Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Monimoni skrev:

Salig miks av småbarn, undertøy, halvnaken far m.m på dagens Instagram story. Hva tenker disse menneskene på?

Det er vel noe vi har skjønt for lengst at disse tenker på penger og kun det, alt annet interesserer dem nada, så lenge de får penger på bok så gjør de som de vil og bryr seg ikke om at det de deler og utleverer ikke henger på greip

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Skrottefar skrev:

Det er vel noe vi har skjønt for lengst at disse tenker på penger og kun det, alt annet interesserer dem nada, så lenge de får penger på bok så gjør de som de vil og bryr seg ikke om at det de deler og utleverer ikke henger på greip

Stemmer det, forretningsidé er å selge inn alt som kan selges. Kropp, hund, barn og familieliv.

Skrevet
1 minutt siden, Lin11 skrev:

Stemmer det, forretningsidé er å selge inn alt som kan selges. Kropp, hund, barn og familieliv.

Jeg skulle så gjerne ønske at de 2 der skal møte veggen hvor det ikke lenger er penger å hente på det utleverende livet de lever og faktisk være nødt til å innrette seg etter det å måtte ha et liv med virkelig arbeid for å ha en inntekt, men det skjer vel aldri så lenge annonsører gladelig kaster bort det de har av markedsførings-kroner på disse noksagtene som ikke fortjener fem flate øre når alt kommer til alt

• Liker 17
Skrevet
32 minutter siden, Skrottefar skrev:

Jeg skulle så gjerne ønske at de 2 der skal møte veggen hvor det ikke lenger er penger å hente på det utleverende livet de lever og faktisk være nødt til å innrette seg etter det å måtte ha et liv med virkelig arbeid for å ha en inntekt, men det skjer vel aldri så lenge annonsører gladelig kaster bort det de har av markedsførings-kroner på disse noksagtene som ikke fortjener fem flate øre når alt kommer til alt

Jeg tipper de vil møte seg selv i døra den dagen barna ikke vil være med på dette, lenger. Det vil garantert skje. 

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, Surikatt skrev:

Jeg tipper de vil møte seg selv i døra den dagen barna ikke vil være med på dette, lenger. Det vil garantert skje. 

Tja, det er vel ikke godt å si, for hva vet vel vi om hva barna har blitt fortalt og lært opp til, kan jo hende de har blitt, uten at jeg skal si de har det, "hjernevasket" til å tro at sånn er det bare og så tror de på det og har ingen preferanser til å mene noe annet.....det er jo dette livet de har vokst opp i og for dem så er det kanskje helt naturlig.....dessverre

• Liker 10
Skrevet
26 minutter siden, Skrottefar skrev:

Tja, det er vel ikke godt å si, for hva vet vel vi om hva barna har blitt fortalt og lært opp til, kan jo hende de har blitt, uten at jeg skal si de har det, "hjernevasket" til å tro at sånn er det bare og så tror de på det og har ingen preferanser til å mene noe annet.....det er jo dette livet de har vokst opp i og for dem så er det kanskje helt naturlig.....dessverre

Når barn blir 10-11 år begynner de å forstå og ser seg selv og verden på en helt annen måte enn de gjorde før. Løsrivelsesprosessen starter, de ser mer hva venner gjør og tipper ingen av deres venner ble fotografert i nattkjolen på farsdagen og spredt ut over Internett.

Men skjønner hva du mener, Skrottefar🙂

• Liker 22
Skrevet

Rørende øyeblikk når barna venter med å vekke pappa på farsdag med sang og gave til mamma har fått startet kameraet. De har lært at det ikke har skjedd før det er dokumentert på insta og blogg❤️

• Liker 39
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden med en annen blogger, men Kristina Andersen la ut bilde i sin instastory av to tynne knekkebrød med hele FIRE tomatskiver oppå, etter trening.. lurer på hvor hun har fått den inspoen fra.. 🙄

• Liker 13
Skrevet

Adrian Paul bidrar til treningsopplegget både for Netfit og Carina Dahl? 

• Liker 6
Skrevet

Reklame for en rampenissevott?! Hvor mye unyttig ræl går det an å pushe, egentlig?

• Liker 49
Skrevet

Og oppussing av villa hele to ganger på et år fordi de bommet totalt første gang og byttet ut alt av møbler. 

• Liker 45
Skrevet

Og julegensere!! Og kalenderræl 24x2 som skal fylle en hel trapp,badebomber,  latexlignende treningstøy, dåsespray,  sånne bokser med "jåleri" en kunne abonnere på.... 

• Liker 34
Skrevet

Må frua virkelig kjøpe nye pyntebånd til flere hundre kroner hvert år? Disse båndene går det fint an å bruke om igjen. Men de kaster vel sånt i søppla, for alt må jo være nytt vet du.

• Liker 22
Skrevet

Dere glemmer min favoritt.. en pappeske brukt som vase for roser, til over 1000kr, om jeg ikke husker feil. 

• Liker 45
Skrevet

De bildene CBE deler på Instagram nå er noe av det dystreste jeg har sett, selv fra den kanten.

Bildene skal visst illudere en middag i "festsesongen", iført kjole fra Ellos partykolleksjon.

Mørkt og kaldt, alt i svart og grått. Hvite servietter. Ingen duk på bordet. Ingen lys. Absolutt ingen farger. Selv neglelakken er svart. Jeg tenkte denne "festsesongen" var jula, men det kan det umulig være. Det er rett og slett for trist.

Hadde det ikke vært for glitter på kjolen, ville det sett ut som en sammenkomst etter en begravelse, eller forresten, selv der er det mer farger. Og på siste bilde sitter de to og ler mot "noen" på den andre siden av bordet. Ser ikke ut som de har lagt ned alt for mye jobb i dette samarbeidet. For å si det mildt.😂

Skrevet
23 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Dere glemmer min favoritt.. en pappeske brukt som vase for roser, til over 1000kr, om jeg ikke husker feil. 

Takk for påminnelsen! Fortsetter listen med ballongbuer og helium.

• Liker 26
Gjest Tannbein
Skrevet
25 minutter siden, Finlay skrev:

De bildene CBE deler på Instagram nå er noe av det dystreste jeg har sett, selv fra den kanten.

Bildene skal visst illudere en middag i "festsesongen", iført kjole fra Ellos partykolleksjon.

Mørkt og kaldt, alt i svart og grått. Hvite servietter. Ingen duk på bordet. Ingen lys. Absolutt ingen farger. Selv neglelakken er svart. Jeg tenkte denne "festsesongen" var jula, men det kan det umulig være. Det er rett og slett for trist.

Hadde det ikke vært for glitter på kjolen, ville det sett ut som en sammenkomst etter en begravelse, eller forresten, selv der er det mer farger. Og på siste bilde sitter de to og ler mot "noen" på den andre siden av bordet. Ser ikke ut som de har lagt ned alt for mye jobb i dette samarbeidet. For å si det mildt.😂

Jeg er så enig, skal dette liksom være en troverdig ramme for et middagsselskap i festhøytiden?? 🙈 Åpenbart noe de snekret kjapt sammen på kveldstid etter at ungene sovnet. Tallerkener og glass på bordet, ja sånn nå var vi i mål! Hvor er selvutløseren? Smiiil til Skybert!! Sånn, der var 50 000 kroner tjent! Ingen skal si at vi ikke jobber knallhardt for pengene, kjære! Sånn, av med ellos-kjolen, på med kosebuksa og sett på TV!

Det ser forresten ut som om frua er på vorspiel mens gubben er på nachspiel. 

Skrevet
6 minutter siden, Tannbein skrev:

Jeg er så enig, skal dette liksom være en troverdig ramme for et middagsselskap i festhøytiden?? 🙈 Åpenbart noe de snekret kjapt sammen på kveldstid etter at ungene sovnet. Tallerkener og glass på bordet, ja sånn nå var vi i mål! Hvor er selvutløseren? Smiiil til Skybert!! Sånn, der var 50 000 kroner tjent! Ingen skal si at vi ikke jobber knallhardt for pengene, kjære! Sånn, av med ellos-kjolen, på med kosebuksa og sett på TV!

Det ser forresten ut som om frua er på vorspiel mens gubben er på nachspiel. 

Så sant 😂😂

Skrevet
1 time siden, 123Frustrert skrev:

Hahaha vent, hva? Har du bilde?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...