123Frustrert Skrevet 6. november 2020 #30662 Skrevet 6. november 2020 42 minutter siden, Emma Marie skrev: Hvem faen bryr seg?? 😂😂😂😂 noen som har litt lite klikk på bloggen kanskje?.. 15
Inocybe Skrevet 6. november 2020 #30663 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, swiftyness skrev: Han har bachelor i ernæring, det er ikke det samme som trening. Det fins ulike utdanninger innenfor dette feltet, men flere og flere treningssenter krever nå at PT skal ha minst 30 studiepoeng for å jobbe som PT - ikke et tre ukers kurs på Bali. Per nå er det ikke en beskyttet tittel, så det er derfor ulik kvalitet og kompetanse rundt omkring. Når de henviser til studie på ni menn og påstår at dette viser at HIT-økter forbrenner mest fett, så sier det sitt for min del. De legger jo frem det stikk motsatte av det lærebøkene sier og påstår at man forbrenner mer fett, jo hardere man trener. Dette er direkte grunnleggende feil. Det er trening på lav intensitet som faktisk forbrenner mest fett, og når man går over i høyere intensitet så forbrenner man karbohydrater. har svært liten tro på det opplegget deres. Hjelper ikke å ha erfaring med trening selv, når man ikke har kunnskap om faget. LKE har både et (uavsluttet?) studie i ernæring og nylig PT. CBE var PT student da hun en stund fikk penger for å reklamere for et studieprogram. Ble droppet samme øyeblikk reklamekontrakten ble avsluttet. 20
Kollontaj Skrevet 6. november 2020 #30664 Skrevet 6. november 2020 LKE har ikke bachelor i ernæring. 33
Shopgirl2014 Skrevet 6. november 2020 #30665 Skrevet 6. november 2020 2 timer siden, Emma Marie skrev: Hvem faen bryr seg?? VGs kjendisredaksjon og VGs lesere bryr seg tydeligvis. Og så dere da! Den faste heia-gjengen her på KG som forteller VG at dette er en blogger som skaper engasjement! Derfor bør de skrive om henne. 7
MarianneE Skrevet 6. november 2020 #30666 Skrevet 6. november 2020 Jeg kan informere om at det frua aldri dropper er guacamolen og den er hjemmelaget 17
Gjest Lin11 Skrevet 6. november 2020 #30667 Skrevet 6. november 2020 3 timer siden, Emma Marie skrev: Hvem faen bryr seg?? Hvem er denne kvinnen? Er dere sikre på at det er CBE?
Inocybe Skrevet 6. november 2020 #30668 Skrevet 6. november 2020 21 minutter siden, MarianneE skrev: Jeg kan informere om at det frua aldri dropper er guacamolen og den er hjemmelaget Er vel ingen om noen gang hadde trodd CBE ville sette miljø eller kamp mot utnytting av fattige mennesker over sine egne behov? Den slags krever tross alt at man løfter blikket fra navlen sin. 11
Hvem er dette? Skrevet 6. november 2020 #30669 Skrevet 6. november 2020 Må bare si at jeg synes LKE er så morsom å følge på Instagram! Tar seg lite høytidelig, det liker jeg. 4
Monimoni Skrevet 6. november 2020 #30670 Skrevet 6. november 2020 10 minutter siden, Lin11 skrev: Hvem er denne kvinnen? Er dere sikre på at det er CBE? Man kjenner igjen øredobbene hennes. Alt annet i ansiktet er helt forandret. J.fr bilder fra 2015. 4
MarianneE Skrevet 6. november 2020 #30671 Skrevet 6. november 2020 17 minutter siden, Lin11 skrev: Hvem er denne kvinnen? Er dere sikre på at det er CBE? Det er henne, jeg leste saken mens jeg satt og lurte på hvorfor jeg gadd. 😂 5
cerruti Skrevet 6. november 2020 #30672 Skrevet 6. november 2020 (endret) 6 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Men hva skjer med netfit? Man begynner jo å lure på om det ikke blir noe av... Det er vel bare det det er nå? At de «oppstylet» viser noen øvelser? Samtidig som de reklamerer for klær osv? Endret 6. november 2020 av cerruti 9
Hut Skrevet 6. november 2020 #30673 Skrevet 6. november 2020 4 timer siden, Emma Marie skrev: Hvem faen bryr seg?? En del ser det ut som. VG gidder jo å bruke spalteplass på CBE som betyr at de mener hun generer klikk. 9
Gjest Lin11 Skrevet 6. november 2020 #30674 Skrevet 6. november 2020 9 minutter siden, Hut skrev: En del ser det ut som. VG gidder jo å bruke spalteplass på CBE som betyr at de mener hun generer klikk. De gir jo alt spalteplass.
Hut Skrevet 6. november 2020 #30675 Skrevet 6. november 2020 22 minutter siden, Lin11 skrev: De gir jo alt spalteplass. De gir spalteplass til folk og saker som generer klikk. 4
Aricia Skrevet 6. november 2020 #30676 Skrevet 6. november 2020 46 minutter siden, Hut skrev: De gir spalteplass til folk og saker som generer klikk. Og innimellom til en og annen sak som oppfyller nyhetskriteriene. Heldigvis (så lenge det varer). 16
Skrottefar Skrevet 6. november 2020 #30677 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, Aricia skrev: Og innimellom til en og annen sak som oppfyller nyhetskriteriene Ja, ikke sant, men egentlig litt rart at de bruker spalteplass på noen som er et typisk eksemplar på et intetsigende og noksagt vesen som ikke har noen verdi som helst i den type media, men dessverre så er dagspressen immun mot å innse at å gi disse spalteplass ikke gjør deres kredibilitet noe særlig bedre, dessverre 19
MarianneE Skrevet 7. november 2020 #30678 Skrevet 7. november 2020 8 timer siden, Skrottefar skrev: Ja, ikke sant, men egentlig litt rart at de bruker spalteplass på noen som er et typisk eksemplar på et intetsigende og noksagt vesen som ikke har noen verdi som helst i den type media, men dessverre så er dagspressen immun mot å innse at å gi disse spalteplass ikke gjør deres kredibilitet noe særlig bedre, dessverre Jeg er litt enig her. Jeg leste som nevnt artikkelen og lurte på hvorfor godt.no dro frem CBE når de tidligere, av det jeg har sett, har laget denne artikkelen basert for "matfolk" med litt tyngde. F.eks Finckenhagen og flere restaurantdrivere fra mer kjente restauranter har vært med tidligere. 9
MaleficentAurora Skrevet 7. november 2020 #30679 Skrevet 7. november 2020 12 minutter siden, MarianneE skrev: Jeg er litt enig her. Jeg leste som nevnt artikkelen og lurte på hvorfor godt.no dro frem CBE når de tidligere, av det jeg har sett, har laget denne artikkelen basert for "matfolk" med litt tyngde. F.eks Finckenhagen og flere restaurantdrivere fra mer kjente restauranter har vært med tidligere. Kan kanskje ha noe med at CBE legger ut hver fredag om fredags taco som hun lager. Og det er noe hun har gjort over lengre tid å da snapper slike mat sider det opp til slutt Hun ble også snappet opp fra den sushi plassen de bruker å bestille fra, uten at de hadde blitt tagget i storien hennes. Men tydeligvis så følger den restauranten henne. Artiklen om henne ligger på Godt.no sin storien på IG. 1
Camillalilla Skrevet 7. november 2020 #30680 Skrevet 7. november 2020 (endret) Ang reklame. Denne IG storyen er merket reklame, men hvem er det reklame for? Skal ikke det være tydelig? Pluss at det er to bilder på rade, hvorav det første IKKE er merket🧐 #bestiklassen Endret 7. november 2020 av Camillalilla 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå