Gjest Twistdott Skrevet 10. november 2020 #30741 Skrevet 10. november 2020 (endret) På 10.11.2020 den 9.17, Luka_S skrev: Reklame for en rampenissevott?! Hvor mye unyttig ræl går det an å pushe, egentlig? De tjener sikkert penger på denne votten, for barna «går nok til filmen» når den skal brukes. Det kommer til å bli dokumentert i alle kanaler, og gi rikelig med klikk. Dessverre. Endret 11. november 2020 av Twistdott
Kvins Skrevet 10. november 2020 #30742 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, 123Frustrert skrev: Dere glemmer min favoritt.. en pappeske brukt som vase for roser, til over 1000kr, om jeg ikke husker feil. Som absolutt ikke var reklame, for den hadde jo mannen hennes kjøpt til henne. Pussig sammentreff at flere andre influencere fikk samme rosebukett i pappboks samtidig. Anne Brith var til og med så heldig at hun fikk fra en hemmelig beundrer! 33
Gjest tranedatter Skrevet 10. november 2020 #30743 Skrevet 10. november 2020 (endret) 1 time siden, Finlay skrev: De bildene CBE deler på Instagram nå er noe av det dystreste jeg har sett, selv fra den kanten. Bildene skal visst illudere en middag i "festsesongen", iført kjole fra Ellos partykolleksjon. Mørkt og kaldt, alt i svart og grått. Hvite servietter. Ingen duk på bordet. Ingen lys. Absolutt ingen farger. Selv neglelakken er svart. Jeg tenkte denne "festsesongen" var jula, men det kan det umulig være. Det er rett og slett for trist. Hadde det ikke vært for glitter på kjolen, ville det sett ut som en sammenkomst etter en begravelse, eller forresten, selv der er det mer farger. Og på siste bilde sitter de to og ler mot "noen" på den andre siden av bordet. Ser ikke ut som de har lagt ned alt for mye jobb i dette samarbeidet. For å si det mildt.😂 Trodde du overdrev. Men nei. Det var verre. Bildet ser ut som noe tatt med engangskamera på 90-tallet, klokken 04 om morgenen etter heldagsfylla. 😬 Endret 10. november 2020 av tranedatter
Bingo Bongo Skrevet 10. november 2020 #30744 Skrevet 10. november 2020 Kunne i det minste PRØVD å dekke bordet innenfor koronavettreglene, med avstand mellom gjestene. Men neida - 4 gjester skal sitte trykket sammen i enden av et langt middagsbord...... 16
Lopploella Skrevet 10. november 2020 #30745 Skrevet 10. november 2020 36 minutter siden, tranedatter skrev: Trodde du overdrev. Men nei. Det var verre. Bildet ser ut som noe tatt med engangskamera på 90-tallet, klokken 04 om morgenen etter heldagsfylla. 😬 Ja, dette var hastverksarbeid. Noe så grått og stusslig. Ikke en fest man fikk lyst til å være på. 11
Maydis8 Skrevet 10. november 2020 #30746 Skrevet 10. november 2020 Ser hun har fått mange følgere på netfit profilen på Instagram. Men, kommer folk til å betale for det her... når appen kommer... 6
123Frustrert Skrevet 10. november 2020 #30747 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, miniomelett skrev: Hahaha vent, hva? Har du bilde? https://prettyflowers.no/presse-og-media/ 8
miniomelett Skrevet 10. november 2020 #30748 Skrevet 10. november 2020 5 minutter siden, 123Frustrert skrev: https://prettyflowers.no/presse-og-media/ Haha å hjelpes!! Det er virkelig bare en pappboks 😱😂😂😂 8
MiniMjau Skrevet 10. november 2020 #30749 Skrevet 10. november 2020 Den mørke stuen med den svarte sofaen og røde puter...var det etter oppussing nr 1? 8
Gjest Twistdott Skrevet 10. november 2020 #30750 Skrevet 10. november 2020 Det var en hel haug av såkalte påvirkere som reklamerte for den pappboksen med roser. Noe så tåpelig, og jeg mener at en av dem sa hun hadde fått de n av en hemmelig beundrer.
Gjest Trolltussa Skrevet 10. november 2020 #30751 Skrevet 10. november 2020 36 minutter siden, Twistdott skrev: Det var en hel haug av såkalte påvirkere som reklamerte for den pappboksen med roser. Noe så tåpelig, og jeg mener at en av dem sa hun hadde fått de n av en hemmelig beundrer. Det var Anne Brith
Gjest CecilieX Skrevet 10. november 2020 #30752 Skrevet 10. november 2020 (endret) Var innom Instagram og så at hun pushet sin favoritt fra kolleksjonen. Kom på at hun skrøt av det begynte å bli utplukket i nettbutikken allerede få dager etter lansering så da sjekket jeg igjen. Ståa er som den var sist jeg sjekket, noen få plagg mangler XS ellers finnes alle størrelser. Det betyr nok at kolleksjonen ikke er spesielt populær og at den ikke er spesielt anvendelig for de fleste. I tillegg til at det avslører en noe lemfeldig omgang med sannheten. Endret 10. november 2020 av CecilieX
Kollontaj Skrevet 10. november 2020 #30753 Skrevet 10. november 2020 Reklamen skal muligens fremstå edgy og laidback, men fremstår som noe de rasket sammen 10 min før leggetid. 27
Surikatt Skrevet 10. november 2020 #30754 Skrevet 10. november 2020 5 timer siden, MiniMjau skrev: Den mørke stuen med den svarte sofaen og røde puter...var det etter oppussing nr 1? Ja. Stua var fin før de flyttet inn og ødela parkettgulvene. Vet ikke hva hun tenkte med svarte møbler og mørkeblå vegger. Nå er alt beige og hvitt med noen intetsigende plakater på veggene. Hun kan ingenting om interiør. 37
Donpedro Skrevet 10. november 2020 #30755 Skrevet 10. november 2020 Haha, helt lyst og helt mørkt ut av vinduene. 12
LilleSnupp Skrevet 10. november 2020 #30756 Skrevet 10. november 2020 Er det noen som har spottet bestikket på den liksom oppdekningen? 14
MiniMjau Skrevet 11. november 2020 #30757 Skrevet 11. november 2020 Tristeste reklamen. Bare slengt noen tallerker og glass på bordet og dratt på seg glitterkjolen. Dag på ett bilde, natt på det andre. Ikke bestikk, ikke duk, alt er mørkt og trist. Ikke noe jul, høytid eller feststemning. 21
miniomelett Skrevet 11. november 2020 #30758 Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, MiniMjau skrev: Tristeste reklamen. Bare slengt noen tallerker og glass på bordet og dratt på seg glitterkjolen. Dag på ett bilde, natt på det andre. Ikke bestikk, ikke duk, alt er mørkt og trist. Ikke noe jul, høytid eller feststemning. han gadd ikke engang stryke skjorta 😬 8
Halle-Palle Skrevet 11. november 2020 #30759 Skrevet 11. november 2020 Siden vi nå er i det pirkete hjørne (for dette er pirk, det må vi innrømme, selv om det er et soleklart bevis på hvordan de skal ha oss til å tro/føle at vi titter inn på livene deres, mens alt er staget for å selge), så lurer jeg på om det er vanlig å kladde slik på serviset? Jeg tar pent i kantene på tallerkener når jeg skal dekke på, jeg putter de ikke under armen eller legger hele hånden oppå der maten skal ligge? Hygienen er virkelig ikke på topp der i heimen. 37
miniomelett Skrevet 11. november 2020 #30760 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, Halle-Palle skrev: Siden vi nå er i det pirkete hjørne (for dette er pirk, det må vi innrømme, selv om det er et soleklart bevis på hvordan de skal ha oss til å tro/føle at vi titter inn på livene deres, mens alt er staget for å selge), så lurer jeg på om det er vanlig å kladde slik på serviset? Jeg tar pent i kantene på tallerkener når jeg skal dekke på, jeg putter de ikke under armen eller legger hele hånden oppå der maten skal ligge? Hygienen er virkelig ikke på topp der i heimen. haha skal innrømme at er pirk, men noe skal en jo le av. 😂 Og ja, du sier noe...fatene under armen, kladder hele hånda over fatene osv. Ser ikke mye stilfullt og proft ut. 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå