dagslys, at det mangler bestikk osv. CBE er jo ellers god på å lage fine bord til alle mulige anledninger👍

Glad jeg ikke var alene om å stusse på dagslys/mørkt i vindue. Og at stolene står på halv åtte i forhold til fatene osv. Ser så stusselig ut med flere tomme seter nederst ved bordet. Herregud jo lengre man ser på bildene, jo mer er det som ser på halv åtte ut 😂😂

• Liker 19
Skrevet
31 minutter siden, miniomelett skrev:

jo lengre man ser på bildene, jo mer er det som ser på halv åtte ut 😂😂

Akkurat det samme som skjer når man følger bedriften over tid. 

• Liker 40
Skrevet

Hva er det som står i vinduet? Buttplugger?

• Liker 12
Skrevet
14 timer siden, CecilieX skrev:

Var innom Instagram og så at hun pushet sin favoritt fra kolleksjonen. Kom på at hun skrøt av det begynte å bli utplukket i nettbutikken allerede få dager etter lansering så da sjekket jeg igjen. Ståa er som den var sist jeg sjekket, noen få plagg mangler XS ellers finnes alle størrelser.

Det betyr nok at kolleksjonen ikke er spesielt populær og at den ikke er spesielt anvendelig for de fleste.

I tillegg til at det avslører en noe lemfeldig omgang med sannheten.

Ikke en gang på lanseringslagen var trusemodeller tilgjengelig i str XS, selv om det i teksten stod at modellen brukte den størrelsen. At plass er utsolgt i XS kan ha sammenheng med at de aldri lå ute for salg.

• Liker 13
Skrevet
19 timer siden, Finlay skrev:

De bildene CBE deler på Instagram nå er noe av det dystreste jeg har sett, selv fra den kanten.

Bildene skal visst illudere en middag i "festsesongen", iført kjole fra Ellos partykolleksjon.

Mørkt og kaldt, alt i svart og grått. Hvite servietter. Ingen duk på bordet. Ingen lys. Absolutt ingen farger. Selv neglelakken er svart. Jeg tenkte denne "festsesongen" var jula, men det kan det umulig være. Det er rett og slett for trist.

Hadde det ikke vært for glitter på kjolen, ville det sett ut som en sammenkomst etter en begravelse, eller forresten, selv der er det mer farger. Og på siste bilde sitter de to og ler mot "noen" på den andre siden av bordet. Ser ikke ut som de har lagt ned alt for mye jobb i dette samarbeidet. For å si det mildt.😂

Det første bildet ser ut som om noen har blåst ut lysene og begynt å rydde vekk. Eller ikke dekket bordet ennå. 

Elendig. Her klarte de ikke å skape særlig mye feststemning som fremmer varene for annonsøren. Håper ikke Ellos betaler for det der. 

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, Finlay skrev:

Med ordene "festantrekk, sesongens middager" og "partykolleksjon" skulle man tro de ville formidle en stemning, noe som minnet om et hyggelig juleselskap. Eller er det egentlig jula det er snakk om i “sesong”? Eller er det begravelsessesongen?  DA rimer det nemlig.

Det er jo ikke lov med fester nå. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FruJohansen skrev:

Akkurat det samme som skjer når man følger bedriften over tid. 

Hahaha! 😂😂

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, MiniMjau skrev:

Tristeste reklamen. Bare slengt noen tallerker og glass på bordet og dratt på seg glitterkjolen. Dag på ett bilde, natt på det andre. Ikke bestikk, ikke duk, alt er mørkt og trist. Ikke noe jul, høytid eller feststemning. 

Hva var dette reklame for? De lekte at de hadde besøk??

• Liker 17
Skrevet
40 minutter siden, Klink skrev:

Det er jo ikke lov med fester nå. 

Nei. Hva har det med saken å gjøre?😄

Det er CBE selv som bruker uttrykkene "festantrekk" og "sesongens middager" i en reklame for Ellos. Bordet er dekket til 4, så noen fest skal det vel ikke forestille. Poenget skulle være at det nærmest er en kunst å presentere "festantrekk" og "sesongens middager" som tema så totalt uten engasjement, så mørkt og nitrist.

Hadde faktisk fått lyst til å gå hjem hvis jeg var invitert til "sesongens middag", og ble møtt av et slikt bord og et mørkt rom. Der det er dag hvis man ser ut av det ene vinduet,og natt hvis man ser ut av det andre🙈 

(Med mindre jeg var gjest hos The Addams Family)

Det mangler bestikk, men man får tallerken godt inngnidd med vertinnens armhule/svette/deodorant, og fingre til gjengjeld.

Synes vanligvis de er flinke på sånt, men dette var bare rart😂

Skrevet

Det virker som at den reklamen oppdraget ikke falt helt i smak. Beit selv i at bordet ikke var så pyntet som hun bruker å gjøre det eller at hun selv var det. Stusselig reklame for Ellos som mange har benyttet seg av i flere år. Selv om  reklamen var kun om kjolen, så var det ikke noe heldig utfall av hele "fotoshoot".

• Liker 8
Skrevet

Noen som har bildet? Jeg ble fryktelig nysgjerrig 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Finlay skrev:

Nei. Hva har det med saken å gjøre?😄

Det er CBE selv som bruker uttrykkene "festantrekk" og "sesongens middager" i en reklame for Ellos. Bordet er dekket til 4, så noen fest skal det vel ikke forestille. Poenget skulle være at det nærmest er en kunst å presentere "festantrekk" og "sesongens middager" som tema så totalt uten engasjement, så mørkt og nitrist.

Hadde faktisk fått lyst til å gå hjem hvis jeg var invitert til "sesongens middag", og ble møtt av et slikt bord og et mørkt rom. Der det er dag hvis man ser ut av det ene vinduet,og natt hvis man ser ut av det andre🙈 

(Med mindre jeg var gjest hos The Addams Family)

Det mangler bestikk, men man får tallerken godt inngnidd med vertinnens armhule/svette/deodorant, og fingre til gjengjeld.

Synes vanligvis de er flinke på sånt, men dette var bare rart😂

Morticia Addams would never 🌹🧛‍♀️💀

• Liker 11
Skrevet (endret)
1 time siden, Christiane_W skrev:

https://imgur.com/a/x05D5dl

(Link til skjermdumper av Instagram-innlegg https://www.instagram.com/p/CHaIi5ZAA6b/)

Knegg. Disse lite gjennomtenkte reklamebildene har så mange hastverksfeil at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Så da starter jeg med den dårlig gjennomførte mørkeleggingen av vinduene i bilde nr. 1 vs. "Vi glemte redigeringen" på bilde nr. 3 som faktisk fungerer best av alle bildene.

Hvis man har dårlig tid, er det er helt i orden å kjapt fotografere en festkjole med paljetter i dagslys, fremfor å bruke unyttig tid på en dårlig iscenesettelse av et fiktivt festmåltid/intimmiddag tilsynelatende på kvelden hvor alle detaljer unntatt blitsen er glemt. Resultatet av dette betalte oppdraget fremstår på grunn av dårlige valg som ufrivillig komisk, falskt og mot sin hensikt: Skape en stemning som selger kjolen.

Jeg hadde aldri betalt full pris for et dårlig utført oppdrag.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 42
Skrevet (endret)

Er ikke ofte jeg skriver i denne tråden, men jeg følger litt med og har lyst til å tipse dere faste om en podcast episode fra Pia Seebergs pod, Trening etter fødsel. Selv jeg som ikke har barn og ikke har planer om å bli gravid følte at denne episoden var sterk. Fra beskrivelsen av episoden: 

Kan det komme til et punkt hvor kropp, mat og trening tar over plassen som mammarollen og babyen burde hatt, i tiden etter fødsel?🧐

Veien kan være kort fra å være glad i å trene, lage sunn mat og bry seg om kroppen sin, til å.. bli overopptatt av nettopp kropp, mat og trening - spesielt i graviditet og barseltid. Hvorfor får du vite i dagens episode av Trening etter fødsel, med gjest @bentesommerfeldt, psykologspesialist ved @villasult i Oslo💜

De tar for seg mye mer enn bare graviditet og barsel, så jeg vil anbefale dere som er opptatt av kroppspress, sosiale mediers rolle i å skape press og de psykologiske konsekvensene for mor og barn til å lytte på den! 

Endret av KikiEco
  • Liker 21
Skrevet

Hvordan er karantenereglene for frua? Innafor å dra til bakeren? 

• Liker 1
Skrevet

Det forundrer meg at Netfit ennå ikke er oppe og går, så jeg besøkte instagramkontoen for å se hvordan ståa er. 

Bildene er fine, men ser oppstilte og statiske ut. De later til å rette seg mot et internasjonalt marked siden alt står på engelsk, men når den engelske teksten inneholder gjentatte skrivefeil så bidrar det til å trekke helhetsinntrykket kraftig ned.

Et eksempel på en slik feil er at de skriver «no breakes» (sic) flere steder. Jeg går ut fra at de mener at det ikke skal være pauser, men en pause heter «a break, two breaks».  En brems heter « a brake, two brakes», så det skorter tydeligvis på engelskkunnskapene siden disse ordene blandes sammen slik. Hvorfor ikke bruke stavekontroll når den grunnleggende språkkunnskapen mangler, eventuelt holde seg til norsk? 

Som kjent så har det tatt årevis å få stablet dette på beina, og folk etterspør stadig når initiativet er klart til å gå «live». Unødvendig slurv som slike skrivefeil er barnesykdommer de med letthet kunne ha kvittet seg med for lenge siden. Med slik tilsynelatende manglende innsats og seriøsitet så overrasker det meg ikke at de ennå ikke har fått lansert appen til tross for pandemien og det enorme markedet den åpnet for. Synd for dem. 
(https://www.instagram.com/netfit.no/?hl=en)

• Liker 47
Skrevet
20 minutter siden, Kanelsnurre skrev:

Hvordan er karantenereglene for frua? Innafor å dra til bakeren? 

Hvorfor skulle hun vært i karantene?!

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...