Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Camillalilla skrev:

Ang reklame. Denne IG storyen er merket reklame, men hvem er det reklame for? Skal ikke det være tydelig? Pluss at det er to bilder på rade, hvorav det første IKKE er merket🧐

#bestiklassen

CDFBEFCD-3F56-4870-B335-4C7345246C98.jpeg

09000034-0F7A-49D3-BE52-F709BABD66FC.jpeg

Er reklame for Gina Tricot. Derfor står det swipe opp. Men hun skal ta med hvem annonseren er i teksten.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, Aricia said:

Jeg synes i tillegg den IG-storyen skriker thinspo.

Fokuset og blikkfanget i bildet er ikke buksa det reklameres for, det er den bare magen, som hennes eget blikk i bildet retter seg mot. På den bakgrunnen synes jeg hensikten med den utslitte poseringen hennes der hun tar armen opp (bilde nr 2) framstår ganske åpenbar her: Med armen rett i været blir den innsugde magen strukket mer, og framstår enda mer innsugd.

Veldig #thinspo på bilde nr 2. Du bør ha meget gode argumenter for å overbevise meg i motsatt retning. @Lin10 feks? Du har heller ikke svart meg på siste post rettet til deg ang umerket reklame ifb ba lion. Hva tenker du om denne reklamen der en story ikke er merket mens den neste er merket?, Og i tillegg uten å oppgi hvem det er reklame for. Er det innenfor lovverket/perfekt reklamemerking?

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, Aricia skrev:

Fokuset og blikkfanget i bildet er ikke buksa det reklameres for, det er den bare magen, som hennes eget blikk i bildet retter seg mot. På den bakgrunnen synes jeg hensikten med den utslitte poseringen hennes der hun tar armen opp (bilde nr 2) framstår ganske åpenbar her: Med armen rett i været blir den innsugde magen strukket mer, og framstår enda mer innsugd.

Er så enig! Et slikt bilde er for meg helt spesielt å legge ut. Se seg selv i speilet og strekke en hånd i luften, mens du står I BH og Joggebukse. Hvilken 30åring tenker at, ja det er fint! Og samtidig hevder man at man ikke har et sykt kroppsfokus? Helt speilet. 

• Liker 45
Skrevet
18 minutter siden, lillehammeren skrev:

At den dama der er 33 år og tobarnsmor det fatter jeg ikke. Da vi tok sånne bilder av oss selv var vi 15-16 år. Det er et halvt liv siden. Skjønner ikke hvorfor hun ønsker å fremstille seg selv som tidenes brødhue. 

Da vinner hun iallefall en pris :P

• Liker 16
Skrevet

Nå beit jeg meg merke i den sprayflasken med vann i som noe her hadde nevnt om tidligere.. Første jeg tenkte var at den brukes til å vaske av treningsapparat når de var ferdig med øktene sine. 

20201107_133432.jpg

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Aricia skrev:

Der har man jo et kroneksempel på hvor stor effekt det å strekke armen(e) når man tar bilde. Helt vanlig mage på bilde 1, og svært tynn på nr 2. 

• Liker 12
Skrevet
5 timer siden, Aricia skrev:

Ikke bare dette, men inntrykket forsterkes ytterligere av den tydelige filterbruken for å fremstille seg selv tynnere enn i virkeligheten. Man trenger ikke å gå lengre enn til Lars Kristian Eriksen sine stories der hun filmes uten filterbruk.

• Liker 24
Skrevet
6 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Ikke bare dette, men inntrykket forsterkes ytterligere av den tydelige filterbruken for å fremstille seg selv tynnere enn i virkeligheten. Man trenger ikke å gå lengre enn til Lars Kristian Eriksen sine stories der hun filmes uten filterbruk.

Har lagt merke til det samme, bare trist...

• Liker 23
Skrevet
6 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Nå beit jeg meg merke i den sprayflasken med vann i som noe her hadde nevnt om tidligere.. Første jeg tenkte var at den brukes til å vaske av treningsapparat når de var ferdig med øktene sine. 

20201107_133432.jpg

😂😂😂😂

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, MaleficentAurora skrev:

20201107_133432.jpg

svette på flaske.

• Liker 12
Skrevet

Vil ikke bli overrasket om sprayflaskens karriere på IG avsluttes med umiddelbar virkning. 

• Liker 29
Skrevet
14 timer siden, Camillalilla skrev:

Ang reklame. Denne IG storyen er merket reklame, men hvem er det reklame for? Skal ikke det være tydelig? Pluss at det er to bilder på rade, hvorav det første IKKE er merket🧐

#bestiklassen

Noen som fikk med seg hvor joggebuksa var fra?

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Camillalilla skrev:

#bestiklassen

Ser bare en voksen person som stirrer forelsket på seg selv i telefonen. Og dette kalles jobb? Det er kvalmt. 

• Liker 41
Skrevet
På 24.10.2020 den 14.10, Tannbein skrev:

LKE skilter med at han er grunnlegger av Omvendt Julenisse Østfold på Instagram så jeg regner da med at de er i full gang. Det er et kjempebra prosjekt og jeg håper de lærte av feilene fra i fjor, spesielt det hårreisende opplegget hvor de fikk folk i området til å sende dem søknader for å greie ut om hvor dårlig råd de hadde, for så å granske dem i sosiale medier etterpå for sjekke om de jugde eller ikke 😳 Men nå er de klokere, får vi tro.

Omvendt julenisse i østfold ble startet i 2012. Men ikke av Berg Eriksens. https://www.omvendtjulenisseostfold.com/

• Liker 12
Skrevet
På 24.10.2020 den 14.10, Tannbein skrev:

LKE skilter med at han er grunnlegger av Omvendt Julenisse Østfold på Instagram så jeg regner da med at de er i full gang. Det er et kjempebra prosjekt og jeg håper de lærte av feilene fra i fjor, spesielt det hårreisende opplegget hvor de fikk folk i området til å sende dem søknader for å greie ut om hvor dårlig råd de hadde, for så å granske dem i sosiale medier etterpå for sjekke om de jugde eller ikke 😳 Men nå er de klokere, får vi tro.

Så da viser sosiale medier hele sannheten, mener de?  

Men det gjelder ikke for dem selv da, for vi skal ikke dømme dem, basert på hva radarparet fra kulåsparken poster i some. De jobber MINST 8 timer daglig, innimellom  all løpingen, kaffedrikking, middagslaging,  osloturer og halveis påkledte narsissimus-poseringer foran speilet.

• Liker 29
Skrevet
10 hours ago, Amber said:

Noen som fikk med seg hvor joggebuksa var fra?

Enn så lenge tror jeg dette fortsatt er et stort mysterium. 

• Liker 5
Skrevet

Ungene er nyfrisert på håret før kl 9,  men sånn er det vel når alle anledninger skal være en fotoshoot. Trist...

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...